Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Constanta-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Schema de remunerare unica in piata asigurarilor! Daca esti autorizat in asigurari si doresti sa vezi oferta noastra pentru tine, te rog sa ne contactezi la nr de telefon afisat sau sa sa atasezi CV-ul tau aici si te vom contacta noi!
-
Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry Bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *2 posturi legume fructe *5 posturi casier Sos. Mangaliei# * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia
-
Firma de distributie detergenti si cosmetice angajeaza agent vanzari pe judetul Constanta si Tulcea. Salariu atractiv
-
Angajam lucrator comercial ce se va ocupa cu vanzare a produselor medicale - program full time de luni pana vineri - pregatirea in cadrul firmei - salariu +bonuri de masa Cerinte - experienta in vanzari - cunostinte minime pc P
-
Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D. Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca; Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? un pachet salarial motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari, training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut si dinamic; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; mașina de serviciu; PERMIS CATEGORIA B OBLIGATORIU ,telefon și tableta de serviciu.Asteptam CV tău pe watsapp la numarul de telefon din anunț
-
Dacă ești maestru în arta convingerii și crezi că poți să-i faci pe toți să vadă lumea așa cum o vezi tu, atunci ești persoana pe care o căutăm la Junior! Suntem în căutarea unui coleg sau unei colege dinamice, persuasive, carismatice și pline de energie, care să aducă o viziune nouă și să inspire echipa noastră. La Junior, apreciem pe cineva care este mereu în mișcare, care știe să-și folosească cuvintele pentru a influența și să transmită o energie contagioasă celor din jur. Însă nu numai asta ne dorim de la viitorul nostru coleg sau colegă! Căutăm pe cineva care să fie mereu deschis la învățare, comunicativ și pasionat de domeniul vânzărilor. Dacă simți că ești persoana potrivită pentru această poziție și ești gata să aduci o contribuție valoroasă la echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău! Responsabilitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Intocmeste oferte de marfuri; Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale; Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; Bineinteles ca vei fi recompensat pe masura! Oferim un salariu atractiv, participare la training-uri de perfectionare, dar si un mediu profesionist si un colectiv tanar si dinamic.
-
Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia
-
S.C. BTC Ceramic angajeaza agent de vânzări în domeniul HORECA. Cerințe: -deținere permis de conducere -experienta în domeniu(minim 1 an) Pentru mai multe detalii apelati la .
-
Suntem în căutarea unui Agent de Vânzări entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamică la SC CUB SRL, un lider în domeniul distribuției de băuturi. Dacă ai o pasiune pentru lumea băuturilor și o dorință puternică de a construi relații durabile cu clienții, te invităm să te alături echipei noastre! Responsabilități: Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și potențiali; Identificarea oportunităților de vânzare și maximizarea vânzărilor; Realizarea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite; Oferirea de consultanță clienților privind gama noastră variată de produse; Monitorizarea tendințelor de piață și feedback-ul clienților pentru îmbunătățirea ofertei de produse;
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Reprezentant Comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Angajare agent de teren D2D Orange Astral Conect doresti sa te alaturi uneia dintre cele mai mari companii de vanzari? Vino alaturi de noi in echipa de reprezentanti D2D. Expert Connection este o echipa profesionista de experti in vanzari.Suntem parteneri Orange Romania de peste 11 ani. Esti candidatul ideal daca: - iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare - esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca - esti perseverent, negociezi cu succes - esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate Descrierea jobului: - interactionezi in mod direct cu clientii persoane fizice pentru a promova si incheia contracte de fibra,internet si telefonie mobila Orange - ai munca de teren 90% din timpul de lucru - respecti un targhet de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici Pachetul tau de beneficii: - salariu fix - bonusuri lunare - contract de munca 8h zi pe perioada nedeterminata - program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale - loc de munca stabil - posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesar
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Instituție Financiară Nebancară fondată în anul 2005 , care activează în 6 țări : România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industri de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit , compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerințe: -Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și și ambițioși, indiferent de vârstă, sex, studii sau experiență. -Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit. -Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate -Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informații Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit ? -Poți să câștigi în funcție de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit întreg de până la 4000 de RON în fiecare lună, sau chiar mai mult totul depinde de tine -Îți faci singur programul de lucru -Beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase -Participi la programul de training în vânzări -Te poți dezvolta profesional în cadrul companiei -Esti ajutat să îți formezi un portofoliu de clienți, care să îți aducă câstiguri.
-
Cautam personal care sa se ocupe cu alimentarea-igienizare automatelor de cafea Ideal din Orasul constanta sau imprejurimi. Se ofera: -salariu motivant (in funtie de experienta implicare) -auto de serviciu -telefon de serviciu
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
Urgent angajez vânzătoare la tarabă florii mai multe detali vă dau telefonic
-
Agentia Marimob Activ, cu sediul in Mun. Constanta, avand o activitate pe piata imobiliara de peste 20 de ani, angajeaza agenti imobiliari cu experienta, in conditii de lucru avantajoase. Pentru mai multe informatii, contactati Ene Camelia, telefon :0723575281.
-
Compania noastra este in cautarea unui Agent Vanzari dedicat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana orientata spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si vanzare, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Ce vei face: Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri prin intermediul vanzarilor directe; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti; Realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta stabiliti; Indeplinirea target-ului de vanzari alocat; Monitorizarea si raportarea tendintelor pietei si a concurentei. Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari FMCG; Experienta in vanzarea de produse lactate constituie un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Capacitatea de a lucra independent si de a lua decizii; Orientare spre rezultate si atingerea obiectivelor stabilite; Abilitati de organizare si planificare; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). Ce oferim: Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta; Masina de serviciu, telefon, tableta; Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru dinamic si placut, in cadrul unei echipe profesioniste si prietenoase;