Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov Tip job: Full time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • În domeniul asigurărilor, experiența de viață contează. Dacă ești gata pentru un nou pas în carieră, alătură-te celor mai buni! Continuă-ți cariera la NN! Trimite CV-ul si Scrisoarea de intentie pe adresa .

  • 6

    Citeste acest mesaj doar daca esti intr-una din urmatoarele situatii: -Esti in cautarea unui job. -Esti nemultumit(a) de actualul job(nu-ti placeceea ce faci sau nu castigi suficient) Daca citesti in continuare,ia in considerare oportunitatea unui job in cadrul unuia dintre cele mai mari Grupuri Financiare din Europa:GROUPAMA ROMANIA Astfel,poti face parte dintr-o echipa tanara,dinamica,poti avea un program flexibil si un venit lunar intre 2000 si 4000 ron In plus ,iti oferim tot sprijinul necesar pentru a obtine autorizatiile legale ASF/ISF si vei beneficia de toata pregatirea necesara specifica acestui job. Daca te consideri o persoana cu bune abilitati de comunicare,ai o atitudine proactiva si capacitatea de a lucra in echipa,trimite-mi un mesaj si te voi contacta pentru stabilirea unei intalniri,unde,vei afla toate detaliile cu privire la beneficiile si avantajele acestui job Marius Bejinariu tel.0722.631.520

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 www.ascendentimobiliare.ro email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon / WhatsApp: 004915753531027

  • 1

    cautam doamna domnisoara ptr postul de agent imobiliar masina si permisul de conducere constiuie un avantaj ptr detalii sunati la nr de tel

  • Sc General Agrocom Service Srl angajeaza AGENT DE VANZARI, pe masina de inghetata, perioada nedeterminata, pentru orasul BRASOV. Tipul vânzării-Van Sales (Vânzare pe loc - produsele se facturează direct din tableta) CERINTE: -studii medii -bune abilitati de comunicare,negociere si planificare a activitatilor zilnice -persoana pasionata de vanzari,dinamica, responsabila, orientata catre client si catre atingerea obiectivelor -posesor carnet de conducere auto cat.B -experienta in vanzari constituie avantaj BENEFICII: -salariu motivant(parte fixa+bonusuri+tichete de masa in val de 20 lei/zi lucratoare) -masina de serviciu+tableta+telefon Sediul firmei este situat pe strada Transilvaniei,nr.429 vis-a-vis de PUNCT METRO, Jud.Buzau Relatii la tel -IRIMIA MIHAI CV urile se trimit pe mail:

  • 6

    Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza full sau part-time consultanti. Pot fi si pensionari.

  • 3

    Companie nationala, importator si distribuitor echipamente medicale, angajeaza Sales Area Manager Cerinte: - Studii superioare finalizate (sau in curs) - Experienta in vanzari reprezinta un avantaj - Capacitatea de a invata si intelege piata de profil - Perseverenta si orientare spre rezultate - Capacitate de planificare si autoevaluare - Spirit de echipa - Permis de conducere Cat B - Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit Responsabilitati - Promovarea produselor companiei medicilor din zona alocata - Administrarea eficace si eficienta a teritoriului alocat prin organizarea si planificarea strategica a activitatii de promovare - Monitorizarea permanenta a competitiei - Monitorizarea permanenta a nivelului de realizare al obiectivelor proprii - Dezvoltarea si mentinerea de relatii profesionale stranse cu liderii de opinie din domeniu Beneficii - Pachet salarial atractiv - Oportunitati de dezvoltare - Lucrul intr-un mediu placut - Stabilitate - Logistica pentru desfasurarea activitatii Cv-urile puteti sa le atasati in mesaj, ori sa le trimiteti la adresa: tehnic @ expertmed . eu .Multumim frumos.

  • Căutăm să recrutăm Reprezentant vânzări transport maritim și aerian pentru o companie de top în domeniul logisticii. Aria de acoperire este toată țara, cu accent pe zona Transilvaniei. Descrierea job-ului: Identificarea oportunităților de colaborare cu potențialii clienți Promovarea serviciilor de transport aerian și maritim, dar și a serviciilor de logistică către clienți Stabilirea contactului direct cu clienții, identificarea nevoilor lor și propunerea soluțiilor benefice Menținerea legăturii cu clienții și fidelizarea acestora Gestionarea proceselor de vânzare și realizarea obiectivelor de vânzare Identificarea oportunităților de îmbunătățire și implementare a soluțiilor Coordonarea și participarea activă în proiectele desfășurate de departament Candidatul ideal: Experiență anterioară în domeniul vânzării și promovării de servicii e un avantaj partea de transport și logistică în domeniul maritim și aerian Studii medii/superioare absolvite Pasiune pentru transport și logistică Abilități de comunicare și negociere Atitudine profesionistă, demonstrată prin modul de comunicare, ținută și comportament în relația cu clientul Seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional Permis de conducere - cat. B și disponibilitate de deplasare pe teren Flexibilitate pentru locul de muncă (muncă de acasă/din mașină) Se oferă: Pachet salarial avantajos Mașină de servici și laptop Contract pe perioadă nedeterminată Oportunitatea de dezvoltare Un mediu de lucru plăcut

  • Sc General Agrocom Service Srl angajeaza AGENT DE VANZARI, pe masina de inghetata, perioada nedeterminata, pentru orasul BRASOV. Tipul vânzării-Van Sales (Vânzare pe loc - produsele se facturează direct din tableta) CERINTE: -studii medii -bune abilitati de comunicare,negociere si planificare a activitatilor zilnice -persoana pasionata de vanzari,dinamica, responsabila, orientata catre client si catre atingerea obiectivelor -posesor carnet de conducere auto cat.B -experienta in vanzari constituie avantaj BENEFICII: -salariu motivant(parte fixa+bonusuri+tichete de masa in val de 20 lei/zi lucratoare) -masina de serviciu+tableta+telefon Sediul firmei este situat pe strada Transilvaniei,nr.429 vis-a-vis de PUNCT METRO, Jud.Buzau Relatii la tel -IRIMIA MIHAI CV urile se trimit pe mail:

  • 6

    Firma producatoare si importatoare de atasamente utilaje de constructii si agricole angajeaza Responsabil vanzari. Cerinte: -experienta in vanzari minim 2 ani -minime cunoștințe tehnice; -cunostinte operare PC (Word, Excel, e-mail); -persoană proactivă, îndreptată spre rezultate -gestionarea task-urilor multiple: email, vizite, telefon, oferte, facturi, - atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa si abilitati de comunicare foarte bune -disponibilitate la deplasări (3 zile /saptamana) -permis de conducere categoria B Responsabilitati: -prospectarea pieței și contactarea clienților, în vederea prezentării și ofertării de produse -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -creșterea vânzărilor, prin identificarea potențialilor clienți și dezvoltarea continuă a portofoliului -mentinerea relatiilor cu clientii existenti; Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • 5

    Suntem o firma importatoare si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • 7

    Agenție imobiliară caută agent pentru Brașov și/sau împrejurimi. Experiența reprezinta un avantaj însă dorința de muncă și implicarea sunt mai importante. Lasă-mi un CV sau câteva detalii despre tine și te contactez.

  • 6

    Angajam in Brasov personal pentru posturile de Operator Call-Center, persoane care vorbesc limba italiana avansat, pentru proiectele Outbound- Teleselling si Telemarketing, in industria Call Center BPO, in domeniul Telecomunicatiilor. Ce trebuie sa faci? Descrierea postului: Operatorul de Call-Center contacteaza prin telefon clientii actuali si potentiali dintr-o baza de date preexistenta, in vederea promovarii si vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate, identificand nevoile consumatorilor si gasind solutiile potrivite pentru fiecare client. Ca cautam? Candidatul ideal, abilitati: - abilitati excelente de comunicare, ascultare si exprimare clara, fluenta in limba italiana; - abilitati de negociere, convingere, persuasiune; - abilitati de lucru sub target: indeplinirea obiectivelor in termenele limita prestabilite; - abilitati de lucru cu computerul, se cer cunostinte minime de operare PC; - alte abilitati: flexibilitate, lucru in echipa, empatie, rabdare, punctualitate, creativitate, motivatie, atitudine pozitiva de invingator. Si, cel mai important: dorinta de a invata, de a se dezvolta personal si profesional! Ce iti oferim? Se ofera: - cel mai bun training de specialitate; - suport constant si indrumare pe perioada de acomodare si insertie; - pachet salarial care reflecta competentele si experienta (salariu fix si tichete de masa); - cele mai mari bonusuri pentru performanta; - program fix de Luni pana Vineri, nu lucram Sambata si Duminica; - formare continua pentru a putea fi promovat in interiorul companiei; - mediu de lucru placut alaturi de o echipa castigatoare, energica si creativa; - posibilitatea de a invata de la cei mai buni in domeniu!

  • 5

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 4

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 4

    Cautam sa recrutam personal in vederea intermedierii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara). Pentru a putea face toate astea este nevoie de putina pregatire initiala, este vorba de un curs de initiere, care va ajuta in dezvoltarea profesionala si in autorizare. Taxa cursului necesar autorizarii este de 100 lei, iar cea de sustinere a examenului este de 250 lei. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon pentru a va da mai multe detalii https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6

  • Candidatul ideal - Ai experienta intr-un rol similar de minim 2 ani segmentul B2B reprezinta avantaj; - Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare; - Ai bune abilitati de negociere si persuasiune; -Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor; -Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; -Esti proactiv(a) si dinamic(a); -Detii permis de conducere categoria B; -Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren. Descriere job - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti; - Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii din portofoliu; - Realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari; - Intocmirea contractelor de colaborare si verificarea periodica a derularii corecte a acestora; - Implemantarea actiunilor de fidelizare si crestere a nivelului de satisfactie al clientilor din portofoliu; - Intocmirea periodica a rapoarelor de activitate. Descrierea companiei Ne indeplinim cu succes toate activitatile, pentru ca, de-a lungul experientei am invatat sa lucram foarte bine atat individual, cat si in echipa, punand in valoare fiecare coechipier. Consideram ca, dincolo de experienta din CV, a fi profesionist inseamna sa te dezvolti prin activitatea pe care o desfasori, aducand totodata plus valoare in cadrul companiei in care activezi si ne bucuram sa avem alaturi de noi oamnei care cred in aceleasi principii.

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • Cautam persoana care sa se ocupe de inchirierea unor imobile in regim hotelier. Cerinte: excelente abilitati de comunicare si de organizare in vederea stabilirii intalnirilor cu potentialii clienti. Responsabilitatile principale constau in preluarea si promovarea imobilelor luate in portofoliu si in intermedierea raportului dintre proprietar si client. Salariul si alte detalii se vor discuta la telefon. Ne puteti contacta Luni- Vineri in intervalul orar 08:00-19:00. Telefon .

  • Salveaza cautarea