Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Partener Orange Communications SA ,angajeaza reprezentant vanzari pentru magazinul din Tulcea, str Mahmudiei, nr 17. Conditii: absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj), experienta in vanzari minim 6luni, abilitati comunicare, sociabil, orientat pe rezultate. Responsabilitati: Interactiunea cu clientii intelegerea nevoilor acestora cunoasterea produselor si serviciilor si prezentarea acestora consilierea clientilor pentru a-si indeplini nevoile si a alege produsele potrivite mentinerea unei atitudini pozitive si prietenoase identificarea si atragerea de noi clienti intocmirea documentelor/contractelor de vanzare incasare facturi pastrarea unei imagini bune a companiei, ca ambasador direct al brandului CV-urile pot fi depuse la magazin Orange Communications SA Tulcea, str Mahmudiei, nr 17 sau pe mail la adresa ;

  • Eden Bride cauta o persoana dinamica, amabila, pasionata de moda, care sa ofere consultanta clientilor in ceea ce priveste alegerea rochiei de mireasa. Candidata ideala este o persoana comunicativa, mereu cu zambetul pe buze, dinamica, organizata, cu pasiune pentru moda in general si rochii de mireasa in special, cu rezistenta efort fizic si intellectual si careia ii face placere sa lucreze cu oamenii. Responsabilitati - consilierea viitoarelor mirese in alegerea rochiei pentru nunta - vanzarea si promovarea produselor - programarea si efectuarea probelor de rochii - gestiunea produselor din magazin - evidenta si coordonarea comenzilor Cerinte - Simt estetic dezvoltat - Experienta in domeniul vanzarilor (in domeniu) constituie un avantaj - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client - Dinamism si initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Disponibilitate program prelungit, flexibilitate - Responsabilitate si seriozitate - Flexibilitate si spirit de echipa. Oferta - Salariu atractiv plus bonus din vanzari - Mediu de lucru tanar si dinamic - Perspective de dezvoltare profesionala. Un mediu de lucru frumos (rochii de mireasa superbe si accesorii), o echipa tanara si entuziasta, sansa de a contribui la realizarea unui vis pentru viitoarele mirese, posibilitate promovare, sediu central aproape de metrou. Program de lucru - 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi - de Marti pana Vineri de la 12:00 - 20:00 - Sambata de la 09:00 la 16:00 Persoanele interesate pot aplica la job pe Facebook, ne pot contacta la telefon sau pot trimite cv pe email la Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa Eden Bride!!! Publi24_1642518107 Suna

  • 1

    Cautam reprezentant vânzări de servicii DDD, experiența constituie un avantaj, absolvent al Universității Agricole. Pachet salarial atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.

  • Buna seara! Brutarie moderna din Ghiroda, angajeaza urgent o persoana serioasa pe postul de vanzatoare/vanzator si o doamna/domnisoara pt curatenie. Detalii la Multumesc!

  • Firma noastra ofera clientilor de tip HoReCa(cofetarii , restaurante , fast food ) o gama larga de produse (decoratiuni ciocolata , frisca , ciocolata , creme ,fructe si piureruri congelate etc ) Dorim sa ne marim echipa cu un coleg care sa dezvolte zona Bacau Neamt. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu abilitati foarte bune de comunicare, orientata spre obtinerea de rezultate. Experienta in domeniu vanzari HoReCa reprezinta un avantaj . Cerinte: - absolvent studii medii sau studii superioare - cunostinte de operare PC - energica, responsabila, ambitioasa si cu o gandire pozitiva; Job-ul consta in: - dezvolta colaborarea cu portofoliul de clienti existenti in aria de acoperire - identifica , contacteaza si initiaza noi colaborari cu potentiali clientii din zona de acoperire - preia comenzi , negociaza preturi si discounturi ,termene de plata etc Contract de munca full time . Salarizare atractiva : parte fixa plus bonus realizare obiectiv Alte avantaje posibile: tichete masa , asigurare medicala privata Asteptam CV-uri la : sau

  • 1

    Angajez agent vanzari, expeditor cu sau fără experiența. Suntem o societate care activează in domeniul transportului de marfa intern și internațional și dacă ești o persoana dinamica oroentata spre rezultate care sa lucreze alături și intr-o echipa tânăra. Program de lucru Luni-Vineri 09 - 17. Salar motivant + bonusuri Asteptam CV-ul tău pe adresa se email sau la Nr tel

  • 8

    Angajam agent vânzări pentru orasul Pitesti, Mioveni, Curtea de arges, Câmpulung oferim training gratuit -nu e necesară experienta! Cerinte: -atitudine pozitiva , spirit de inițiativa -abilitați în relații cu clientul - entuziasm, persoana carismatica - permis de conducere si masina - seriozitate, punctualitate Salariul: parte fixa si bonusuri foarte motivante Asteptam CV.ul dumneavoastra in mesaj! Raspundem doar la mesajele cu C.V.! Vor fi chemate la interviu doar persoanele care nu lucreaza in prezent, ne intereseaza o colaborare cat mai rapida!

  • Berceni - Piața Reșița - Aleea Huedin sau B-dul. Constantin Brâncoveanu 130 - 132 Anunțul este valabil cât timp poate fi citit. Angajez gestionar cu experiență în domeniul produselor naturiste (Magazin PLAFAR) Salariu NET intre 2700 lei - 3500 lei, în funcție de experiență Program: L-V - 09:00 - 19:00 sau 10 - 20 S - 09:00 - 16:00 D - 09:00 - 15:00 Mai multe detalii, la interviu. Mulțumim!

  • Manpower recrutează Reprezentant Vânzări pentru un mare Producător de închideri și acoperiri pentru hale industriale, alături de o gamă largă de elemente de tinichigerie pentru construcții civile și industriale: tablă cutată, învelitori metalice, profile de tablă și sisteme pluviale. Din portofoliul companiei mai fac parte și obiectele sanitare, ferestre de mansardă și încălzire în pardoseală, cu locația în Timișoara. Responsabilități principale: - preluarea cererilor de la clienți - realizarea ofertelor de preț în format scris și transmiterea lor către clienți - lansarea comenzilor ferme de piese și urmărirea livrăriilor - facturarea pieselor de schimb vândute - întocmirea rapoartelor specifice Cerințe: - studii tehnice - experiență de minim 2 ani pe un post similar - experiență în domeniul construcțiilor - cunoștințe operare PC și Microsoft Office - permis de conducere Categoria B Se oferă: - pachet salarial atractiv + sistem de bonusare - programul de lucru de la 08: % activitate de Showroom și 50% activitate de teren - mașină de serviciu, telefon mobil - contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon / WhatsApp

  • 5

    Asociere cu PF SAU PJ care detin spatiu comercial sau locatie privata in vederea deschiderii sau implementarii serviciilor de asigurari, turism ,daune,credite si imobiliare. DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este o companie specializata in consultanta si intermedierea de servicii in asigurari ! Alaturi de brokerul de asigurare, celelalte companii ce alcatuiesc Grupul DESTINE HOLDING sunt: DESTINE LEASING IFN S.A.; DESTINE ASIG BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE Republica MOLDOVA; DESTINE HOLIDAYS S.R.L.; DESTINE IMOBILIARE S.R.L., Alaturi de noi poti intermedia: Asigurări (la toate societățile de asigurări din piață) Credite (colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). Pachete turistice (oriunde in lume) Tranzacții imobiliare . Valabil in orice localitate . Se primeste procent ( comision) + alte beneficii in functie de implicare. Necesar cod RAF sau Diploma liceu pentru cursul de pregatire initiala. Va rog sa aplicati doar daca cunoasteti despre ce este vorba. Restul detaliilor se discuta in urma aplicarii.

  • 1

    Important: asteptam cv-ul tau atasat aici la mesaj sau la adresa din poza anuntului si revenim cu detalii. Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Cerinte: Experienta pe o pozitie similara in domeniul farmaceutic/parafarmaceutic- reprezinta avantaj; Cunostinte bune MS Office (excel, word); Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup). Responsabilitati: Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu; Contactarea clientilor in vederea generarii de comenzi; Asigurarea retururilor produselor ce urmeaza sa expire; Promovarea promotiilor si a produselor nou listate; Promovarea brandului si produselor in mediul online; Realizarea obiectivelor de vanzare; Intocmirea rapoartelor de vanzare si comenzi furnizori, documentatii import. Ofera: Pachet salarial: fix + comision lunar; Contract de munca stabil, 8 h/zi, program L-V, Loctie birou: zona Unirii. Important: asteptam cv-ul tau atasat aici la mesaj sau la adresa din poza anuntului si revenim cu detalii.

  • Responsabilităi: Promovarea și comercializarea mărfii companiei Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor si a serviciilor Crearea ofertelor pentru clienți; Supravegherea procesului de facturare, încasare si supraveghere a echipelor deinstalare Cerințe: Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj); Abilități de a prezenta, negocia și convinge; Abilități de comunicare cu clienții; Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi; Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice; Experiența în vânzări va constitui un avantaj; Utilizator PC (Microsoft Office, Internet) Oferim: Salariu motivant si bonusuri în funcție de vânzări; Un mediu de lucru activ, si tanar Loc de muncă stabil într-o companie în plină dezvoltare

  • Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • Companie - furnizoar energie electrica si gaze naturale angajeaza agenti de vanzari D2D( de teren ) cu si fara experienta . Este un job dinamic și antrenant potrivit doar daca: - iti place munca de teren - esti dornic de afirmare; - esti deschis la informatie si iti doresti sa evoluezi; - esti dispus să fii responsabil de propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - vrei să-ti dezvolți o carieră-n vânzări. Iti oferim un pachet salarial motivant compus din salariu fix+comision vânzări. Detalii la tel

  • 1

    DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale, proiecte rezidentiale. Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 4

    Solutii pentru dezvoltarea ta profesionala Beneficiezi de intreaga noastra experienta si de efortul nostru sustinut in a-ti oferi detalii si informatii concise care sa te ajute sa te dezvolti, sa devii un consilier imobiliar respectat, castigand astfel multa valoare profesionala in noua ta meserie. Instrumente iscusite de marketing, investitii in publicitate si pregatirea consultantilor nostri, construirea unui important sistem de parteneriate reprezinta elemente ale strategiei de crestere, iar aceasta dezvoltare are drept motor satisfactia clientului. Tendintele pietii pot fi stapanite doar aderand la o strategie de lucru mereu flexibila. Dinamica investitiei profesionalismului ce se reflecta in relatia cu clientii si partenerii va fi mereu proportionala cu rezultatele culese la final de sezon. Constientizam si ne adaptam. Doua concepte ce desemneaza poate cele mai importante trasaturi ale echipei NEW CONCEPT. Un secret care mereu sustine rezultatele pozitive este centralizarea noastra pe ceea ce este mai important, anume omul. Fie ca vorbim de confortul clientului, fie ca ne preocupam constant de evolutia fiecarui membru al echipei noastre, focusul companiei este constient si permanent pe dezvoltarea relatiilor inter-umane si promovarea respectului si profesionalismului. Consilier Imobiliar Candidatul nostru ideal trebuie sa fie dornic in a cunoaste, sa se respecte pe sine si pe ceilalti, cu atitudine, responsabilitate, si sa doreasca sa devina profesionist in domeniul imobiliar. DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 13

    Angajam MAGAZINER pentru o fabrica de mase plastice din Oradea! Cerinte: - Studii medii; - Experienta pe un post similar prezinta avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Disponibilitatea de a face naveta cu masina; - Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: - Deservirea clientilor intr-o maniera placuta; - Receptia materiei prime si aranjarea in depozit cu mijloacele din dotare; - Pregatirea comenzilor de livrare; - Verificarea zilnica a stocurilor de marfa. Beneficii: - Salariu 2700 ron net (in mana); - Plus tichete de masa: 20 RON/zi lucratoare; - Spor de fidelitate; - Tichete cadou de Paste si Craciun; - Program de lucru, intre orele 7-16; - Decontarea trasportului.

  • 37

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • Angajez curieri delivery pentru Tazz si Bolt, bărbați si femei, nu facem discriminare. Varsta min 16 ani cu acordul părinților. Ofer: * Contract de munca legal pe 2,4,6,sau 8. * Venituri peste medie, (2500-5000 lei) * Program flexibil( poti lucra part time, full time, tu alegi) * Posibilitate achiziție bicicletă electrică, scuter sau mașină. * Cont bancar cu beneficii( iti explic). Obligațiile tale: Comision flotă cel mai mic 10%, poate scădea la 8% in timp. Plata construcțiilor la cartea de munca. 15 taxa de administrare. Beneficiile tale: Tarifele standard plus, Bonus la recomandare coleg, Bonus de vreme rea, Bonusuri de performanță, Bacșișurile sunt ale tale, le ai câștigat! 5 salarii( încasări/ lună) rezerva ta ptr orice necesitate. Ai nevoie de : Telefon mobil cu android si internet. Mașină, scuter, bicicleta. Si dorința de a te autodepăși! Profilul cautat: sa stai bine cu orientarea in spatiu si timp, motivat, determinat, optimist, perseverent si sociabil! De preferat nefumători, dar nu obligatoriu. CV ul tau pe mail, cere l in mesaj. Cu poză. Sau aplica aici.

  • Eden Bride cauta o persoana dinamica, amabila, pasionata de moda, care sa ofere consultanta clientilor in ceea ce priveste alegerea rochiei de mireasa. Candidata ideala este o persoana comunicativa, mereu cu zambetul pe buze, dinamica, organizata, cu pasiune pentru moda in general si rochii de mireasa in special, cu rezistenta efort fizic si intellectual si careia ii face placere sa lucreze cu oamenii. Responsabilitati - consilierea viitoarelor mirese in alegerea rochiei pentru nunta - vanzarea si promovarea produselor - programarea si efectuarea probelor de rochii - gestiunea produselor din magazin - evidenta si coordonarea comenzilor Cerinte - Simt estetic dezvoltat - Experienta in domeniul vanzarilor (in domeniu) constituie un avantaj - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client - Dinamism si initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Disponibilitate program prelungit, flexibilitate - Responsabilitate si seriozitate - Flexibilitate si spirit de echipa. Oferta - Salariu atractiv plus bonus din vanzari - Mediu de lucru tanar si dinamic - Perspective de dezvoltare profesionala. Un mediu de lucru frumos (rochii de mireasa superbe si accesorii), o echipa tanara si entuziasta, sansa de a contribui la realizarea unui vis pentru viitoarele mirese, posibilitate promovare, sediu central aproape de metrou. Program de lucru - 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi - de Marti pana Vineri de la 12:00 - 20:00 - Sambata de la 09:00 la 16:00 Persoanele interesate pot aplica la job pe Facebook, ne pot contacta la telefon sau pot trimite cv pe email la Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa Eden Bride!!!

  • Salveaza cautarea