Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Telefon contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0754">07 arata numarul</a></span> 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate Ne dorim sa cunosti programe de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Ce-ti oferim? Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv Salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online si sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Locatia se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30 Cautam pe cineva care sa: - Gestioneze comenzile de pe site si cele telefonice - Gestioneze si sa posteze pe retelele sociale Candidatul trebuie sa aiba: - Experienta cu platformele wordpress sau shopify - Experienta anterioara in domeniul vanzarilor - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Abilitati de vanzare, negociere si relationare - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv: 3000 lei NET + BONUSURI. Decontam si transportul - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!
-
Ești pasionat de vânzări și ești în căutarea unei provocări care să-ți aducă rezultate financiare? A venit momentul să încerci acest lucru alături de MaxiRecruit, în domeniul recrutării forței de muncă la nivel internațional. Alături de noi, vei avea posibilitatea de a-ți construi propriul succes financiar prin intermediul sistemului pe comision. Nu oferim o sumă fixă, ci șansa de a câștiga în funcție de eforturile tale. În principiu, cu cât pui mai mult interes, cu atât poți câștiga mai mult! Care sunt cerințele pentru acest parteneriat? - Disponibilitatea de a lucra pe comision: Avantajul principal este scalabilitatea veniturilor în funcție de performanța ta; - Experiență în vânzări sau în domeniul plasării de forță de muncă: Dorim să lucrăm cu persoane care au cunoștințe despre procesele din cadrul recrutării de personal; - Ambițios și dornic să te dezvolti financiar, personal și profesional, chiar și dacă nu ai experiență în acest domeniu. Care este câștigul tău real dacă te alături echipei MaxiRecruit? - Sistem de recompensare în raport cu performanța ta: Nu ești plafonat de un salariu, ci de abilitățile și timpul depus pe parcursul activității. Dacă simți că poți face mai mult, the sky's the limit. - Potențial nelimitat de câștig: Poți lucra de oriunde, nu ești limitat de un anumit loc sau de un anume program. - Suport constant: Te ajutăm cu orice ai nevoie pe partea de suport, resurse, training-uri, materiale, management. Dacă ești motivat, ambițios și dornic să-ți pui în valoare abilitățile și cunoștințele dobândite până în momentul de față, te invităm să faci parte din echipa MaxiRecruit!
-
DESCRIERE Suntem mereu in cautarea celor cu o pasiune arzatoare in ceea ce fac. Daca te regasesti in aceasta categorie, cu siguranta avem un loc in echipa Usi365. Ne-am dezvoltat rapid si suntem determinati sa continuam pe acest drum. Setea noastra nesfarsita de cunoastere si dorinta de a obtine rezultate sunt cele care ne-au adus pana aici. An de an investim in dezvoltare, pentru a ramane o organizatie performanta. Vei lucra alaturi de persoane talentate si implicate, intr-un mediu propice dezvoltarii tale, astfel incat sa poti obtine cele mai bune rezultate si sa te transformi in persoana pe care ti-o doresti, atat din punct de vedere personal, cat si profesional. Vino alaturi de noi in aceasta echipa! Compania Usi365, cu o experienta de peste 14 de ani pe piata usilor din Romania, importator direct de la fabrici din Europa, stocheaza cantitati mari de usi dedicate cladirilor rezidentiale si industriale. Ce vei face in echipa noastra : In functie de abilitatile tale, vei fi repartizata pe unul din cele 3 posturi disponibile: Confirmarea comenzilor plasate in eshop Inregistrarea comenzilor intr-un sistem intern de gestiune Plasarea comenzilor de transport catre livratori Comunicarea cu alte departamente si echipa de vanzari pentru a asigura fluxul de informatii si suportul necesar Locatie: activitatea jobului se desfasoara full office la sediul firmei din Calea Chisinaului, Iasi. Programul de lucru: luni-vineri 9-17 Jobul nu implica ore suplimentare si nici program de weekend. Stii ca te potrivesti daca: Ai atentie la detalii, este organizata in indeplinirea taskurilor Ai o gandire logica Comunici eficient si coerent Ai o buna memorie a datelor si cifrelor Esti proactiva poti prelua taskuri in mod independent Ai cunostinte foarte bune operare PC Experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj Beneficiile pe care le oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri mariri salariale pe baza performantelor Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist Salariu competitiv si pachet de beneficii motivante Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Mediu de lucru placut, bazat pe respect si colaborare Oferta noastra: 1. Salariu fix - Oferim un pachet salarial de 3200 lei net luna, cu negociere dupa 3 luni, punctual, in functie de rezultate . Doar prima luna va fi de internship - perioada de integrare si invatare. 2. Bonusuri de performanta (pot fi acordate imediat dupa ce au fost insusite procedurile de lucru aplicabile pentru acest post); 3 Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; 4. Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri...de fiecare data!) Cafeaua si ceaiul sunt din partea casei :) Daca esti interesata de aceasta pozitie si indeplinesti cerintele mentionate mai sus, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau actualizat. Crezi ca acest job nu este pentru tine ? Avem si alte pozitii disponibile, vezi aici mai multe detalii despre carierele la Usi365 " teams[dot]usi365[dot]ro
-
Consultant Vanzari - Magazin Franciza Vodafone Craiova Auchan Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in vanzari? Esti pasionat de tehnologie, ai abilitati excelente de comunicare, o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi cu oamenii? Atunci pozitia de Consultant Vanzari in magazinul Vodafone ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include consilierea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de Vodafone, identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii personalizate. Vei lucra intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa prietenoasa si profesionista. Beneficiile de a lucra ca Sales Advisor la Vodafone includ: Oportunitati de dezvoltare profesionala continua prin programe de training si coaching Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri in functie de performanta Mediu de lucru placut si dinamic Cerintele pentru acest rol includ abilitati excelente de comunicare, orientare catre client, atentie la detalii si capacitatea de a lucra eficient in echipa. Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Daca esti entuziast, dornic sa inveti si sa te dezvolti profesional, te asteptam in echipa noastra! Cu noi poți sa fii tu însuți, sa împărtășești inspirație, sa îmbrățișezi noi oportunitati, sa prosperi si sa faci o diferență reala. Aplica acum pentru pozitia de Consultant Vanzari la magazinul Vodafone din incinta Galeriei Auchan Craiovita si hai sa construim impreuna o experienta memorabila pentru clienti! Descrierea companiei In parteneriatul cu Vodafone, ne angajam sa atragem, sa dezvoltam cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant si incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat. Fiind o companie intr-o continua dezvoltare, ne dorim alaturi persoane inteligente, ambitioase, entuziaste, care doresc sa-si dezvolte cariera intr-o echipa performanta! Together we can!
-
Telesales Advisor - Magazin Franciza Vodafone Craiova Auchan Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in vanzari? Esti pasionat de tehnologie, ai abilitati excelente de comunicare, o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi cu oamenii? Atunci pozitia de Consultant Vanzari Telesales in magazinul Vodafone ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include consilierea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de Vodafone, identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii personalizate. Vei lucra intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa prietenoasa si profesionista. Beneficiile de a lucra ca Telesales Advisor la Vodafone includ: Oportunitati de dezvoltare profesionala continua prin programe de training si coaching Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri in functie de performanta Mediu de lucru placut si dinamic Cerintele pentru acest rol includ abilitati excelente de comunicare, orientare catre client, atentie la detalii si capacitatea de a lucra eficient in echipa. Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Daca esti entuziast, dornic sa inveti si sa te dezvolti profesional, te asteptam in echipa noastra! Cu noi poți sa fii tu însuți, sa împărtășești inspirație, sa îmbrățișezi noi oportunitati, sa prosperi si sa faci o diferență reala. Aplica acum pentru pozitia de Consultant Vanzari la magazinul Vodafone din incinta Galeriei Auchan Craiovita si hai sa construim impreuna o experienta memorabila pentru clienti! Descrierea companiei In parteneriatul cu Vodafone, ne angajam sa atragem, sa dezvoltam cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant si incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat. Fiind o companie intr-o continua dezvoltare, ne dorim alaturi persoane inteligente, ambitioase, entuziaste, care doresc sa-si dezvolte cariera intr-o echipa performanta! Together we can!
-
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
Compania Europe Energy Service Srl angajeaza operatori call center,vorbitori de limba spaniola sau italiana Program de lucru de 8 ore, de luni pana vineri, de la 10-18:30 Se ofera salariu motivant Locatia se afla in Timisoara, pe strada Simion Barnutiu Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul:
-
- Contactarea potentialilor clienti, persoane juridice, asociatii, primarii. - Promovarea produselor si serviciilor Telekom - Intelegerea nevoii clientilor, ofertarea clientului, semnarea contractului - Respectarea unui target zilnic lunar - Entry Level (< 2 ani) Beneficii - Contract de munca nedeterminata - Castiguri atractive (Salariu fix + comisioane lunare + bonus de performanta) - Venituri intre 3000 si 10.000 RON - Program de lucru fix de 8 ore - Laptop & telefon de serviciu - Birou in zona Centrala, Piata Romana - Training de vanzari si abilitati de negociere - Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. - Posibilitate avansare pe functia de Team Leader.
-
Candidatul Ideal Permis conducere categoria B; Abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationare; Spirit de initiativa si integritate; Experienta in vanzari Descrierea jobului Noi îți oferim: Contract de munca Autoturism, laptop și telefon; Salariu fix PLUS bonusuri a căror valoare doar tu o poți limita; Responsabilitățile tale: Promove za produs le companiei; Asigură vânzarea produselor către toți clienții posibili din zona alocata; Vizitarea clientilor si extinderea portofoliului. Se preocupă de creșterea permanentă a numărului de clienți și de aplicarea în teritoriu a politicii generale a firmei; Realizarea planului individual de vanzari; Cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii celorlalte departamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Recuperează în întregime contravaloarea facturilor, respectând termenul de plată acordat conform regulilor impuse de firmă. Descrierea companiei Lora Beauty & Disney SRL, firmă cu activitate pe piața românească din 2015 în domeniul cosmetice si diferite accesorii , caută o colega motivata, pentru a face parte din echipa noastra de vanzari: Agent vanzari pentru judetul Cluj.
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Vino să faci parte din echipa Materom Authaus! Angajăm consilier de vânzări CERINŢE: Excelente abilităţi de comunicare, negociere; Abilități organizatorice dezvoltate; Experienţă relevantă în vânzări; Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet) Permis de conducere; Limba engleză nivel mediu; DESCRIEREA JOBULUI: Identifică şi contactează potenţiali clienţi noi; Promovează produsele şi serviciile oferite de companie; Oferă în permanenţă consultanţă pentru clienţii potenţiali şi clienţii existenţi; Încheie contracte de vănzare cumpărare pentru produsele ofertate; Se asigură de corecta și buna desfășurare a procesului de vănzare și post vânzare. Completeaza zilnic baza de date în programul specific; Adoptă o atitudine deschisă, orientată către client, în vederea atingerii şi depăşirii obiectivelor de vânzări; Transmite încredere privind calitatea produselor şi a serviciilor oferite clienţilor, pentru obţinerea satisfacţiei şi fidelizării clienţilor; Reprezintă interesele companiei şi asigură derularea procesului de colaborare în bune condiţii în relaţia cu clienţii. OFERTĂ ŞI BENEFICII: Pachet salarial atractiv corelat cu performanţa realizată; Tichete de masă; Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală; Mediul de activitate dinamic; Echipa de lucru tânără, competitivă
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala Descriere Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Angajam consilier imobiliar . Cerinte: cunostinte minime PC, abilitati comunicare, persoana sociabila, dinamica. Beneficii: comision progresiv, telefon , masina optional.
-
Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Bragadiru Ilfov: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Căutăm Consultant Vanzari Servicii de Property Management care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților ViConcept Properties și să îmbunătățim performanța în vânzări. Esti candidatul ideal, în cazul în care: Ai lucrat anterior în calitate de agent imobiliar Ai abilități excelente de comunicare și persuasiune; Ai cunoștințe de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) avansat; Ai interes pentru cunoașterea pieței și a reglementărilor legislative în domeniul imobiliar; Cunoști limba engleza la nivel mediu avansat, scris și vorbit; Ai capacitate de organizare și de gestionare a timpului de lucru, precum și de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru îndeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan) Te caracterizează corectitudinea și tenacitatea, ai atitudine principială în relațiile cu clienții și colegii. Descrierea jobului Pe postul de Consultant Vânzări vei fi responsabil de 8 obiective importante: Vei planifica si realiza întâlniri de prezentare servicii - la birou sau în spațiul clientului; Vei realiza planul de vanzari și planul de acțiuni zilnice; Vei înregistra toți clienții în sistemul CRM; Vei efectua zilnic 15-20 apeluri reci; Vei oferta clienții telefonic cât și pe email; Vei executa apeluri de follow-up către clienți pentru a închide tranzacția; Vei negocia și semna contracte; Vei analiza companiile concurente - servicii și prețuri; În ce condiții suntem dispuși să colaboram: Oferim pachet salarial motivant alcătuit din Salariu fix + KPI + bonusuri Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia în funcție de oportunitățile de vânzare Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat. Ne poti contacta la numarul afisat pentru stabilirea unui interviu sau lasa-ne un CV si te vom contacta noi. Hai in echipa noastra! Descrierea companiei Oferim servicii de consultanță și administrare a investițiilor imobiliare, punem accent pe obținerea celui mai bun randament din închirierea proprietăților imobiliare și răspundem imediat la solicitările clienților, găsind soluții eficiente pentru situații provocatoare din colaborarea cu chiriașii, autoritățile publice și alte persoane fizice ori juridice implicate în procesul de administrare.
-
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !