Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Prahova

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Parc dezmembrari angajeaza consultant vanzari ( vanzator piese second hand) * activitatea se desfasoara la sediul nostru din Sat Corlatesti * program 9-17 , sambata 9-14 *activitate : vanzarea pieselor sh prin telefon sau la sediul nostru , necesita si dupa program sa se preia comenzi * NECESAR CUNOSTINTE IN DOMENIU VANZARI + PIESE AUTO , * SALARIU IN FUNCTIE DE VANZARI / COMISION DIN VANZARI

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • vanzare prin telefon ,oferte ,contacteaza clienti farmacii ,prezinta promotii lucru in echipa cu livrator si agenti de vanzare absolvent facultate avantaj

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu Suna repede (0790) 390 558

  • Caut loc de munca urgent, am 23 de ani și experienta de 2 ani în call center-relații clienți. Astept ofertele dumneavoastră, locație stabila Ploiești

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Generali Asigurari Romania isi mareste echipa din Ploiesti!Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la in interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa-relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali! Dacă vrei să fim colegi trimite CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon 0757240150.

  • Firma Enovin Winery SRL, cu sediul in Valea Calugareasca, judetul Prahova, angajeaza agenti de vanzari pentru vanzarea de utilaje agricole si utilaje de vinificatie. Conditiile angajarii se discuta la sediul firmei. Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0723029685

  • Livreaza medicamente catre clienti farmacii ,reprezinta firma in relatia cu clientul ,intocmeste rapoarte zilnice

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772!

  • Agent de Vanzari - domeniul - producator usi metalice - pentru constructii rezidentiale si nerezidentiale - experienta in vanzari : minim 1 an; - abilitati de comunicare si consiliere clientela. - carnet de conducere categoria B. ---------------------------------------------------------------------------------- reprezentant comercial/ contabil evidenta primara: - abilitati de utilizare a programelor: SAGA, EXCEL, WORD, EMAIL - experienta minim 1 an ---------------------------------------------------------------------------------- - INTERNSHIP VANZARI/COMERCIAL/CONTABILITATE - absolventi studii medii/superioare - abilitati de lucru cu computerul : WORD, EXCEL, EMAIL, FACEBOOK - nu necesita experienta

  • ERK ACCESORII angajeaza lucrator comercial pentru magazinul de accesorii auto din Ploiesti. Cerinte: - tanar absolvent, fara experienta; - cunostinte de utlizare a computerului; - seriozitate; - punctualitate; - abilitati de comunicare; - pasiune pentru masini si tunning auto; - permis categ. B. Responsabilitati: - receptionarea marfurilor conform facturilor; - ofera consultanta clientilor pentru a alege produsele potrivite; - lucreaza cu casa de marcat si incaseaza contravaloarea produselor; Program de lucru 8 ore pe zi Cei intersati pot depune CV-ul pe adresa de mail

  • Magazin de optica - angajam fete

  • Hai in echipa TELEKOM !i Ai peste 18 ani? Iti doresti un job stabil, cu contract de munca, program flexibil si oportunitati de cariera, vino cu CV ul tau la sediul Telekom din Ploiesti, dar suna innainte la telefon 0728,786.442 pentru a ti se indica la ce departament trebuie sa ajungi.. Cautam colegi pentru echipa noastra de Agenti de Vanzati TELEKOM in PRAHOVA!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Salveaza cautarea