Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • vanzare prin telefon ,oferte ,contacteaza clienti farmacii ,prezinta promotii lucru in echipa cu livrator si agenti de vanzare absolvent facultate avantaj

  • Hai in echipa TELEKOM !i Ai peste 18 ani? Iti doresti un job stabil, cu contract de munca, program flexibil si oportunitati de cariera, trimite-ne CV ul tau la , sau pentru mai multe detalii suna la telefon 0728,786.442. Cautam colegi pentru echipa noastra de Agenti de Vanzati TELEKOM in PRAHOVA!

  • Optică medicală angajează consultant vânzări pe optică mobilă. Cunostinte in domeniul optic constituie avantaj. Se cere disponibilitate deplasări obligatorie.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Ne marim echipa! Daca esti o persoana dinamica si sociabila, responsabila si cu pofta de munca, in cautarea unui job stabil si pe termen lung si ai si permis de conducere, te potrivesti de minune in Echipa Marshall Imobiliare, ca BROKER IMOBILIAR! Trimite-ne CV-ul pe adresa de email: sau la sediul nostru: Ploiesti, str. Ghe. Doja, bl. 34A1, et. 1, ap. 5. Te asteptam cu drag in echipa noastra! Pentru mai multe detalii despre job, click aici: Descriere job: -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte -promovarea ofertelor catre clienti -vizionarea imobilelor cu clientii interesati -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare -consilierea clientilor si a proprietarilor -comunicare activa prin telefon, email si in persoana Ce trebuie sa aiba candidatul potrivit? -permis de conducere categoria B -pofta de munca -abilitati de comunicare, negociere si convingere -cunostinte de limba engleza cel putin la nivel conversational -cunostinte PC -spirit de echipa -proactivitate si spontaneitate -adaptare la situatii noi -putere de concentrare si atentie distributiva -loialitate si integritate -responsabilitate si organizare -punctualitate -atitudine pozitiva, deschisa si sociabila -orientare spre client -dorinta de castig Facilitati: -loc de munca stabil si pe termen lung -autoturism -aparat foto -telefon mobil -conditii optime pentru desfasurarea activitatii -salariu motivant influentat direct de performanta personala -echipa de profesionisti, tanara si entuziasta -posibilitatea unei cariere pe termen lung -posibilitatea reala de dezvoltare personala

  • IFN angajeaza consultanti de credit in zonele : Brazi, Barcanesti, Romanesti, Ciorani, Oferim contract de munca sau colaborare PFA, Bonusuri avantajoase. Va rugam sa trimiteti CV-urile dvs ca raspuns la acest mesaj.

  • Agent de Vanzari - domeniul - producator usi metalice - pentru constructii rezidentiale si nerezidentiale - experienta in vanzari : minim 1 an; - abilitati de comunicare si consiliere clientela. - carnet de conducere categoria B. ---------------------------------------------------------------------------------- reprezentant comercial/ contabil evidenta primara: - abilitati de utilizare a programelor: SAGA, EXCEL, WORD, EMAIL - experienta minim 1 an ---------------------------------------------------------------------------------- - INTERNSHIP VANZARI/COMERCIAL/CONTABILITATE - absolventi studii medii/superioare - abilitati de lucru cu computerul : WORD, EXCEL, EMAIL, FACEBOOK - nu necesita experienta

  • agentie recruteaza colaboratori in toata tara. intra acum pe adiragency.com si afla mai multe, sau suna la 0723411059

  • Livreaza medicamente catre clienti farmacii ,reprezinta firma in relatia cu clientul ,intocmeste rapoarte zilnice

  • Generali Asigurari Romania isi mareste echipa din Ploiesti!Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la in interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa-relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • Generali Asigurari Romania isi mareste echipa din Ploiesti!Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la in interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa-relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Salveaza cautarea