Anunturi
Agenti - consultanti vanzari Experienta: Experienta 1-3 aniCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (24)
- Bihor (6)
- Brasov (4)
- Mures (4)
- Suceava (3)
- Arges (2)
- Bacau (2)
- Constanta (2)
- Iasi (2)
- Prahova (2)
- Sibiu (2)
- Alba (1)
- Botosani (1)
- Cluj (1)
- Giurgiu (1)
- Ilfov (1)
- Maramures (1)
- Neamt (1)
- Timis (1)
- Vaslui (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilităti: -Contactarea potentialilor clienti ai companiei (activitate pe teren); -Întocmirea ofertelor de marfuri; -Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; -Consiliere clienti privind produsele comercializate; -Promovarea imaginii si prezentarea companiei în conformitate cu cerintele si standardele acesteia; Cerinte: -Disponibilitate pentru deplasari frecvente in tara; -De preferinta, experienta anterioara in vanzarea materialelor de constructii; -Cunostinte operare PC/Microsoft Office; -Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu); -Foarte bune abilităti de comunicare si ascultare activă, orientare către client, rezultate si solutii; -Dinamism, abilităti organizatorice; -Abilitati de persuasiune, permis auto cat. B
-
Promovat
Cerinte experienta minim 12 luni in domeniu; motivatie pentru dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor; foarte bune abilitati de comunicare si negociere; spirit de echipa, dinamism initiativa - identifica nevoile clientilor, ofera suport tehnic pentru produsele si serviciile existente
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
1
Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
-
8
Cautam agent de vanzari cu carnet categoria B pentru vanzare bauturi in judetul Giurgiu. Program: luni - vineri Varsta minima 23 ani Experienta in vanzari
-
1
Despre noi: o locație prietenoasa unde se îmbina utilul cu plăcutul, magazin cu Xerox, papetarie si jucarii. Cunostiinte OFFICE ( Word, Excel) - conditie obligatorie Oferim: comision in funcție de vânzări Zile de sărbătoare legală plătite dublu Program de lucru in 2 ture dimi 8-14 dupa - amiaza 14-20 Un weekend liber, celalalt se lucreaza. Dorim sa ne extindem familia si sa crestem impreuna, asadar daca vrei sa te simti "ca acasa" te asteptam sa ne cunoastem. Trimite-ne cv-ul tau!
-
4
Recrutam pentru cel mai mare distribuitor de echipamente moto enduro din Romania Sales Suport Showroom Candidatul ideal fire competitiva si pasionata de domeniul moto persoana dinamica cu spirit de initiativa detine bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere orientare catre realizarea planului de vanzari abilitati de planificare, organizare detine cunostinte de word si excel carnet conducere cat A prezinta avantaj Descrierea jobului Asigura o comunicare eficienta si bunul mers operational al magazinului Asigura suportul colegilor Detine o atitudine de vanzari proactiva in scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client Oferă răspunsuri profesioniste si gaseste solutii avantajoase pentru clienti si companie Incheie cu success procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor. Asigura suport in procesul de vanzare din cadrul showroom-ului. Ce iti oferim? Salariu fix Bonusuri din vanzari moto si accesorii Pregatiri si traininguri intense Program L - V 09:00-18:00 (Week-endurile sunt libere)
-
4
Agenția Star Family recrutează pentru clientul său (companie importatoare și distribuitoare de produse cosmetice, parafarmaceutice și suplimente alimentare) un Consilier Vânzări Cosmetice (Farmacii), în următoarele condiții:â Cerințe post: -Studii medii finalizate (avantaj - studii superioare); -Experiență de min.1 an, în domeniul vânzărilor (avantaj - produse cosmetice) -Să locuiască în București sau jud.Ilfov -Persoană plăcută cu abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții -Orietat către client și către rezultate Responsabilități: -Promovează și vinde produsele din portofoliul companiei, în farmacii; -Realizează targetul lunar de vânzări, stabilit de companie; -Consiliază clienții privind diverse afecțiuni ale acestora și recomandă gama de produse adecvate; -Verifică periodic stocurile și produsele promovate (calitate, aspect exterior, valabilitate, etc.) -Cunoaște produsele de pe piața concurenței. Se oferă: -un mediu de lucru plăcut, alături de profesioniști în domeniu; -posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung; -un pachet salarial motivant, corelat cu performanța pe post. Ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii sau ne puteți trimite un CV, pe adresa:
-
4
Agenția Star Family recrutează pentru clientul său un Consilier Vânzări, pentru magazinul de dulciuri de lux, din zona Dorobanți, în următoarele condiții: Cerințe post: -Studii medii finalizate (avantaj - studii superioare); -Experiență de min.6 luni, în domeniul vânzării produselor de lux (avantaj - dulciuri de lux) -Persoană plăcută cu abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții -Orietat(ă) către client și către rezultate Responsabilități: -Promovează și vinde produsele din portofoliul companiei; -Realizează planul lunar de vânzări, stabilit de companie; -Verifică periodic stocurile și produsele promovate (calitate, aspect exterior, valabilitate, etc.) -Cunoaște produsele de pe piața concurenței. Se oferă: - mediu de lucru plăcut, într-o zonă selectă din București; - posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung; - un pachet salarial motivant, corelat cu performanța pe post.
-
11
Angajăm operatori call center din București. Se lucrează de la sediu trei zile și două zile de acasă. Nu acceptăm candidații care nu se pot deplasa la sediu cautand scuze că au probleme de familie. Se oferă Bonusuri pentru fiecare comandă dusă la bun sfârșit. BONUSURI SI COMPENSATI. Pentru fiecare comanda finalizata se oferă un bonus conform graficului. NIVEL COMENZI NIVEL 1. 1-10 Comenzi. - 1360 Lei de fiecare comandă. NIVEL 2. 11-20 Comenzi. - 2040 Lei de fiecare comandă. NIVEL 3. 21-50 Comenzi. - 2720 Lei de fiecare comandă Detalii la interviu in sediul nostru din sectorul 6. Trimiteți CV în limba română pe Wathsap sau email .
-
1
Firma cu domeniul de activitate distributie de materiale si utilaje prelucrare geam termopan ,angajam reprezentant vanzari
-
RESPONSABILITĂȚI: Identificarea de noi oportunități și dezvoltarea portofoliului de afaceri / clienți; Asigurarea managementul principalelor conturi, asigurarea relației cu clienții existenți, derularea contractelor / comenzilor / lucrărilor; Identificarea, în mod activ, de noi posibilități de îmbunătățire a activității proprii și de dezvoltare a businessului; Promovarea soluțiilor și serviciilor companiei; Prezentarea soluțiilor tehnice potențialilor clienți și oferirea serviciilor de consultanță în ceea ce privește achizitionarea produselor companiei; Colaborarea cu specialiștii departamentului tehnic, redirecționarea clienților care solicită informații de natură tehnică către persoanele specializate în vederea optimizării și eficientizării activităților specifice de vânzare; Elaborarea ofertelor tehnice și financiare, precum și prezentarea acestora clienților; Furnizarea de informații clienților despre prețurile practicate, produsele disponibile, ofertele promoționale; Elaborarea descrierii soluției tehnice / completarea fișelor tehnice pentru echipamentele ofertate; Întocmirea de rapoarte referitoare la activitatea desfașurată; Întocmirea propunerilor de reducere a costurilor și optimizarea ofertelor înainte de transmiterea acestora către client; Informarea în permanență despre stadiul pieței (proiecte în dezvoltare/ în ofertare, competiție, potențiali investitori etc.); Stabilirea de parteneriate cu firmele de securitate la nivel regional și național; Participarea la întocmirea planului de vânzări și urmărește îndeplinirea obiectivelor de vânzări; Asigurarea suportului tehnic pentru managerul de proiect în implementarea soluției tehnice ofertate; Urmărirea derulării lucrărilor în termenele contractuale asumate; Participarea la cursuri și traininguri precum și la târguri, expoziții, evenimente specifice domeniului, organizare de workshopuri; Construiește o echipă puternică în vederea obținerii celor mai bune rezultate; Activitate atât la birou cât și pe teren. CERINȚE: Experiență în ofertare / vânzare sisteme electronice, în cel puțin o companie de profil (reprezinta avantaj); Cunoștiințe în sisteme de securitate, electronică (reprezintă avantaj); Bună capacitate de relaționare cu clienții lucru în echipă; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Capacitatea de valorificare a oportunităților de vânzare; Cunoașterea industriei de sisteme securitate, de distribuție sisteme securitate și a principalilor actori din piață (reprezintă avantaj); Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și a celei privind sistemele de securitate (reprezintă avantaj); Cunoaștere limbii engleză la nivel mediu (citit, scris, vorbit); Capacitate de acumulare a cunoștințelor și instruire în domeniul sistemelor de securitate; Cunoștințe de lucru cu PC/MS Office/Aplicații mobile specifice; Disponibilitate pentru deplasări pe teren; Permis conducere categoria B. OFERTĂ: Lucrul în cadrul unei echipe dedicate și a unei companii cu vechime în domeniu; Accesul constant la informații noi și oportunitatea de dezvoltare personală; Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional și prietenos; Salariu motivant în funcție de performanță; Tichete de masă (card); Telefon mobil, Laptop; Autoturism de serviciu.
-
9
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
5
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
4
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
2
Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.
-
1
Cautam coleg sau colega pentru postul de vanzari servicii dezinsectie, dezinfectie si deratizare, cu experienta in vanzari: 3D DERATIZARE COMPLETA este o societate cu activitate de peste 12 ani de zile. Experiența pe care am acumulat-o, în toți acești ani, ne-a învățat să oferim servicii de cea mai bună CALITATE, fapt care ne poziționează de peste un deceniu ca lideri de piață, inovatori ai industriei. Sediul firmei este in Bucuresti sector 2, zona Calea Mosilor. Se ofera comision din contracte finalizate. Obligatoriu permis de conducere cat. B + masina personala (se deconteaza revizii si combustibil). Candidatul ideal : Persoana dinamica, disponibila la deplasari la sediul clientilor pentru a promova serviciile; Bune abilitati de planificare si organizare; Abilitate de negociere; Gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Oferim training in domeniul nostru de activitate, dar experienta in vanzari este absolut necesara.
-
Esti adeptul/ adepta unei diete sanatoase si ai in permanenta grija de sanatatea ta si a celor din jurul tau? Ne bucuram sa auzim asta - avem jobul potrivit pentru tine! Pentru ca, suntem in cautarea celui mai priceput CONSULTANT VANZARI pentru cel mai cochet magazin naturist din Marghita. Nu numai ca vei putea sa iti pastrezi obicieiurile sanatoase, dar vei putea fi la curent cu cele mai noi produse aparute, vei avea ocazia sa recomanzi clientilor remedii naturiste pe care le cunosti, si dincolo de asta, vei beneficia de suportul unei echipe de profesionisti in domeniu. Atributiile rolului despre care povestim se refera la : -identificarea nevoii clientului si mica consiliere cu privire la cele mai potrivite produse naturiste de care ar putea avea nevoie sau pur si simplu asistenta placuta in cadrul magazinului; -activitate de vanzare (incasari si plati), lucrat cu casa de marcat, comenzi catre furnizori, receptie marfa; -putin Excel; -pastrarea in deplina ordine a rafturilor si a magazinului; -recomandarea produselor vedeta catre consumatori; Jobul nostru necesita prezenta fizica, in cadrul maganului, conform unui program de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00- 17:00. Nu se lucreaza in week-end! Ne-ar placea sa regasim in experienta ta: -min 1-2 ani experienta pe o pozitie similara- in zona de plafar, produse naturiste sau poate farmacie; -pasiune pentru produse naturiste, stil de viata sanatoasa, medicina alternativa; -capacitatea de a vorbi limba maghiara; -un spirit tanar, atitudine deschisa, jovialitate si nu in ultimul rand, placerea de a lucra cu oamenii. Asteptam cu interes CV-ul tau la adresa de email: Suntem aici sa povestim !
-
Suntem in cautare de agent vanzari pentru punctul nostru de lucru din orasul Vaslui, Calugareni nr. 6! Daca esti o persoana onesta, muncitoare si serioasa, atunci vino sa ne cunoastem! Experienta este necesara! Iti punem la dispozitie tot suportul de care vei avea nevoie! Nivel de salarizare ridicat! Va rugam sa ne contactati doar telefonic, nu raspundem la mesaje! Te asteptam in echipa CLEOPATRA CENTER!
-
Beneficii: -Venit: 2500 lei net + bonus de performanță; -Se lucrează full-time de la birou; -Program: 09:00-17:00; -Laptop, telefon de serviciu. Cerințe: -Studii superioare finalizate; -Să ai abilități de comunicare scrisă/ verbală și să îți placă să comunici; -Să fii o persoană organizată și să ai o atitudine orientată spre munca în echipă; -Să ai cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office); -Experiență pe un post similar (vânzări de servicii, asigurări, call-center). Responsabilități: -Contactarea lead-urilor existente; -Prezentarea pachetelor, ofertarea, redactarea și trimiterea contractelor către clienți; -Trimiterea de facturi și urmărirea plăților; -Follow up clienți; -Organizarea de prezentări sau întâlniri cu clienții potențiai și susținerea de prezentări online; -Raportarea statusurilor lead-urilor, clienților, vânzărilor către conducerea companiei.
-
Compania producătoare de suplimente alimentare Sanoverde Total face angajări. Iti place să vorbesti la telefon ? Te pasionează plantele ? Vrei să lucrezi de acasă ? Perfect! Hai alături de noi! Locul de muncă necesită bune abilităti de relationare prin telefon. Totodată, căutam o persoană energică si orientată către client . Experienta in vanzari prin telefon constituie un avantaj. Oferim salariu fix + bonusuri după realizări. Asteptăm cv-ul tău la următoarea adresă de email : Multumim!
-
1
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Recrutăm SALES CONSULTANT B2B ( vânzări consultative) Punct de lucru: Târgu-Mureș ori Sfântu-Gheorghe (Covasna) Misiunea clientului nostru este să ajute sectorul IMM din România în domeniul elaborării și implementării proiectelor de finanțare, și în implementarea cu succes a investițiilor planificate. RESPONSABILITĂȚI: * Creșterea portofoliului de clienți, prin activități de prospectare și vânzare: telefoane, email-uri si întâlniri * Prospectarea pieței și identificarea de noi oportunităti de vânzare a serviciilor * Încheierea contractelor cu clienții * Informarea în mod corect în ceea ce privește: ofertele periodice, serviciile noi, condițiile de eligibilitate a proiectelor, informarea corectă asupra condițiilor programelor de finanțare CERINȚE: * Experiență profesională într-un rol similar vânzări consultative B2B * Abilități excelente de comunicare și vânzare consultativă * Bune abilități de negociere, flexibilitate și învătare rapidă (cunoașterea serviciilor) * Cunostintele avansate MS Office * Limba maghiară nivel începător * Atenție sporită la detalii * Carnet de conducere cat. B Trimite-ne CV-ul tău, eventual însoțit de o scrisoare de intenție
- Salveaza cautarea