Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 8

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509

  • 35

    Recrutez Broker in asigurari/ credite/ vacante/ imobiliare

    JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting

  • 16

    Recrutare Broker [Agent asigurari]

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • 10

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 23

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 13

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • Consilier Financiar - venituri 5000 - 10000 RON

    A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes. Henry Ford CE CĂUTĂM: Abilități de comunicare și negociere Energie pentru atingerea obiectivelor Pasiune pentru munca în vânzări Rezistență la refuzuri Capacitate de învățaresi aplicare Studii medii/superioare CE AȘTEPTĂRI AVEM DE LA TINE : Să prospectezi piața și să identifici clienți noi, Să utilizezi modalități inovatoare pentru a vinde o gamă diversificată de produse, Să analizezi nevoile financiare ale clien ilor pentru a le propune cea mai bună soluție, Să menții o relație de lungă durată cu clien ii tăi, Să promovezi produsele și serviciile noastre. CE BENEFICII OFERIM: Acces la metode de învățare online cu aplicabilitate practică imediată Acces la programul de dezvoltare profesională Sales Management Academy Dezvoltarea abilităților de leadership și management Oportunități de promovare bazate pe criterii clar exprimate Flexibilitate în planificarea agendei/programului de lucru Pachet de beneficii atractiv Stabilitate într-un parteneriat pe termen lung Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!!

  • Broker de asigurari

    Recrutam broker de asigurari vino in echipa noastra! Cea mai buna afacere in acest moment cu o investitie foarte mica este intermedierea pentru ca astfel, nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, deci nu ai bani blocati. Pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurare, puteti intermedia si: Credite bancare si nebancare la majoritatea bancilor si IFN-urilor de la noi din tara; Pensii private la companiile autorizate. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu, cu diploma de bacalaureat; Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila; Dorinta de implicare si initiativa; Experienta in asigurari constituie un avantaj. CE ITI OFERIM: Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii); Beneficii non financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri gratuite); Poti combina activitatea de broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania. ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!

  • 2

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • 2

    Angajam agent vanzari/ marketing ( legume si fructe )

    ANGAJAM AGENT VANZARI/ MARKETING ( legume si fructe ) Atributii: Asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor societatii catre Supermarketuri. Experienta in vanzari directe catre Supermarketuri. Pospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti Urmareste realizarea planului de vanzari lunar stabilit.

  • 1

    Kundenberater / Call Center

    Job Anzeige - Customer Service / Call Center mit Deutsch Kable ist ein Unternehmen, der Kundenservice für Unitymedia im Partnerschaft mit Vodafone und O2 anbietet. Der Job besteht darin, eingehende Anrufe anzunehmen und ausgehende Anrufe zu t tigen, zum Zwecke der Festlegung von Termine. Anhand dieser Termine werden Einsatzteams für entweder Installationen oder Störungen im Bereich Telefonie, Fernseher und Internet geschickt. Damit überzeugst du uns: Du bist so wie wir: sympathisch, motiviert und mit Freude am direkten Kundenkontakt und hast Spa am Telefonieren und an der Kundenbetreuung Du bist zuverl ssig und zeigst Einsatzbereitschaft F higkeit, Konflikte sachlich und zielorientiert zu lösen Teamf higkeit und Belastbarkeit sowie Engagement und Flexibilit t Offenheit gegenüber Neuerungen und Ver nderungen in Arbeitsinhalten und -abl ufen Ihr Profil: Sehr gute Deutsch- und gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift Ausgepr gte Dienstleistungs- und Kundenorientierung Sicheres und ruhiges Auftreten bei zielgerichteter Kommunikationsf higkeit Gute PC Kenntnisse, insbesondere in MS-Office Erfahrung im Bereich der telefonischen Dienstleistung (Callcenter) vorteilhaft Deine Aufgaben: Eingehende Anrufe annehmen und ausgehende Anrufe t tigen Die Art der Auftr ge identifizieren und die passende Lösungen finden Termine für Einsatzteams vereinbaren Die richtige Bearbeitung der Auftr gen anhand Unitymedia Arbeitsabl ufe Das bieten wir dir: Attraktive Vergütung Private Krankenversicherung Eine gründliche Einarbeitung Entwicklungs- und Aufstiegschancen Sonstige Informationen: Arbeitsprogram: Montag-Freitag + 1 Samstag/Monat, Früh- und Sp tschicht (9-18, 12-21) Standort: Asirom Center Bist du begeistert? Dann bewirb dich jetzt auf die folgende Email Adresse und sende uns dein Lebenslauf zu. Wir freuen uns auf dich! Kontakt:

  • Angajam agent de vanzari produse de bucatarie si industriale TImis si judete limitrofe

    Suntem o firma care avem ca activitate importul, productia si distributia de produse de bucatarie, industriale, menaj. Cautam un agent comercial care sa se ocupe de comenzi si incasari in zonele Arad, Timisoara si Deva-Resita, ceea ce presupune parcurgerea zilnica a unui numar de minim 15-20 magazine, fie in oras, fie pe exterior. Una din conditiile necesare este sa aveti domiciliul in Timisoara. Reteaua de magazine este deja formata avand o experienta de lucru de 20 ani in aceste zone. Se ofera telefon, tableta, masina, carte de munca, iar castigul este conditionat de vanzarile care se fac. Pentru detalii puteti oricand sa sunati.

  • Angajam agent de vanzari produse de bucatarie si industriale

    Suntem o firma care avem ca activitate importul, productia si distributia de produse de bucatarie, industriale, menaj. Cautam un agent comercial care sa se ocupe de comenzi si incasari in zonele Arad, Timisoara si Deva-Resita, ceea ce presupune parcurgerea zilnica a unui numar de minim 15-20 magazine, fie in oras, fie pe exterior. Una din conditiile necesare este sa aveti domiciliul in Timisoara. Reteaua de magazine este deja formata avand o experienta de lucru de 20 ani in aceste zone. Se ofera telefon, tableta, masina, carte de munca, iar castigul este conditionat de vanzarile care se fac. Pentru detalii puteti oricand sa sunati.

  • IFN angajeaza coordonator birou vanzari - FETESTI-Ialomita

    Candidatul ideal Absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studii superioare finalizate cu Diploma de licenta constituie avantaj); Experienta de coordonare echipe minim 2 an, pe pozitii similare; Experienta anterioara in industria creditelor de consum de cel putin 1 an; Limba engleza (nivel mediu); Foarte bune tehnici de vanzari si management strategic; Bune cunostinte privind legislatia si activitatea de casierie; Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare; Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint; Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere; Spirit antreprenorial dezvoltat, gandire analitica si structurata; Abilitati de leadership; Descrierea jobului Responsabilitati Manageriale: Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare (vanzari si colectari); Gestionarea eficienta a bugetelor alocate; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Mentinerea relatiei cu autoritatile locale si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate; Dezvoltarea portofoliilor de clienti din zona alocata; Respectarea si aplicarea prevederilor legale in vigoare, in materie de AML/CFT/ KYC; Beneficii: Programe de training si devoltare personala; Bonusuri lunare in functie de performanta; Bonuri de masa Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

  • 1

    Agent vanzari sisteme tehnice de securitate

    Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (3150 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta

  • ARTMATCH angajeaza Client Support

    Cautam un CLIENT SUPPORT - DEPARTAMENT CLIENT SERVICE Postul presupune atingerea urmatoarelor cerinte: Studii - de preferinta superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare relatii publice Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori (minimum 3 ani) Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office Word, Excel, Powerpoint Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru In plus, enumeram urmatoarele atributii: Preluare comenzi clienti de regula retailerii din Romania Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa Organizare flux comanda - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar: - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi etc Pastreaza permanent relatia cu clientii/furnizorii in foarte bune condiții Negociaza contracte, preturi si termene Se documenteaza permanent despre preturi, solutii alternative, caracteristici tehnice Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul, profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament Pentru mai multe detalii, ataseaza CV-ul tau.

  • 85

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 1

    Reprezentant vanzari

    Societatea noastra angajeaza reprezentant de vanzari in sectorul constructiilor. Societatea executa structuri metalice si subansamble Cerinte : Permis auto Cunostinte tehnice generale Utilizare sisteme office Cunostinte solide de limba engleza Abilitati de comunicare bine dezvoltate O buna organizare Avantaje : Experienta in domeniul structurilor metalice Cunostinte de Autocad Va rog CV la adresa de email :

  • Salveaza cautarea