Anunturi
Agenti - consultanti vanzari PrahovaCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Judete
Localitati
- Ploiesti (26)
- Campina (4)
- VALEA CALUGAREASCA (3)
- Filipestii de Padure (2)
- Azuga (1)
- Boldesti-Scaeni (1)
- Busteni (1)
- Comarnic (1)
- FILIPESTII DE TaRG (1)
- Pleasa (1)
- Potigrafu (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
1
Candidatul Ideal Disponibilitate pentru munca de teren (50% din activitate se desfasoara pe teren) Minim 6 luni experienta profesionala constituie avantaj Persoana optimista, dinamica, cu abilitati de comunicare si prezentare Orientare spre rezultate si atitudine proactiva; Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate Nu este necesara experienta / studii in domeniul financiar Credibilitate, seriozitate, dinamism, autodeterminare precum si capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor-tinta, planificate. Descrierea jobului : Prospecteaza piata pentru identificarea de potentiali clienti Mentine relatia cu clientii din propriul portofoliu Stabileste intalniri cu clientii si urmareste respectarea fluxurilor interne ale Bancii cu privire la finalizarea vanzarii Acorda consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului de credit potentialilor clienti, prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client si solutionarea situatiilor aparute; Are disponibilitate pentru deplasare pe teren pentru prezentari de produse si preluare de documente; Se implica activ in campaniile de vanzare realizate de Banca; Urmareste finalizarea procesul de vanzare: clientii intra in posesia produselor de creditare. Ce beneficii iti oferim? Pachet salarial (salariu fix, bonusuri în func ie de performan ă, tichete de masă); ansa de a beneficia de pregătire în domeniul vânzărilor; Sus inere în construirea unei cariere in sistemul bancar
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Compania noastra produce, intretine si reabiliteaza echipamente industriale (grupuri electrogene, grupuri de pompare, bazine de inmagazinare lichide si altele). Fa primul pas in cariera in programul nostru de internship si fa parte din echipa noastra tanara si ambitioasa! Cautam colegi care sa fie plini de energie, curiosi si atenti de care sa avem o colaborare excelenta. Este foarte important sa iti placa sa interactionezi cu oamenii, pentru ca este un job in care vei comunica destul de mult. Cum stii ca te potrivesti in echipa noastra? Bifand, mental, cel putin 5 din cele 8 cerinte de mai jos: @Esti dinamic, proactiv si auto-motivat; @Esti pasionat /curios de vanzari; @Ai inclinatie naturala spre negociere; @Ai o atitudine proactiva de gasire a solutiilor in situatii de toate felurile; @Esti un bun comunicator, cu capacitatea de a relationa bine cu cei din jur; @Esti organizat; @Ai un apetit pentru invatare si dezvoltare continua; @Munca sub presiune nu te sperie; Printre principalele responsabilitati, se numara: @Contactarea telefonica si pe e-mail a potentialilor si actualilor clienti si furnizarea informatiilor corespunzatoare ariei lor de interes. Vei interactiona cu diverse departamente; @Identificarea nevoilor clientilor si satisfacerea lor prin oferirea unor solutii; @ransmiterea informatiilor catre clienti intr-un mod corect si profesionist Alte informatii: @Iti asiguram un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat; @Sediul nostru este in Ploiesti (zona de Vest); @Vei beneficia de asemenea de bonificatie si prime de performanta; @Program flexibil - ideal daca este elev / student / masterand in an terminal sau daca iti doresti un venit suplimentar intr-un regim de lucru full-time sau part-time; @Posibilitate angajare full-time in cadrul societatii.
- 3
-
1
Aplica pentru un post de consilier vânzări ! Magazin Miradi , complex Balif, stand D 46 bis , așteptam cv urile sau detalii la nr de telef ! Hai sa ne cunoaștem mai bine !
- 12
-
2
Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
-
6
Oportunitate de angajare! Institutie financiar-bancara, cauta CONSULTANTI BANCARI pentru echipa de vanzari directe din Ploiesti! Oferim: Contract Individual de Munca; Program 09:00-17:30, luni-vineri; Pachet salarial motivant: Salariu fix + Bonus lunar; Training de specialitate (nu este necesara experienta in domeniu sau in munca); Cerinte minime: diploma de BAC. Trimite-ne CV-ul tau la adresa si hai sa discutam!
-
1
Te astept in echipa mea, sa dezvoltam impreuna o afacere .... Esti o persoana vesela, activa, cu multi prieteni si cunostinte si ceva timp liber? Ai vrea sa-ti folosesti timpul facand ceva util atat pentru tine (un venit in plus) cat si pentru prieteni si cunostinte, protejandu-i? Esti in locul potrivit! Hai sa te invat cum sa imbini utilul cu placutul! Ajuti oamenii sa constientizeze ca au nevoie de protectia oferita de produsele promovate de tine si castigi si un venit in plus. Ca sa faci asta, nu ai nevoie de experienta, doar de diploma de BAC, restul se invata la fata locului
-
5
Ne marim echipa! Dacă ai bune abilitati de comunicare, dacă ești dornic sa oferi consultanta personalizata clienților, sau dacă ești în căutarea unui job care sa îți aducă venituri suplimentare și posibilitatea de a-ti face programul asa cum doresti, hai sa ne cunoaștem și stabilim toate detaliile! Cerinta minima: diploma de bacalaureat
-
1
Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, lider in telecomunicatii si echipamente electrice din Ploiesti Responsibilities: -Propune cele mai bune solutii clientilor pe baza expertizei tehnice; -Prezentare generala a componentelor tehnice catre clienti; -Redactarea si gestionarea ofertelor comerciale; -Primire si gestionare comenzi; -Gestionarea relatiei cu furnizorii. Profilul candidatului: -Studii medii tehnice; -Experienta in vanzari constituie un avantaj dar nu este necesara; -Capacitate de adaptare, seriozitate; -Atentie la detalii si orientat catre client; -Limba engleza nivel mediu. Se solicita permis de conducere + masina personala. Aceasta nu o sa fie folosita in interes de serviciu dar nu asiguram transport iar pentru naveta nu exista linii de transport in comun.
-
9
Ne marim echipa! Dacă ai bune abilitati de comunicare, dacă ești dornic sa oferi consultanta personalizata clienților, sau dacă ești în căutarea unui job care sa îți aducă venituri suplimentare și posibilitatea de a lucra de acasă, hai sa ne cunoaștem și stabilim toate detaliile! Cerinta minima: diploma de bacalaureat
-
12
Cariera de succes, program flexibil sau distractie alaturi de prieteni? Cum ar fi sa le gasesti pe toate in acelasi loc alaturi de un venit pe masura eforturilor depuse. Alaturi de echipa mea, vei avea parte de o noua experienta! Cerinta minima :diploma de bacalaureat.
- 67
-
8
Angajez vanzatoare pentru magazin general ca program de lucru 12/24 12/48. Se oferă un salariu până la 3000 lei. Pentru mai multe detalii la telefon .
-
5
Dacă esti o persoană dinamică, si iti doresti să începi o carieră în domeniul vânzărilor, atunci te asteptam în echipa noastră! Activitatea ta principală va consta în: -Promovarea serviciilor Orange pe teren din usa în usa; -Negocierea si încheierea contractelor cu persoane fizice. -Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; - Disponibilitate pentru program in a doua jumatate a zilei De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti : salariu fix + comisioane + bonus de volum; - Asimilarea unor cunostinte de actualitate in domeniul telecomunicatiilor (IT&C) legate de serviciile in fibra optica, prin satelit sau retele ADSL/VDSL; - Lucru in echipa si dezvoltarea spiritului de coechipier; - Tableta, cartela SIM, acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Daca esti interesat te astept sa depui un cv pe adresa de mail, cu subiectul: ,,angajare,,
-
3
Tinand cont ca societatea CARNEXIM MULTIPROD SRL se afla in plina ascensiune pe piata din Romania, dorim sa ne marim echipa si portofoliul clientilor. Suntem in cautarea unui nou agent de vanzari, dornic sa avanseze in cariera, dedicat si corect, care sa participe si sa se dezvolte odata cu societatea noastra.
-
1
Candidatul Ideal - Studii absolvent de liceu cu sau fără diplomă de bacalaureat - Persoană serioasă, ambițioasă, perseverentă, sociabilă - Persoană cu experiență în asigurări- constituie un avantaj Ce îți oferim: - Cea mai bună platformă online de emitere polițe și pregătire profesională - Training de specialitate si suport continuu din partea întregii echipe; - Colaborare cu toate societățile de asigurare din România; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere in domeniul asigurărilor, prin întemeierea unei echipe; - Un mod ușor si rapid de a obține un venit suplimentar Descrierea jobului Ne mărim echipa si căutam oameni serioși, orientați către câștig, cu bune abilități de comunicare si fără frica de refuz. Fie ca îți dorești aceasta activitate pe lângă jobul actual, fie ca prin natura jobului actual ai contact cu multe persoane care au nevoie de asigurări, fie ca vrei o schimbare de cariera sau pur si simplu ai aflat cat de mult poți câștiga ca broker, te așteptăm in echipa noastră. De ce sa ne alegi pe noi? 1. Iți oferim suport din prima zi în a obține calificările necesare activității de broker; 2. Posibilitatea dezvoltării unei afaceri proprii cu aport financiar minim; 3. Suntem alături de tine pe tot parcursul, atât in procesul de vânzare cat si in procesul de recrutare si creare echipa. 4. Lucram cu toate firmele de asigurări și oferta noastră este competitiva in raport cu piața; 5. Nu ești obligat sa faci ceea ce nu dorești. Ești propriul șef si alegi ceea ce ti se potrivește dintr-o gama larga de servicii pe care le oferim; 6. Poți alege sa lucrezi să faci asta full time sau part time ca activitate secundară jobului tău; 7. Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); 8. Compania organizează constant cursuri interne de specializare, pentru începători pana la avansați; 9. Posibilitate de lucru din orice localitate din tară. Descrierea companiei Destine Broker de Asigurare este unul dintre cei mai mari brokeri pe piața asigurărilor din Romania. Intermediem orice tip de asigurare, atât pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Suntem singura societate de pe piață care pe lângă activitatea principala de intermediere produse de asigurare are in portofoliu si alte activități: - credite bancare si nebancare, leasinguri - agenție de turism pachete turistice interne si externe, bilete de avion - agenție imobiliară- închirieri, vânzări imobile. Destine Broker de Asigurare face parte din grupul Destine Holding și este una dintre cele mai puternice companii de brokeraj din Romania cu o pozitie de top in clasamentul pietei de profil. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Condiții de lucru Posibilitatea de a lucra out of office/hybrid Timp de lucru flexibil Echipă multiculturală Dezvoltare Traininguri de specializare Timp liber Evenimente/petreceri de companie
-
1
Firma Enovin Winery SRL, cu sediul in Valea Calugareasca, judetul Prahova, angajeaza agenti de vanzari pentru echipamentele de vinificatie si echipamentele viti-pomicole. Conditiile angajarii se discuta la sediul firmei. Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
1
Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
1
Ne marim echipa! Fabrica de procesare a carnii, situata in Busteni, jud.Prahova, angajeaza Agent vanzari pentru zona Prahova. Principalele responsabilitati: - promovarea produselor companiei - atragerea de noi clienti Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa aiba dorinta de a invata, de a se perfectiona si de a lucra atat individual, cat si in echipa. Oferim salariu atractiv. Te invitam asadar alaturi de noi, sa ne cunoastem si impreuna sa devenim o echipa puternica si performanta!
-
1
Angajez consultant imobiliar pentru Ploiesti. Persoana comunicativa si cu dorinta de munca. Experienta nu este necesara.
- Salveaza cautarea