Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Nu iti mai ajung banii? Vrei sa lucrezi in timpul liber ca sa iti suplimentezi veniturile? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzrile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand in echipa noastra castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare, relationare si dorinta de munca - Putere mare de convingere; - Persoana responsabila si de incredere; - Experienta anterioara in vanzari -constituie avantaj; - Permis de conducere categoria B Atitudinea pozitiva si zambetul mereu pe buze. Vrem doar persoane care vad partea plina a paharului, pentru ca acesta e un principiu de viata pentru noi toti. Sa fii de gaşcă – ne intelegem super bine in firma si nu vrem sa stricam aceasta atmosfera. Sa fii dispus sa inveti. Vrei sa inveti tot timpul lucruri noi, pentru a creste alaturi de firma noastra. Te ingrijesti de aspectul exterior – da, imaginea e importanta, deoarece tu ne vei reprezenta in fata clientilor! Nu aplica daca: Nu esti organizat/a; Nu iti place sa interactionezi cu cat mai multi oameni. Salariul motivant+carte de munca... mai multe detalii la interviu!

  • Descriere Job de acasa Jobul presupune cautarea pe web a unitatilor turistice pensiuni, hoteluri apartamente in regim hotelier, contactarea si convingerea acestora de a se inscrie in portalul nostru de turism, mentinerea relatiilor cu clientii contactati, facturarea acestora. Comisionul Dvs este 50% abonamentul anual pentru listarea in portalul nostu de turism va fi de 120 ron/an ceea ce inseamna ca pentru fiecare client facturat veti primi 60 ron.

  • Agentia Imobiliara ADAS MaxGrup Consult, angajeaza agent imobiliar CU EXPERIENTA (obligatoriu). Castiguri de 50% din veniturile realizate.

  • Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta relevanta in vanzari domeniul piese auto si accesorii de minim 3 ani; Buna cunoastere a pietei din zona in care activeaza si, implicit a retelelor de magazine; Portofoliu de clienti activi pe zona arondata; Atitudine proactiva, responsabila si orientata catre finalizarea actiunilor; Serios si implicat; Permis de conducere categ. B; Cunostinte de operare PC. Domiciliul stabil in Craiova sau imprejurimi. Descrierea jobului Prezentarea si vanzarea produselor companiei in zona arondata; Gestioneaza portofoliul de clienti existenti; Dezvoltarea portofoliului de clienti, si atragerea de clienti noi prin initiative si demersuri proprii; Acordarea de consultanta clientilor cu privire la produsele comercializate; Viziteaza zilnic clientii, petrece aproximativ 90% timp pe teren; Raspunde de incasarea soldurilor din piata si de preluarea comenzilor; Propune solutii optime, potrivite nevoilor clientilor; Intocmirea si actualizarea fisei clientului; Monitorizarea platilor facute de clienti; Raportarea activitatii conform normelor interne ale companiei. Se ofera: Salariu foarte atractiv. Instrumente de lucru: telefon de serviciu, tableta/laptop, masina de serviciu; Oportunitatea de a se dezvolta intr-o companie care incurajeaza angajatii sa aiba initiativa si ofera oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru stimulativ cu posibilitati reale de avansare. Descrierea companiei Compania a fost infiintata in 2000, activitatea de baza fiind importul si distributia nationala de accesorii auto si consumabile, produse de picnic, camping si sport. Avem o gama larga de produse, provenind din Romania sau din import (Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, China). Am ajuns ca in 2019 sa fim prezenti in peste 2500 de puncte de vanzare, prin mai mult de 850 de clienti, precum Selgros, Auchan, Dedeman, Kaufland, OMV Petrom, Lukoil, Metro, Cora, Socar, Norauto. Certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, precum si certificarile R.A.R. si/sau de tip european sau ECE-ONU pentru produse valideaza nu doar calitatea fiecarui articol din stoc, ci si calitatea serviciului complet oferit fiecarui client VGT. Parcul auto propriu, spatiile de productie, manipulare si depozitare si o echipa de peste 50 de oameni functioneaza impreuna pentru a mentine fiecare relatie de afaceri dezvoltata in jurul produselor noastre. Am structurat piata pe care operam in trei canale: lanturi de magazine tip hypermarket/DIY, statii de distributie carburanti si firme de distributie locala/regionala sau magazine dedicate pieselor si accesoriilor auto, la nivel national. RELATII LA TELEFON 0760 331 000 - SILVIU DOBRE

  • Anunt disponibil în Pielesti si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Anunt disponibil în Amarastii De Jos si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Caut vanzatoare pentru magazin general, in zona anl-urilor spatele Parcului Nicolae Romanescu, cu sau fara experienta, job full-time. Mai multe detalii despre program si salariu la telefon

  • Agentie din Oradea cu experiența în domeniul IT caută agenți vânzări ( colaboratori cu PFA/SRL) in Sibiu Candidatul ideal Educaţie, experienţă şi competenţe: – Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; – Orientare către client; – Atitudine pozitiă şi orientată către găsirea de soluţii; – Ambiţie, dorinţă de autodepăşire, orientare către rezultate; – Rezistenţă la stres, perseverenţă; – Initiaţivă şi proactivitate; – Cunoştinţe medii de operare PC; – Cunoștințe minime în domeniul web ( hosting, domenii, ssl, mail ) – Experiența în vânzări directe reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Obiectivul jobului: Agent Vânzări (Colaborator cu PFA/SRL) gestionează relaţia cu clienţii şi poteţialii clienţi din zona arondată, promovează și vinde serviciile companiei, monitorizează piaţa. Responsabilităţi Ocupând această funcţie, va trebui să gestionezi următoarele activităţi: – Efectuează vizite în teren pentru vânzarea directă a pachetelor web; – Contacteaza potentialii clienti ai companiei pentru promovarea serviciilor oferite; – Oferă potenţialilor clienţi asistenţă şi soluţii corespunzătoare fiecărei situaţii; – Identificarea de noi clienti; – Întocmeşte diverse rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare, la cererea superiorului direct. Ce iți oferim? Beneficii oferite: – Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi într-un domeniu dinamic. – Comision din vânzări, negociat şi stabilit prin contractul de colaborare. – Bonusuri de realizare a obiectivelor

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Anunt disponibil în Cracea, Cosoveni, Castranova. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Piscu Vechi si Rast. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Perisor si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Bună tuturor! Caut oameni care iubesc Turismul și ar dori să lucreze de acasă sau de oriunde. Vei avea propria afacere ca Agent de Turism independent. HgoTourist Agent cauta Colaboratori, Agenți Vanzare part-time sau cu normă întreagă. Singur iti faci strategia de Lucru Lucrați pe computer / Smartphone / Tableta ... Tot ce trebuie sa faci este sa Contactezi Furnizorii de Servcii Turistice si sa le propui o Colaborare in ce priveste Promovarea Serviciilor pe care le ofera, pe Platforma Internationala HgoTourist.com - Hotels And Hostel International, Angajeza Agenti Turism in toata Romania ... CERINTE: - Persoana Fizica Autorizata sau Societate Comerciala. - Studii Superioare. - Cunostiinte Limba Engleza. - Aspect fizic ingrijit. - Experienta in vanzari. - Posesor Laptop sau Tableta. Castiguri si Bonusuri de Realizare Obiective ... - 100 Lei | Pentru fiecare Profil inscris In Regiunea Contractata pe Platforma Internationala www.HgoTourist.com | PESTE 50 DE CATEGORII DISPONIBILE PE SITE ...( PROMOVARE SPATII DE CAZARE TEMPORARA SI ALTE SERVICII TURISTICE ). - Prezentarea Ofertelor de Promovare a Spatiilor de Cazare sau Alte Servicii Turistice: - Prezentare Oferta prin E-mail | Contact Telefonic | Retele de Socializare sau Deplasare la Locatie pentru a prezenta oferta de Promovare Managerului ... - Materialele de Promovare le primiti in momentul semnarii Contractului ... Foarte Important de stiut ... - Pentru fiecare Profil inscris pe site in Regiunea Contractata primiti suma de 150 Lei. Abonamentul de Promovare este de 12 Luni cu posibilitate de Prelungire. La fiecare prelungire cu inca 12 luni Dumneavoastra Incasati inca 150 de Lei pentru Profilul Adaugat pe Site ... - La 500 de Profile Adaugate pe Platforma Internationala pentru fiecare Profil incasati suma de 150 Lei ... Diferenta dintre Succes si Esec este Colaborarea ... CONTACT: E-MAIL: TELEFON: +40-0720286549 SITE: www.HgoTourist.com

  • Companie cu profil distributie echipamente de lucru si protectia muncii angajaza o persoana pentru postul de Agent de Vanzari pentru zona Oltenia. Cerinte: Persoana ideala pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele abilitati si calificari: - studii medii sau superioare finalizate; - cunostiinte de utilizare PC - minim pachetul MS Office, email, web; - capacitate de sinteza, analiza si asimilare rapida; - adaptabilitate, personalitate proactiva, rezistenta la stress; - abilitati bune de comunicare, atat scris cat si verbal; - spirit analitic, persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa; - permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - preia si dezvolta relatiile existente cu clientii din zona arondata; - viziteaza regulat clientii atribuiti, identifica nevoile acestora si ofera solutiile potrivite; - identifica noi clienti in zona arondata si stabileste relatii comerciale cu acestia; - monitorizeaza actiunile firmelor concurente active in zona; - intocmeste rapoarte de activitate catre superiorul ierarhic. - livreaza marfa clientilor odata cu vizitele la acestia. Oferta : salariu+bonuri de masa Masina de serviciu, telefon,laptop Detalii despre firma la www.niktrade.ro

  • Salveaza cautarea