Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti

  • 6

    Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari - Bijuteria SORELLY in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau in magazinul Bijuteria SORELLY, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1 (langa Luceafarul), Bacau sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platorme ecommerce) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarareaunui magazin online / editarea pozelor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online -Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online -Realizarea de poze pe fundal alb, dar si artistice cu anumite produse -Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online -Actualizarea produselor din magazinul online, prelucrarea fotografiilor, realizarea de bannere pentru prezentarea promotiilor -Comunicarea in permanenta cu managerul si cu alte colege de la diferite locatii pentru a urma o strategie comuna Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani -Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce - bijuterii) -Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru -Posibilitatea de promovare Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 2

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • Cautam o persoana pentru funcția de consultant vânzări in magazin de instrumente muzicale și accesorii. Sunt necesare cunoștințe minime despre toate instrumentele, de preferat chitarist. Aptitudini utilizare PC la nivel utilizator. Sunt necesare abilitați tehnice, punctualitate, buna organizare și o comunicare eficienta atât cu clienții cat și in interiorul companiei.

  • Daca esti un profesionist pasionat de ceea ce face, cu abilitatea de a transmite incredere clientilor/pacientilor, care sa stie sa asculte activ si sa consilieze personalizat pe nevoile clientului, daca ai o atitudine proactiva, cu spirit de echipa si implicare, daca iti plac brand-uri faimoase si iti place sa oferi clientilor ceea ce poate fi definit ca shopping experience, te asteptam in echipa noastra! Constituie un avantaj experienta in domeniu. Oferim: un pachet salarial competitiv pe piata de profil,bonusuri, un mediu de lucru elegant, o atmosfera de lucru deschisa si prietenoasa, standarde inalte de calitate si dezvoltare profesionala.

  • 7

    Vânzarea prin telefon a diverselor produse si servicii. Contactează clienții actuali si potențiali in vederea vânzării produselor si serviciilor. Contactează clienți sau potențiali clienți in vederea bunei desfășurări a contractelor pe care le are cu firmele partenere etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților alocați in campanii. Verifica veridicitatea si corectitudinea informațiilor introduse in CRM, baze de date etc. Completează un formular de reclamații la sesizarea clientului specificând motivul reclamației, preda formularele de comanda si reclamații către Project Manager. Folosește si actualizează baza de date clienți cu informații si cerințe despre clienții vechi/noi sau potențiali, comunicate de aceștia. Utilizează programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, etc. Utilizează fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet. Se documentează in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de către firma. Urmărește si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte apărute in activitatea de zi cu zi, transmite managerului direct informațiile cu privire la : sesizările si/sau reclamațiile de orice natura privind relația dintre client si prestator (ex. Neprimirea produselor comandate, primirea parțiala sau greșita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plați duble sau incorecte, retururi/stornări/retrimiteri, calitatea produselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clienților etc) Semnalează managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect, însușirea standardelor personale, noțiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricărui departament al firmei. Responsabilitățile postului : Executa in condiții de calitate si eficienta campaniile planificate. Respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfășurarea fiecărei campanii in parte. Este direct răspunzător de corectitudinea informațiilor, primite de la clienți sau potențiali clienți, introduse in baza de date, răspunde in fata șefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfășurata. Răspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a sarcinilor ce-i revin răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu. Respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate. Emite zilnic numărul necesar de apeluri, minim 60 de contacte/clienți apelați, respecta zilnic numărul minutelor pe care trebuie sa îl vorbeasca cu clienții la telefon, minim 2 minute. Programul de lucru este de 5 ore/zi/25 de ore/săptămâna. Intervalul ora 13.00 18.00 Va multumim!

  • Responsabilitați: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienți din teritoriu.Promovarea si vânzarea produselor conform condițiilor comerciale ale companiei. Cerințe: Daca ai experiență in domeniul vânzărilor,dacă deții deja o bază personala de clienți activi atunci poți fi unul din noii noștri colegi. Despre noi: Distribuitor autorizat al cafelei Hausbrandt ,Mazio Caffe,Andraschko dar și cu proiecte noi de viitor. Va așteptăm la sediul firmei din Buzău strada Aurel Vlaicu Nr 6,pentru a ne cunoaște.

  • 18

    Fă parte din proiectul nostru Freelancer Destine Holidays Acest proiect oferă șansa de dezvoltare tuturor pasionaților de călătorii. Dacă pasiunea ta este turismul sau ai activat în acest domeniu și acum vrei să continui pe cont propriu, fără a fi constrâns de un program fix, ai ajuns în locul potrivit. Alătură-te proiectului Freelancer Destine Holidays și haide să aducem împreună zâmbete și experiențe memorabile turiștilor. Hai în echipa noastră și vei beneficia de: Venituri suplimentare obținute dintr-o activitate independentă; Participarea la cursuri de profil, traininguri și infotripuri; Program de lucru flexibil, de acasă; Vacanțe la tarife preferențiale sau chiar gratuite în funcție de performanțe. Desfășurarea activității în calitate de freelancer: Noi îți vom pune la dispoziție toată baza software (site, sisteme de rezervări). Tot ce trebuie să faci este să identifici clienții și să le ofertezi serviciile noastre turistice. În momentul în care se decide oferta, tu ne vei trimite toate informațiile necesare rezervării serviciului turistic ales de către client. De aici preluăm noi rezervarea și finalizăm documentele. Venitul obținut din activitatea de freelancer: Venitul pe care îl vei câștiga din activitatea prestată se bazează pe comision. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail:

  • Fomco Export este un furnizor de top la nivel european. Dezvoltăm i livrăm clienților din România i Europa produse de înaltă calitate. Misiunea noastră este de a crea valoare pentru partenerii, clienții și toți investitorii, oferind soluții rapide la cerințele pieței, produse și servicii de înaltă calitate. Pentru realizarea cu succes a misiunii, căutăm un reprezentanț de vânzări, dinamic, cu spirit de echipă și orientat spre rezultate. Activitatea ta va consta în principal, în sarcini admnistrative și conexe unei vânzări de succes: de la menținerea relației cu actualii clienți, la atragerea de noi clienți și până la comercializarea produselor B2B, participarea la târguri de profil și vizitarea partenerilor. Pentru a reuși este necesar să ai pregătire superioară, cel puțin 3 ani de experiență în domeniul comercial (B2B sau B2C) și să fii din Tg Mureș sau împrejurimi. Este important să fii vorbitor de limba engleză și să deții permis categoria B. Vorbești și alte limbi? Atunci ai un avantaj în plus. Ne dorim să fii credibil, respectabil, să ai o voință neclintită de a lucra sub presiune și să îndrăgești schimbarea. De asemenea să fii conștient de termenii de cultură și valori organizaționale . Dacă ai citit până aici și cerințele nu te- au speriat și ești dispus să te dezvolți alături de noi, te chemăm în echipa noastră și promitem să îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie. Dacă accepți provocarea, aplică cu încredere!

  • 14

    Compania producătoare de suplimente alimentare Sanoverde Total face angajări. I i place să vorbe ti la telefon ? Te pasionează plantele ? Vrei să lucrezi de acasă ? Perfect! Hai alături de noi! Locul de muncă necesită bune abilită i de rela ionare prin telefon. Totodată, căutam o persoană energică i orientată către client . Experienta in vanzari prin telefon constituie un avantaj. Oferim salariu fix + bonusuri după realizări. Asteptăm cv-ul tău la următoarea adresă de email : Multumim!

  • Vista Real Estate, recruteaza agenti imobiliari. Agentia noastra vine cu o filosofie noua si propune ideea de Business in Bussiness. Dorim sa oferim agentilor cu experienta pe piata imobiliara din Brasov , oportunitatea de afirmare si libertatea de a-si pune propria amprenta asupra business-ului! Beneficiile jobului : -Independență financiară -Comision foarte avantajos -Autonomie și flexibilitate in ceea ce priveste politicile de tranzactionare -Oportunitate de afirmare in cadrul agentiei -Echipa tanara si dinamica -Mediu de lucru placut -Suport tehnic si profesional in permanenta Candidatul Ideal: -Experienta in vanzari si/sau in domeniul imobiliar -Bune abilitati de negociere si comunicare -Cuno tin e operare PC -Posesor permis conducere categoria B si detinerea unei masini personale pentru activitatea de teren (conditie obligatorie). Va rugam sa ne contactati telefonic la: sau sa ne trimite-ti CV-ul la:

  • 2

    Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 1

    Societatea Norocel 17 comimpex srl cauta agent de vanzari cu carnet categoria B pentru vanzare marfuri alimentare si bauturi in judetul Giurgiu. Program: luni - vineri Varsta minima 21 ani Experienta in vanzari

  • Candidatul ideal: - Experienta in vanzari de minim 1 an (experienta in vanzari transporturi constituie avantaj); - Limba engleza nivel avansat (scris si vorbit) sau o alta limba de circulatie internationala (franceza, germana, italiana, spaniola etc) la nivel avansat (scris si vorbit); - Bun negociator; - Carnet conducere categoria B (constituie avantaj); - Cunostinte operare PC (pachet Microsoft Office Word, Excell, Power Point, Outlook); - Consecvent si cu putere de automotivare; - Initiativa si gandire pozitiva, responsabilitate; - Abilitati de planificare, prioritizare si organizare; Responsabilitati: - Prospecteaza si creaza baza de date cu potentiali clienti; - Contacteaza potentialii clienti telefonic/e-mail/skype; - Dezvolta portofoliului de clienti directi; - Propune clientilor oferte personalizate in functie de nevoile lor; - Preia comenzile de la clientii sai si gaseste alternative de transport; - Monitorizeaza transporturile si se asigura ca sunt indeplinite toate cerintele clientilor sai; - Dezvolta portofoliul de transportatori - Contacteaza periodic/mentine relatia cu clientii sai; - Urmareste incasarile si platile; Beneficii: - Salariu atractiv, comision din vanzari (in functie de performante) si bonuri de masa; - Telefon + Laptop de serviciu - Decontare combustibil pentru deplasari in interes de serviciu; - Asigurare de sanatate - basic - Dezvoltare profesionala continua (training la locul de munca sau organizat de traineri profesionisti); Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail: office @ abstrans.ro

  • Locație: str Turnu Măgurele, Berceni, Sector 4, Bucuresti Descrierea postului: Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii ramelor si a tipurilor de lentile Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora. Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Prescriptie de ochelari Cerinte Persoana dinamica, organizata, responsabila Excelente abilitati de comunicare Preferabil experienta si studii in domeniul opticii medicale Cunostinte de baza in domeniile optometrie/optica oftalmica Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari Training Program de lucru flexibil

  • Angajam vanzatoare cu experienta in comert, FARA LIMITA DE VARSTA , serioasa si implicata pentru magazin de bijuterii - tip stand stradal in Centrul orasului Sibiu Program 12 h / zi 15 zile pe luna - contract. Se ofera salariu fix, comision, bonusuri. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email :

  • 4

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE in Bucuresti . Salariu lunar 1.800 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Finanțare proiect 4800 Euro in primele patru luni. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii - câștiguri ce pot depăși 2000 Euro lunar -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 2

    Angajăm operatori call center din București. Se lucrează de la sediu trei zile și două zile de acasă. Nu acceptăm candidații care nu se pot deplasa la sediu cautand scuze că au probleme de familie. Se oferă Bonusuri pentru fiecare comandă dusă la bun sfârșit. BONUSURI SI COMPENSATI. Pentru fiecare comanda finalizata se oferă un bonus conform graficului. NIVEL COMENZI NIVEL 1. 1-10 Comenzi. - 1360 Lei de fiecare comandă. NIVEL 2. 11-20 Comenzi. - 2040 Lei de fiecare comandă. NIVEL 3. 21-50 Comenzi. - 2720 Lei de fiecare comandă Detalii la interviu in sediul nostru din sectorul 6. Trimiteți CV în limba română pe Wathsap sau email .

  • Salveaza cautarea