Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • locuri munca

    AUTOUTIL ROM SRL, cu sediul in com. Ciolpani, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere CV la tel

  • 9

    Angajam Agenti Vanzari D2D in locatia din Targoviste

    DESCRIERE NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

  • locuri munca

    VEGETAL AGRO PROD SRL, cu sediul in com Afumati, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere cv la tel

  • Consultant Vanzari Servicii

    Căutăm Consultant Vanzari Servicii de Property Management care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților ViConcept Properties și să îmbunătățim performanța în vânzări. Esti candidatul ideal, în cazul în care: Ai lucrat anterior în calitate de agent imobiliar Ai abilități excelente de comunicare și persuasiune; Ai cunoștințe de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) avansat; Ai interes pentru cunoașterea pieței și a reglementărilor legislative în domeniul imobiliar; Cunoști limba engleza la nivel mediu avansat, scris și vorbit; Ai capacitate de organizare și de gestionare a timpului de lucru, precum și de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru îndeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan) Te caracterizează corectitudinea și tenacitatea, ai atitudine principială în relațiile cu clienții și colegii. Descrierea jobului Pe postul de Consultant Vânzări vei fi responsabil de 8 obiective importante: Vei planifica si realiza întâlniri de prezentare servicii - la birou sau în spațiul clientului; Vei realiza planul de vanzari și planul de acțiuni zilnice; Vei înregistra toți clienții în sistemul CRM; Vei efectua zilnic 15-20 apeluri reci; Vei oferta clienții telefonic cât și pe email; Vei executa apeluri de follow-up către clienți pentru a închide tranzacția; Vei negocia și semna contracte; Vei analiza companiile concurente - servicii și prețuri; În ce condiții suntem dispuși să colaboram: Oferim pachet salarial motivant alcătuit din Salariu fix + KPI + bonusuri Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia în funcție de oportunitățile de vânzare Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat. Ne poti contacta la numarul afisat pentru stabilirea unui interviu sau lasa-ne un CV si te vom contacta noi. Hai in echipa noastra! Descrierea companiei Oferim servicii de consultanță și administrare a investițiilor imobiliare, punem accent pe obținerea celui mai bun randament din închirierea proprietăților imobiliare și răspundem imediat la solicitările clienților, găsind soluții eficiente pentru situații provocatoare din colaborarea cu chiriașii, autoritățile publice și alte persoane fizice ori juridice implicate în procesul de administrare.

  • 10

    Colaborator Part time Full Time Asigurari vanzari

    Cum ar fi să faci ce-ți place, să te distrezi alături de colegii tăi și să-ți conturezi o carieră de succes, toate în același timp? Pentru asta există echipa noastră de vânzări, iar acum suntem în căutare de noi colegi. Alătură-te nouă în această aventură! Trimite-mi CV-ul tău la adresa de email sau la tel

  • 24

    Operatori Call Center in limba italiana

    Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 18

    Reprezentant vânzări Orange

    ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!

  • 2

    Consultant zonal vanzari

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.

  • 1

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • 26

    Librar - junimea

    Iti plac cartile, ai cel putin 21 de ani si esti in cautarea unui job sau pur si simplu ti-ai dori sa lucrezi intr-un mediu livresc? ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE DE LIBRARI! Trimite CV-ul pe adresa de e-mail , sau depune-l in incinta Librariei Junimea. informatii suplimentare la sediul firmei din Iasi, sos Moara de Foc nr. 4, tel. .

  • 1

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 23

    SC GLIANA IMPEX SRL Angajeaza Agent de vanzari cu deplasare in tara

    ANUNT AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 10

    Reprezentant vanzari

    Societate comerciala cu sediul in Galati, str. Ștefan cel Mare nr. 2 angajează: REPREZENTANT VANZARI Responsabilitati principale: - Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru aplicabile; - Realizarea indicatorilor lunari de vanzari conform targetului comunicat; - Menținerea unei bune relații cu clienții din portofoliu, pentru fidelizarea acestora - Promovarea continuă a produselor companiei; Cerinte: - Studii medii/studii superioare, cursuri vanzari - Abilitati de comunicare si relationare - Abilitati de planificare si organizare - Orientare catre client si rezultat - Cunostinte operare PC, Office - Prezenta placuta, atitudine profesionala Experiență în domeniu - comerț cu mobilier și decorațiuni - constituie avantaj Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial motivant, bonusuri in functie de performanta; - mediu de lucru provocator si dinamic; - posibilitatea dezvoltarii carierei.

  • 5

    Area sales manager Ploiesti, Targoiviste + zone limitrofe

    - interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale pentru BLOCUL OPERATOR (mese operatie, lampi d operatie, instrumentar chirurgical, echipamente si instrumentar pentru MIS, containre pentru instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, injectomate/infuzomate , etc.) si MOBILER MEDICAL (paturi cu si fara motor, furnituri penru spitale, mobilier din inox pentru bloc operator si sterilizare). - calitati bune d comunicare; - bun negociator; - organizat, perseverent; - studii superioare: medic, inginer aparatura medicala, electrotehnica, etc , dar cu bune cunostinge privind vanzarea - promovarea instrumentarului chirurgical, a echipamentelor medicale ; - buna cunoastere a sistemului sanitar; - experienta in vanzarea instrumentarului chirurgical si al echipamentelor medicale reprezinta un avantaj; - bune cunostinte d lucru cu PC (word, excel, power point, outlook,); - stabilitate: ne intereseaza colaborari cu oameni care vor o cariera stabila in domeniu. Descrierea jobului - participa la activitatile d instruire privind instrum ntarul chirurgical si echipamentel medic le din portofoliul firmei; - i s va repartiza o zona cu un numar de spital din or s, jud t si din judet le invecinate; - in zona repartizata va derula activitati de promovare si vanzare directa de instrumentar chirurgical si echipamente medicale pentru bloc operator si mobilier medical; - beneficiaza de suport constant pentru intocmirea ofertelor si solutiilor tehnice personalizate ; - beneficiaza de suport pentru pregatirea documetatiei pentru licitatii; -implicat in mod direct la recuperarea creantelor si incasarea facturilor de la clienti; - Angajarea se face intrucat dorim sa ne marim echipa , astfel incat sa fim cat mai prezenti in spitalele si clinicile din toata tara. - Se va incepe cu o perioada de proba pentru trei luni, perioada in care ne vom cunoaste si vom da posibilitatea noului coleg sa probeze toate aptitudinile etalate in CV, dupa care vom renegocia salariul si vom continua colaborarea. - Salariul este determinat de vechimea, nivelul relational si experienta intr-un post similar in domeniul distributiei de echipamente medicale. - Retributia va fi constituita din parte fixa (salariu) + parte variabila (procent din valoare facturilor incasate in luna precedenta). Alte facilitati: - program flexibil, se poate lucra partial de acasa; - masina serviciu in folosinta permanenta, cu utilizare si in interes privat (se achita carburantul); - telefon mobil de serviciu; - laptop; - traininguri de produse la companiile partenere; Descrierea companiei Suntem distribuitori exclusivi in Romania pentru urmatoarele companii: - RUDOLF MEDICAL (Germania) - instrumentar chirurgical si echipamente pentru chirurgie minim invaziva (MIS) pentru toate disciplinele operatorii; - MICROMED MEDIZINTECHNIK(Germania) electrocautere si platforme electrochirugicale cu sigilare vasculara si Argon; - EBERLE MEDIZINTECHNIK (Germania) shavere si echipamente pentru ortopedie; - NEXOR MEDICAL(Germania) lampi de consultatie si sisteme de lampi scialitice pentru bloc operator; - TECHARTMED(China)- mese de operati pentru toate disciplinele operatorii; - MEDRENA(China) injectomate/infuzomate; - AYGUN(Turcia) motoare chirurgicale. Compania are sediul central in Galati, cu filiale in Brasov si Bucuresti , activam in piata de 8 ani si suntem intr-o continua ascensiune. Site companie: www.evohc.ro

  • Lucrator comercial

    Echipa Rotakt este in cautarea unui lucrator comercial. Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei ROTAKT; Preluarea comenzilor primite si promovarea produselor prin atragerea de clienti noi, ca urmare a initiativei si demersurilor proprii; Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea marfurilor pe rafturi si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfurilor; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Intretinerea si utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare; Furnizarea de informatii valide si exacte despre produsele disponibile si ofertele promotionale existente; Colaborarea cu Departamentul Tehnic si Logistic in vederea optimizarii procesului de vanzare; Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Locatia locului de munca: Rm. Valcea, Str. Posada, jud. Valcea. Alaturati-va echipei Rotakt si contribuiti la succesul noului nostru magazin! Descrierea companiei Societatea ROTAKT si-a inceput activitatea in anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clientilor o gama variata de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumparatorilor, fapt pentru care firma noastra e in continua dezvoltare, avand puncte de lucru in Rm. Valcea, Dragasani si Horezu. Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte buna calitate si cu un grad ridicat de performanta. Suntem o echipa tanara si dinamica, orientata spre performante. Cautam colegi noi, optimisti si dornici sa lucreze alaturi de noi. Daca te incadrezi in descrierea de mai sus si iti doresti sa invatam impreuna, te asteptam sa ne cunoastem!

  • Anunț de recrutare Inginer Ofertare

    Anunț de recrutare Inginer Ofertare AKRO angajează Inginer Ofertare Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei? Vino în echipa noastră în rolul de: Inginer Ofertare. Misiunea postului: În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului Tehnic, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Ce vei face la AKRO: Interacționezi telefonic, oferi consultanță tehnică și întocmești oferte de preț clienților noștri, în concordanță cu nevoile acestora. Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi. Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare, găsind noi modalități de îmbunătățire a acestuia. Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți. Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile. Ne dorim ca viitorul nostru coleg ă: Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri Să aibă abilități tehnice, sau să fie absolvent de Universitate tehnică ( experienta in domeniul instalațiilor prezinta un avantaj la angajare) . Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienți noștri cu amabilitate și profesionalism; Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente; Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre; Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!

  • 19

    Angajam agenti vanzari teren

    Angajam agenti vânzări teren Experienta nu este necesara. Cerinte: Permis de conducere categoria B. Masina personala constituie un avantaj. Ce oferim: - salariu fix + bonusuri din vanzari; - vacante platite de firma; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program flexibil; - posibilitatea de avansare. Drobeta-Turnu Severin

  • 2

    Agent vanzari teren tamplarie pvc

    Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare

  • 41

    Orange Buzau. Agenti vanzari!!

    Compania Orange angajeaza agenti de vanzari!!!! Pentru mai multe detalii la nr de tlf din anunt!!!

Salvează căutarea