Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Dumbravita Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 19

    Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților/pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic in Timișoara, îndreptat spre excelență în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitivă, servicii la superlativ și personal bine instruit. Cu o istorie de peste 14 ani, Oriental Spa a fost mereu în topul preferințelor clienților pe plan local, dar și al turiștilor care ne vizitează frumosul oraș. Succesul Oriental Spa de-a lungul timpului se datorează unui manager pasionat ce are alături o echipă de profesioniști, echipă de care suntem mândri și din care te așteptăm să faci parte.

  • 3

    Bio Plus Natura cauta o persoana care sa se ocupe de gestionarea activitatii de vanzare de produse alimentare. Cerințele postului: - experienta in logistica (minim 3 ani); - abilitati de comunicare; - atentie la detalii, punctualitate, organizare; - dorinta de a invata lucruri noi intr-un domeniu in continua dezvoltare; - abilitatea de a gandi si a actiona strategic; - cunostinte de limba italiana (nivel mediu); - permis de conducere categoria B. Constituie un avantaj: - experienta in vanzarea produselor alimentare. Descrierea job-ului: - activitate de birou la sediul firmei noastre (Dumbrăvita, in zona supermarket-ului Kaufland); - vei actualiza produsele incarcate pe site-ul nostru; - vei raspunde la email-uri si la telefon; - vei contacta potentiali clienti; - vei mentine legatura cu clientii si furnizorii nostri; - te vei ocupa de receptia si verificarea marfii primite de la furnizori; - te vei ocupa de gestiunea contabila (contabilitate primara); - vei mentine relatia cu banca. Beneficii: - angajare full time; - salariu atractiv; - bonusuri de performanta; - posibilitatea de colaborare de lunga durata; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - program de lucru de luni pana vineri: 09:00 16:00.

  • Salveaza cautarea