Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam Reprezentanti Vanzari D2D--Proiect ENEL

    Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!

  • 2

    Angajez Agent de vânzări-sofer

    SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30

  • 7

    Avem soluții pentru toate tipurile de creditare

    STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Oferta loc de munca

    PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer. ro pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • Oferta loc munca

    FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Reprezentant Comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • Oferta loc munca

    FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • 5

    Cautam Agenti imobiliari

    Agentia imobiliara AVA IMOB doreste să isi mărească echipa!!! Dacă esti o persoana comunicativă căruia îi plac vânzările si esti atras de domeniul imobiliar, atunci s-ar putea sa te mulezi perfect cu cerintele companiei. Cerinte: * Abilitati de comunicare, de a defini nevoile clientului si de al îndruma pe tot parcursul procesului de vânzare; * Atitudine pozitivă si adaptabilitate la mediul de lucru; *Disponibilitatea de a lucra atât la birou cât si pe teren; * Permis de conducere categoria B; Ca agent imobiliar ai posibilitatea de a câstiga venituri considerabile direct proportionale cu munca depusă si determinarea. Chiar dacă este un domeniu nou pentru tine, noi îti oferim tot suportul necesar + procente din vânzare. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu ne găsiti la: tel: Sau trimiteti Cv la email:

  • 3

    caut muncitor in constructii cu masina prprie sa fie si sofer personalsalar 4000 lei luna

    caut muncitor in constructii ,ajutor si cu masina proprie sa fie si sofer personal si muncitor seriozitatea conteaza ,salar 4000 lei luna

  • 11

    ofer 2 locuri de munca -agent imobiliar

    Agentia Casa Anda ofera 2 locuri de munca-agent imobiliar , cerinte- cunoscator PC, PROGRAME EXCEL SI WORD, CV se depune personal la adresa din tiglina 1 bl a3 parter ap 21, cu prrogramare telefonica va rog sa fiu contacta la nr

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • Angajam personal preluare comenzi si facturare articole evenimente (dorally-afumati)

    Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare

  • 1

    Cautam coleg telemarketing

    Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: .

  • Angajam agent vanzari pentru tara

    Identificarea de clienti in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei; Stabilirea de intalniri zilnice cu clientii pentru negocierea si incheierea de noi contracte. Constituie un avantaj experienta anterioara. Promovarea imaginii si reprezentarea companiei in conformitate cu standardele actuale; Raportarea catre managerul direct a activitatilor zilnice; Vanzarea produselor din portofoliuul companiei in vederea atingerii obiectivelor de vanzari. Bune abilitati de comunicare si negociere. Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp

  • 22

    Angajam consilier clienti

    Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează consilier Vanzari program de 8 ore. Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial+ tichete de masa - Bonus de vânzare - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:

  • 2

    Agent vanzari servicii si produse in constructii

    SC Termohidrofonica Grup SRL angajeaza o persoana cu experienta in domeniul constructiilor. Sediul in Focsani. Se vand produse dar mai ales servicii de termo-hidro-izolatii cu spuma poliuretanica. Cerinte: O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ . Studii tehnice (constructii, instalatii,) reprezinta avantaj. Permis categoria B. Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti, stabileste intalniri,prezinta si negociaza oferta de produse si servicii in functie de nevoile clientului Analizeaza lucrarea la fata locului impreuna cu clientul, masoara, evalueaza Cauta in permanenta clienti noi Prospecteaza permanent piata de constructii, urmareste concurenta, stie sa faca comparatii Beneficii: Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzari. Pachet salarial avantajos si bonusuri din vanzari care se stabilesc la interviu Masina si telefon de serviciu Mai multe despre noi: www. genida-ab .ro www. magazin-unic .ro Contact telefonic sau trimite CV pe adresa de e-mail:

  • 2

    Tehnician vanzari

    Cautam coleg pentru postul de tehnician vânzări full-time sau part-time Cerinte: Cunoștințe operare PC Relaționare cu clienții CV-urile se pot trimite la adresa de mail Tel

  • 5

    Angajam Sofer duba 3.5T zona doraly

    Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , zona DORALY. Permis conducere categoria B. Experienta in livrari. Sa stapaneasca corect limba romana. Punctualitate. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp

  • Reprezentant vanzari - telesales (Bucuresti si Oradea)

    Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!

  • 3

    Angajam reprezentant relatii clienti zona Piata Unirii

    Angajam reprezentant relatii clienti pentru biroul din zon7 apiata Unirii Programul este de 8 ore zi , de la 09 la 18 , de luni pana vineri. Salariu este de 2600 lei + bonusuri . Pentru informatic suplimentare , va rog sa lasati detalii de contact

Salvează căutarea