Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Experienta: Fara experienta

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Generali Romania - Consultant in asigurari

    Locuri de munca la Generali Romania Asigurare Reasigurare Consultant în asigurări/ agent de asigurări Generali Romania Asigurare Reasigurare Agent vânzări, reprezentant vânzări, consultant financiar. Nivel carieră Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani) Limbi vorbite: Română Adresa: Târgoviște CANDIDATUL IDEAL: - Diploma de BAC - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Atitudine proactivă, persuasiv și perseverent; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă. BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Finanțare 24 luni în funcție de rezultate; - Grile de comisionare progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional și de a devenii manager de echipă în funcție de performanțele înregistrate și de interesul manifestat pentru activitatea desfășurată. RESPONSABILITĂȚI: - Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; - Promovarea, prezentarea și vânzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; - Prospectarea permanentă a pieței și promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clienților pe durata derulării contractului.

  • Broker de asigurari

    Recrutam broker de asigurari vino in echipa noastra! Cea mai buna afacere in acest moment cu o investitie foarte mica este intermedierea pentru ca astfel, nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, deci nu ai bani blocati. Pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurare, puteti intermedia si: Credite bancare si nebancare la majoritatea bancilor si IFN-urilor de la noi din tara; Pensii private la companiile autorizate. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu, cu diploma de bacalaureat; Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila; Dorinta de implicare si initiativa; Experienta in asigurari constituie un avantaj. CE ITI OFERIM: Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii); Beneficii non financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri gratuite); Poti combina activitatea de broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania. ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!

  • 9

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 17

    Activitate part time pentru Mămici ,eleve ,bunici

    Dacă ai face reclamă marilor magazine și ai fi recompensată, ai avea 2-3 ore să faci asta? Eu fac reclamă produselor unui mare brand, de 25 de ani pe piața din România și iau în jur de3000 Poți și tu! Detalii în privat !. *valabil pentru doamne și domnișoare!

  • 8

    Broker de asigurari

    Daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul asigurarilor, la DESTINE HOLDING, gasesti oportunitatile de care ai nevoie! Ai nevoie de un venit suplimentar? Iti dau un pont! Alatura-te echipei DESTINE BROKER si te invat cum sa faci bani din asigurari! Lasa un mesaj in privat si stabilim o intalnire. TU hotarasti daca vrei sa scapi de griji! O zi cu inspiratie si cu determinare iti doresc!

  • 5

    Angajem director de dezvoltare

    Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia

Salvează căutarea