Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Dolj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 7

    Societate comerciala angajeaza: doamna / domnisoara pentru Showroom - Tamplarie PVC Orase: Craiova Experienta nu este obligatorie. Locuri disponibile: 5 Atributii: - preluarea comenzilor - verificarea preturilor - incasarea avansurilor - transmiterea comenzii la fabrica - mentinerea relatiei cu clientul pana in momentul realizarii lucrarii Contact: Asteptam mesaj cu CV-ul dvs. - poza nu este obligatorie

  • 3

    Societate comerciala angajeaza: consilier vanzari servicii funerare Orase: Craiova Experienta nu este obligatorie. Locuri disponibile: 5 Atributii: - coordonarea activitatilor speficice acestui domeniu - preluarea comenzilor - calcularea preturilor produselor Contact: Asteptam mesaj cu CV-ul dvs. - poza nu este obligatorie

  • 6

    Cine suntem noi? Companie de asigurari si pensii private prezenta in mai multe tari si cu o istorie indelungata. Ce oferim? Job in cadrul unei companii multinationale: full time sau part time Posibilitate de promovare cu avantaje si beneficii financiare. Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite puse la dispozitie de catre companie; Iti vei putea construi o cariera de succes intr-un mediu profesionist; Vom fi alaturi de tine si te vom sustine, asistenta permanenta pe durata colaborarii. Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri), de până la 1000 euro / lună; Candidatul ideal: Absolvent studii, minim diploma de bacalaureat. Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat, atitudine pozitiva. Program flexibil. Anuntul se adreseaza atat persoanelor interesate de o activitate full-time, dar poate fi accesat si de cei interesati de suplimentarea veniturilor prin activitati part-time, sustinute chiar si din mediul on-line. Daca vrei sa te alaturi unei echipe puternice si profesioniste in domeniul asigurarilor si pensiilor private, trimite-ne CV-ul tau!

  • 4

    Bună tuturor! Vin cu o propunere deosebită, pentru acele persoane care își doresc mai mult de la viață, pentru persoanele care doresc sa se implice 100% și sunt dispuse sa lucreze pentru visul lor! Doar 4-5h pe zi este de ajuns. O șansă unică de a avea propriul business, și de a câștiga foarte mulți bani dar în același timp să ai și libertatea pe care ți-o dorești! Câștigurile sunt garantate și pot depăși 6000lei! Astept mesaj de la voi, pentru a vă oferii și alte informații!

  • 2

    Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie plus 3% din comisionul agentiei 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Disponibil online

    Reprezentant Vânzări

    DESPRE ECHIPĂ: • Afacere conceputa pentru perioade de cu si fără carantina sau cu si fără pandemii. • Model de business conceput pentru toate categoriile de persoane de cu si fără experiență, (cu posibilitatea formarii „la locul de munca”). • Superioara multor altor afaceri de structura similara, prin lejeritatea activității si al veniturilor. • Bine cunoscuta de diverse industrii uriașe la nivel global cat si de către terțe businessuri renumite în aria lor de activitate. • Onestitate dovedita, profesionalism si putere financiara. MPACT GLOBAL: • In mai puțin de un an, ocupă locul 12 in topul primelor 500 de businessuri de profil si locul 3 in Alexa. • In medie, într-o singura zi si la nivel internațional, 40.000 de noi persoane aleg sa adere la afacere. BENEFICII: • Venituri substanțiale in cash si fără limite, (singura limita poți fi tu însuti). Plățile sunt zilnice si instante. • Venituri reziduale substanțiale cu plata lunară si respectiv trimestrială, pe viată. Veniturile reziduale continua chiar si după încetarea activității pe o perioada determinată sau în mod definitiv, iar în caz de deces, proprietatea dobândită se poate transfera ca moștenire. • Flexibilitate în ce privește programul de lucru prin autonomie proprie, cat și formare de carieră, ce implică independentă financiară. CERINȚE: • Smartphone cu acces la internet. • Obișnuința in utilizarea programului Zoom. AVANTAJE: • Pot avea un plus persoanele comunicative care pot construii relații amiabile cu lejeritate, cât și persoanele abile în formare și dezvoltare de echipă. • Aceste plusuri pot fi, însă, compensate prin consecventă. CONTACT: • Acest punct pare sa nu fie la fel de important ca si punctele anterioare. În realitatea este un pas mic către o oportunitate uriașă care poate fi a ta. Daca ai ales să te informezi până la acest punct, nu face marea greșeală de a nu face si pasul următor: • Alege acum să te informezi și să vi în echipă, sunând la numărul afișat în această pagină ca număr de contact, sau în caz de indisponibilitate, apelează pe Lenuța la: 0748197125.

  • Angajam 2 consultanti vanzari ./vanzatori magazin prezentare mobila Ce cautam noi ?? -persoana atrasa de domeniul mobilei si amenajerilor interioare -experienta in domeniul vanzarilor -abilitati de comunicare -inventiv , curajos , dornic de performanta in vanzari -sa caute colaboratori noi -sa caute posibilitatea colaborarii pe baza unei francize si/sau cu producatori consacrati in domeniu. Cv la sediul firmei : Multimobila Craiova Bdul Decebal nr 81 - Craiova - Dolj Informatii la telefon : 0744584865 Pachet salarial atractiv , target + procent + bonusuri de performanta.

  • Nu iti mai ajung banii? Vrei sa lucrezi in timpul liber ca sa iti suplimentezi veniturile? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzrile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand in echipa noastra castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • 1

    Telekom iti oferta cel mai mobil job ! Vino in echipa de vanzari Telekom si lucreaza de pe teren ! Cum stii daca ti se potriveste ? -Esti ambitios si dornic de afirmare ? -Te consideri sociabil si iti place sa cunosti oameni noi ? -Iti place sa lucrezi in a doua parte a zilei? -Iti place sa imbini activitatea de birou cu cea de teren? Daca ai raspuns cu da, noi te rasplatim cu : -Salariu atractiv, constituit din : salariu fix+bonusuri+comisioane; -Asigurare medicala privata; -Posibilitate de avansare intr-o companie multinationala: -Super premii pentru agentii de top (excursii, bilete la concert, telefoane etc.). Ce vei avea de facut: -Sa promovezi si sa vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei Telekom ( internet, televiziune, telefonie mobila, telefonia fixa) direct pe teren; -Sa creezi si sa dezvolti legaturi cu potentialii sau actualii clienti; -Sa asimilezi informatii legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite. Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ma contactezi. Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • 3

    RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Angajăm vânzătoare str Brestei principală Nr tel 0765813892

  • angajez agenți cu sau fara exerienta

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate

  • 1

    Angajăm vânzătoare str Brestei principală detalii la tel 0765813892

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 3

    Recrutam personal pentru postul de consultant online! Venit 1000-2500lei Contract colaborare Fara limita de varsta!

  • Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104

  • 3

    Institutie financiara nebancara angajeaza coordonator echipa in Craiova, pentru perioada nedeterminata. Pentru detalii suplimentare, ma puteti contacta la 0754.060.969.

  • Candidatul ideal din Craiova/Pielesti: Vino să fii Coordonatorul providențial! Pentru că ești dinamic, pentru că ai vânzările în sânge, pentru că știi să mobilizezi o echipă nu doar să facă performanță, ci să se și bucure de beneficiile ei! De ce să vii tu la noi? Pentru că suntem angajatori de top cu acte în regulă! Pentru că am înțeles că performanța costă și trebuie prețuită! Și de aceea, investim permanent în dezvoltarea oamenilor noștri! Vino sa ne cunosti, să vezi cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi pentru unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România! Echipa Provident caută un COORDONATOR AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI! Ce căutăm: Persoana dinamica care apreciaza flexibilitatea activitatii de teren; Experienta in vanzari directe; Atitudine proactiva si orientare spre rezultate; Capacitate de analiza, planificare si evaluare; Capacitate de mobilizare si motivare a echipei; Absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta avantaj. Descrierea jobului. Ce vei face: Vei susţine integrarea agenţilor de vânzări noi din zona alocată; Vei colabora cu reprezentanții din teren și îi vei ajuta să îşi îndeplinească obiectivele de performanță; Vei contribui la dezvoltarea abilităților reprezentanților de vânzări din zona alocată cu scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților; Vei oferi suport tehnic pentru toate aplicațiile utilizate pentru desfășurarea activităților agenților; Vei stabili acțiuni pentru echipă cu scopul îmbunătățirii performanței; Vei susțiine atingerea obiectivelor echipei prin activități de vizitare a clienților restanțieri din cadrul echipei; Vei gestiona activitățile administrative la nivelul zonei alocate; Vei efecuta vizite la clienți și verificări cu privire la plățile contractelor de credit efectuate de aceștia; Vei promova și vinde produsele financiare atât clienților actuali, cât și clienților potențiali și vei gestiona colectarea ratelor aferente creditelor contractate de către clienți, conform prevederilor contractelor de credit și instrucțiunilor Angajatorului. Ce punem la bătaie: Salariu fix + Bonus; Tichete de masa; Abonament servicii medicale & asigurare; Decont transport; Cursuri dezvoltare personala si profesionala; Plan de cariera. Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia.

  • Salveaza cautarea