Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • CERINTE: • Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa in Germana sau Italiana • Cunostinte de limba Engleza la nivel mediu • Cunostinte minime in sistemul de operare Windows si Android • Orientare tehnica si capacitate analitica in rezolvarea problemelor • Excelente aptitudini de comunicare si relationare cu clientii • Student sau absolvent facultate cu profil limbi straine sau profil tehnic • Spirit de lucru in echipa RESPONSABILITATI: • Sa ofere suport clientilor prin telefon / e-mail • Sa testeze produsele aflate in posesie si sa ofere solutii clientilor • Sa identifice si sa escaleze situatiile urgente care cer o rezolvare imediata

  • Candidatul ideal: Esti o fire comunicativa,dinamica,prietenoasa ? Iti face placere sa interactionezi direct cu clientii , atunci esti binevenit in echipa noastra! - cunoasterea limbii GERMANE la un nivel avansat - limba engleza mediu/avansat ,alte limbi straine sunt un avantaj - abilitati de operare PC - seriozitate, corectitudine,responsabilitate - nu este necesara calificare ! - experienta anterioara in domeniul Customer Support sau in activitati similare constituie un avantaj - Program flexibil de lucru: Luni – Duminica ( intre orele 09-18:00 12-21:00 / 15-24:00) inkl.ora pauza Descrierea jobului: Videoident este un proces de identificare tehnică in limba germana care permite consumatorilor să se identifice, indiferent de locația lor, folosind webcam/Smartphone. Sarcina ta este sa verifici datele clientilor prin intermediul documentelor de identitate, utilizand telefonie video. Beneficii: - Salariu 4500 lei net - Tichete de masa - Bonus lunar in functie de performante / per Call - Mediu de lucru dinamic, placut, flexibil - Program de lucru flexibil - Perioada de training platita

  • Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. Suntem singura societate din piata unde pe langa activitatea principala de intermediere produse de Asigurare, puteti intermedia si urmatoarele produse: - CREDITE BANCARE SI NEBANCARE cu majoritatea Bancilor si Ifn-urilor de la noi din tara - AGENTIE DE TURISM - pachete turistice interne si externe disponibile la orice agentie de turism - AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile - PENSII PRIVATE - toate companiile autorizate - PIESE AUTO - toate marcile, originale si after-market - REINCARCARI CARTELE TELEFONICE - vodafone, orange, telekom Intermediind atat de multe servicii este imposibil ca un client sa nu aibe nevoie macar de unul din serviciile de mai sus iar noi sa primim astfel un procent din suma incasata fara sa fi investit vreun ban! CERINTE MINIME: - Cel putin absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila - Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare - Dorinta de implicare, initiativa - Persoana cu experienta in asigurari – constitue un avantaj CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet- Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; - Reprezentante in toate judetele tarii; - Cele mai mai comisioane din tara! Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta!

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Daca iti plac oamenii si iti surade ideea de a castiga in functie de cat muncesti, te vei potrivi perfect in echipa mea Ce trebuie sa stii despre noi:  suntem o companie lider pe piata serviciilor financiare;  oferim remunerare pe masura performantelor;  aici poti invata si creste invatand de la profesionisti cu experienta in domeniu. Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare si despre companie, la nr. de telefon 744807666 - sau trimite-mi un mesaj cu CV-ul tau

  • Firma producatoare si importatoare de atasamente utilaje de constructii si agricole angajeaza agent de vanzari zona de sud a tarii Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Descriere Moda si accesoriiDaca iti plac hainele, urmaresti moda, si iti place sa te ocupi cu satisfacerea nevoilor clientilor, atunci te invitam sa faci parte dintr-o echipa dinamica Descrierea jobului : - deservirea clientilor - manipularea casei de marcat - aranjarea si punerea hainelor pe rafturi - receptionarea si gestionarea marfii Prezinta avantaj: - spiritul de echipa - atitudinea pozitiva - cunoasterea modei actuale - experienta in domeniul: vanzari haine Postul este destinat atat pentru barbati cat si pentru femei. Despre noi: Hada Fashion vine si in Romania, in Ungaria au peste 80 de magazine in malluri, cente comerciale, hipermarketuri etc. si este cea mai mare firma de pe piata hainelor second-hand din Ungaria, avand o experienta de 28 ani. Acum incepe extinderea si in Romania. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati siteul: www.hadafashion.com

  • Suntem o firma producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatiisi descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • Caut asociat cu experienta in vanzari, pentru a recruta personal din Asia. Firma este infiintata, am birou in proprietate personala in centrul istoric, are website si contracte de colaborare cu furnizori de forta de munca din Asia, fiind in curs de a aduce primul grup de muncitori in Romania. Investitia este minima, la nivelul de cateva sute de euro. Daca ai o foarte buna experienta in vanzari, preferabil B2B, ai masina personala, esti perseverent, dornic de a face multi bani si a cladi o afacere de succes, contacteaza-ma.

  • Cautam CONSILIERI VANZARI, PART-TIME/FULL-TIME pentru o retea dezvoltata in 3 orase din tara: Brasov, Bucuresti, Sibiu Esti persoana potrivita pentru noi daca: -Ai spirit comercial; -Este o prezenta placută si are limbaj ingrijit; -Persoana ambitiosă si comunicativă; -Ai putere de convingere; -Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Spirit practic; - Implicare în activitate; - Rezistență la sarcini repetitive; - Motivație. Ce trebuie sa faci? - Promoveazi produsele brandului conform metodelor implementate de companie - Asiguri in permanenta ca magazinul este aranjat conform metodelor de prezentare si comercializare implementate de companie; - Oferi consiliere eficienta clientilor; - Atragi si fidelizezi clientii prin serviciile de buna calitate; Daca te-am descries perfect, te asteptam cu mai multe detalii la sau la telefon 0787798599.

  • Cautam persoane pentru colaborare pentru recrutre cursanti la diferite cursuri si ocupatii. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19. www.fundatiaapt.ro

  • SC Angajează reprezentant vânzări in industria Carnii. Ești o persoana conștiincioasa si responsabila? Ai o fire pozitiva și abilități de relaționare cu clienții? Trimite-ne CV-ul tău! Iti oferim siguranța unui loc de munca și a salariului plătit mereu la timp + bonus în funcție de performanta .

  • Îți dorești un job part-time cu un venit între 800 și 6000 lei? Îți dorești să te dezvolți profesional si personal într-un mediu plăcut și dinamic? Ești o persoană sociabilă, ambițioasă, cu inițiativă, dornică să devii un bun profesionist? Ai spirit antreprenorial si orientare spre rezultate? Atunci te așteptăm in echipa noastră! Relatii suplimentare la telefon 0730.787.926

  • Recrutăm Reprezentanți vânzări! Căutam persoane orientate către succes și performanță! Daca ești o persoană cu abilitați bune de comunicare și interacțiune cu oameni, atunci citește mai departe, s-ar putea să iți dorești să faci parte din echipa noastră. Oferim: • salariu fix și comision din vânzări • bonusuri lunare atractive • pregătire, traininguri și suport constant în desfășurarea activității • vei lucra într-un mediu profesionist, alaturi de colegi la fel ca tine, dinamici, entuziaști și orientați către succes. Condiții de angajare: Activitatea ta implica munca de teren în Brașov (nu vei pleca în delegații). Este necesar să ai permis de conducere categoria B. Program luni - sâmbăta. Rolul tău în compania noastră: Vei fi reprezentantul unei multinaționale americane în Romania și vei promova cele mai performante sisteme multifuncționale folosite în curățenie. Pentru detalii suna la numărul de telefon 0726 612 134, de L-V intre orele 9-15. Sau poți să ne scrii pe adresa

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Salveaza cautarea