Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Te gandesti sa-ti rotunjesti veniturile? Noi cautam asistenti in brokeraj in cadrul societatii CAMPION BROKER DE ASIGURARE SI REASIGURARE 1. Ce conditii minime trebuie sa indeplinesc? Trebuie sa ai diploma de bacalaureat, cazier curat si dorinta de munca :) 2. Cat este salariul? In functie de cat timp doresti sa aloci acestui job si cati clienti poti atrage pentru a face polite de asigurare(RCA, Casco, calatorie, sanatate, agricole, transport, etc). 3.Exista contract de munca? In domeniul asigurarilor, poti incepe cu contract de colaborare. 4. Exista un target de realizat ? Nu, insa cu cat reusesti sa cuprinzi mai multe tipuri de asigurari, cu atat venitul tau creste. 5. Existenta certificarii cu cod RAF constituie avantaj. 6. Experienta in vanzarea de asigurari generale, viata, sanatate constituie avantaj. 7.Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj. Beneficii: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF) GRATUIT ; - Grile de comisioane progresive, bonus de performanta; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Beneficii non-financiare: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist; - Oportunitatea de colaborare cu toti asiguratorii din piata; - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes si a propriei afaceri - Suport logistic, administrativ, IT contact :

  • NextGEN îți oferă cel mai mobil job! Vino în echipa de vânzari NextGEN și lucrează de pe teren! Cum știi dacă ți se potrivește? - Ești ambițios și dornic de afirmare? - Te consideri sociabil și îți place să cunoști oameni noi? - Îți place să lucrezi liber, nu sa stai închis într-un birou? - Îți place să vizitezi locuri noi ? Dacă ai raspuns cu da, noi te răsplatim cu: - Salariu atractiv, constituit din: salariu fix + bonuri de masă + bonusuri + comisioane +cazare + diurnă ; - Posibilitate de avansare în companie; - Super premii pentru agenții de top. Ce vei avea de făcut: - Să promovezi și să vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei NextGEN (internet, televiziune, telefonie fixă) direct pe teren; - Să creezi și să dezvolți legături cu potențialii sau actualii clienți; - Să asimilezi informații legate de avantajele și beneficiile serviciilor oferite Suna interesant? Hai sa ne cunoaștem, sună la numărul de telefon

  • 3

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 3

    Angajez operator factuirare telesales pentru vanzari medicamente Cerinte : Experienta in vanzari avantaj Disponibilitate si dorinta de a invata Cunostinte operare calculator ,excel Lucru in echipa , Anexeaza CV sau trimite CV pe WatsApp la nr de telefon

  • 16

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Angajam consilier vânzări pentru magazin de perdele și draperii

  • 14

    Magazinul GIZELL dorește să mărească echipa de vânzări! Cautam o persoana calmă și prietenoasa, dornică să fie alături de clienții noștri. Alături de noi vei învața să comunici, să vinzi și să colaborezi! In magazinul nostru vei găsi un mediu plăcut și competitiv în care vei avea oportunități de dezvoltare.

  • Ne marim echipa! Dacă ai bune abilitati de comunicare, dacă ești dornic sa oferi consultanta personalizata clienților, sau dacă ești în căutarea unui job care sa îți aducă venituri suplimentare și posibilitatea de a lucra de acasă, hai sa ne cunoaștem și stabilim toate detaliile!

  • 5

    Full time / Part time Finanțare pentru primele 12 luni; Grile comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitate de a promova profesional; Mediu de lucru plăcut.

  • 1

    Dacă esti o persoană dinamică, si iti doresti să începi o carieră în domeniul vânzărilor, atunci te asteptam în echipa noastră! Activitatea ta principală va consta în: -Promovarea serviciilor Orange pe teren din usa în usa; -Negocierea si încheierea contractelor cu persoane fizice. -Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; - Disponibilitate pentru program in a doua jumatate a zilei De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti : salariu fix + comisioane + bonus de volum; - Posibilitatea de avansare prin performanta intr-o companie multinationala; - Asimilarea unor cunostinte de actualitate in domeniul telecomunicatiilor (IT&C) legate de serviciile in fibra optica, prin satelit sau retele ADSL/VDSL; - Lucru in echipa si dezvoltarea spiritului de coechipier; - Premii speciale pentru agentii de top (excursii, bilete la concert, telefoane, etc.); - Tableta, cartela SIM, acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Daca esti interesat te astept sa depui un cv pe adresa de mail:

  • 7

    Te putem ajuta să devii partener in compania de brokeraj cu cei mai multi colaboratori din România. Poti oferi servicii de calitate in asigurari, credite, leasing, domeniul imobiliar, turism. Training gratuit si suport permanent din partea unui coordonator. Vei avea la dispozitie parteneri seriosi,o platforma avansata online, sistem de comisionare foarte atractiv, program flexibil, posibilitatea de lucru din orice localitate din tara.

  • 55

    Magazin de optica - consilier vanzari

  • 1

    Pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri de electronice la nivel international cautam consultant vanzari. Responsabilitatile sunt: - Consilierea clienților si vânzarea gamei de produse și accesorii; - Oferirea de consultanță de specialitate pentru toată gama de produse si soluții comercializate; - Transmiterea informațiilor despre caracteristicile tehnice si modul de folosire pentru produsele comercializate; - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități; - Implementarea promotiilor in magazine si comunicarea catre clienti a ofertelor curente; - Asigurarea suportului informational pentru personalul de vanzari din magazine; - Plasarea materialelor de marketing (brosuri, postere) la raft. Ca sa te potrivesti perfect ar trebui sa indeplinesti si cerintele de mai jos: - Studii medii/superioare; - Experienta pe un rol similar constituie un avantaj; - Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office; - Bune aptitudini de comunicare si persuasiune; - Limba engleza nivel incepator / mediu; - Simt practic al vanzarilor. Beneficii: - Salariu de bază atractiv; - Bonusuri direct proporționale cu performanța; - Oportunități de dezvoltare și avansare; - Asigurare medicală privată; - Telefon de serviciu+abonament si decont de transport.

  • 1

    Cerinte: Experienta de minim 2 ani in vanzari, de preferta domeniu tehnic; Disponibilitate pentru deplasari; Prezenta agreabila si comunicativa; Atitudinea independenta si responsabila; Experienta in utilizarea PC-ului; Permis auto cat B de minim doi ani. Condiții: Program full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate; Salariu motivant Responsabilități: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele; Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare; Dezvolta reteaua de clienti; Obtine comenzi si contracte; Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii; Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei; Intocmeste si transmite conducerii firmei rapoarte privind activitatea desfasurata.

  • 1

    Te-ai decis să începi o carieră în domeniul imobiliarelor, dar nu ai găsit încă echipa potrivită care să te ajute și să te formeze în acest sens? Un agent imobiliar trebuie să aibă abilități excelente de comunicare, să fie un bun negociator, rezistent la stres, atent la detalii și să aibă constant o atitudine pozitivă, indiferent de circumstanțele nefavorabile ce se ivesc până la finalizarea tranzacției. Crezi că ai toate aceste calități? Știm că nu este deloc ușor și poate nu ai în prezent toate aceste calități, însă noi te putem ajuta să fii cu un pas mai aproape de a-ți îndeplini visul de a deveni agent imobiliar. La Agenția OFICIAL MATOS IMOBILIARE apreciem cu adevărat efortul și dorința ta de a munci în vederea atingerii obiectivelor personale. Îți putem oferi un mediu de lucru plăcut, energie constantă, motivație deplină și un training intensiv continuu presărat cu dispoziție bună și cunoștințe practice dobândite în 13 ani de experiență pe piața imobiliară, toate acestea pentru a te forma pe drumul tău de a deveni un agent imobiliar de succes. Ne vom strădui să te ajutăm să dezvolți și să îți pui în valoare toate calitățile pentru ca în final să stăpânești și tu adevărata artă a tranzacțiilor imobiliare. Nu uita că munca este pasiunea pe care o depui în arta care te definește. Trimite chiar acum CV-ul tău la adresa alături de o scurtă descriere personală, iar în cazul în care ne-ai convins cu adevărat că TU ești persoana potrivită pentru acest job te vom contacta de îndată pentru a stabili un interviu. Mult succes!

  • 8

    Sofer cat B vechime min 3 ani sau 100 000 km parcursi fara evenimente domiciliu in Ploiesti Serios ,perseverent,lucru in echipa

  • 1

    Enovin Winery S.R.L, cu sediul in Valea Calugareasca, judetul Prahova, angajeaza personal pentru vanzari de utilaje utilaje de vinificatie, utilaje pentru sucuri si utilaje viti-pomicole. Conditiile angajarii se vor discuta la sediul firmei. Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: sau e-mail:

  • 2

    Descriere Allianz Tiriac Asigurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii. Ce asteptari avem? Sa ofere un feedback onest Sa invete in fiecare zi Sa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizare Sa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lor Sa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideile Sa fie creativi Principalele responsabilitati: Prospectezi incontinuu piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare Identifici nevoile de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate Mentii o legatura permanenta cu clientii si acorzi asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia Monitorizezi piata de asigurari si identifici oportunitatile de business. Abilitatile de care ai nevoie pentru performa in acest job: Sa ai spirit antreprenorial Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane Bune abilitati de comunicare si negociere Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj Experienta in vanzarea de produse si - servicii financiare constituie un avantaj Studii medii/ Studii superioare constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii legate de contractul de agent ai pagina noastra de web: https://www.allianztiriac.ro/ro_RO/cariere/cariere-posturi-disponibile/posturi-disponibile-agent-asigurari.html

  • 1

    Vrei sa faci parte din echipa noastra de colaboratori? Te asteptam sa ne trimiti cv - ul tau aici si te vom contacta telefonic pentru interviu!

  • Descriere Allianz Tiriac Asigurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii. Ce asteptari avem? Sa ofere un feedback onest Sa invete in fiecare zi Sa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizare Sa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lor Sa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideile Sa fie creativi Principalele responsabilitati: Prospectezi incontinuu piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare Identifici nevoile de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate Mentii o legatura permanenta cu clientii si acorzi asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia Monitorizezi piata de asigurari si identifici oportunitatile de business. Abilitatile de care ai nevoie pentru performa in acest job: Sa ai spirit antreprenorial Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane Bune abilitati de comunicare si negociere Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj Experienta in vanzarea de produse si - servicii financiare constituie un avantaj Studii medii/ Studii superioare constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii legate de contractul de agent ai pagina noastra de web: https://www.allianztiriac.ro/ro_RO/cariere/cariere-posturi-disponibile/posturi-disponibile-agent-asigurari.html

  • Salveaza cautarea