Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Cerințe:
- disponibilitate program flexibil
(FARA OBLIGATII)
- aspect fizic plăcut
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- ...
Angajez ASISTENTĂ PERSONALĂ pentru activități zilnice de secretariat și protocol, delegații, deplasări.
(Programul în funcție de cel al directorului)
Ce oferim:
- pachet salarial motivant
- bonusuri de performanță
- training-uri și posibilitatea de dezvoltare personală
- contract pe perioada ...
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
Ambasada Tunisiei la Bucuresti angajeaza secretara cu studii superioare, buna cunoscatoare de engleza si franceza, pentru administrarea contractelor, invitatiilor, intalnirilor, corespondentei cu ministere, ambasade si companii.
Asteptam CV la email
Om de afaceri amgajez asistenta personala part time
Persoana trebuie sa fie
Cu fara experienta
Open mind
Serioasa
CV ul sa fie insotit de poze si trimis pe whatsapp
Oportunitate Profesională: CASIER Shop&Go sector 4, București
Locație: București
Despre Noi:
Suntem în căutarea unui casier cu experiență, responsabil și prietenos, pentru a se alătura echipei noastre!
Candidatul Ideal:
- Minim 1 an de experiență în roluri similare de casier cu experiență
- Abilități ...
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane responsabile, pentru postul de agent curierat intern, in cladiri de birouri.
Competente:
Cunostinte operare PC si limba engleza nivel incepator
Abilitati de comunicare: scris si verbal
Ce iti oferim:
...
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru!
Program de Luni-Vineri ...
Angajez o persoană pentru muncă de birou ( exclusiv numerotare de pagini din dosare).
Solicit dexteritate, rapiditate si cu multă răbdare.
Zona, Nicolae Titulescu. Salariul minim pe economie.
Contract individual de munca pe durata nedeterminata
Conditii obligatorii pentru ocuparea postului:
- are cetăţenia română si domiciliul în România;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale ...
Cunosti limba italiana ? Ai experienta ca office assistant ? Tu iti cauti echipa, noi ne cautam coleg a!
Hai sa discutam despre viitorul tau job!
Candidatul ideal:
- experienta in activitati de secretariat
- cunostinte de limba italiana si engleza
- experienta de lucru cu pachetul Office
- disponibilitate ...
Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru poziția de Secretară. Dacă ești o persoană comunicativă, atentă la detalii și dornică să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să te alături echipei noastre.
Responsabilități principale:
Redactarea și arhivarea documentelor, gestionarea ...
Daca esti o persoana atenta la detalii, ambitioasa si cu dorinta de a invata, te asteptam in echipa noastra!
Cerinte:
Studii minime liceale;
Abilitati si competente in operare PC: Word, Excel;
Notiuni despre gestiunea unei firme;
Experinta de lucru in alte programe poate constitui un avantaj;
Experinta ...
Urmatoarele posturi sunt disponibile la Ambasada Indiei la Bucuresti:
1. Asistent Departament Presa si Informare
Calificare: diplomă în orice disciplină, cunoștințe de calculator și ar trebui să aibă cunoștințe practice de limba engleză. Salariu Brut 12800 euro - pe an.
Aplicațiile cu CV (în engleză), ...
BUCUREȘTI ADMINISTRATIV FULL TIME- ASISTENT(Ă) PROIECTE SECRETARIAT
Post FULL TIME - Se lucrează în mare parte remote- dar persoana trebuie sa fie în București
Asociația Culturala Untold Stories & regizoarea Alina Serban isi cauta colega
Cerințe:
-experiență în cadrul unei companii organizații ...
Candidatul Ideal:
- Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
- Minim 1-2 ani de experiență în Front Office Back Office Secretariat;
- Buna capacitate organizatorica, atentie sporita la detalii;
- ...
Cerinte de baza:
Intelegerea organizarii eficiente, incluzand programarea, prioritizarea si gestionarea situatiilor conform necesitatilor
Disponibilitatea si abilitatea de a comunica lejer, profesional si in termenii valorilor companiei in orice situatie (interna sau externa)
Abilitatea de a recruta ...
Biroul nostru, situat în sectorul 1, București, lângă lacul Herăstrău, este în căutarea unei secretare dedicate și organizate pentru a se alătura echipei noastre.
Cerințe:
- Vârsta între 30 și 45 de ani
- Cunoștințe avansate de limba engleză
- Experiență în domeniu
- Cunoștințe solide de operare PC: ...