Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • 16

    SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Responsabil Activitati Administrative: Cerinte: - Atentie distributiva; - Atentie la detalii; - Cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS); - Persoana comunicativa; - Permis de conducere categoria B Persoana responsabila de obtinerea de acte, avize, documente necesare deschiderii unui sediu. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa: Contact Tel:

  • in general munca de birou diplomata in anul 2020 in administratie si gestiune in atentia clientului vorbesc 4 limbi straine.

  • 17

    Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • 4

    CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA, PENTRU PERIOADA NEDETERMINATA CERINTE POST SECRETARA: EXPERIENTA  IN POST  SIMILAR, MINIM 1 AN.   SALARIUL LUNAR NET (in mana): 1600 LEI  TICHETE DE MASA: 15 LEI  / ZI LUCRATOARE ZILE CONCEDIU DE ODIHNA:  20 PROGRAM DE LUCRU: LUNI - VINERI  08.30 - 16.30 SELECTIE CV - E-MAIL:   

  • 32

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 4

    Societatea comerciala din Constanta angajeaza Asistent Manager. Cerinte: studii superioare, persoana organizata si serioasa. Atributii: preluare apeluri telefonice, transmitere e-mailuri / redactare raspunsuri la e-mailuri, transmitere documente prin curierat, asigurarea necesarului lunar de produse de papetarie/birotica/curatenie, organizarea circuitului documentelor si asigurarea distribuirii acestora pe departamente, asigurarea suportului administrativ, functional si logistic pentru toate departamentele societatii, pregatirea condicii de prezenta zilnica pentru semnare de catre salariatii unitatii, asigurarea protocolului fiecarei persoane care intra in unitate, pregatirea salii de sedinta (apa/cafea/ceai). Tel.:

  • 2

    Societate de constructii angajeaza secretara cu cunostinte PC si experienta in domeniu. Oferim seriozitate si cerem seriozitate. CV -ul la adresa de e-mail

  • 3

    S.C. Transelcom S.R.L. angajeaza secretara. Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc.. Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu; Seriozitate, persoana dinamica, proactiva; Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;: Rezistenta la stres . Excelente abilitati de comunicare si relationare;

  • 4

    Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • 23

    SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • 15

    SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • 2

    Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

  • 4

    Firma de constructi angajam secretara , in regim part time 4-5 ore pe zi de luni pana vineri pot fi si studente , nu este obligatoriu experienta , salariul net in mana va fi negociabil intre 1200 si 1500 lei conditii de angajare : - limba engleza - operare PC -Word - varsta -18-40 ani -capacitate de organizare și planificare a activitaților -loialitate și confidentialitate -protocol clienti (servire cafele , ceai etc) Persoanele interesate sunt rugate sa depuna pe adresa de email , CV-ul insotit de fotografie .Numai candidatii selectati vor fi invitați la un interviu, a carui data va fi stabilită de comun acord cu aceștia prin email sau telefonic tel

  • 7

    Asistent manager Candidatul ideal Cunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit. Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari. Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. Experienta de minim 1 an pe un post similar. Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office; Cunostinte corespondenta de afaceri Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, Diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta Intelegere buna a afacerii in ansamblu Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post. Capacitate de organizare pe prioritati; Descrierea jobului Planificarea agendei de lucru a managerului; Participa la intalniri impreuna cu Directorlul General Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica Gestionarea mesajelor si a corespondentei; Organizarea deplasarilor; Traducerea si redactarea de documente; Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate. Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului. Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient Responsabilităţi - managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu character confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere) - gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei) - administrarea apelurilor de intrare în companie - coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat - coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie) - coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete)

  • 3

    Angajam Asistent Manager in cadrul unei firmei de Constructii .

  • 6

    Societatea Divert Exchange din Constanta recunoscuta in domeniul activitatilor de schimb valutar si transfer de bani angajeaza operatori casa schimb valutar , ce doresc sa faca parte dintr-o echipa de profesionisti .Activitatea in sine presupune efectuarea tranzactiilor de schimb valutar si a transferurilor de bani prin Western : studii medii,limba engleza,cunostiinte utilizare computer si imprimanta,seriozitate,simt de raspundere,experienta nu este obligatorie firma acordând training-ul. Aplica cu un CV pe adresa de e-mail

  • Cautam administrator care sa se ocupe de deservirea oaspetilor si administrarea Hostel Perla Costinesti, cerinte; persoana joviala; atitudine orientata spre client; abilitati bune de comunicare; persoana amabila si energica; abilitati de vanzare; disponibilitate de relocare in Costinesti; disponibilitate de a lucra 5 zile pe saptamana (weekend/ in functie de evenimente). experienta pe o pozitie similara minim 2 ani. organizat, atent la detalii; dovada de implicare, seriozitate. Responsabilitati: asigurara functionalitatea (mentenanta) la standarde ridicate a pensiunii; efectueaza mici reparatii; responsabil cu aprovizionarea pensiunii si mentinerea relatiei cu furnizorii; cazeaza si deserveste oaspetii; intretine curatenia exterioara si interioara; deleaga sarcini persoanei din subordine (care-l inlocuieste in zilele libere) si se asigura de indeplinirea lor; formeaza (recrutare) si coordoneaza echipa; pregateste camerele pentru oaspeti; pregateste preparate culinare pentru oaspeti (mic dejun) organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea din hostel/restaurant; supervizeaza activitatea persoanelor din subordine; verifica stocurile de alimente, bauturi si alte materiale specifice activitatii, a calitatii si integritatii acestora; se asigură că preparatele comercializate îndeplinesc toate criteriile stabilite. Beneficii: 1. Salariu format din parte fixa si bonusuri in functie de indeplinirea obiectivelor stabilite; 2. Mediu placut de munca; 3. Cazare/ masa asigurata pe perioada sederii; 4. Masina, laptop si telefon de serviciu;

  • 22

    Angajăm persoană tânară, de sex feminin, activiate recepție pacienți cabinet, programare întalniri și colectare de date prin telefon. (normă întreagă) CERINȚE: Abilități comunicare directă și prin telefon și cunostințe bune de utilizare PC. Nu sunt necesare studii medicale. SALARIUL: pleacă de la salariul minim pe economie (primele 2-3 luni) și crește progresiv în funcție de compețențe și realizări. Pentru programare la interviu, NU ne contactați telefonic, ci vă înscrieți cu un CV aici sau pe email: și veți fi contactată telefonic pentru programare. Vă mulțumim!

  • Salveaza cautarea