Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Partener ENEL angajează agenți vânzări D2D pentru încheierea contractelor de energie electrica și gaze naturale Salariu fix plus bonus din vânzări Mașină de serviciu Posibilitate de avansare rapidă. Experienta constituie un avantaj CONTACT:

  • * Clubul de poker "Poker Room" din Bucuresti angajeaza candidati pentru urmatoarea functie: * Dealer / Crupier pentru Poker / Texas Hold'Em & Omaha Pot Limit / Experienta / Nivel conversational Limba Engleza / Program 4 Zile cu 2 Zile & 5 Zile cu 2 Zile / Salariu 2.000 Lei + Tips Individual Saptamanal (Tips-ul poate varia de la 50 lei la 500 lei pe saptamana). * De asemenea organizam Scoala de Dealeri 100% Gratuita pentru cei ce doresc sa inceapa o cariera in domeniul jocurilor de noroc specifice cluburilor de poker: * Cerinte: - Femei & Barbati cu varste cuprinse intre minim 18 ani si maxim 35 ani - Nivel conversational de limba engleza mediu - Aspect Ingrijit * Detalii Curs Poker: - Cursul este 100% GRATUIT - Durata cursului va fi cuprins intre 3 si 4 saptamani (depinde de frecventa de prezenta de curs si implicarea fiecarui candidat in parte) - Zilnic durata cursului va fi de aprox 3-4 ore in intervalul orar 15:00 - 19:00 - La finalul cursului candidatii vor sustine un examen "Table Test" in urma caruia vor intra in echipa Poker Room daca vor trece cu brio acest test. - Clubul Poker Room NU ofera diplome sau acte care sa ateste participarea la aceste cursuri. Cursul se organizeaza 100% doar pentru a recruta personal pentru clubul nostru. * Locatia unde se vor desfasura cursurile se afla in Bucuresti, Sector.3, Piata Alba Iulia Nr.2. * Info & Programari: Apostolache Cristian 0736.378.348

  • Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • 4

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • Locație: str Turnu Măgurele, Berceni, Sector 4, Bucuresti Descrierea postului: Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii ramelor si a tipurilor de lentile Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora. Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Prescriptie de ochelari Cerinte Persoana dinamica, organizata, responsabila Excelente abilitati de comunicare Preferabil experienta si studii in domeniul opticii medicale Cunostinte de baza in domeniile optometrie/optica oftalmica Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari Training Program de lucru flexibil

  • Companie nationala, importator si distribuitor produse cosmetice profesionale si echipamente de infrumusetare, angajeaza Reprezentant vanzari zona S-E. Cerinte: - studii medii-superioare finalizate - experienta in vanzari reprezinta un avantaj - competente digitale - nivel mediu - capacitatea de a invata si intelege piata de profil - perseverenta si orientare spre rezultate - capacitate de planificare si autoevaluare - permis de conducere cat.B - disponibilitate pentru deplasari si program prelungit Responsabilitati: - romovarea produselor companiei saloanelor de infrumusetare si magazinelor din zona alocata - administrarea eficienta a teritoriului alocat prin organizarea si planificarea activitatii de promovare - monitorizarea permanenta a clientilot si a concurentei - realizarea obiectivelor privind strategia de implementare a produselor pe piata locala - preluarea, mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Beneficii: - pachet salarial fix + bonus de performanta - oportunitati de dezvoltare - stabilitate - logistica pentru desfasurarea activitatii - lucrul intr-un mediu placut Perioada contractuala: minim 12 luni Completati MicroCV-ul din aplicatie sau trimiteti CV la: contact @ cblines.ro

  • 2

    Ca reprezenant Avon ai: - discount de pana la 40% la achizitionarea produselor; - acces la produsele noi inainte de lansarea lor oficiala cu un discount de pana la 60%; - oferte speciale disponibile doar pentru reprezentanti; - produse cadou; si multe alte beneficii

  • Devino livrator Bolt Food ACUM ! Iată ce iti OFERIM noi : * flexibilitate - îți poți alege singur intervalele orare in care dorești sa lucrezi , cât și zilele * Mediu de lucru plăcut și dinamic * bonusuri ridicate in funcție de condițiile meteo și perioadele cu cerere mai mare * Bonusuri pentru performanțele tale săptămânale de pana la 500 de lei * Îți oferim suport NON-STOP 24/ 7 * EXCLUSIV îți oferim SUPORT RUTIER 24/7 * Plata se calculează din momentul in care preiei cursa , și nu doar de la magazin/ restaurant , către client * comision mic 10% + contract de munca 2h/4h/8h * plata in fiecare saptamana * concursuri organizate de noi cu premii in bani sau gadgeturi * fiecare recomandare este compensata cu 150 lei Bolt Food are o politică de acaparare de piață care îi permite să aducă veniturile curierilor cu 15-20% peste alte platforme . CERINȚE : Vehicul personal sau inchiriat (masina/scuter/bicicleta/trotineta) Varsta minima 18 ani Smartphone (Android/Ios) Nu este necesara experienta Orice întrebare sau nelămurire ai avea, te rog nu ezita sa ne contactezi 24/7 , de luni pana luni , telefonic sau pe Whats App !

  • 1

    DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale, proiecte rezidentiale. Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • Angajam vanzatoare cu experienta in comert, FARA LIMITA DE VARSTA , serioasa si implicata pentru magazin de bijuterii - tip stand stradal in Centrul orasului Sibiu Program 12 h / zi 15 zile pe luna - contract. Se ofera salariu fix, comision, bonusuri. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email :

  • 8

    JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting

  • 2

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 6

    Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari - Bijuteria SORELLY in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau in magazinul Bijuteria SORELLY, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1 (langa Luceafarul), Bacau sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platorme ecommerce) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarareaunui magazin online / editarea pozelor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online -Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online -Realizarea de poze pe fundal alb, dar si artistice cu anumite produse -Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online -Actualizarea produselor din magazinul online, prelucrarea fotografiilor, realizarea de bannere pentru prezentarea promotiilor -Comunicarea in permanenta cu managerul si cu alte colege de la diferite locatii pentru a urma o strategie comuna Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani -Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce - bijuterii) -Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru -Posibilitatea de promovare Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 13

    Angajam MAGAZINER pentru o fabrica de mase plastice din Oradea! Cerinte: - Studii medii; - Experienta pe un post similar prezinta avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Disponibilitatea de a face naveta cu masina; - Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: - Deservirea clientilor intr-o maniera placuta; - Receptia materiei prime si aranjarea in depozit cu mijloacele din dotare; - Pregatirea comenzilor de livrare; - Verificarea zilnica a stocurilor de marfa. Beneficii: - Salariu 2700 ron net (in mana); - Plus tichete de masa: 20 RON/zi lucratoare; - Spor de fidelitate; - Tichete cadou de Paste si Craciun; - Program de lucru, intre orele 7-16; - Decontarea trasportului.

  • 4

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE in Bucuresti . Salariu lunar 1.800 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Finanțare proiect 4800 Euro in primele patru luni. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii - câștiguri ce pot depăși 2000 Euro lunar -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 12

    Dacă vеi fi colegul nostru vа trеbui să identifici foartе bine nevoilе clientului și să-i propui din portofoliul dе propriеtăți pe аcеlеa carе corеspund nevoilor sаlе. După vizionаrеа imobilеlor cu acеstа, vа trebui să-l ajuți să ia cea mai bună decizie și să-i acorzi suport, până la semnarea contractului. Construirea și mentenanța portofoliului de proprietăți va fi, de asemenea, una dintre responsabilitățile tale. --- Beneficii: program prelungit în "întuneric" total; nesiguranța supraviețuirii pe piața imobiliară actuală; recunoaștere și glorie numai în caz de succes; comision progresiv, în funcție de rezultatele financiare lunare; o echipă de profesioniști alături de care poți face performanță; suport logistic și de marketing; training permanent; posibilitate de dezvoltare personală și profesională. --- Descrierea companiei De ce Fidelia Casa? Pentru ca îți oferim SIGURANȚĂ: suntem de 18 ani pe piața imobiliară ieșeană si funcționăm în 2 sedii. Pentru că îți oferim un MEDIU PROFESIONIST de lucru, bine organizat și cu o structură organizațională bine definită. Pentru că există LOGISTICĂ si condiții de muncă propice pentru a-ți face jobul la cele mai înalte standarde și la maximum de performanță. Pentru că ți se oferă suport de TRAINING permanent, atât în echipă cât și personalizat. Pentru că îți oferim șansa de a te dezvolta, de a urca pe TREPTE DE CARIERĂ, atât ca și om de vânzări cât și în management. Pentru că știm să răsplătim corespunzător munca, implicarea și rezultatele. Pentru că știm să ne distrăm și să ne bucurăm ! Pentru că ești bun și vrei să lucrezi pentru cei mai buni!

  • Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop/* Mașină de serviciu. Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop/* Mașină de serviciu. Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • Salveaza cautarea