Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Ilfov Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam optometrist cu experienta!

    Angajam optometrist in București, salariu atractiv, program flexibil! Pentru detalii va rugam sunati! Va așteptăm!

  • 1

    Angajam manager vanzari - depozit materiale constructii

    Angajam manager vanzari pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv. Job stabil! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!

  • 2

    Manager de Echipă iCredit

    Căutăm un Manager de Echipa dedicat, pentru a se alătura echipei noastre!  Dacă ai abilități manageriale, capacitatea de a forma și dezvolta o echipă de vânzări, atunci această oportunitate este perfectă pentru tine!    Beneficii:  - Salariu atractiv;  - Bonusuri lunare, trimestriale și semetriale bazate pe performanță;  - Tichete de masă;  - Asigurare privata de sănătate în rețeaua Regina Maria  - Zile de concediu suplimentare;  - Cadouri aniversare;  - Evenimente corporate și team building-uri;    Postul necesită permis de conducere Categoria B. Oferim un mediu de lucru stimulant, oportunități de învățare continuă și susținere în evoluția ta profesională.  Ai posibilitatea de a avansa rapid în cadrul companiei!   Dacă esti un lider pasionat, te așteptăm în echipa iCredit.  Punct de lucru Pantelimon, Ilfov 

  • Agent vanzari in domeniul sportiv

    SC GLOBAL VISION STRATGEY SRL angajează Agent Vânzări cu experiență în domeniul sportiv. Cerințe: - experiență în domeniul sportului; - limba engleză la nivel avansat; - bune abilități de comunicare; Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la tel. .

  • 4

    angajam 2 consilieri vanzari in agricultura

    ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. Număr posturi: 2 Consilier de Vânzări Așteptări: - Studii medii în agricultură Licență în Agronomie constituie un avantaj; - Debutant sau minim 3 ani experiență în vânzări semințe agricole; - Nivel mediu la limba engleză; - Nivel mediu operare calculator; - Capacitate de analiză și sinteză; - Spirit de echipă; - Comunicare cu ușurință. Descrierea sarcinilor activităților postului: Prezintă si promovează produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospectează piata în vederea identificării de noi clienti si a cresterii cotei de piată a produselor. Realizează planul de vânzări. Intocmeste documentele necesare livrarii (contract, dispozitie de livrare, aviz de expeditie, document de calitate si conformitate, factura) Realizează evidenta portofoliului de comenzi, întocmeste si urmăreste graficele de livrări. Transmite cerintele comenzilor si termenele de livrare la depozit si logistica. Urmăreste încasarea comenzilor Mentine permanent legătura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Întocmeste rapoarte privind situatia vânzărilor, concurenta, potentialii clienti. Execută orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Se oferă salariu atractiv, tichete de masă, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau mașină de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon: Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().

  • Agent vanzari

    DESCRIEREA POSTULUI Agentul de vanzari asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei; Cunostinte foarte bune PC; Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, preferabil limba engleza (avansat) obligatoriu Permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR/ ATRIBUTIILOR/ ACTIVITATILOR POSTULUI Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenți; Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza; Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli; Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii; Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii; Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor; Elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori; Urmarirea situatiei comenzilor lansate; Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali; Colaboreaza cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre sefii ierarhici si catre departamentele din firma cu care colaboreaza; Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clienții; Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces; Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).

  • Angajam Consultant Credit

    Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - studii liceale finalizate, - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? -training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, -bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : -mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, -colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR :

  • Agent Call Center

    Agentia de recrutare Crosswork se afla in cautarea unui Agent Call Center, deschis hibrid pentru unul dintre clientii nostri, una din cele mai cunoscute companii de curierat din tara. Locatie: Magurele - Ilfov (transport asigurat de la Piata Izvor). Candidatul Ideal: - Studii medii finalizate in curs de finalizare; - Experienta anterioara in Back office Call Center reprezinta un avantaj; - Bune abilitati de comunicare; - Limba Engleza nivel mediu constituie un avantaj; - Microsoft Office Word, Excel, Outlook, Teams, Power Point (nivel mediu); - Bune abilitati de transmitere corecta a informatiilor; - Abilitatea de a raspunde in mod profesionist clientilor; - Atentie la detalii, buna organizare. Responsabilitati: - Preluare apeluri din partea clientilor; - Intregistrarea comenzilor din partea clientilor in sistemul informatic al companiei; - Procesarea si inregistrarea informatiilor despre expedierile aflate in tranzit in reteaua companiei; - Inregistrarea diverselor informatii despre serviciile companiei; - Gestionarea chaturilor si mailurilor primite din partea clientilor. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Posibilitatea de a lucra hibrid; - Mediu dinamic de lucru.

Salvează căutarea