Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2021-02-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Consultant Vanzari - Magazin Franciza Vodafone Craiova Auchan Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in vanzari? Esti pasionat de tehnologie, ai abilitati excelente de comunicare, o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi cu oamenii? Atunci pozitia de Consultant Vanzari in magazinul Vodafone ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include consilierea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de Vodafone, identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii personalizate. Vei lucra intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa prietenoasa si profesionista. Beneficiile de a lucra ca Sales Advisor la Vodafone includ: Oportunitati de dezvoltare profesionala continua prin programe de training si coaching Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri in functie de performanta Mediu de lucru placut si dinamic Cerintele pentru acest rol includ abilitati excelente de comunicare, orientare catre client, atentie la detalii si capacitatea de a lucra eficient in echipa. Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Daca esti entuziast, dornic sa inveti si sa te dezvolti profesional, te asteptam in echipa noastra! Cu noi poți sa fii tu însuți, sa împărtășești inspirație, sa îmbrățișezi noi oportunitati, sa prosperi si sa faci o diferență reala. Aplica acum pentru pozitia de Consultant Vanzari la magazinul Vodafone din incinta Galeriei Auchan Craiovita si hai sa construim impreuna o experienta memorabila pentru clienti! Descrierea companiei In parteneriatul cu Vodafone, ne angajam sa atragem, sa dezvoltam cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant si incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat. Fiind o companie intr-o continua dezvoltare, ne dorim alaturi persoane inteligente, ambitioase, entuziaste, care doresc sa-si dezvolte cariera intr-o echipa performanta! Together we can!
-
Telesales Advisor - Magazin Franciza Vodafone Craiova Auchan Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in vanzari? Esti pasionat de tehnologie, ai abilitati excelente de comunicare, o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi cu oamenii? Atunci pozitia de Consultant Vanzari Telesales in magazinul Vodafone ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include consilierea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de Vodafone, identificarea nevoilor acestora si oferirea de solutii personalizate. Vei lucra intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa prietenoasa si profesionista. Beneficiile de a lucra ca Telesales Advisor la Vodafone includ: Oportunitati de dezvoltare profesionala continua prin programe de training si coaching Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri in functie de performanta Mediu de lucru placut si dinamic Cerintele pentru acest rol includ abilitati excelente de comunicare, orientare catre client, atentie la detalii si capacitatea de a lucra eficient in echipa. Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Daca esti entuziast, dornic sa inveti si sa te dezvolti profesional, te asteptam in echipa noastra! Cu noi poți sa fii tu însuți, sa împărtășești inspirație, sa îmbrățișezi noi oportunitati, sa prosperi si sa faci o diferență reala. Aplica acum pentru pozitia de Consultant Vanzari la magazinul Vodafone din incinta Galeriei Auchan Craiovita si hai sa construim impreuna o experienta memorabila pentru clienti! Descrierea companiei In parteneriatul cu Vodafone, ne angajam sa atragem, sa dezvoltam cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant si incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat. Fiind o companie intr-o continua dezvoltare, ne dorim alaturi persoane inteligente, ambitioase, entuziaste, care doresc sa-si dezvolte cariera intr-o echipa performanta! Together we can!
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Groupama Asigurari cauta colegi pentru job part-time din tot judetul Covasna. Cerinta minima este liceul. Pot fi si pensionari. AStept CV-uri pe adresa Nu raspund pe messenger.
-
Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza part-time fara program fix, consultanti. Pot fi si pensionari. Cerinta minima este liceul. Astept CV-uri pe adresa
-
CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Cunoştinţe de engleză Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si prospectarea pietei (constituie avantaj); - Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; - Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; - Spirit de echipa cu capacitatea de a lucra autonom; - Permis de conducere categoria B - Experienta in domeniul instalatiilor (constituie avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati: - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Cresterea numarului de clienti noi; - Punerea in aplicare a politicii comerciale a companiei pentru promovarea si imbunatatirea prezentei in zona alocata a produselor comercializate; Beneficii: - Program de lucru intr-un singur schimb; - Salariu + bonusuri din vanzari - Laptop + telefon de serviciu - Lucrul intr-o echipa in plina formare Locul de munca este în Iasi Descrierea companiei Magazin/Depozit de instalatii termice, sanitare, ventilatie, climatizare, electrice. Service centrale termice pe gaz si lemne. Garanţia unei munci bine făcute. Firma cu o vechime de 10 ani in domeniul instalatiilor termice si sanitare. Acoperire nationala, Ne marim echipa! Vanzari de materiale si echipamente pentru instalatii termice si sanitare, Activitatea principala se desfasoara din birou si deplasare la client in cazul implicarii in proiecte!
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
S.c Uvertura com punctul de lucru Buzau angajeaza agent vanzari cu sau fara experienta.CV pe adresa de email sau personal str. Primaveri nr 5. Rel tel .
-
Compania Europe Energy Service Srl angajeaza operatori call center,vorbitori de limba spaniola sau italiana Program de lucru de 8 ore, de luni pana vineri, de la 10-18:30 Se ofera salariu motivant Locatia se afla in Timisoara, pe strada Simion Barnutiu Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul:
-
Sc Prime Capital Estate Srl, Cu sediul pe str Stefan cel Mare nr 9, Timisoara, langa Ciclop Angajam colegi noi pe pozitia de agenti vanzari. Activitatea e mult simplificata de soft-urile pe care le folosim. Se lucreaza intr-un mediu calm si placut. Conditiile de angajare sunt: - sa te poti deplasa singur la intalnirile cu clientii; - sa ai abilitati de comunicare; - sa poti lucra pe calculator in Word, Outlook, Excel, dar si Facebook, Instagram, etc. Noi iti oferim: - tot suportul tehnic de care ai nevoie; - program de lucru flexibil, poti lipsi oricand ai nevoie; - portofoliu de clienti foarte mare inca de la inceput; - un laptop daca nu ai unul; - toate materialele de lucru (trepied, imprimanta, dosare, etc.); Nu iti solicitam nici un cost pt training, birou sau altceva, intelegem ca vrei sa faci bani, nu sa cheltui !!! Comisionul tau, chiar daca ai 0 experienta, incepe de la 45% din vanzari si creste rapid (dupa 3-4 tranzactii), in functie de performantele tale. Primesti de la noi tot suportul, toate materialele, un colectiv primitor, portofoliu de clienti, trebuie doar sa vrei. Suna-ne sau hai direct la sediul nostru pe str Stefan cel Mare nr 9, Timisoara.
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
ANUNT AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national
-
Suntem in cautarea unei persoane sociabile, calculate si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Timis. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului TM (mai exact TIMISOARA (oras)) si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant, care este format din componenta fixa, componenta variabila (bonusuri) si tichete de masa in valoare de 35 ron zi. Mai mult, te vei folosi de masina si telefonul de firma pentru a-ti duce sarcinile zilnice la bun sfarsit Aplica acum si, daca te potrivesti profilului, te vom contacta noi! Tel. (EMA)
-
- Contactarea potentialilor clienti, persoane juridice, asociatii, primarii. - Promovarea produselor si serviciilor Telekom - Intelegerea nevoii clientilor, ofertarea clientului, semnarea contractului - Respectarea unui target zilnic lunar - Entry Level (< 2 ani) Beneficii - Contract de munca nedeterminata - Castiguri atractive (Salariu fix + comisioane lunare + bonus de performanta) - Venituri intre 3000 si 10.000 RON - Program de lucru fix de 8 ore - Laptop & telefon de serviciu - Birou in zona Centrala, Piata Romana - Training de vanzari si abilitati de negociere - Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. - Posibilitate avansare pe functia de Team Leader.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!