Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Hunedoara

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Dorim să ne mărim echipa de operatori de automate de cafea Daily și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Asigură diagnosticarea, repararea, alimentarea și întreținerea automatelor de bauturi calde. - Igienizarea automatelor și buna funcționare a acestora. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. CERINTE: - Studii medii și/sau superioare absolvent in cadrul Liceului/Universității. - Simț tehnic dezvoltat. - Cunoştinţe tehnice de bază. - Cunoștințe de limba engleză; - Permis categoria B. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță; - Scolarizare de specialitate în țară și in străinatate; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - Asigurarea unei mașini de serviciu si telefon. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit -Relatii la telefon 0751111344

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agenţi de vânzări în zona Vulcan

  • 2

    Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie plus 3% din comisionul agentiei 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 2

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • Căutăm colaborator vânzări. Școlarizarea gratuită! Detalii la numărul de telefon 0744 975075 sau 0729924714

  • Caut parteneri pentru a comercializa obligațiunile unei companii germane care se ocupă de energia verde. Activitatea nu este greu, constă de fapt din identificarea potențialului client și prezentarea produsului. Poate fi realizat cu normă parțială sau chiar cu normă întreagă, online sau personal. Este avantajos pentru toată lumea, clientul primește o dobândă ridicată în euro garantat după investiția efectuată, compania poate continua să crească din investiție și să genereze profituri mai mari, iar tu cel care îl promovează vei primi un comision favorabil. Așteptările noastre: - bune abilități de comunicare - corectitudine - susținerea a minimum patru prezentări pe zi. Experiența acumulată într-un domeniu de activitate similar este un avantaj, oferim instructaj in domeniu.Cei interesați trimiteți un număr de telefon și veți fi sunați de un coleg.

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Hateg.

  • - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. Posturi disponibile in HUNEDOARA si judetul HUNEDOARA (Orastie, Deva, Hunedoara) BENEFICII Contract de munca nedeterminat sau Conventie de munca Bonusuri lunare semnificative de la 7.000 lei net Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare pe functia de Team Leader. Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • 1

    Va rugam sa aplicati cu un CV si numar de telefon valid DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. Posturi disponibile in HUNEDOARA si judetul HUNEDOARA (Orastie, Deva, Hunedoara) BENEFICII Contract de munca nedeterminat sau Conventie de munca Bonusuri lunare semnificative de la 7.000 lei net Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare pe functia de Team Leader. Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • Azienda leader nel settore delle telecomunicazioni e del marketing ricerca Call Center in Romania che lavorano in lingua italiana per attività di telemarketing B2B. Garantiamo professionalità, ottime opportunità di guadagno, soluzioni CRM, supporto back office e commerciale. Per maggiori info scrivici sulla nostra pagina Facebook o LinkedIn YouBeKey. Si prega di non candidarsi a questo annuncio per posizioni differenti da quella sopra descritta. #YouBeKey

  • Infomunca recrutează: consultant vânzări în cadrul unui magazin din Petroșani. Cerințe: - experiență în vânzări; - atitudine pozitivă; - spirit de observație, răbdare; - simțul frumosului dezvoltat; - capacitate de orientare în spațiu se lucrează cu înălțimi, lățimi, volume; - operare PC. Abilități solicitate: - abilitatea de a comunica eficient; - abilitatea de a afla nevoile reale ale clienților și a oferi soluțiile potrivite; - abilitatea de a lucra și de a se coordona cu echipa; - abilitatea de a organiza eficient activitățile din magazin; - rezolvarea rapidă a eventualelor probleme. Responsabilități: - să asigure prezentarea, promovarea, vânzarea produselor către client; - să consilieze clienții în scopul satisfacerii nevoilor acestora; - să mențină un mediu de lucru ordonat și estetic în magazin; - să întocmească documentele comerciale; - să înregistreze la zi mișcările de stocuri în fișele de magazie și să le predea departamentului de contabilitate; - să propună conducerii soluții de îmbunătățire a activității și să transmită mesajele primite de la clienți; - să participe activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări și consultanță; - să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei. Programul de lucru: 8 ore/zi, în ture. Venitul lunar: fix, la care se adaugă bonusuri de performanță.

  • Firmă specializată în proiectare anti-explozie oferă spre ocupare un post de reprezentant vânzări. Cerințe: Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare către client, Abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriate, Abilitatea de a identifica și de a materializa oportunități Excelente abilități de comunicare, negociere și vânzare Foarte bune abilități de organizare a timpului și gestionare a resurselor Cunoștințe de operare MS Office Cunoștințe de limba engleză Persoana dinamica,implicata,comunicativa,serioasa,corecta. Descrierea jobului: Tipul vânzării call to call, Îndeplinește planul de vânzări alocat, Construiește și menține relațiile cu clienții deja existenți și atrage clienți noi, Aplica și evaluează planurile de promovare a vânzărilor, oferă feedback și ia măsuri atunci când este necesar, Asigura încasarea în termenul stabilit a tuturor facturilor de vânzare către client, Este dedicat, are inițiativă și este condus de dorința de performanta. Beneficii: Pachet salarial atractiv (format din parte fixa ) Bonusuri ; Logistica aferenta postului:( telefon , laptop, ) Oportunitatea dezvoltării carierei profesionale. Program de lucru: Luni - Vineri ; Așteptăm C.V.-urile dvs. la adresa de e-mail

  • 2

    Disponibil online

    CONSULTANT VANZARI

    Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) - autorizare online Atat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. INFORMARE PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCES RECRUTARE se transmit prin email in momentul abordarii

  • Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. ☺️ Te invit să aplici pe https://forms.gle/k6bdm5VF9GfxS4hD8 și îți urez spor în toate.

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cautam sa recrutam personal in vederea intermederii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Trebuie sa detii minim diploma de BAC pentru autorizare. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Piese auto -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara

  • Cautam sa recrutam personal in vederea intermederii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Trebuie sa detii minim diploma de BAC pentru autorizare. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Piese auto -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara

  • Salveaza cautarea