Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Angajam lucrator comercial pentru magazinul PICTOR amplasat la parterul Tomis Mall, Constanța. Cerințe: persoana dinamica si sociabila, experienta cu casa de marcat si disponibilitate pentru a invata lucruri noi despre produse.

  • DACA AI INTRE 25 SI 45 ANI DACA AI MINIM BACALAUREATUL DACA ITI PLACE SA VORBESTI LA TELEFON DACA VREI PROGRAM FLEXIBIL DACA VREI COLECTIV DE GASCA DACA VREI SA NU AI SEF ASTEPT CV-UL TAU PE ADRESA ;

  • SigmaLux design angjeaza consilier vanzari mobila la comanda cu experienta minim 2 ani, de preferinta sex feminin. Programul este de 8 ore de luni pana vineri. Salariul atractiv si carte de munca.

  • SigmaLux design angajeaza consilier vanzari mobila la comanda cu experienta minim 2 ani. Program si salariul atractiv !

  • Yves Rocher cauta consiliere de frumusete Locatie: Constanta, Vivo Mall Constanta. Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea variantei optime ( sfaturi, recomandari,prezentarea produselor si evidentierea anumitor avantaje in functie de cerintele clientilor); - Cunoasterea amanuntita, promovarea si vanzarea produselor; - Gestionarea stocului de marfa; - Atragerea de noi clienti; Beneficii: - Salariu fix (se discuta la interviu) - Tichete de masa; - Bonus vanzari; - Discount oferit la achizitionarea produselor Yves Rocher; - Asigurare medicala; - Acces la formare profesionala : training pe produs si tehnici de vanzare precum si soft skills; - Perspectiva de cariera.

  • Ai nevoie de mai multi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucreaza alaturi de noi in echipa Life Care, poti sa castigi bani din vanzarea produselor noastre bio si poti sa castigi si sanatate din consumul acestora. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • SigmaLux design angajeaza consilier vanzari mobila cu experienta minim 2 ani la comanda. Programul 8 ore de luni pana vineri. Salariul atractiv plus carte de munca la 8 ore.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Ce vei face: vei interacţiona zilnic cu clienţii pentru a rezolva probleme tehnice simple, vei înregistra încasări și plăți în numerar și card conform procedurilor financiare în vigoare, vei informa clienții în ceea ce priveşte serviciile şi produsele pentru a stabili şi a îmbunătăţi relaţii cu acestia şi a atinge targeturile predefinite de vânzări. Ce ne dorim de la tine? să fii orientat către client, să ai spirit de echipă si aptitudini bune de vânzări. Aplică aici sau trimite CV-ul tău la adresa de e-mail: #ProfessionalHRAgency #uncovertruepotential #recruiterlife #recruitment #muncatemporara #jobs #lookingforajob #humanresource #meetus #followus S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/

  • Caut noi colegi pentru echipa de vânzări înghețată, in Constanta! Vei avea posibilitatea să activezi într-un mediu care să contribuie la dezvoltarea ta profesională, alături de oameni pozitivi, care-și iubesc munca si care sunt gata să-și împărtășească experiențele. Postul de agent vânzări este pentru tine dacă: • ai experiență minimă în vânzări directe in domeniul FMCG -avantaj, nu este obligatoriu (te învățăm noi) ; • minim studii medii absolvite. Cu diploma de Bacalaureat și studiile superioare reprezintă avantaj; • ai abilități de comunicare si negociere; • esti o persoana pasionata de vânzări, dinamică, responsabilă, integră, orientată catre client si atingerea obiectivelor. Obligatoriu: permis de conducere categorie B Trimite CV-ul tau la adresa de email iulian.doroftei1987(arond)gmail.com sau mă poți contacta telefonic la 0734 459 659.

  • Daca ai intre 25 - 45 ani Daca ai minim bacalaureatul Daca iti place sa vorbesti mult la telefon Daca vrei program flexibil Daca vrei colectiv de gasca Daca vrei sa nu ai sef Astept CV -ul tau pe adresa ;

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Societatea Civilă Profesională de Avocați JGV & Asociații isi mareste echipa de Consilieri de Despagubiri în zona Constanta si judetele limitrofe în vederea extinderii și fidelizării portofoliului de clienți. Oferim consiliere juridica victimelor si familiilor victimelor vatamate sau decedate in accidente rutiere. Daca consideri ca poti fi parte a acestui proces de consiliere, atunci poti fi persoana pe care o cautam. Trimite-ne cv-ul tau pe adresa de email si te vom contacta imediat.

  • Pentru ca anul 2019 este un an fantastic,productiv,avem nevoie de forte proaspete ,oameni noi creativi,cu initiativa in echipa noastra! Cautam:Consultanti imobiliari care: - stiu sa foloseasca un CRM -au experienta in vanzari minim 2 ani -vor sa se dezvolte personal si in cariere(posibilitate de avansare) -au dorinta de a invata si progresa continu -citesc,merg la seminariile impuse de companie - sunt punctuali si de incredere - cunosc limba engleza Cum trebuie sa fie acea persoana? -sa stie sa zambeasca si sa se distreze -sa se imbrace frumos ,adecvat (tinuta conteaza) -sa fie harnic/muncitor -sa aibe bun simt ,sa fie respectos Ce oferim:-traindinguri si consultanta. - castiguri nelimitate - bonusuri motivationale - multe alte surprize - sef bun,intelegator - atmosfera de lucru buna - biblioteca cu multe carti - posibilitate de avansare si crestere in cariera .

  • SigmaLux design angjeaza consilier de vanzari mobila cu experienta minim 2 ani (de preferinta sex feminin). Program 8 ore de luni pana vineri si salariul atractiv.

  • Candidatul ideal Studii: Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Foarte bune abilităţi de comunicare; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office; Descrierea jobului Responsabilitati: • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua. Locatie post:Constanta (Bd. Mamaia) Program de lucru (8 ore): Luni – Vineri : 10:00-18:00. Beneficii: • Bonusuri consistente de performanta; • Mediu de lucru dinamic; • Oportunitati de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom. Informații la telefon : 0724218293

  • SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Responsabilitati: • administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini; • prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale organizatiei; • urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; • participarea la negocieri, intocmirea contractelor , monitorizarea derularii si finalizarii acestora; • respectarea tuturor procedurilor de lucru existente. NECESAR - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Operator call center Candidatul ideal Studii: Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Foarte bune abilităţi de comunicare; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office; Descrierea jobului Responsabilitati: • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua. Locatie post : Constanta (Bd. Mamaia) Program de lucru (8 ore): Luni – Vineri : 10:00-18:00. Beneficii: • Bonusuri consistente de performanta; • Perioada de training ; • Mediu de lucru dinamic; • Oportunitati de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom. Pentru mai multe detalii : Claudiu - 0724 218 293

  • Salveaza cautarea