Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Disponibil din: 2022-04-10

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajez Asistent Manager Secretara

    Angajez Asistent Manager Secretara Tânăra 18-45 ani Studii Medi sau Superioare Comunicativa Deschisă ( open minde ) Aspect Fizic Plăcut Responsabila Program de Lucru 8 ore de Luni-Vineri Experiența nu este prioritara Se Oferă Salariu Atractiv de la 4500 de Lei Net Bonusuri lunare. CV-ul poate fi trimis pe Watshapp la numărul de telefon din anunț. Vor fi luate în considerare doar Cv-urile însoțite de poza. Descrierea jobului - Realizarea activitatilor delegate de manager; - Asigurarea suportului administrativ pentru companie; - Administrarea si organizarea documentelor (facturi, contracte, baze de date) - Gestionarea relatiei cu anumiti colaboratori, cu suportul managerului; - Redactarea si elaborarea anumitor documente, la solicitarea si cu suportul managerului; - Elaborarea și redactarea documentelor suport pentru celelalte departamente, in functie de urgenta si necesitate.

  • Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 1

    Angajez secretara de sezon

    Societate comerciala angajaza femeie pentru contabilitate primara,secretară. Program de lucru de Luni până Vineri de la 8 la 16 cu două libere pe săptămână.

  • 1

    Angajez Asistent Manager

    Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: ASISTENT MANAGER Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere. - rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica -capabil a sa compuna un email catre parteneri, respectand ortografia limbii romane; -dornic a de a invata cum sa depasesti provocarile unui magazin de jucarii -este familiarizat cu activitatea de realizare a descrierii unei pagini de produs; -a lucrat anterior in cadrul unor site-uri de tip marketplace; interesat a pentru un job in care nicio zi nu seamana cu alta; * capacitate analitica si spirit de initiativa * capacitate de a lucra in echipa * cunoştinţe medii avansate operare PC (MS Office avansat Word, Excel, etc) si disponibilitate de a invata programele utilizate; * cunoştinţe de contabilitate primară * permis auto - poate fi un avantaj * cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat * Prelucrarea, centralizarea si procesarea de date (necesita cunostinte medii avansate in Excel (aplicarea de formule - Vlookup, etc) * Facturare si gestionare documente contabilitate primara * Introduce, intretine si defineste produse in magazinul online (descrieri, preturi, promotii, stocuri, etc) * Se implica si coordoneaza activitatea de zi cu zi in cadrul firmei cit si in cea a magazinului online * gestioneaza relatia cu partenerii (clienti, furnizori, contabil) * intervine si mediaza eventuale probleme care apar in cadrul firmei pentru buna functionare a acesteia Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la

  • 4

    Angajez asistenta manager

    Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.

  • Firmă administrare imobile angajează

    Firma de administrare imobile angajează cu jumătate de normă personal pentru muncă în birou si teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor ( curs administrare imobile absolvit), permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web. Contact:

  • 4

    Asistent manager

    Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision

  • angajez urgent secretara tanara open mide cu sau fara experienta

    angajez urgent secretara cu sau fara experienta ofer un pachet salarial lunar atractiv bonusuri substantiale lunare si masina de serviciu mentionez faptu experienta nu e obligatorie rog si ofer seriozotate maxima

  • 4

    asistent manager

    firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron

  • 2

    Asistenta receptie

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • 2

    Tânără curățenie firma 5000 Ron

    Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.

  • 7

    Angajam asistent-manager

    Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • 4

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 3

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • 35

    Asistent Manager

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 43

    Secretara care vorbeste italiana si romana

    Dorite la Secretara care vorbeste italiana si romana pentru companie import-export. Cercasi una segretaria che parli italiano e rumeno per una societ di import-export. Lavoro part-time. Si richiede la massima seriet . Stipendio da trattare sul luogo.

  • 12

    Angajare

    Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate

  • 1

    Disponibil online

    Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere

    Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3

  • 7

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • 5

    Angajare sofer categ. B

    SC MOUSE BUS LINES SRL angajeaza soferi care detin permis de conducere categoria B, cu domiciliul in Fundulea (jud. Calarasi) sau imprejurimi, pentru transport salariati in regim conventii.

Salvează căutarea