Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Pentru a aplica va rugam sa va completati MicroCV-ul si sa aplicati cu acesta prin intermediul platformei Publi24.ro. Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • 5

    Firma din Germania cauta urgent persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de a lucra  la domiciliu pentru un magazin online. Ce putem oferi: Program flexibil Posibilitate de a lucra de acasă part time/ full time Posibilitate de avansare. Bonus din vânzări Se cere : Persoana optimista,pozitiva Seriozitate si implicare Responsabilitate, răbdare. Se lucrează în echipa și se avansează rapid în cariera. Compania noastra este una  de succes pe piata internationala si functioneaza in 29 de tari si este singura din lume care poate oferi un venit lunar minim, garantat, timp de un an de zile ,și o mașină de serviciu, marca germana, dacă ai nevoie. Dacă și tu esti interesat de aceasta oportunitate, cere detalii și le vei primi în cel mai scurt timp pe emailul succesultaufinanciar.1 @ gmail.com

  • 4

    Profilul candidatului: - Orientare catre client; - Bune abilitati de comunicare ; - O buna gestionare a timpului; - Abilitatea de a sintetiza informatia; - Empatia si buna intelegere Beneficii: - Comision garantat; - Premii si bonusuri in functie de performante; - Traininguri de specialitate; - Program flexibil. Compania ne recompenseaza in fiecare an, oferindu-ne o vacanta de neuitat, destinatii noi si aventuri captivante Experienta noastra: Este una  de succes pe piata internationala si functioneaza in 29 de tari si este singura din lume care poate oferi un venit lunar minim, garantat, timp de un an de zile ,și o mașină de serviciu, marca germana, dacă ai nevoie .  Pentru mai multe detalii Contactați-ne pe emailul succesultaufinanciar.1 @ gmail.com

  • 4

    Dacă ai nevoie de un venit in plus , acum este șansa ta! Știi să comunici fără probleme cu oameni diverși? Ești o persoană volubilă și persuasivă? Ai ințiativa și ești dornic să devii un bun profesionist?  Dacă ai nevoie de un venit in plus, si vrei sa te alaturi unei echipe puternice si motivate , acum este sansa ta! BENEFICII: - posibilitatea de lucru din orice localitate din tara - informatii, sprijin si pregatire profesionala - program flexibil, part-time sau full-time - venituri din comision in functie de realizari. CANDIDATUL IDEAL: - seriozitate,  -consecvență, - bune abilitați de comunicare -orientare spre rezultat Mai multe detalii pe emailul maya.juni124 @ gmail.com

  • Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 1

    Candidatul ideal Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; - Permis de conducere Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 1000 de proprietăți active și reale; Te asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Candidatul ideal Masculin sau feminin cu varsta intre 25-50 ani POSESOR PERMIS CATEGORIA B Aspect fizic placut,ingrijit,prezenta agreabila,EMPATICA Orientat catre castig financiar,dinamic;foarte indraznet si serios; Spirit de echipa si conversational;; Extrovertit,tenace, caracter puternic, inventiv, intuitiv, adaptabil; Disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului Promovarea potentialilor clienti a ofertelor spre vanzare-inchiriere existente in baza de date si identificare a altora noi,fotografierea si vizionarea imobilelor noi; Intocmirea contractului de prestari servicii agentie/client, respectand metodologia de agentie si legislatia in domeniu; Activitate de teren, activitate de birou; Laptop, telefon mobil, sprijin total din partea managerilor si a colectivului societatii pentru performanta si profesionalismul ridicat a noilor colegi; Pachet salarial foarte motivant! Descrierea companiei Societatea CASA CASIANY a luat fiinta la sfarsitul anului 2010, avand obiect exclusiv de activitate intermedierile imobiliare. Inca de la infiintare societatea noastra a urmarit promovarea serviciilor de calitate, adoptarea unei atitudini responsabile si competente fata de clientii nostri si nu in ultimul rand formarea unei echipe de profesionisti tineri, dinamici, care sa ofere solutii imobiliare de un inalt nivel calitativ. De-a lungul timpului, experienta acumulata cat si numarul mare de clienti care au apreciat serviciile imobiliare oferite de noi, ne-au facut sa ne dezvoltam propria filozofie si propriile principii de a face afaceri. Astfel, am reusit sa ocupam printre primele pozitii pe piata imobiliara a orasului TIMISOARA. Avantajele colaborarii cu firma noastra sunt: siguranta, seriozitatea, responsabilitatea si nu in ultimul rand confidentialitatea tranzactiilor imobiliare. Toți membrii noștri sunt profesioniști și respecta reguli stricte de conduită, intrucât ne mândrim cu furnizarea de servicii de cea mai inaltă calitate.

  • 4

    Angajam agent de vanzari consumabile pentru vulcanizari si spalatorii auto, in regim Van-Sales. Persoanele aflate in somaj sau care abia au absolvit facultatea beneficiaza suplimentar si de subventiile oferite de la stat. Cerinte: Permis categoria B este necesar Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului; Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa; Disponibilitate pentru deplasari in tara ( 70-80%); Experienta in domeniul vanzarilor minim 3 ani. Studiile nu reprezinta un criteriu de selectie. Cunostinte operare calculator. Descrierea jobului: Vanzarea de consumabile pentru vulcanizari si spalatorii auto, in regim Van-Sales.. Administrarea si cresterea propriului portofoliulu de clienti, Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii si prospectii din teritoriu, pe care ii viziteaza periodic; Oferim: salariu fix + comision din vanzari/incasari, Auto, laptop, telefon de serviciu. CV-urile se depun la adresa de email

  • Daca esti o persoana activa, iti doresti un venit suplimentar,  ai abilitati de comunicare si de manageriere a unei echipe, inseamna ca esti persoana potrivita pentru oferta noastra. Ce cerem: -atitudine pozitiva -perseverenta,  -abilitatea de a interacționa cu cei din jur - dorinta de a-i ajuta pe altii sa reuseasca si reusita proprie Ce iti oferim noi :  - o activitate inteligenta si flexibila , -posibilitatea de a lucra de acasa,  - traininguri cu specialisti platite de companie, -posibilitatea de a avansa in cariera foarte rapid, -flexibilitatea programului,  - venituri peste medie,  -prime si bonusuri , lunare si trimestriale.  Daca si tu crezi ca meriti mai mult de la viata ta, esti dispus sa inveti lucruri noi, esti capabil sa conduci o echipa , atunci contacteaza-ma pe emailul corina14op @ gmail.com

  • 19

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • 15

    Cautam agent de vanzari prin telefon, cu experienta in domeniul vanzarilor, pentru servicii de publicitate imobiliara in internet pe site-ul roaimobiliare. ro . RoaImobiliare este portal exclusiv de publicitate imobiliara avand la baza o solutie CRMimobiliare pentru agentii imobiliare si agenti independenti. Pentru a lucra trebuie sa fii posesor de telefon si dupa posibilitati tableta / laptop / PC. Castigurile sunt pe baza de comision din incasari. Daca vrei sa intri in echipa RoaImobiliare, trimite scrisoare de intentie si CV la roawdb @ gmail.com . Atentie ! Nu raspundem aplicantilor pe acest site!!! Respectati cerintele.

  • 12

    Dacă vеi fi colegul nostru vа trеbui să identifici foartе bine nevoilе clientului și să-i propui din portofoliul dе propriеtăți pe аcеlеa carе corеspund nevoilor sаlе. După vizionаrеа imobilеlor cu acеstа, vа trebui să-l ajuți să ia cea mai bună decizie și să-i acorzi suport, până la semnarea contractului. Construirea și mentenanța portofoliului de proprietăți va fi, de asemenea, una dintre responsabilitățile tale. --- Beneficii: program prelungit în "întuneric" total; nesiguranța supraviețuirii pe piața imobiliară actuală; recunoaștere și glorie numai în caz de succes; comision progresiv, în funcție de rezultatele financiare lunare; o echipă de profesioniști alături de care poți face performanță; suport logistic și de marketing; training permanent; posibilitate de dezvoltare personală și profesională. --- Descrierea companiei De ce Fidelia Casa? Pentru ca îți oferim SIGURANȚĂ: suntem de 18 ani pe piața imobiliară ieșeană si funcționăm în 2 sedii. Pentru că îți oferim un MEDIU PROFESIONIST de lucru, bine organizat și cu o structură organizațională bine definită. Pentru că există LOGISTICĂ si condiții de muncă propice pentru a-ți face jobul la cele mai înalte standarde și la maximum de performanță. Pentru că ți se oferă suport de TRAINING permanent, atât în echipă cât și personalizat. Pentru că îți oferim șansa de a te dezvolta, de a urca pe TREPTE DE CARIERĂ, atât ca și om de vânzări cât și în management. Pentru că știm să răsplătim corespunzător munca, implicarea și rezultatele. Pentru că știm să ne distrăm și să ne bucurăm ! Pentru că ești bun și vrei să lucrezi pentru cei mai buni!

  • 12

    Oportunitate #agent #imobiliar #afiliat Gaminvest in București! Oferim agentului urmatoarele beneficii, incluse in colaborare, FARA COSTURI! ☑️ sistemul Gaminvest, know-how ☑️ training si formare ☑️ marketing, grafica, strategie si promovare gratuita ☑️ birou accesibil în Sector 1 ☑️ acces si resurse dezvoltare persoanala Gaminvest Growth Incubator #Detalii: ☎️ 0751 260 937 hr.office(A rond)gaminvest.ro www.gaminvest.ro

  • 11

    Vrei sa devii independent financiar și tu sa stabilești care este suma de bani ce îți oferă satisfacție și împlinire începând cu 10 ore săptămânal? Posibilitate de lucru care nu necesită experiență și se poate lucra de acasă! Fără program fix, fără șef și fără riscuri! Prezentarea nu te costă nimic! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești remunerat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Cod RAF (se poate obține și în cadrul companiei noastre dacă nu dețineți) Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/B3bTAenGeEu65zmb8

  • 14

    Candidatul ideal Drag viitor coleg, avem nevoie de la tine de : Atitudine pozitivă și să fii mai mereu cu zâmbetul pe buze Disponibilitatea de a învăța lucruri noi pentru dezvoltarea ta personală si profesională A fii sociabil și plăcut. Adică să îți placă să relaționezi cu oamenii. Bune abilitați de comunicare cu celelalte persoane Energie Inițiativă Optimism Minime cunoștințe de operare a computerului Experiența în domeniul vânzărilor sau a vânzărilor GSM, constituie un avantaj Descrierea jobului Ce vei face alături de noi: Promovarea activă a produselor firmei într-unul din magazinele noastre de accesorii pentru telefonia mobila . Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții conform așteptării acestora Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar Menținerea curațeniei și ordinii în magazine Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei Descrierea companiei Suntem CONTAKT, un grup de companii care activam in domeniul GSM cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din zona de vest. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din aceasta piata prin intermediul retelei proprii de magazine. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor. Promovăm principiile unei pieţe de profil ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri. Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul firmelor de acest profil din tara. Secretul nostru? Suntem uniţi; Suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului; împărtăşim aceleaşi valori profesionale şi personale. Credem în relaţii de câştig-câştig!

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agenţi de vânzări în zona Plesoiu, Carlogani. Necesita masina

  • 4

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm reprezentant de vanzari în zona Valea Dragului. Necesita masina

  • 2

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent coordonator in Liebling. Necesita masina.

  • 2

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent coordonator în Jimbolia

  • 5

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Vedea. Necesita masina

  • Salveaza cautarea