Secretara/ functionar administrativ
Specificații
Descriere
Daca esti o persoana atenta la detalii, ambitioasa si cu dorinta de a invata, te asteptam in echipa noastra!
Cerinte:
Studii minime liceale;
Abilitati si competente in operare PC: Word, Excel;
Notiuni despre gestiunea unei firme;
Experinta de lucru in alte programe poate constitui un avantaj;
Experinta in activitate de minim 1 an.
Ce vei face?
Atributii de secretariat:
Sortezi si repartizezi corespondenta primita;
Evidente auto (ITP, roviniete, asigurari pentru masinile firmei) si faci demersurile necesare in vederea reinnoirilor inainte de ajungerea la termen;
Tii evidenta colectarii selective a deseurilor, uniformelor de lucru, etc;
Intocmesti necesarul de papetarie si -l trimiti spre aprobare sefului ierarhic;
Contribui la buna gestionare a materiallor si obiectelor de inventar;
Arhivezi documentele specifice;
Atributii administrative:
Te ingrijesti ca totul sa fie functional si in termen.
Ai atributii de ''bun gospodar''.
Ce iti oferim?
Dezvoltare profesionala- in fiecare zi, prin diversitatea serviciilor si a tehnologiilor.
Posibilitate de promovare pe scara ierarhica intr-unul dintre domeniile in care activam.
Pachet social atractiv.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!