Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-04-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:
-
Companie din industria auto cauta o persoana pentru pozitia de reprezentant achizitii. Cerinte: abilitati foarte bune in comunicare, negociere, permis categoria B, masina proprie, cuonostinte de limba engeza, nivel basic mediu. De asemenea disponibilitatea de a calatori in tara este necesara. Compania ofera salariu fix plus posibilitatea de a obtine bonusuri in functie de rezultate. Pozitia este de angajat permanent, cu contract de munca si asigurari medicale.
-
Candidatul ideal Cunostinte tehnice in domeniul consumabilelor auto constituie un avantaj; Atitudine pozitiva si convingatoare, axat pe identificarea si exploatarea oportunitatilor in piata; Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile; vanzare si negociere; Abilitati bune d organizare a sarcinilor d lucru si a timpului Orientare catre client si rezultate, creșterea si dezvoltarea clientilor din aria alocata; Disponibilitate de deplasare si flexibilitate. Sa aiba spirit organizatoric, promptitudine, constiinciozitate, seriozitate si disponibilitate la efort, Candidatul trebuie sa posede obligatoriu permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii care sa raspunda nevoilor clientilor Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Dovedeste interes si implicare pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti, Se asigura de respectarea termenelor agreate pentru incasare; Beneficii Pachet salarial atractiv corelat cu performanta (salariu fix + comision din vanzari) Contract perioada nedeterminata Prime de sarbatori Masina, tableta sau laptop si telefon de serviciu. Training tehnic C V - urile se trimit pe adresa -
-
Angajam consilieri vanzari Jante auto si anvelope program 8 -17 Splaiul Grivita 3, -cunoastere minima siocial media, word, email ,marketing. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
cautam colaboratori .agenți de vânzări produse de cerință actuala .preturi competitive.si comisioane atractive
-
SocietaTea CEMSA BUS SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 3, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203 pentru punctul de lucru din com. Tunari, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel
-
AUTOUTIL ROM SRL, cu sediul in com. Ciolpani, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere CV la tel
-
VEGETAL AGRO PROD SRL, cu sediul in com Afumati, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere cv la tel
-
Căutăm Consultant Vanzari Servicii de Property Management care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților ViConcept Properties și să îmbunătățim performanța în vânzări. Esti candidatul ideal, în cazul în care: Ai lucrat anterior în calitate de agent imobiliar Ai abilități excelente de comunicare și persuasiune; Ai cunoștințe de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) avansat; Ai interes pentru cunoașterea pieței și a reglementărilor legislative în domeniul imobiliar; Cunoști limba engleza la nivel mediu avansat, scris și vorbit; Ai capacitate de organizare și de gestionare a timpului de lucru, precum și de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru îndeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan) Te caracterizează corectitudinea și tenacitatea, ai atitudine principială în relațiile cu clienții și colegii. Descrierea jobului Pe postul de Consultant Vânzări vei fi responsabil de 8 obiective importante: Vei planifica si realiza întâlniri de prezentare servicii - la birou sau în spațiul clientului; Vei realiza planul de vanzari și planul de acțiuni zilnice; Vei înregistra toți clienții în sistemul CRM; Vei efectua zilnic 15-20 apeluri reci; Vei oferta clienții telefonic cât și pe email; Vei executa apeluri de follow-up către clienți pentru a închide tranzacția; Vei negocia și semna contracte; Vei analiza companiile concurente - servicii și prețuri; În ce condiții suntem dispuși să colaboram: Oferim pachet salarial motivant alcătuit din Salariu fix + KPI + bonusuri Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia în funcție de oportunitățile de vânzare Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat. Ne poti contacta la numarul afisat pentru stabilirea unui interviu sau lasa-ne un CV si te vom contacta noi. Hai in echipa noastra! Descrierea companiei Oferim servicii de consultanță și administrare a investițiilor imobiliare, punem accent pe obținerea celui mai bun randament din închirierea proprietăților imobiliare și răspundem imediat la solicitările clienților, găsind soluții eficiente pentru situații provocatoare din colaborarea cu chiriașii, autoritățile publice și alte persoane fizice ori juridice implicate în procesul de administrare.
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Suntem în căutarea unui coleg unei colege care sa isi aduca aportul in vanzarea sistemelor din aluminiu pe care le avem in portofoliu. Cautam o persoana care sa fie dispusa sa faca munca de teren in proportie de 95% din timp. Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un om cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem. Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, tamplarie aluminiu,balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorie Înțelegerea nevoilor partenerilor existenti si a viitorilor parteneri precum si crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială. Suntem foarte ambitiosi si promovam comunicarea permanenta intre noi si partenerii nostrii, oferind consultanta de specialitate, astfel incat produsele si serviciile noastre sa atinga si sa depaseasca asteptarile clientilor nostri. Detaliile colaborarii se discuta la sediul nostru, din Popesti Leordeni, strada Taberei nr.6 Ilfov.
-
ICREDIT, angajează consultanți cu salariu atractiv între 2000 lei și 6000 lei lunar.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Angajam personal pentru activitatea de vanzari si consiliere clienti, la punctul de lucru din Zalau. Cerintele postului: - Persoana serioasa, responsabila, dinamica - Abilitatea de a interactiona cu clientii Responsabilitati: - promovarea si vanzarea produselor, consiliere clienti in magazin si online Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant. Mai multe detalii la numarul de telefon : 0731-355056 sau la sediul firmei situat in Zalau, Bulevardul Mihai Viteazul, nr.100/O, judet Salaj.
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!