Anunturi
Secretariat Constanta ConstantaCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 12 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
6
Cunostinte proiectare arhitectura; Experienta de minim 0-1 ani in proiectare in cadrul unui birou de proiectare; Cunostinte in folosirea programelor de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 5000 - 7000 RON/ brut pe lună in functie de competente
-
Companie multinationala angajeaza asistent administrativ, in conditii avantajoase. Cautam oameni dedicati, seriosi, dispusi sa invete, adaptabili, deschisi, pozitivi, care sa se alature echipei noastre. Oferim conditii de munca exceptionale si mentalitate de lucru moderna, training si respect pentru angajatii nostri. 1. Conditii de munca la standarde europeene 2. Mediu de lucru prietenos 3. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti motivati 4. Oportunitatea de a acumula experienta alaturi de profesionisti Candidatul Ideal 1. Studii universitare absolvite; 2. Abilităţi şi experienţă organizatorică; 3. Abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii; 4. Cunoasterea la nivel conversational a unei limbi de circulatie internationala (engleza, franceza, italiana) 5. Motivare şi eficienţă; 6. Capacitate de luare a deciziilor; 7. Cunoasterea pachetului Microsoft Office; 8. Abilitati comerciale, de negociere si de tratare a clientilor conform standardelor companiei Descrierea jobului 1. Asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; 2. Se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere; 3. Se ocupă de corespondenţa (email, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); 4. Se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); 5. Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; 6. Reprezinta managerul, pe baza de imputernicire, cand acesta nu este prezent, in relatia cu Camera de Comert, cu departamentul externalizat de contabilitate, cu institutiile statului, banci, etc. 7. Sprijina activ si se implica in activitatea comerciala a companiei prin atragerea de clienti noi, solutionarea cerintelor acestora si asigurarea standardelor de calitate promovate de companie 8. Disponibilitate la deplasari
-
4
Angajam secretara, candidatul ideal, -Persoana organizata, responsabila, cu bune abilitati de organizare si relationare -Studii medii/ superioare -Cunostinte de limba engleza -Cunostinte de utilizare a programelor Office -Capacitate foarte buna de planificare si organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca -Persoana perseverenta, dinamica, organizata -Atentie la detalii Descrierea jobului Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii; Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta; Gestioneaza intalnirile, sedintele si asigura servicii de protocol; Preia, inregistreaza, distribuie, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; clientilor si a celorlalti angajati; Organizeaza deplasari si delegatii (bilete de avion, cazare, etc); Asigura ajutorul pentru organizarea de evenimente si activitati de marketing; Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management; Stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol); Alte activitati administrative. Pachet salarial atractiv
-
Societate din constanta, dorește să angajeze secretară personală pentru directorul societății. Cerințe: aspect fizic plăcut, fire veselă și mereu cu zâmbetul pe buze, varsta este doar un număr, cu gândire pozitivă, program flexibil. Sunt preferate persoanele care locuiesc în apropierea orașului Constanța. Venitul este negociabil.
-
13
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3500 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Candidatul Ideal Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Am crescut si ne-am dezvoltat, avem nevoie de colegi noi in echipa din CONSTANTA! Daca nu ai experienta in domeniu, trebuie sa compensezi prin curiozitate, ambitie si dorinta de a invata rapid lucruri noi. Domenii de activitate: - activitati de tiparire, legatorie; - repararea, asamblarea si configurarea calculatoarelor si a echipamentelor periferice; - activitati de secretariat, contabilitate primara; - finisarea materialelor textile. Cerinta obligatorie: - posesor, certificat de încadrare într-un grad de handicap (mediu sau accentuat) !!! Succes !
-
RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Asigură transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail etc; Elaborează și redactează documentele cerute de management; Posedă capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; Posedă capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; Posedă capacitatea de a respecta termene limită; Este înzestrat/a cu abilitatea de a învăța lucruri noi; Este responsabilă si serioasa Îndeplinește activitățile zilnice de contabilitate primară; Îndeplinește activitățile zilnice legate de activitatea de achiziții (interogarea SICAP, încărcarea documentelor de calificare pentru licitații etc) Are o atenție sporită către detalii; Are cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la nr.de tel:
-
7
Angajez asistenta personala domnisoara, aspect fizic placut, program flexibil, venit avantajos. Permisul auto constituie un avantaj.
-
Firma de shipping, cu activitate de peste 30 ani in domeniu, angajeaza ASISTENT MANAGER CERINTE CANDIDAT IDEAL: - seriozitate - limba engleza scris/vorbit - studii medii/superioare - cunostinte de operare PC: WORD, EXCEL, baze de date - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - placerea si abilitatea de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine - nu cerem neaparat experienta, persoanele dornice sunt formate direct la locul de munca DESCRIEREA JOB-ULUI: - preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea colaboratorilor si a celorlalte departamente - asigurarea transmiterii documentelor prin e-mail, curier, activitati de birotica si secretariat - intocmirea de diverse situatii - preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice - redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor - inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei - activitati de receptie si protocol OFERTA: - angajare pe perioada nedeterminata - salariu competitiv, care poate creste in functie de performanta si implicare - mediu de lucru placut si stabil - program de lucru L-V 08.30-17.00 NOTA: - varsta nu reprezinta un impediment - asteptam CV de la persoanele care corespund cerintelor postate, aici sau pe whatsapp la nr de tel pentru programarea interviurilor
-
13
Angajez secretara , firma transport, activitate birou plus banca și autorități ( arr, rar etc) salariu atractiv constituie un avantaj permisul de conducere si cunoașterea unei limbi străine , se asigura pregătire profesionala
-
6
Societatea Metrosenzor Srl Constanta, angajeaza functionar comercial/asistent director departament comercial. Detalii la numarul de telefon .
-
5
Agentie imobiliara din Constanta angajaza secretara cu sau fara experienta . Experienta pe piata imobiliara reprezinta un avantaj , dar nu este obligatorie; - Abilitati de comunicare si negociere; - Persoana organizata, responsabila si punctuala; - Persoana sociabila; - Persoana proactiva si orientata catre rezultat; - Cunostinte operare calculator; Asteptam CV-ul tau sau ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon: 0755885814 , iar noi va vom invita la o discutie!
- Salveaza cautarea