Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ZONA DE ACOPERIRE CLIENTI: PLOIESTI-DAMBOVITA SC General Agrocom Service SRL, firma cu experienta de peste 20 de ani pe piata muncii, angajeaza agenti de vanzari cu domiciliul in orasul Ploiesti. Cerinte: Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare către client, Abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriate, Abilitatea de a identifica și de a materializa oportunități Excelente abilități de comunicare, negociere și vânzare Foarte bune abilități de organizare a timpului și gestionare a resurselor Experienta minim 2 ani,in aceasta meserie Descrierea jobului: Îndeplinește planul de vânzări alocat, Construiește și menține relațiile cu clienții deja existenți și atrage clienți noi, Aplica și evaluează planurile de promovare a vânzărilor, oferă feedback și ia măsuri atunci când este necesar, Asigura încasarea în termenul stabilit a tuturor facturilor de vânzare către client, Este dedicat, are inițiativă și este condus de dorința de performanta. Beneficii: Pachet salarial atractiv(format din parte fixa+bonusuri),contract de munca pe perioada nedeterminata Logistica aferenta postului:( telefon , tableta, autoturism ) Oportunitatea dezvoltării carierei profesionale. Sediul firmei este situat pe strada Transilvaniei,nr.429 vis-a-vis de PUNCT METRO, Jud.Buzau

  • 1

    Angajam fete sau cupluri. Job disponibil in toate orasele. Castiguri 2500$+ ,respectiv 5000$+ pentru cupluri. Se poate lucra de la domiciliu.In Domeniul VIDCHAT-ului. Intimitatea e complet garantata. Va punem la dispozitie tot ce aveti nevoie pentru a reusi. Daca vreti o schimbare in viata dvs. din punct de vedere financiar ,aplicati cu CV-ul sau lasati mesaj cu numarul dvs. si cateva detalii. Numar de locuri LIMITATE !

  • Ne marim echipa de vanzari! Ce am aprecia la tine: Ambitia si dorinta de afirmare prin performanta; O atitudine pozitiva, dar si orientarea catre client; Abilitatea de a convinge; Dorinta de a imbina activitatea de birou cu cea de teren. * Experienta in domeniul telecom si spiritul antreprenorial poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Ce urmeaza sa faci: Sa promovezi si sa vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei Telekom (telefonie mobila, telefonia fixa, internet, televiziune, etc) catre persoanele juridice; Sa creezi si sa dezvolti legaturi cu potentialii sau actualii clienti business; Sa asimilezi informatii legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite. In schimbul implicarii tale, noi iti oferim: Venituri direct proportionale cu efortul, compuse din : salariu + commision + bonusuri de performanta; Suport continuu in desfasurarea activitatii cat si training-uri periodice; Plan de dezvoltare individual in cariera in interiorul companiei, in functie de profil si performanta; Acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Asteptam sa te cunoastem! Descrierea companiei: Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunica ii fixe i mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență.

  • Se cauta fata de peste 23 de ani, cu cunostiinte pc, pentru colaborare in imobiliare Ploiesti. Detalii la Permis de conducere reprezinta avantaj.

  • 2

    Angajam agent vanzari cu experienta,agenti imobiliari,asistent manager.contabil cu experienta .telefon:

  • 4

    Fabrica producatoare de incaltaminte de Protectia Muncii de inalta calitate, cu sediul in Franta, cauta reprezentant comercial pentru intreaga Romanie. Preferabil o persoana de sex masculin, care sa stapaneasca bine limba engleza. Aditional salariului, se acorda buget pentru masina, telefon, si cheltuieli cu deplasarea in tara. (cazare + mancare) Salariul poate creste progresiv, in functie de vanzari. Tipul jobului: Cu normă întreagă, Perioadă nedeterminată Salariu: De la 6.500,00RON pe lună

  • 2

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Societate cu peste 10 ani experienta in domeniul activitatilor de call center angajeaza agent call center part-time! Ce trebuie sa faci: Să contactezi telefonic clientii strict persoane juridice; Să promovezi produsele companiei și să convingi potențiali clienți să achiziționeze serviciul nostru; Să răspunzi la întrebările clienților; Să obții informațiile necesare despre clienții noi; Să înregistrezi și să completezi rapoarte despre apelurile telefonice;

  • 3

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • 1

    Angajam agent vanzari cu experienta,agenti imobiliari,asistent manager.telefon:

  • Descriere Partener regional E.ON E.ON Energie Romania este compania platforma care sustine si coordoneaza activitatea companiilor operationale ale grupului E.ON in sectorul energetic din Romania. Obiectivul nostru este sa asiguram furnizarea de gaze naturale si de electricitate pentru consumatori. Ne concentram eforturile pentru a fi recunoscuti ca furnizori de solutii eficiente, competitive si de incredere, care pot aduce mai mult confort pentru clientii nostri. E.ON a intrat in Romania in anul 2005, cand a preluat fostele societati de stat din domeniul gazelor naturale si energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON desfasoara in prezent activitati in 20 de judete situate in jumatatea de Nord a tarii, avand circa 3,1 milioane de clienti. In ultimii 11 ani,E.ON a investit in Romania peste 1,4 miliarde de euro. Suntem o echipa tanara, prezenta la nivel national, iar colegii nostri sunt ambitiosi, perseverenti, capabili sa se automotiveze. Ei inteleg ca in vanzari castigul este dependent de rezultate, iar rezultatele iti aduc satisfactia asteptata. Candidatul ideal Cautam oameni motivati, seriosi si dornici de afirmare, dispusi sa-si petreaca cea mai mare parte a timpului pe teren, in cautare de clienti. Abilitatile de manager si spiritul antreprenorial sunt necesare pentru succesul acestui business, pentru diversificarea si dezvoltarea noilor oportunitati, Experienta de minim 1 an in domeniul vanzarilor sau domeniul Energetic/ Telecom/ IT etc. constituie un avantaj, insa NU este obligatorie. Ne dorim sa ai: Diplomatie, proactivitate si orientare catre client; Buna cunoastere a tehnicilor de vanzare; Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si ascultare activa; Orientare catre client; Orientare catre rezultate si solutii; Abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; Disponibilitatea de a calatori. Descrierea jobului/Cerinte Promovarea si vanzarea produselor companiei E.ON Energie Romania si a serviciilor de furnizare de energie electrica si gaz; Prospectarea pietei si identificarea oportunitatii de obtinere si incheiere de contracte; Realizarea obiectivelor de vanzari lunare; Gestionarea si inregistrarea corecta a contractelor semnate; Identificarea de noi clienti; Reprezentarea cu integritate a brandului in toate relatiile cu clientii; Negocierea si incheierea de contracte. Oferim; Oportunitati de dezvoltare atat pe plan profesional, cat si personal; Pachet salarial atractiv; Instructaj in domeniul vanzarilor; Pachet complex de instrumente de lucru; Oportunitatea de a lucra intr-un mediu energic, alaturi de colegi cu istorie si experiente in industrii diverse.

  • 1

    Angajez consultanti produs in orasele Ploiesti, Campina, Busteni, Azuga, Predeal, Comanic, etc.. Pot aplica persoane care lucreaza ca vanzatori in florarii, magazine generale sau magazine cadouri, supermarketuri, etc. Plata se face pe baza de comision. Asteptam CV cu poza! Multumesc!

  • SC Colex Imobiliare SRL angajeaza agent imobiliar pentru zona Sinaia, Busteni, Azuga si Predeal; obligatoriu permis auto! Disponibilitate la program prelungit, se ofera salariu si comision!

  • 2

    Angajam urmatoarele categorii de personal: -agenti de paza - baieti, cu atestat -ospatari, barmani -maseur -personal curatenie -manipulanti Locatia este in Paulesti, dorim persoane serioase, garantam un loc de munca sigur si plata salariilor la timp.

  • 5

    Preia comenzi de la clienti ,factureaza ,intocmeste rapoarte Cunostinte oprarere calculator ,seriozitate ,perseverenta ,lucru in echipa Salariu fix plus bonus realizari

  • Cautam persoane interesate de domeniul vanzarilor de produse bancare, dorim sa ne extindem echipa mobila de vanzari a bancii. Suntem o echipa tanara care doreste sa se dezvolte si dorim sa ni se alature persoane dornice de afirmare si care isi doresc o cariera in domeniul bancar. Jobul presupune promovarea produselor companiei ,stabilirea de noi contacte atat cu persoane fizice cat si juridice,crearea unui portofoliu de clienti, incheierea de contracte. Activitatea presupune munca de birou dar poate presupune si munca de teren. Cerinte: - experienta in vanzari de orice fel minim 1 an (de preferat portofoliu de clienti) - studii superioare - domiciliul in Ploiesti - disponibile full time sau colaborare minim 4 ore /zi Beneficii: - experienta si posibilitate de cariera intr-o companie multinationala - trainning de specialitate - suport tehnic - produse competitive - beneficii financiare in functie de performante Cv-urile se vor trimite pe adresa :

  • Cautam persoane interesate de domeniul vanzarilor de produse bancare, dorim sa ne extindem echipa mobila de vanzari a bancii. Suntem o echipa tanara care doreste sa se dezvolte si dorim sa ni se alature persoane dornice de afirmare si care isi doresc o cariera in domeniul bancar. Jobul presupune promovarea produselor companiei ,stabilirea de noi contacte atat cu persoane fizice cat si juridice,crearea unui portofoliu de clienti, incheierea de contracte. Activitatea presupune munca de birou dar poate presupune si munca de teren. Cerinte: - experienta in vanzari de orice fel minim 1 an (de preferat portofoliu de clienti) - studii superioare - domiciliul in Ploiesti - disponibile full time sau colaborare minim 4 ore /zi Beneficii: - experienta si posibilitate de cariera intr-o companie multinationala - trainning de specialitate - suport tehnic - produse competitive - beneficii financiare in functie de performante Cv-urile se vor trimite pe adresa :

  • 19

    Cat B vechime min 2 ani Lucreaza in echipa Cerinte : Serios , disciplinat ,perseverent

  • 2

    Contacteaza clienti farmacii ,preia comenzi,factureaza Lucreaza in echipa Cunostiinte operare calculator

  • Descriere Allianz Tiriac Asigurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii. Ce asteptari avem? Sa ofere un feedback onest Sa invete in fiecare zi Sa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizare Sa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lor Sa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideile Sa fie creativi Principalele responsabilitati: Prospectezi incontinuu piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare Identifici nevoile de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate Mentii o legatura permanenta cu clientii si acorzi asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia Monitorizezi piata de asigurari si identifici oportunitatile de business. Abilitatile de care ai nevoie pentru performa in acest job: Sa ai spirit antreprenorial Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane Bune abilitati de comunicare si negociere Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj Experienta in vanzarea de produse si - servicii financiare constituie un avantaj Studii medii/ Studii superioare constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii legate de contractul de agent ai pagina noastra de web: https://www.allianztiriac.ro/ro_RO/cariere/cariere-posturi-disponibile/posturi-disponibile-agent-asigurari.html

  • Salveaza cautarea