Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Timis Numele companiei: Sc valteyp srl

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consilier in vanzarea de produse tehnico-medicale receptie

    Responsabilitati: Identifica necesitatile clientului pentru a putea oferi produsul potrivit; Introducerea, urmarirea deciziilor in programul CAS realizarea rapoartelor si folosirea instrumentelor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti; Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu obiectivele PL Indeplineste target-ul si obiectivele stabilite de coordonatorul PL ; Monitorizeaza permanent activitatea de vanzari-incasari; Intocmeste analize si rapoarte diverse; Cerinte: Studii medii superioare, asistent medical, kinetoterapeut,, Abilitati d comunicare si ascultare, negociere si persuasiune, prezentare si munca in echipa; Dinamism si abilitati d lucru cu termene limita; Proactivitate, seriozitate, constiinciozitate si promptitudine in indeplinirea activitatii profesionale; Cunostinte avansate d operare PC (MS Office: EXCEL, WORD); Ofertă (bonusuri, beneficii): Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stabil;

  • 15

    Asistent manager

    Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551

  • 4

    Angajez Secretara

    Suntem in cautarea unei secretare care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la buna functionare a biroului nostru. Cerinte: limba italiana (scris, vorbit, citit), cunostinte de contabilitate primara, cunostinte solide in lucrul cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul de operare Windows, abilitatea de a invata rapid lucruri noi, inclusiv aplicatiile informatice si activitatile specifice, seriozitate, spirit de echipa, responsabila, organizata, atitudine pozitiva. Daca esti pregatita sa faci parte din echipa noastra si sa aduci un plus de profesionalism si buna dispozitie in biroul nostru, trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie.

  • 13

    clinica dentara cauta asistenta front desk

    căutam o persoană organizata, calma, prezentabila, pedantă, cu bune calități de socializare, capabilă sa lucreze pe calculator, să țină evidente, să facă facturi pe laptop, in Open Office si cunostiinte minime de marketing on-line in social media.Folosirea laptop-ului si a imprimantei din dotare sunt necesare!

  • 13

    Freezy System Timisoara angajeaza Secretara

    Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office) Excelente abilitati de comunicare si relationare Spirit de echipa, rezistenta la stres Oferta beneficii: Pachet salarial atractiv Posibilitatea de a calatori in tara si in strainatate Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 09:00 17:00 Descrierea postului: Reprezinta interfata dintre companie si clienti Indeplineste activități zilnice de secretariat Preia și direcționeaza apelurile telefonice si corespondenta Redacteaza corespondența de afaceri necesară desfășurării activității Asigura transmiterea documentelor si coletelor prin poștă, fax, e-mail, curier Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management Asigura suportul administrativ pentru managementul firmei Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor de afaceri, Organizeaza primirea vizitatorilor Organizeaza deplasarile directorului in interes de serviciu

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis

Localități

Salvează căutarea