Functionar Administrativ
Specificații
Descriere
Companie cu experienta in domeniul instalatiilor electrice la nivel international, doreste sa isi mareasca echipa.
Angajam Functionar administrativ care sa corespunda cerintelor.
Experienta si studii:
- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
- Studii medii liceale, tehnice sau economice.
Alte cunostinte specifice si obligatorii:
- Limi straine: engleza nivel mediu-avansat;
- Abilitati de utilizare PC;
- Capacitatea si abilitatea de a lucra cu diverse softuri;
- Abilitati de comunicare - verbal scris;
- Permis de conducere - Categoria B.
Descriere job:
- Mentine legatura intre compania noastra si institutiile statului
- Mentine legatura intre sediul central al companiei si punctele de lucru pe care le detine compania
- Tine evidenta stocurilor, obiectelor de inventar si echipamentelor de lucru din cadrul companiei
- Titularul postului are rolul de a asigura functionarea in conditii optime a fluxului intern si extern aferent corespondentei
- Mentinerea legaturii cu toate departamentele companiei pe linie administrativa
Beneficii:
- Contract de munca perioada nedeterminata
- Salariu avantajos
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!