Anunțuri
Secretariat Bucuresti doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
Atenție!!! SUPER JOB SUPER PROGRAM ASISTENTĂ MANAGER (18-35 ANI) ,CU ASPECT PLĂCUT. ESTE UN JOB SIMPLU ȘI PLĂCUT NU NECESITĂ STUDII SAU EXPERIENȚĂ PROGRAM 3-4 ORE ZI SALARIUL 2.000-3.000 LEI SARCINI-NOTAREA ACTIVITĂȚILOR ZILNICE, FACTURI SIMPLE , PLATĂ FACTURI ETC SARCINILE SUNT SIMPLE ȘI SE POT ÎNVĂȚA UȘOR. NECESITĂ ANUMITE DEPLASĂRI LA LICITAȚII.
-
Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron
-
Disponibil online
Angajez asistent manager
Candidatul ideal: Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila. Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp. Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor. Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei: Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului. Sarcini si responsabilitati: realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii: pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia
-
2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70
-
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva. Atribuții: - asistă medicul stomatolog (chirurgie, Ortodonție, endodonție, protetică, etc.) - pr g test m t ri l l n c sare m noperei inainte de intereventie; - curățare sterilizare instrumentar medical și cabinet; - asigură dezinfecția după fiecare pacient NU se ocupa de curatenie sau receptie! Dreptul de libera practica avizat la zi Program de lucru de 8 ore zi; 5 zile saptamana Salariu motivant in functie de experienta si un mediu de lucru placut Pentru mai multe detalii ne găsiți la nr de telefon: sau ne puteți trimite CV-ul pe adresa de mail:
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. SALARIU MOTIVANT PESTE MEDIA DIN DOMENIU.
-
Angajam secretara/asistent manager,aspect fizic placut pentru lucru de birou si cu clientii.Minima experienta in lucrul de birou constituie avantaj.Pachet salarial bun.Rog CV+FOTO aici sau pe numarul de telefon.
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Scoala de soferi, angajam secretara, cunostinte pc, seriozitate, punctualitate. Experienta nu este necesara. www.sosoauto.ro tel:
-
Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara, angajam Asistent manager. Cerinte: Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia, PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL. Oferim :Pachet salariat atractiv, Auto, trainning,mediu de lucru performant.
-
Clinica medicala situata in Piata Victoriei, Bucuresti, angajam secretara front desk. Responsabilitatile postului: primirea pacientilor, intocmirea foilor de observatie pe suport hartie si in baza de date, conducerea pacientilor in cabinete, incasarea contravalorii serviciilor medicale, eliberarea bonului fiscal si la cerere a facturii. Ocazional (cand colegii de la programari sunt ocupati) trebuie sa raspundeti la telefon pentru a gestiona relatia cu pacientii (programari, controale). Postul presupune minime cunostinte medicale (informatii ce trebuie comunicate pacientului), se asigura pregatirea. Postul presupune responsabilitate, avand in vedere gestionarea banilor, intocmirea registrului de casa (lunar, prin rotatie cu colegii)(se asigura pregatire). Programul de lucru este full time 09.00 - 15.00, respectiv 15.00 - 21.00, cate o saptamana alternativ. In cazul prelungirii programului (rareori, maxim 22.00 se asigura transport catre casa pe raza municipiului Bucuresti). Salarizare: salariul minim plus tichete de masa, prime trimestriale.