Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Iasi Disponibil din: 2021-04-22 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 24

    Operatori Call Center in limba italiana

    Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • angajare consultant vanzari

    Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.

  • 5

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • 10

    Reprezentant vanzari instalatii termice si sanitare

    CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Cunoştinţe de engleză Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si prospectarea pietei (constituie avantaj); - Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; - Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; - Spirit de echipa cu capacitatea de a lucra autonom; - Permis de conducere categoria B - Experienta in domeniul instalatiilor (constituie avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati: - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Cresterea numarului de clienti noi; - Punerea in aplicare a politicii comerciale a companiei pentru promovarea si imbunatatirea prezentei in zona alocata a produselor comercializate; Beneficii: - Program de lucru intr-un singur schimb; - Salariu + bonusuri din vanzari - Laptop + telefon de serviciu - Lucrul intr-o echipa in plina formare Locul de munca este în Iasi Descrierea companiei Magazin/Depozit de instalatii termice, sanitare, ventilatie, climatizare, electrice. Service centrale termice pe gaz si lemne. Garanţia unei munci bine făcute. Firma cu o vechime de 10 ani in domeniul instalatiilor termice si sanitare. Acoperire nationala, Ne marim echipa! Vanzari de materiale si echipamente pentru instalatii termice si sanitare, Activitatea principala se desfasoara din birou si deplasare la client in cazul implicarii in proiecte!

  • 114

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 36

    Reprezentant Vanzari Call Center

    Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa

  • 18

    Agenti imobiliari Iasi

    NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .

  • 10

    Angajam Asistenta vanzari relatii clienti call center - Iasi

    Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.

  • 30

    consilier de vanzari

    Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie

  • Broker de asigurare

    Esti o persoana ambitioasa care are planuri mari de viitor? Iti doresti ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Cum ar fi sa ai propria ta afacere in care; -Alegi tu cand,cat si de unde sa lucrezi? -Ai propriul tau magazin online de servicii financiare? -Poti oferii servicii de calitate(LEASING, ASIGURARI,CREDITE ,TURISM,IMOBILIARE)unui numar nelimitat de clienti? -Poti dezvolta o retea nationala de parteneri? -DACA ESTI INTERESAT sa afli detalii,scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact,ca sa putem discuta.

  • 11

    Agent vanzari teren

    Vanzare fibra orange in Iasi

  • Reprezentant vanzari echipamente de birou

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • 1

    Agentă vânzări

    SRL avand obiectul de activitate vânzarea de materiale construcții, agregate, angajează agentă vânzări. CANDIDATUL IDEAL: Experienta minim 3 ani in vanzari a materialelor de constructii Disponibilitate pentru deplasari ; Prezenta agreabila si comunicativa Atitudinea independenta si responsabila Experienta in utilizarea PC, program facturare SmartBill. RESPONSABILITATI BENEFICII: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele. Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare. Dezvolta reteaua de clienti, Obtine comenzi si contracte, Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii, Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei, Permis auto categoria: B, Salariu motivant- negocierea se face in momentul interviului, Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate, Masina de serviciu,telefon.

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • Consilier imobiliar

    Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.

  • 3

    Agent vânzări Iasi

    Firma de distribuție produse alimentare din Iași angajează agent(a) vânzări Iași , 3 zile rute interior, 2 zile rute exterior. Program 8 ore zi, luni - vineri. Salariu net 5000- 6000 lei plus bonusuri de la producători sau de performanta, in funcție de implicare. Căutăm persoane cu experiență minim 2 ani in distribuție, care au mai lucrat cu tableta , serioase și implicate, cu permis auto B. Se oferă auto Rog trimiteți cv la , persoanele selectate vor fi contactate pt interviu.

  • 10

    Consilier Imobiliar - GO IMOBILIARE

    Ne mărim echipa și căutăm coleg/colega pentru poziția de consilier imobiliar. Meseria de consilier imobiliar iti oferă foarte multe satisfacții la nivel personal, profesional și material. Pentru a ni te alătură, trebui sa ai: -      Foarte bune abilități de comunicare și relaționare -      Un minim de experientă în vânzări -      Permis de conducere categoria B -      Conduita etica impecabila Trebuie sa iti dorești: sa devii profesionist în imobiliare sa lucrezi la un standard etic profesional reglementat sa te dezvolți continuu la nivel personal și profesional sa faci parte dintr-o echipa profesionista, frumoasa și unita cu valori clar definite Iti oferim: training profesional autorizat suport constant și sustinut instrumente de lucru creare și dezvoltare brand personal - tu vei fi vedeta accesul intr-o comunitate profesionala extraordinară posibilitate reala de dezvoltat personală și profesionala la cel mai înalt nivel posibilitatea de a lucra în reprezentare exclusiva la cel mai înalt nivel profesional Suntem Go Imobiliare, companie ce activeaza pe piața locală din anul 2015. Lucram la cel mai înalt nivel profesional în imobiliare, oferind servicii complete în domeniul imobiliar. Ca și mod de lucru, suntem adepții lucrului în reprezentare exclusiv , reprezentarea unei singure părți intr-o tranzacție imobiliar . Intr-o piața în care profesia de agent imobiliar nu este încă reglementată, noi am ales sa ne supunem voluntar reglementărilor A.P.A.I.R - Asociația Profesionala a Agenților Imobiliari din România și sa ne ghidam activitatea după Codului Etic ce reglementează comportamentul fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de colegi, in intreaga activitate profesionala. Echipa noastră este compusă din consilieri imobiliari profesionisti, etici, instruiti la cel mai înalt nivel. Ne facem meseria bine și, cel mai important, cu foarte mare plăcere. Te așteptăm în echipa noastră!

  • 1

    Customer Care Support cu cu limba italiana BACAU

    Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 1

    Agent de vanzari in teren - Nextgen Communications Pascani

    NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

Categorii

Locuri de munca

Județe

Iasi

Localități

Salvează căutarea