Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-6

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam Agent/a Vanzari (ASM) zona Bucuresti/Ilfov in domniul pietei de Vending (aparate automate cafea/snack). Experienta in domeniu reprezinta un avantaj major. Permis conducere cat. B. Venituri financiare substantiale. Salariu fix, prima instalare, comision vanzari. Mai multe detalii, la telefon 0725.955.959

  • ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI S.A. sucursala Militari cauta persoane cu bune abilitati de comunicare si cu dorinta de a-si spori venitul. Agent de asigurare :promovare diverse produse financiare consacrate (asigurari de Generale, ,Asigurari de Sanatate si Viata ,etc), dezvoltarea si fidelizarea portofoliului de clienti. Se asigura cursuri, conditii civilizate de munca,contract de agent (comisioane ,bonusuri). Pentru C.V. e-mail : , tel 0744301342 .

  • 1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00.

  • Societate comerciala producatoare de mase plastice angajeaza agent de vanzari cu experienta in domeniul maselor plastice. Contract de munca pe perioada nedeterminata, salasiu atractiv, bonusuri de performanta.

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Curatatorie haine angajeaza receptioniera haine zona Prosper 13 septembrie, sector 5 Relatii la tel. 0726 383262

  • Compania GTA Business Development SRL isi desfasoara activitatea de distributie corpuri de iluminat cu LED si produse SMART la nivel national. Compania detine un showroom in Bucuresti, spatios si frumos amenajat, unde sunt prezentate produsele V-TAC (produse importate din Bulgaria). Responsabilitati • Preia si gestioneaza vizitatorii/clientii din showroom si le ofera suport privind identificarea celor mai potrivite produse/solutii pentru nevoile lor; • Dezvolta relatii pozitive si de durata cu vizitatorii/clientii showroom-ului; • Preia si verifica marfa de la furnizori si curieri; • Pregateste marfa si colete pentru livrare inclusiv documente de transport (AWB); • Emite documente necesare livrarii: bonuri fiscale, facturi fiscale, avize si alte documente (daca e cazul); • Incheie si urmareste derularea comenzilor si livrarea produselor; • Se asigura de buna functionare a echipamentelor din showroom in vederea realizarii de demonstratii clientilor; • Invata si prezinta practic produsele din portofoliu in showroom-ul firmei; • Invata si cunoaste modalitatile de lucru in sistemele de operare ale companiei; • Realizeaza prezentari tehnice, demonstratii practice si oferte comerciale; • Ofera suport procesului de ofertare pentru clienti; • Suna periodic clientii informandu-i asupra ultimelor oferte; • Indeplineste obiective stabilite individual si in echipa, raporteaza catre superiorul ierarhic Profil • Job full-time, nu sunt acceptati studenti la zi sau persoane cu alte angajamente • Studii universitare absolvite • Operare PC obligatoriu (comunicare pe email, intocmire oferte, emiterea de facturi etc.); • Avantaj: experienta anterioara in domeniul vanzarilor/client service (de tip retail/showroom); • Bune abilitati de comunicare eficienta: ascultare activa, intelegere nevoi, exprimare clara a ideilor, asertivitate, bune maniere, atentie distributiva, responsabilitate, spirit de initiativa, atitudine orientata catre client, organizare, adaptabilitate, capacitate si disponibilitate de a invata lucruri noi si a se acomoda la schimbare • Fire tehnica si practica pentru intelegerea echipamentelor; • Placerea de a lucra in domeniul vanzarilor, abilitati de vanzare; • Capacitate de lucru cu cifre si informatii despre produse; • Abilitati de lucrul in echipa • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu • Avantaj cunostinte aplicatii software (Dialux, autocad etc.) - nu sunt obligatorii. Beneficii • Instruire de specialitate in echipamentele si produsele firmei, mediu de lucru decent si corect; • Program 9-18:00, din care 1 ora pauza masa, sambata si duminica nelucratoare; • Oportunitati pentru avansare profesionala; • Telefon de serviciu.

  • Angajam urgent agent vanzari in domeniul financiar-bancar Descrierea jobului • Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren; • Abilitati relevante de comunicare si relationare interpersonala; • Orientare catre rezultat; • Credibilitate, seriozitate, proactivitate, dinamism, autodeterminare si incredere in fortele proprii, precum si capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor-tinta, planificate; • Prospecteaza piata, identifica potentialii clienti si isi construieste propria baza de contacte; • Stabileste intalniri de vanzare cu clientii la sediul acestora Se ofera: Salariu fix+ comision din vanzare Decont transport Tichete de masa Abonament mobil apeluri nelimitate Numar de contact: 0729 800 167

  • Compania ICA angajeaza agenti de vanzari pentru zona Bucuresti, salariu atractiv, interviul va avea loc la sediul firmei Luni 02 Martie 2020 ora 9.00 la sediul firmei din strada Splaiul Independentei, nr. 202 (cladirea ICECHIM). Rugam persoanele interesate sa se prezinte si cu CV-ul. Va asteptam, pentru mai multe detalii contactati-ne si telefonic.

  • Vrei să ai independenţă financiară şi totodată libertatea timpului şi al planning-ului personal? Vrei să devii un brand personal într-un super brand de succes? Vrei un super job? Descrierea jobului: • Perfecționare permanentă prin participarea la traininguri de vânzări și negocieri • Stabilirea și organizarea întâlnirilor, negocierilor, prezentărilor; • Intermedierea întregului proces al tranzacțiilor imobiliare; • Administrarea bazei de clienți și dezvoltarea ei continuă; • Identificarea celor mai bune soluții pentru clienți; • Dezvoltarea relațiilor cu clienții; • Analiza pieței imobiliare; Candidatul ideal: • Experiența în vânzări constituie un avantaj; • Orientarea către către rezultat; • Gândire analitică si logică; • Studii superioare; • Responsabilitate; • Disciplină. Compania garantează: • Instruire obligatorie în domeniul imobiliar, traininguri de perfecționare a tehnicilor de vânzări și negocieri; • Oficiu modern, confortabil • Salariu motivant, acordam cele mai înalte comisioane; • Telefon mobil și abonament nelimitat; • Pachet social complet. Expediază CV euroefect (a) gmail com

  • - Mentinerea relatiilor cu clientii existenti - Dezvolta portofoliul de clienti - Planifica si organizeaza activitatea de vanzare - Realizeaza obiectivului propus - Prezentarea si promovarea produselor - Raportare catre conducerea executiva Cerinte - Bune abilitati de comunicare si negociere - Persoane energice, ambitioase, comunicative, cu spirit intreprinzator si dorinta de autodepasire - Abilitãti de lucru în echipã - Perseverentã în atingerea obiectivelor propuse - Orientarea catre intampinarea asteptarilor clientilor Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial atractiv - Comision la vanzari - Autoturism - Telefon

  • Compania in care lucrez recruteaza cunoscatori de limba spaniola in domeniu vânzărilor .Daca ai cunostinta acestei limbi, si iti doresti un Job stabil, full-time intr-o companie respectabila cu un pachet financiar foarte atractiv de 1500€ net+ bonusuri garantate,Training de formare in domeniu.Se oferă pregătire și instruire,oportunități de a creste,recunoscând valoarea fiecărui angajat și încurajând libera exprimare.Ofer si cer maxima seriozitate. Locație excelenta in București Dacă sunteți interesați ma puteți contacta la numărul 0771687290. Te așteptăm in echipa noastră!!!

  • Oferim servicii complete de depanare hardware și software. Ne deplasam si la domiciliul clientului, zona București-Ilfov. Oferim urmatoarele servicii: ➖Diagnosticare ➖Instalare/configurare sistem de operare ➖Configurații calculatoare ➖Consultanță achiziții ➖Optimizare si îmbunătățire software si hardware pentru orice sistem ➖Recuperare/salvări date ➖Curățare si devirusare software ➖Curățare de praf si inlocuire pastă conductoare ➖Servicii rețele si internet ➖Vânzări PC/calculatoare/laptopuri noi si second hand la prețuri accesibile, în funcție de buget si utilizare. Prețul lucrării variază în funcție de complexitate. Prețul minim pentru constatarea problemei este de 50 LEI. Pentru programare: 0766670519

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Mega Image Shop & Go Sector 6 Drumul Taberei 92 angajeaza casier- lucrator comercial Salariu debut 1700 lei net (in mana). Pentru cei cu experienta in Shop&Go (minim 1 an) salariul se negociaza in urma discutilor. Responsabilitati: - Receptionarea de marfa; - Aprovizionarea magazinului. - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Prezentarea si comercializarea produselor; - Asigurarea unei imagini placute a magazinului; - Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; - Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Cerinte: - Persoana organizata si punctuala; - Disponibilitate pentru program de lucru in 2 ture (8h) - Bune abilitati de comunicare si atentie distributiva; - Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. -Posibilitate de dezvoltare a carierei - Sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit. Dacă vrei un job unde ai siguranța că vei fi respectat, te așteptăm in echipa noastra! 0773832090

  • Cautam o persoana dinamica, deschisa la noi provocari profesionale. Urmeaza sa inauguram un showroom V-tac in jurul datei de 1.04.2020, in zona Valea cascadelor, iar la echipa actuala mai avem nevoie de cel putin inca doua persoane. Avem nevoie de cineva care sa aiba cunostinte Office Microsoft noțiuni de baza, persoana prezentabila si creativa. Exista un pachet salarial fix, precum si un comision din vanzarea efectiva . Pentru alte detalii ne puteti contacta la nr de telefon 0748 506 597 - George Achim sau la adresa de email

  • Candidatul ideal Candidatul ideal este are experiență în domeniul marketing / publicitate / vanzari, deține o diplomă de licență, care vorbește fluent Rusa (Limba Engleza ar fi un plus), este perseverent și optimist. Descrierea postului Locul de muncă presupune contactarea prin telefon și prin e-mail a clienților noștri, extinderea listei noastre de sponsori. Sponsorii care trebuie contactați sunt companii de top din întreaga lume. Oferim un salariu atractiv pentru a corespunde posibilelor dificultati pe care le-ați putea întâlni în timpul activității de zi cu zi, plus bonusuri de performanță, în funcție de vânzări. Biroul nostru este situat lângă stația de metrou Crangasi. Descrierea Companiei Agenție de comunicare pentru printuri diplomatice de lux și conferințe. Salariu fix plus Bonus. CV la robert.dima (at) sed-conferences.com Salariu 3000 lei net plus bonus de performanta.Contact: robert.dima at sed-conferences.com sau +40 770 120 623

  • Salveaza cautarea