Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Mures Tip job: Full time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 27

    Lucrează de acasă! Tu iti gestionezi timpul, tu iti creezi venitul! Noi suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Noi iti punem la dispoziție un program de pregătire profesională care te costa doar 100 de lei după care susții un examen la cel mai mic preț de pe piața 250 de lei pentru a te autoriza(obții un cod raf=atestarea intermediarilor în asigurări și un certificat de absolvire în asigurări și reasigurări) Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici formularul de mai jos iar eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp! https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • 4

    AGENT VANZARE D2D ABONAMENTE ENERGIE I GAZ Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 luni (D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales), este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist. Descrierea jobului -Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru; -Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui; -Urmărește atragerea permanentă de noi clienți; -Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit; -Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei; Ce î i oferim: -Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în func ie de nevoile tale i de disponibilitatea ta; -Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi. -In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare; -Comision motivant în func ie de rezultatele tale. Dacă: -Ai terminat liceul cerință minimă; -Vrei o carieră atractivă în vânzări; -Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clien ilor și ai dovedit asta într-o experien ă profesională anterioară; -Autocontrolul, stabilitatea emo ională i capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale; -Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică! Atunci vino să joci în echipa de profesioni ti Pixel Green Energy Door to Door! Trimite-ne CV-ul tău si te contactam.

  • 3

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 5

    Vino sa fii coordonator în echipa Provident! Noi știm sigur că pe tine te vrem pentru că: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Ești sociabil și iți dorești să obții rezultate Ești un conducator înnăscut Experiența ta va fi surprinzătoare pentru că: Suntem ANGAJATOR DE TOP Avem grijă de oamenii noștri Acționăm cu responsabilitate și transparență i-ai câ tigat biletul de îmbarcare dacă ai: Diplomă de bacalaureat Experienta în coordonare Permis de conducere Programul este flexibil, iar în această călătorie: Vei promova produsele si serviciile Provident la domiciliul clienților Vei contribui la dezvoltarea și creșterea performanței echipei Vei asigura excelența în serviciile oferite clienților Iar la destinatie, pe lângă salariu fix, vei avea: Bonus de performantă Tichete de masă, decont transport, telefon si tabletă Abonament servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare personală si plan de carieră. Afla mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis auto si masina personala

  • 3

    Societatea Pick Up angajează Agent vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare! Responsabilități: Desfă oară activitatea de promovare și vânzare de produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezintă clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectează piața și identifică noi potențiali clienți; Își urmărește zilnic obiectivele de vânzări pe care trebuie să le atingă și culege feedback de la colegii din echipă; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Pune în aplicare strategii de vânzare i negociere cu clien ii. Cerințe: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerin ele postului; Capacitate de a promova i explica diferitele produse i servicii clien ilor, într-o manieră convingătoare; Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere; Diplomație, proactivitate și orientare către client; Spirit de echipă; Spirit de observație și inițiativă; Orientare spre client; Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; Disponibilitate pentru deplasări; Cunoștințe PC, pachet Office; Permis de conducere cat. B; Cunoașterea limbii engleze si germane constituie un avantaj; Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selecție. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări; Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională; Mediu de lucru plăcut;

  • E ti candidatul ideal dacă: - e ti energic, pozitiv, spontan i rela ionezi u or cu clientii (e-mail si telefon) - e ti orientat către rezultate, competitiv i motivat să realizezi ceea ce i i propui - ai studii medii (min.) - ai cunostinte de limba maghiara si limba romana (la nivel avansat atat in scris cat si vorbit) - ai capacitatea de lucru individual dar si in echipa - identifici oportunitatile de vanzare a serviciilor si produselor companiei - experienta anterioara intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj! Trimite-ne impreuna cu CV-ul si o scrisoare de intentie, de ce ai fi candidatul ideal pe adresa de email: Si nu uita, sa precizezi salariul dorit! Descrierea jobului Responsabilități job: - vânzarea produselor companiei - extinderea bazei de clienți existente - creșterea vânzărilor - păstrarea legăturii cu clienții existenți - preluarea comenzilor - monitorizarea concurenței Ce îți oferim noi: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - mediu de lucru placut si dinamic - mediu tânăr, prietenos, atmosferă bună - job interesant, variat - participarea la expoziții - cafea buna :) Descrierea companiei Ne ocupăm cu comercializarea produselor de identificare, cum ar fi brățări de intrare la diferite evenimente, șnururi textile personalizate, brățări de silicon și multe alte produse. Căutam o colegă pentru departamentul de vânzări cunoscătoare de limba maghiară și de limba română. Dorim să ne extindem echipa de vânzări existentă.

  • Studii medii / superioare in domeniul tehnic. Experienta in vanzari ( echipamente industriale sau aparatura de laborator) constituie avantaj. Bun cunoscator de limba engleza sau germana. Permis de conducere categoria B. Disponibilitate la deplasari peste 50% din timp. Experienta de lucru cu un program ERP sau CRM constituie un avantaj. Posibilitate de lucru autonom la distanta. Pachet salarial competitiv ( Salariu fix + Comision + Prime de sarbatori ). Laptop Masina de Serviciu Telefon.

  • Cu prezen ă pe pia ă de peste 29 de ani, SC Bartimpex SRL angajează agent de vânzări: Pentru ca munca noastră să se desfă oare în condi ii optime, dorim să se alăture echipei noastre o persoană care e capabilă să î i ducă la bun sfâr it misiunea i să ob ină rezultate pe linia de gestiune. Responsabilită i: Lansarea comenzii MDF - Nett Front, feronerie, chiuvete, electrocasnice, etc. Preluarea acestor produse de la furnizori  Recepția (verifică cantitativ și calitativ produsele recepționate), organizarea, păstrarea și distribuirea, facturarea acestora. Efectuarea inventarului stocului de marfă Cerin e: experien ă de minim 3 ani în acest domeniu-reprezintă un avantaj cunoa terea limbii maghiare la nivel mediu/avansat cuno tin e de operare PC cunoștințe în tâmplărie persoană deschisă, flexibilă, operativă, eficientă, cu inițiativă bună capacitate de autoorganizare a propriei activită i îndemânare, aten ie la detalii, spirit de echipă sim al responsabilită ii permis de conducere cat B. Ofertă: oportunitatea de a acumula experien ă stabilitate i maturitate profesională a echipei mediu de lucru modern, armonios, echipa stabilă pachet salarial: motivant Persoanele interesate sunt rugate să- i trimită CV-ul la adresa de email: Nr Tel: 

  • 4

    irma de distributie in domeniul - HoReCa - cauta AGENT DE VANZARI Cerinte: - Obligatoriu permis de conducere - Persoana dinamica, responsabila, flexibila, motivata, organizata, sociabila; - Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei (materiale de unica folosinta) - Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii; - Orientat catre rezultate si indeplinirea targetului de vanzare Responsabilitati: - Vanzare, ofertare si negociere cu clientii; - Promovarea produselor companiei; - Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor; - Mentine permanent legatura cu clientii pentru fidelizarea acestora. - Gestionarea portofoliului de client; - Efectuarea rutei si vizitarea clientilor - Respecta procedurile de desfasurare a activitatii; - Este proactiv in identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii; Se ofera: - Telefon si masina de serviciu - Program de munca de Luni pana Vineri de la 08:00 - 17:00 - Bonusuri in functie de performante Descrierea companiei: Societatea noastra este o companie romaneasca cu experiență de 3 ani in distributia de materiale unica folosinta (caserole, detergenti, alte consumabile) in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). CV - urile se depun la adresa

  • Salveaza cautarea