Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam consilier vanzari magazin naturist Bucuresti Cora Lujerului

    DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.

  • Agent vanzari Tamplarie PVC cu EXPERIENȚĂ

    Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie

  • 1

    Consultant vânzări showroom Bilka

    Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - :  - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; -  Acordarea consultanţei de specialitate; -  Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; -  Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; -  Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; -  Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birouri București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 6

    Consultant vanzari clienti agent vanzari

    Candidatul Ideal -Persoana ambitioasa, motivata -Inclinatie spre domeniul tehnic. -Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj -Aptitudini de comunicare relationare cu clientii -Cunostinte operare PC -Orientarea catre rezultate si solutii -Initiativa si atitudine pozitiva -Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Titularul jobului va promova si vinde produsele companiei noastre Ce trebuie sa faci ? - Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; - Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; - Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite; - Urmareste derularea si finalizarea contractelor. - Participa la actiunile comerciale din magazin; - Raspunde solicitărilor clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi; - Asigura curatenia magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor. - Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari). Oferim un salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari. Se asigura scolarizari locale, cat si la furnizorii nostri. Descrierea companiei CINE SUNTEM? Compania Tehno, cu showroom in Buzau, a fost infiintata in anul 1994 ca raspuns la cerinta tot mai mare a pietii in domeniul sculelor electrice, ajungand in prezent unul din cei mai mari distribuitori autorizati ai unor producatori de renume din tara. Suntem o echipa de profesionisti, care punem pe primul loc satisfacerea clientilor, iar milioanele de comenzi si de clienti multumiti din toata tara sunt cartea noastra de vizita. CE OFERIM? La momentul actual oferim o gama foarte larga de produse de calitate superioara, pentru care oferim acoperire la nivel national, asigurand totodata livrarea in siguranta a produselor noastre, intr-un timp foarte scurt. Producatorii de renume comercializati de noi sunt: Bosch, Makita, Stihl, Ruris, Metabo, AGT, Media Line, Skill, Unior-Tepid, Dremel, Drager, Telewin, Pro Weld, Airmaster, Imer Group, Bisonte, Hawera, Karcher, Masalta, Pentax. DE CE NOI? Daca ai nevoie de seriozitate si vrei sa stii ca orice situatie s-ar ivi, rezolvarea acesteia va fi in favoarea ta, magazinul nostru este exact ceea ce cauti! Experienta de peste 25 de ani si sutele de clienti care ne ofera zilnic increderea lor, ne recomanda. Ne diferentiem prin seriozitate, flexibilitate si prin faptul ne contactam toti clientii si ne mulam pe necesitatile fiecaruia dintre ei. La noi orice tranzactie inseamna un client multumit!

  • 2

    CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) - inclusiv studenti

    Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!

  • 4

    Consilier vanzari optica

    Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie

  • 30

    Angajam consultant imobiliar!

    Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!

  • 1

    Supervizor cu experienta in PET market

    Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare

  • Customer support specialist pe limba bulgara

    Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara  - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

  • 4

    Cautam colaboratori in servicii imobiliare

    Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.

  • 4

    Operator Vanzari de acasa

    Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:

  • 19

    Angajam consilier vanzari

    Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00

  • 4

    Consultant Vanzari (limba maghiara si limba romana)

    ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.

  • 3

    Consilieri de Vanzare SupremGrup (birotica, print, advertising, promotionale, igiena, imbracaminte)

    Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 1

    Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!

    Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !

  • Agent vânzări B2B

    Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!

  • Broker credite

    Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:

  • Asistent achizitii

    Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.

  • Angajez Agent de vânzări-sofer

    SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30

Salvează căutarea