Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Vrei sa iti suplimentezi veniturile? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand alaturi de noi castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • 2

    Esti o persoană ambitioasă care are planuri mari de viitor? Îți dorești să construiesti o afacere cu clienti multumiti, utilizând o platforma online? DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este una dintre cele mai puternice companii de brokeraj de asigurare din Romania, cu o pozitie de top in clasamentele pietei de profil. Incercam sa acoperim cat mai multe industrii de pe piata din Romania, de aceea produsele oferite acopera orice nevoi, pornind de la o asigurare medicala de top si terminand cu solutii profesionale de asigurare de raspundere civila, profesionala, asigurare RCA, asigurare CASCO si pana la asigurare de studii pentru copiii. Alatura-te echipei noastre daca esti interesat de acest domeniu! In plus,ca activitati conexe,se fac rezervari de vacante interne și internaționale, bilete de avion prin Destine holidays,intermedieri credite. Aveti la dispozitie parteneri seriosi,o platforma avansata online, sistem de comisionare foarte atractiv,program flexibil,posibilitatea de lucru din orice localitate din tara.

  • Este un job full time/part time, tu iti decizi programul Experienta nu este obligatorie la fel cum nu exista o varsta minima sau maxima de a putea lucra alaturi de noi Job-ul iti permite sa lucrezi atat de acasa cat si alaturi de noi la birou Atat comisioanele cat si bonsuruile sunt peste media pietei avand in vedere ca suntem cea mai buna companie de asigurari de pe piata la momentul actual.

  • Scurta descriere a companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Cerinte - Studii superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Cunostinte in domeniul comercializarii si al utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Responsabilitati -Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ; -Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) -Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; -Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Alte informatii Beneficii: -Venituri motivante, masina si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei -Training inclus Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale.

  • 3

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • Candidatul ideal? Tu, dacă... ... faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: reprezentant de vânzări pe teren! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca d teren; - ești dornic d afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea s rviciilor Vodafon l domiciliul pot nțialilor cli nți. C oferim? Avantaje pentru tine: - un pachet s l ri l motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.

  • Candidatul ideal? Tu, dacă... ... faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: reprezentant de vânzări pe teren! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca d teren; - ești dornic d afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Vodafon la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? Avantaje pentru tine: - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + bonus de performanta + comision din vânzări - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.

  • 6

    Cautam sa recrutam personal in vederea intermedierii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara). Pentru a putea face toate astea este nevoie de putina pregatire initiala, este vorba de un curs de initiere, care va ajuta in dezvoltarea profesionala si in autorizare. Taxa cursului necesar autorizarii este de 100 lei, iar cea de sustinere a examenului este de 250 lei. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon pentru a va da mai multe detalii https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6

  • 5

    inchiriez 13 camere pe termen lung. Fiecare camera are baie

  • 4

    Caut persoane serioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon.

  • Agent Vanzari Orange Store SIBIU Descriere job: Sa indeplineasca planul de vanzari, promoveaza, vinde serviciile si produsele Orange Romania asigurand o experienta placuta clientilor. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde produsele si serviciile Orange in magazin - Identifica nevoile clientilor, propune cele mai bune solutii, ofera consiliere si raspunde solicitarilor acestora; - Ofera suport pentru realizarea setarilor de telefoane, solutii de conectare la serviciul de date mobile, cu scopul de a maximiza utilizarea serviciilor de voce si de date; - Asigura gestionarea stocului de marfuri si participa lunar la inventarul marfii din gestiune; - Verifica documentele pentru incheierea contractelor cu clientii Orange Romania, arhiveaza contractele si documentele financiar contabile; - Incaseaza contravaloarea produselor si serviciilor Orange vandute, inregistreaza corect operatiunile efectuate; - Se informeaza referitor la produsele si serviciile Orange Romania, este la curent cu noile tehnologii pentru a raspunde prompt si clar nevoilor clientilor. Cerinte: Cunostinte de utilizare a PC-ului (pachet Microsoft Office) - Nivel studii - cel putin nivel liceal, studii universitare in curs ori finalizate; - O buna cunoastere a tehnicilor de comunicare moderne si a suporturilor pentru utilizarea acestora: telefon mobil, solutii de conectare la serviciile de date mobile; - Interes pentru tehnologii noi si intelegere a specificului pietei telecom; - Orientare catre client si rezultate; capacitate de a transpune in actiuni concrete obiectivele de vanzari in termenele comunicate; - Abilitati de comunicare, relationare, prezentare si negociere ; - Munca in echipa, initiativa, planificare si pro-activitate Oferta (bonusuri, beneficii): - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie de succes; - Salariu motivant.

  • 3

    Scurta descriere a companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Cerinte - Studii superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Cunostinte in domeniul comercializarii si al utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Responsabilitati -Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ; -Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) -Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; -Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Alte informatii Beneficii: -Venituri motivante, masina si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei -Training inclus Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale.

  • 9

    Disponibil online

    Ne marim echipa

    Vrei sa devii independent financiar și tu sa stabilești care este suma de bani ce îți oferă satisfacție și împlinire începând cu 10 ore săptămânal? Posibilitate de lucru care nu necesită experiență și se poate lucra de acasă! Fără program fix, fără șef și fără riscuri! Prezentarea nu te costă nimic! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești remunerat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Cod RAF (se poate obține și în cadrul companiei noastre dacă nu dețineți) Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/B3bTAenGeEu65zmb8

  • 4

    Vino să fii reprezentant de vânzari în echipa Provident! Noi știm sigur că pe TINE te vrem pentru că: Esti sociabil si dornic de rezultate Esti atras de munca în teren i de un program flexibil Ai studii medii Ai permis de conducere (constituie avantaj) Experienta ta va fi surprizătoare pentru că: Suntem ANGAJATOR DE TOP Avem grijă de oamenii nostri Actionăm cu responsabilitate, respect si transparentă Pregătim cariera ta prin programe de dezvoltare profesională În această călătorie: Promovezi produsele si serviciile noastre la domiciliul clien ilor Oferi împrumuturi si încasezi ratele acestora Atragi clienti noi si construiesti relatii pe termen lung Te vei folosi de tehnologie si de aplicatiile interne Iar la destinatie, pe lângă salariu fix, vei avea: Contract pe perioadă nedeterminată Bonusuri de performantă Abonament de servicii medicale si asigurare în caz de accident Telefon de serviciu si decont transport Asa că vino să ne cunosti si nu rata îmbarcarea în cea mai lină călătorie în domeniul vânzărilor! *este necesar sa aveti permis si masina personala Află mai multe despre noi pe www.provident.ro

  • Agenția de recrutare Crosswork se află în căutare de Agent vânzări clienți rezidențiali pentru biroul din Sibiu al clientului său, E.ON Servicii Clienți, companie multinațională activă în domeniul energetic. Rol: Asigură i dezvoltă o relație optimă cu clienții din segmentul de piață rezidențial, prin interacțiune directă sau prin mijloace online de comunicare. Aceștia pun în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare și negociere cu clienții, îmbunătățirea calității serviciilor. Astfel, se urmărește atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate și dezvoltare. Cerințe: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerin ele postului; Abilită i de negociere i prezentare bune; Spirit antreprenorial/motivare puternică; Abilită i analitice i conceptuale bune; Nivel ridicat al angajamentului i orientare către lucrul în echipă; Capacitate de lucru în condi ii de stres; Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă determinată. Persoanele interesate pot suna la

  • 7

    Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne la nr.

  • Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;

  • 3

    Daca esti o persoana sociabila (atat cat mai permit noile reglementari), iti place sa discuti cu oamenii si sa le oferi solutii potrivite nevoilor lor, tehnologia nu te sperie, ai absolvit liceul si esti in cautarea unui loc de munca, atunci esti unde trebuie! Crestem echipa si cautam colegi entuziasti, dar si suficient de disciplinati incat sa-si poata stabili singuri programul de lucru de acasa Noi iti oferim un portofoliu variat de produse din care sigur vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare potential client, training de specialitate, indrumarea unui coordonator experimentat, echipa faina care sa te incurajeze sa cresti profesional si un venit corelat cu munca depusa si realizarile tale. Lasa-ne cateva cuvinte despre tine si hai sa ne cunoastem. Impreuna, putem face din 2021 un an al performantei si prosperitatii!

  • Salveaza cautarea