Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Iti doresti un venit in plus lucrand in timpul liber ? Hai in echipa Betterware. Firma comercializeaza produse de uz casnic, produse de curatare, suplimente alimentare, cosmetice eficiente la preturi accesibile in sistem MLM. Ca reprezentant vanzari castigi 23% din vanzarile personale si intre 3-15% din vanzarile celor inscrisi la tine in grupa. Telefon: 0770.446.964

  • Pentru clientul nostru, distribuitor de elemente decorative de exterior pentru companii din domeniul Peisagistica cu sediul in Targoviste, Jud. Dambovita, angajam un nou coleg pe pozitia de Reprezentant Vanzari B2B in cadrul Departamentului de Sales pentru a acoperi zonele Bucuresti, Prahova, Dambovita, Arges, si Ilfov. Responsabilitati: • Mentinerea relatiilor cu clienti deja existenti in portofoliul companiei; • Prospectare, identificare, contactare de noi clienti in vederea extinderii portofoliului existent; • Consiliere clienti; • Negociere contracte, intocmire documente de livrare si facturi, incasare plati; Cerinte: • Minim studii medii; • Permis categoria B; • Experienta in vanzari B2B minim 1 an; • Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; • Disponibilitate la deplasari in teritoriu in zonele mentionate; • Activitate de Teren vs Birou 80% vs 20%; Beneficii: • Contract de Munca pe perioada nedeterminata; • Pachet salarial atractiv; • Bonusuri lunare din vanzari in functie de realizarea obiectivelor companiei; • Program de lucru flexibil; • Masina, laptop, telefon de serviciu; Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la 0735 911 938.

  • Pasionat de vanzari, cu abilitati excelente de comunicare si prezentare? Daca da, vrem sa te cunoastem! Recrutam pentru clientul nostru, o firma ce se ocupa cu inchirierea/vanzarea echipamentelor de ridicat, un Agent de Vanzari cu experienta pentru a se alatura echipei din Ploiesti. Cerinte Ai experienta in domeniul vanzarilor, ideal pe echipamente tehnice (stivuitoare,poduri, etc.) Detii abilitatea de a vinde orice fel de produse Studii superioare terminate (preferabil tehnice) Cunostinte foarte bune MS Office, utilizare PC, Permis de conducere categoria B. Esti o fire increzatoare, motivata , careia ii place sa fie in contact permanent cu colaboratorii Responsabilități: Realizarea planului de vanzari Prezentarea şi promovarea directa a produselor / serviciiilor prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali şi cei existenţi. Prospectarea pietii Mentenanta portofoliului de clienti si extinderea acestuia Intocmirea rapoartelor privind vanzarile Efectuarea vizitelor la clienti si la potentialilor clienti Se ofera masina de serviciu, salariu fix + comision din vanzari.

  • angajam agenti imobiliari cu experienta. relatii la telefon 0736492042

  • 5

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 4

    Candidatul ideal: abilități de comunicare, atitudine pozitivă, entuziasm și dorință de învățare. Beneficii: Programul de lucru este flexibil Telefon de servici Plata se face in funcție de dedicarea ta Mail cu CV la adresa d i d a s a e @ g m a i l . c o m sau mesaj aici. Te așteptăm în echipa noastră!

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 3

    Vrei sa lucrezi intr-un mediu protejat si nu stii unde ? Vino in echipa Destine unde nu doar te invatam tot ceea ce ai nevoie pentru a-ti mari venitul ci vei lucra in cel mai sigur loc : la tine acasa . Castigul il faci din asigurari ,din vanzari de vacante sau intermedieri de credite . Daca ai absolvit liceul si vrei sa descoperi o oportunitate de a face bani trimite-mi mesaj sau suna-ma. Cafeaua noastra-i minunata...

  • 1

    Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • 7

    vanzare prin telefon ,oferte ,contacteaza clienti farmacii ,prezinta promotii lucru in echipa cu livrator si agenti de vanzare absolvent facultate avantaj

  • 2

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Firma distributie produse curatenie angajeaza agent jud. Prahova Carnet conducere Experient condus

  • 9

    Hai in echipa TELEKOM !i Ai peste 18 ani? Iti doresti un job stabil, cu contract de munca, program flexibil si oportunitati de cariera, vino cu CV ul tau la sediul Telekom din Ploiesti, dar suna innainte la telefon 0728,786.442 pentru a ti se indica la ce departament trebuie sa ajungi.. Cautam colegi pentru echipa noastra de Agenti de Vanzati TELEKOM in PRAHOVA! Trimite cv la

  • s.c angajeaza agenti imobiliari cu experienta in domeniu. telefon:0721701238

  • 2

    Firma Enovin Winery SRL, cu sediul in Valea Calugareasca, judetul Prahova, angajeaza agenti de vanzari pentru vanzarea de utilaje agricole si utilaje de vinificatie. Conditiile angajarii se discuta la sediul firmei. Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0723029685

  • 5

    Angajam Personal Vanzari Tamplarie Pvc pentru punct de lucru Ploiesti. Cerinte obligatorii: *Experienta in vanzari *Operare PC(xl,word) *Gestiune-contabilitate primara Experienta in domeniu constituie un avantaj! Se ofera: *Salariu 3000 lei net(bani in mana)+comision din vanzari *Bonusuri si prime periodice *Decontare cheltuieli transport Relatii la tel.0721543091

  • 4

    DIP EXPRESS SRL este o firma de import si distributie, care reprezinta in Prahova unii dintre cei mai importanti producatori de pneumatica, rulmenti, curele, scule, lubrifiere, benzi transportoare, lanturi gall, filtrare si multe alte produse destinate industriei. Cerinte: Experienta in vanzari, Abilitati de comunicare, capacitate de insusire cunostinte, permis categoria B. Programul de lucru de luni-vineri. Beneficii: salariul 2500 lei NET + comision in functie de indeplinirea obiectivelor, cursuri specifice, telefon si masina de serviciu. Candidatul ideal. Acest job este unul de vanzari piese pentru zona industriala (rulmenti, simeringuri, pneumatica, lanturi, curele), dar se poate vinde si orice alte produse care intra in pregatirea dvs profesionala. Suntem in cautarea de persoane instruite, inteligente, cu abilitati de vanzare in zona industriala. Experienta in vanzari (in domeniul industrial), limba engleza, cunostinte despre pneumatica si absolvirea de studii tehnice pot constitui un avantaj. Descrierea postului: - gasirea potentialilor clienti; - stabilirea de intalniri cu acestia si promovarea produselor; - ofertare si consultanta pentru clienti; - negocierea conditiilor comerciale; - realizarea vanzarilor conform cu politicile interne ale companiei; - derularea contractelor; - urmarirea derularii in conditii bune a vanzarilor, pastrarea relatiilor cu clientii; - realizarea targetului de vanzari minim. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial, in functie de performante; - cursuri de instruire; - tichete de masa; - autoturism de serviciu.

  • Pentru clientul nostru din Ploiesti , agentie de renume din domeniul turismului recrutam Coordonator Departament Telesales Scop si obiective - coordonarea activitatii echipei de telesales si adaugarea de noi clienti in portofoliul companiei Calitățile personale necesare o abilitati de negociere, comunicare eficienta , dinamism, asumarea responsabilitatilor, perseverenta, atitudine pozitiva si pro-activa, onestitate si loialitate , capacitate de analiza Cerinte o Absolvent studii superioare ( turism, economie, comert ) o Portofoliu de clienti – constituie avantaj o Experienta in vanzari B2C – call center, telesales - minim 5 ani o Experienta in coordonare si supervizare – min 5 ani o Comunicare performanta in limba engleza , cu stil adaptat situatiei si destinatarului o Computer skills [Excel, Word, PPT, Internet, Outlook si retele de socializare] o Experienta in domeniul turismului - min 5 ani o Permis de conducere categ B Descriere job - pregateste echipa de telesales , pentru realizarea obiectivelor de vanzari - asigura motivarea permanenta a agentilor telesales - stabileste indicatorii de performanta, creeaza procedurile de lucru, atinge obiectivele de vanzari - asigura necesarul de agenti telesales si pregatirea adecvata a acestora, astfel incat sa se atinga obiectivele de vanzari - asigura agentilor telesales instrumentele de vanzari si marketing necesare realizarii obiectivelor de vanzari - asigura clientilor experiente de vanzari de calitate - participa la definirea strategiei de vanzare a canalului telesales si asigura implementarea intocmai a acesteia - livreaza zilnic/saptamanal/lunar rapoarte cu privire la rezultatele echipei telesales, analizeaza rezultatele si propune planuri de actiune pentru indeplinirea si depasirea obiectivelor de vanzari - creeaza si asigura o atmosfera cu inalte standarde profesionale in cadrul echipei telesales - asigura permanent o informare eficienta a agentilor telesales cu privire la produse, preturi, caracteristici, beneficii -asigura o comunicare corecta si eficienta cu celelalte canale de vanzari si de asemenea cu departamentele implicate direct in relatia cu clientii - face analize cu privire la activitatea de telesales si transmite recomandari pentru imbunatatirea rezultatelor Oferta si beneficii • Salariu in functie de experienta, profesionalism si comportament • Bonus de performanta anual • Program flexibil • Tichete de masa de 15 lei/zi • Asigurare medicala privata • Vacante cu tarife reduse

  • Salveaza cautarea