Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Ilfov Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consultant Credite iCredit

    iCredit IFN Pantelimon angajeaza consultant credite. Program flexibil. Pentru mai multe detalii puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.

  • Angajam Manager de Echipa in Bragadiru cu permis cat B

    DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • 2

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 1

    Manager de echipa Buftea

    Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din Buftea. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj);
Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permis conducere categoria B. Cerințe: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); * Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permiis conducere categoria B. Beneficii: * Pachet de remuneratie atractiv; * Bonusuri lunare si semestriale de performanta; * Tichete de masa; * Abonament servicii medicale Regina Maria; * Evenimente corporate si teambuilding; * Programe de training; * Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente petreceri de companie

  • 3

    iCredit Buftea cauta Consultanti de credit oferind venituri atractive

    iCredit cauta consultanti de credit in zonele: Snagov, Gruiu, Peris, Crevedia, Mogosoaia, Chitila, Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!! Consultantul de credit este responsabil de promovarea produselor si serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea si analiza datelor necesare evaluarii eligibilitatii acestuia, colectarea ratelor si predarea acestora, conform procedurii. Rolul Consultantului de Credite: 1. Distributia materialelor publicitare 2.Vanzarea creditelor 3.Colectarea ratelor dezvoltarea pe termen lung al unui portofoliu de clienti; evaluarea si monitorizarea creditului; colectarea ratelor; identificarea de noi oportunitati pe piata; intelegerea nevoilor clintilor printr-o abordare empatica, profesionista si transparenta. Alte informatii: Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pan a la 4000 de RON in fiecare luna sau chiar mai mult, totul depinde de tine Iti faci singur programul de lucru; Beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase; Participi la programul de training in vanzari; Te poti dezvolta profesional in cadrul companiei; Esti ajutat sa iti formezi portofoliul de clienti care sa iti aduca castiguri.

  • 1

    Angajare personal vanzari

    Departamentul de vanzari se mareste cu un post. Esti o persoana cu energie pozitiva, oferi atentie sporita detaliilor, iti plac provocarile si vrei sa fii competitiv ? Te vrem in echipa Stonelio !

  • Alătură-te echipei noastre! Poziție deschisă: Agent de Vânzări în domeniul Hârtiei Alimentară

    Compania noastră, specializată în distribuirea de hârtie alimentară, caută sa angajeze o persoana priceputa si experimentata în domeniu pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate, care să împărtășească pasiunea noastră pentru excelență și să ofere clienților noștri servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe: - Experiență demonstrată în domeniul distribuției de hârtie alimentară sau într-un domeniu similar; - Cunoștințe solide despre produsele din hârtie alimentară și caracteristicile acestora; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în ritm rapid; - Atitudine proactivă și orientată către rezultate; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv și colaborativ. Responsabilități: - Gestionarea stocului de hârtie alimentară și a produselor conexe; - Îndeplinirea comenzilor clienților într-un mod precis și eficient; - Consilierea clienților în legătură cu produsele noastre și oferirea de soluții potrivite nevoilor lor; - Menținerea relațiilor pozitive cu clienții și gestionarea eventualelor probleme sau reclamații; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura o experiență superioară a clienților. Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către detalii și dornică să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru poziția noastră. Trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!

  • Agent vanzari echipament industrial

    Suntem in cautare de un Reprezentant Vanzari Director Vanzari - echipamente industriale pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Experienta in ofertare pentru domeniul industrial Experienta in vanzari tehnice; Cunostinte privind utilizarea programelor Microsoft Office: Word, Excel,etc.; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Posesor carnet de conducere categoria B; Cunostinte tehnice solide si abilitati de comunicare excelente; Orientat catre rezultate; Capacitatea de a lucra independent si in echipa. Se ofera masina de serviciu, laptop si telefon mobil ; Training si dezvoltare profesionala continua. Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Pachet salarial competitiv, inclusiv un sistem de comisioane si bonusuri.

  • Angajam agent vânzări usi

    Angajam agent vânzări usi Pinum pentru magazin situat in zona AFI Cotroceni.

  • Angajam optometrist cu experienta!

    Angajam optometrist in București, salariu atractiv, program flexibil! Pentru detalii va rugam sunati la ! Va așteptăm!

  • Angajam domnisoara prezentare

    Angajăm domnișoară prezentatoare proprietăți în mediul on-line comision Vă rugăm doar mesaje pe whatapp cu poze și detalii.

  • 12

    Angajam collector Bragadiru, Clinceni, Magurele, Domnesti, Cornetu, Mihailesti

    Descriere ICredit angajeaza full time/part time Collectori de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!

  • 13

    Angajam ConsultantI de Credit: loc. Bragadiru, Domnesti, Cornetu, Clinceni, Mihailesti

    Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!

  • Angajam personal preluare comenzi si facturare articole evenimente (dorally-afumati)

    Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare

  • Angajam agent vanzari pentru tara

    Identificarea de clienti in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei; Stabilirea de intalniri zilnice cu clientii pentru negocierea si incheierea de noi contracte. Constituie un avantaj experienta anterioara. Promovarea imaginii si reprezentarea companiei in conformitate cu standardele actuale; Raportarea catre managerul direct a activitatilor zilnice; Vanzarea produselor din portofoliuul companiei in vederea atingerii obiectivelor de vanzari. Bune abilitati de comunicare si negociere. Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp

  • 5

    Angajam Sofer duba 3.5T zona doraly

    Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , zona DORALY. Permis conducere categoria B. Experienta in livrari. Sa stapaneasca corect limba romana. Punctualitate. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp

  • 1

    Caut agent de vânzări descurcăreț

    Cine suntem: Suntem importatori de bauturi alternative vegetale, condimente sub marca proprie, diverse bauturi - aloe, sucuri naturale. Ce ne dorim: Cautam o persoana descurcareata cu experienta in segmentul TT pentru zona Bucuresti - Ilfov. Ce avem nevoie - experienta pe canalul TT - nu cerem sute de ani, dar nu am rabdare sa reinventez roata. Zona de atac va fi - Magazinele din zonele cu putere de cumparare peste medie, cafenele 2go, plafar, magazine alimentatie speciala, dar si multe locatii unde se pot lista si vinde sucurile si condimentele. Este indicat si un portofoliu de clienti, sau o baza buna de relationare cu clientii trecuti deoarece unul dintre bonusuri este bazat pe clientii noi. Dorim o persoana serioasa, capabila sa lucreze independent, sa doreasca sa castige cat mai mult si sa creasca alaturi de noi. Seriozitatea primeaza. Permisul de conducere, fara evenimente semnificative este obligatoriu. Simtul umorului si deschiderea catre nou sunt de asemenea cerinte eliminatorii. Dorim ca sa ne savuram cafeaua de dimineata spunând bancuri, nu incruntati si ascunsi prin colturile biroului. Munca va fi majoritar teren, cu zile de birou. Nu suntem interesati daca ai 20 sau 45 de ani, daca esti barbat sau femeie, dar suntem foarte interesati ca sa iti faci treaba asa cum trebuie facuta, iar la final de luna sa castigi cat mai mult. Program - Luni - vineri : 9:00 esti la birou sau la primul client, ora 17:00 pleci de la birou sau de la ultimul client. Salariul: Parte fixa care va fi negociata la interviu, bonus pentru clienti noi (de asta este indicat sa ai ceva relatii prin magazine), procentaj din sumele incasate. Ca sa sustinem inceputul, primele 3 luni va fi un salariu minim garantat dar ne dorim sa treci cu mult peste. Astept sa ne cunoastem.

  • Angajam optometrist cu experienta!

    Angajam optometrist in București, salariu atractiv, program flexibil! Pentru detalii va rugam sunati! Va așteptăm!

  • 1

    Angajam manager vanzari - depozit materiale constructii

    Angajam manager vanzari pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv. Job stabil! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!

Salvează căutarea