Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Cluj Persoane Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cu siguranţă cunoşti expresia: cei care muncesc nu au timp să câştige bani! . Nimic mai fals. Dacă alegi să munceşti alături de echipa noastră, doar tu decizi câţi bani vei câştiga. Dar, din capul locului precizez: nu oricine se califică. Dacă vrei să fii cu noi, lasă datele de contact (nume, nr. de telefon) si te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Esti dornic sa faci parte din echipa noastra? Nu e nevoie sa ai experienta dar am aprecia daca ai mai lucrat pentru un brand sportiv , dorim sa ai permis de conducere, masina proprie si o firma PFA sa putem colabora. Salariu atractiv si un mediu placut de lucru. Te rugam sa ne contactezi doar daca ai intre 25-40 ani si esti din zona Cluj.multumesc.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu alte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Vrei sa câștigi între 500-5000 lei venit suplimentar pe lângă salariu sau pensia actuala ? Ori ești in cautare unui job? Căutam colegi din Floresti ; Gilau ; Luna și Huedin in regim part-time, remunerație in funcție de rezultate pe poziția de Consultant de credit. Ce vei avea de făcut?! Promovarea produselor financiare; Administrarea corecta a portofoliului de clienți alocat, in direcția dezvoltări acestuia; Menționam ca Nu necesita experiența , oferim training gratuit, posibilități de promovare , cafea și integrare intr-o echipa performanta.
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
Cautam coleg/a pentru a ocupa postul Consultant Vanzari in cadrul unui magazin ce comercializeaza produse de parfumerie. Daca esti inzestrat cu urmatoare calitati : - Pasiune pentru parfumerie - Punctualitate - Esti o persoana organizata si responsabila - Esti o persoana comunicativa Te asteptam cu mare drag la o intalnire Iti punem la dispozitie : - Salariu atractiv - Contract de munca - Mediu de lucru placut - Pregatire tangentiala continuua - Program de lucru permisiv Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la nr. sau puteti trimite cv-urile dvs la adresa
-
Buna ziua ! Noi suntem o firma mica din Cluj-Napoca numita ABACOMP CLUJ SRL dar cu un potential promitator si dorim sa ne marim echipa ! Daca esti o persoana sociabila, dornic de a invata lucruri noi, responsabil si punctual atunci esti canditatul potrivit ! Toate acestea fiind spuse noi suntem in cautare de : Mecanic compresoare: Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Obligatoriu permis conducere cat B. Agent Vanzari Reprezentat Vanzari in showroom Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Agent Vanzari teren Cu sau fara experienta insa experienta in domeniu reprezinta un avantaj ! Obligatoriu permis conducere cat B. Ce oferim ? Este o intrebare destul de simpla, noi oferim : Training la locul de munca. Un pachet salariat motivational Tichete de masa in valoare de 30 lei Un mediu placut cu o echipa dinamica Un program de lucru fix de la 08:00-16:00 de luni pana vineri weekendurile fiind libere Daca esti interesat atunci asteptam CV-ul tau pe adresa de email kari @ abacomp. ro sau office @ abacomp. ro Sau puteti sa va prezentati in showroom-ul nostru de pe strada Paris numarul 108 cu CV-ul dumneavoastra. Sau ne puteti contacta la numarul de telefon
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Societate comerciala cu domeniul de activitate în distribuția produselor de papetărie, birotica și curățenie angajează agent vânzări. Candidatul ideal: Experiența de lucru în vânzări. Experienta intr-o societate similara. Abilității de comunicare, prezentare, de organizare și o atitudine pozitivă. Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Permis de conducere cat. B. Disponibilitatea pentru munca de teren Descrierea jobului: Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări. Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospecteaza în permanență piața in ved rea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor și serviciilor. Intocmeste corect oferte si incheie contracte. Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix plus comision din vânzări sau contract de colaborare. Mașina de serviciu, telefon. Program de lucru 8 ore zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa: