Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam agent de vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam Regional sales representative in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa:

  • Angajam agent de vanzari in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam Regional sales representative in Oradea. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa:

  • Ai nevoie de mai multi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand alaturi de noi ai sansa sa castigi bani si sa traiesti sanatos consumand in permanenta numai produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Crama Ur angajeaza vanzatoare in Oradea pe str Dimitrie Cantemir nr 2

  • Ce avantaje are MULTI LEVEL MARKETING? (M.L.M.) - Pornire cu un capital mic. - Afacere individuala fara riscuri. - Premiera bine meritata dupa castig. - Posibilitate la o cariera de succes. - Sanse la calatorii de lux. - Program de lucru flexibil- Firma care promoveaza si vinde produse din Suedia cu accent pe sanatate pe termen lung cauta parteneri din Romania. Contact : Anamaria Nagh 07-38-659-043

  • Agentie cu experiența în domeniul it cauta agenți vânzări ( colaboratori cu PFA/SRL) în toate județele. Candidatul ideal Educaţie, experienţă şi competenţe: – Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; – Orientare către client; – Atitudine pozitiă şi orientată către găsirea de soluţii; – Ambiţie, dorinţă de autodepăşire, orientare către rezultate; – Rezistenţă la stres, perseverenţă; – Initiaţivă şi proactivitate; – Cunoştinţe medii de operare PC; – Cunoștințe minime în domeniul web ( hosting, domenii, ssl, mail ) – Experiența în vânzări directe reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Obiectivul jobului: Agent Vânzări (Colaborator cu PFA/SRL) gestionează relaţia cu clienţii şi poteţialii clienţi din zona arondată, promovează și vinde serviciile companiei, monitorizează piaţa. Responsabilităţi Ocupând această funcţie, va trebui să gestionezi următoarele activităţi: – Efectuează vizite în teren pentru vânzarea directă a pachetelor web; – Contacteaza potentialii clienti ai companiei pentru promovarea serviciilor oferite; – Oferă potenţialilor clienţi asistenţă şi soluţii corespunzătoare fiecărei situaţii; – Identificarea de noi clienti; – Întocmeşte diverse rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare, la cererea superiorului direct. Ce iți oferim? Beneficii oferite: – Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi într-un domeniu dinamic. – Comision din vânzări, negociat şi stabilit prin contractul de colaborare. – Bonusuri de realizare a obiectivelor

  • Cerinte: - minim studii medii, studii economice constituie avantaj - cunoasterea limbii engleze - cunoasterea unei alte limbi straine ( maghiara, germana, italiana, etc) constituie avantaj - abilitati de comunicare, relationare - persoana proactiva - cunostinte bune de operare PC- Microsoft Office ( word, excel, internet ) Principalele atributii: - cautarea de clienti externi pentru produsele firmei - vanzarea intracomunitara / exportul produselor firmei - mentinerea relatiilor comerciale cu clientii actuali Se ofera un pachet salarial atractiv si posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu placut, dinamic. Descrierea companiei European Food, unul dintre cei mai mari producători de produse alimentare din S-E Europei şi una dintre cele mai mari investiţii suedeze private din România, face parte din grupul European Drinks & Food, fondat în 1993.Napolitanele Natty,alunitele Olla,pernitele si chipsurile Viva,pasta de tomate,sosurile, ketchupul Regal,berea Burger si Meister,Taria de Bihor, vodka Scandic, sunt doar citeva din produsele noastre binecunoscute si apreciate de consumatorii din toata tara. Informatii suplimentare se pot obtine la tel.0722-326178 .

  • Dísznövény kereskedelemmel foglalkozó magyarországi webshop keresi VEVŐKAPCSOLATTAL FOGLALKOZÓ ADMINISZTRÁTOR KOLLÉGÁJÁT FŐBB FELADATOK, MUNKÁK: Bejövő vásárlói kérdések kezelése online vagy telefonos formában Beérkezett rendelések adminisztrációja, iktatása Cégvezetéssel és logisztikával való kapcsolattartás, jelentéskészítés AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK: Középfokú végzettség, érettségi bizonyítvány Jó kommunikációs készség Román nyelv anyanyelvi szintű ismerete Magyar nyelv társalgási szintű ismerete Számítógép kezelői szintű ismerete (word, excel, internet böngésző, gmail, stb.) Románia, Bihor megyei vagy Magyarország, Hajdú-Bihar megyei lakcím, tartózkodás AMIT KÍNÁLUNK: Versenyképes, magas bérezés Bónuszrendszer alapú visszaosztás 2 x 3 hónap munka évente (3 hónap tavasz, 3 hónap ősz) Nettó 4-5 óra munkavégzés napi szinten Teljeskörű betanítás Mobiltelefon Laptop Amennyiben úgy gondolod, hogy megfelel számodra az általunk kínált munkalehetőség, várjuk rövid bemutatkozó leveledet. Webshop de plante ornamentale din Ungaria caută: COLEG ADMINISTRATOR RELAȚIA CU CLIENȚII PRINCIPALELE ATRIBUȚII, SARCINI: Răspunderea întrebărilor clienților online sau telefonic Administrarea comenzilor și înregistrarea acestora Menținerea legăturii cu conducerea firmei, redactare raporturi priodice CERINȚE CU PRIVIRE LA POST: Studii medii,certificat bacalaureat Foarte bune abilități de comunicare Cunoașterea limbii române la nivel nativ Cunoașterea limbii maghiare la nivel conversație Cunoștințe informatice utilizare (word, excel, internet explorer, gmail, etc.) Cu domiciliul în județul Bihor,România sau Hajdu-Bihar,Ungaria CE OFERIM: Pachet salarial avantajos și motivant Primire bonus în funcție de vânzare Anual 2 x 3 luni de muncă ( 3 luni primăvara, 3 luni toamna) 4-5 ore de lucru pe zi Instruire de către firmă Telefon mobil Laptop Dacă crezi că jobul din anunțul nostru este o oportunitate pentru tine, așteptăm o scurtă introducere despre tine.

  • Webshop de plante ornamentale din Ungaria caută: COLEG ADMINISTRATOR RELAȚIA CU CLIENȚII PRINCIPALELE ATRIBUȚII, SARCINI: Răspunderea întrebărilor clienților online sau telefonic Administrarea comenzilor și înregistrarea acestora Menținerea legăturii cu conducerea firmei, redactare raporturi priodice CERINȚE CU PRIVIRE LA POST: Studii medii,certificat bacalaureat Foarte bune abilități de comunicare Cunoașterea limbii române la nivel nativ Cunoașterea limbii maghiare sau engleză la nivel conversație Cunoștințe informatice utilizare (word, excel, internet explorer, gmail, etc.) Cu domiciliul în județul Bihor,România sau Hajdu-Bihar,Ungaria CE OFERIM: Pachet salarial avantajos și motivant Primire bonus în funcție de vânzare Anual 2 x 3 luni de muncă ( 3 luni primăvara, 3 luni toamna) 4-5 ore de lucru pe zi Instruire de către firmă Telefon mobil Laptop Dacă crezi că jobul din anunțul nostru este o oportunitate pentru tine, așteptăm o scurtă introducere despre tine la următorul e-mail:

  • Bună tuturor! Caut oameni care iubesc Turismul și ar dori să lucreze de acasă sau de oriunde. Vei avea propria afacere ca Agent de Turism independent. HgoTourist Agent cauta Colaboratori, Agenți Vanzare part-time sau cu normă întreagă. Singur iti faci strategia de Lucru Lucrați pe computer / Smartphone / Tableta ... Tot ce trebuie sa faci este sa Contactezi Furnizorii de Servcii Turistice si sa le propui o Colaborare in ce priveste Promovarea Serviciilor pe care le ofera, pe Platforma Internationala HgoTourist.com - Hotels And Hostel International, Angajeza Agenti Turism in toata Romania ... CERINTE: - Persoana Fizica Autorizata sau Societate Comerciala. - Studii Superioare. - Cunostiinte Limba Engleza. - Aspect fizic ingrijit. - Experienta in vanzari. - Posesor Laptop sau Tableta. Castiguri si Bonusuri de Realizare Obiective ... - 100 Lei | Pentru fiecare Profil inscris In Regiunea Contractata pe Platforma Internationala www.HgoTourist.com | PESTE 50 DE CATEGORII DISPONIBILE PE SITE ...( PROMOVARE SPATII DE CAZARE TEMPORARA SI ALTE SERVICII TURISTICE ). - Prezentarea Ofertelor de Promovare a Spatiilor de Cazare sau Alte Servicii Turistice: - Prezentare Oferta prin E-mail | Contact Telefonic | Retele de Socializare sau Deplasare la Locatie pentru a prezenta oferta de Promovare Managerului ... - Materialele de Promovare le primiti in momentul semnarii Contractului ... Foarte Important de stiut ... - Pentru fiecare Profil inscris pe site in Regiunea Contractata primiti suma de 150 Lei. Abonamentul de Promovare este de 12 Luni cu posibilitate de Prelungire. La fiecare prelungire cu inca 12 luni Dumneavoastra Incasati inca 150 de Lei pentru Profilul Adaugat pe Site ... - La 500 de Profile Adaugate pe Platforma Internationala pentru fiecare Profil incasati suma de 150 Lei ... Diferenta dintre Succes si Esec este Colaborarea ... CONTACT: E-MAIL: TELEFON: +40-0720286549 SITE: www.HgoTourist.com

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Societate comerciala angajeaza vanzator la depozit de material lemnos. Cerinta obligatorie permis de conducere.Constituie avantaj - atestat de stivuitorist . Salariu atractiv. Informatii la tel : 0748042925 sau 0773322329.

  • Avem joburi bune pentru oameni buni! Recrutăm pentru noile magazine din Oradea: SEF TURA CASIERI LUCRATORI COMERCIALI Vă așteptăm!! Pentru mai multe detalii sunati la nr : 0744992331

  • Angajam agent comercial pentru centrul de copiat chei situat in incinta KAUFLAND BORSULUI Oferim Salariu 1400 lei net (in mana) de inceput Bonuri de masa 300 lei Decont transport 120 lei Total: 1820 lei + BONUS VANZARI Programul de lucru este: O zi da, o zi nu Un weekend da, un weekend nu. Luni-Sambata : 08:30 - 20:30 Duminica : 09:00 - 19:00 Experienta nu este necesara. Puteti suna zilnic intre orele : 08:00 - 22:00

  • Angajam reprezentant vanzari showroom Suntem o firma care se ocupa cu distribuirea /comercializarea vopsele lavabile, dar si tencuieli decorative Avem nevoie de o colega entuziastă,cu bune aptitudini in comunicare,care sa ne ajute sa oferim servicii excelente clientiilor noștri. CERINȚE: - Promovarea,vânzarea produselor/serviciilor si preluarea comenzilor. - Consilierea clientiilor in functie de nevoile lor. - Orientarea catre rezultate, spirit proactiv, atitudine pozitivă,spirit de echipă. - Capacitatea de a învăța rapid. -Cunoștințe de operare PC.(MS-Office, Saga si Internet), casa de marcat si POS. -Cunostinte minime de contabilitate primara - Verifica stocul de produse existente in magazine. - Recomanda completarea stocului si aprovizionarea cu produse. - Permis de conducere . CE ÎȚI OFERIM - Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta. - Mediu de lucru placut si dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesionala. - Siguranța și stabilitatea locului de munca.

  • Salveaza cautarea