Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • 1

    Firma germana, cu vechime de 55 ani in domeniul vopselelor, te cauta pe tine! Daca locuiesti in Bucuresti, Brasov sau Sibiu, ai putea fi cel potrivit ! Avem nevoie de tine in calitate de merchandiser pt. produsele noastre pe care le producem pt. unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de bricolaj din Europa. Ce oferim: - Contract de munca cu durata nedeterminata - Program de lucru 8 ore/zi - 24 zile de concediu de odihna/an - Salariu incasat fara intarzieri - Tichete masa - Bani transport - Bonus de performanta la fiecare 4 luni Bineinteles ca la inceput ne vom ocupa de formarea si scolarizarea ta, iar ulterior vor exista si alte teambuilding-uri. Daca esti interesat/a, te rugam sa ne trimiti un CV la adresa : Informatii sau raspunsuri la intrebari primesti la telefon:

  • 1

    Este un job full time/part time, tu iti decizi programul Experienta nu este obligatorie la fel cum nu exista o varsta minima sau maxima de a putea lucra alaturi de noi Job-ul iti permite sa lucrezi atat de acasa cat si alaturi de noi la birou Atat comisioanele cat si bonsuruile sunt peste media pietei avand in vedere ca suntem cea mai buna companie de asigurari de pe piata la momentul actual. Necesita diploma de bacalaureat

  • 12

    Disponibil online

    Broker in asigurari

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • Cerinte: - Experienta solida in vanzari in domeniul HoReCa/carnii si cunoasterea pietei de profil - Permis categoria B - Disponibilitate la deplasari jud. Sibiu si judetele limitrofe - Atitudine proactiva, orientata spre client, persoana motivata de rezultate - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere Descrierea jobului: - Prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti - Vizitarea clien ilor aronda i, conform rutei desemnate - Responsabil de vanzarea produselor companie si de incasarea soldurilor - Realizarea planul de vanzari bugetat conform targetului lunar; - Inchiderea procesului de vanzare prin recuperarea in intregime a contravalorii facturilor la toti clientii din portofoliu Oferta noastra: - Pachet salarial motivant + bonus acordat in functie de performanta - Masina de serviciu - Telefon mobil - Tichete de masa Pro Meat Distrib este importator si distribuitor national de materii prime pentru procesatorii de carne. Dispunem de un depozit propriu cu temperatura controlata in municipiul Sibiu la cele mai inalte standarde, putand oferi servicii logistice de depozitare, manipulare la temperatura controlata (congelata si/sau refrigerata.

  • Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne la nr.

  • 4

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată

  • 2

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;

  • 10

    Cautam sa recrutam personal in vederea intermedierii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara). Pentru a putea face toate astea este nevoie de putina pregatire initiala, este vorba de un curs de initiere, care va ajuta in dezvoltarea profesionala si in autorizare. Taxa cursului necesar autorizarii este de 100 lei, iar cea de sustinere a examenului este de 250 lei. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon pentru a va da mai multe detalii https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6 Pentru calcul oferte la asigurari aplicati aici!!!!!!! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdSFYYYt9AYCHBop-w1dLTTBmZw3zrNUArDA1VdZ11SstCh8w/viewform?usp=pp_url

  • Angajam vanzatoare cu experienta in comert, FARA LIMITA DE VARSTA , serioasa si implicata pentru magazin de bijuterii - tip stand stradal in Centrul orasului Sibiu Program 12 h / zi 15 zile pe luna - contract. Se ofera salariu fix, comision, bonusuri. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email :

  • 6

    Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :

  • showroom vopsele decorative,profile,tapet,perdele angajam consiler in vanzari Cerinte:prezenta placuta,cunostinte pc,permis cat B ,capacitate de organizare,fluenta si coerenta in exprimare, gestiune marfa oferim un mediu de lucru placut intr-o firma aflata in expansiune,instruire cobtinua la locul de munca,contract pe perioada nedeterminata,salariu fix plus bonificatie in functie de realizari.

  • Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne.

  • 2

    Esti vorbitor de limba germana si cauti un loc de munca? Noi venim mai aproape de tine. Unde? Medias Daca stapanesti limba germana la nivel conversational si ai abilitati digitale, nu ezita sa aplici la noi. Noi iti garantam un salariu atractiv, bonusuri motivante si un mediu de lucru modern. Pentru mai multe detalii scrie-ne aici:

  • E.ON Dialog SRL parte a grupului E.ON Energie GmbH angajeaza responsabil relatii clienti si vanzari Candidatul ideal: Esti o fire comunicativa si prietenoasa, orientata spre client? Stapanesti limba germana la nivel conversational? Ai abilitati digitale? Doresti sa oferi suport clientiilor din Germania? Responsabilitati: - Preluarea apelurilor, prelucrarea datelor și a solicitarilor din partea clientilor - Medierea cazurilor spre multumirea clientului - Incheierea noilor contracte de energie pentru client Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Program flexibil; - Sporuri, bonusuri in functie de performanta si calitate

  • Responsabilitățile acestuia vor consta în vânzarea de produse electronice și electrocasnice, oferirea de informații utile, dar și încheierea contractelor de creditare. Experiența în domeniul vânzărilor de produse electrocasnice reprezintă un avantaj. Căutăm în aceleași condiții, dar separat, și un reprezentant vânzări magazin pentru magazinul Q-House din Agnita. Salariu atractiv, bonuri de masă și bonusuri lunare din vânzări. Suna la numarul afisat, sau trimite CV...

  • 3

    Esti o persoana dinamica, sociabila si orientat catre cele mai bune rezultate? Iti doresti independenta financiara? Noi iti oferim un loc in echipa noastra. Cautam colaboratori in domeniul imobiliar ! Avem nevoie de energie mai multa in echipa si cautam un coleg nou pentru postul de agent imobiliar! Inovativ Imob Concept este o agentie imobiliara, dezvoltata din dorinta de a livra cele mai bune servicii pe piata imobiliara si cele mai bune conditii pentru agentii imobiliari. Experienta in domeniul imobiliar nu este necesara, dar daca o ai cu atat mai bine. Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti. 1) Activitatile principale ale posturilor de Agent Imobiliar si Consilier Imobiliar Promovarea firmei Inovativ Imob Concept , a imaginii firmei si a ofertei imobiliare a acesteia Studiul si prospectarea pietei imobiliare, selectarea imobilelor, contactarea proprietarilor. Deplasarea la imobile, intocmirea formularelor de colaborare si dezvoltarea bazei de date a firmei. Primirea clientilor cumparatori si chiriasi, analiza cererii acestora, prezentarea portofoliului de imobile potrivite cererii, prezentarea fizica a imobilelor si negocierea preturilor. Insotirea clientilor la notar in vederea finalizarii contractelor de vanzare cumparare si intocmirea contractelor de inchiriere in cazul chiriilor. Consultanta imobiliara pe tot parcursul procesului unei tranzactii imobiliare. 2) Ce primesti? Beneficii si bonusuri. Asistenta in teren pe perioada de training. - Birou propriu . Un mediu de lucru agreabil si modern. Comision din tranzactiile incheiate cu posibilitati de castiguri nelimitate. Posibilitati de promovare personala si profesionala. Prestigiul Si reputatia de a fi un component al echipei Inovativ Imob Concept. NU SE OFERA SALARIU FIX! Daca te regasesti in descrierea de mai sus.....te asteptam ! Permis de conducere: Categoria B Telefon :

  • REPREZENTANT VANZARI AUTOMACARALE, PLATFORME, TRANSPORT PENTRU ZONA TRANSLIVANIA Candidatul ideal Persoana dinamica, responsabila, cu experienta in vanzari de utilaje, pentru diferite zone din tara. Abilitati de comunicare si negociere Capacitate de lucru in echipa Capacitate de lucru cu respectarea termenelor Cuno tin e de limba engleză (limba germana constituie un avantaj) Cunoasterea pachetului MS Office Cunostinte tehnice de ofertare Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Inchirieri utilaje - platforme, motostivuitoare, automacarale, nacele, transport agabaritic. Incheierea de contracte comerciale conform politicii firmei; Supervizarea derularii contractelor comerciale (negociere-ofertare-intocmire-derulare); Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu clientii existenti si identificarea potentialilor clienti; Analizarea concuren ei pe pia ă i stabilirea solu iilor de optimizare a activitatii de vanzare; Coordonarea echipelor in locatiile de lucru, asigurarea de suport logistic impreuna cu celelalte departamente; Intocmirea rapoartelor cerute de management; Negocierea preturilor si oferirea asistenta tehnica clientilor;

  • Ai spirit de echipa si multa energie? Esti implicata si pasionata de beauty? Iti place sa lucrezi cu oamenii? Daca ai raspuns cu da la toate acestea, te asteptam in echipa My Geisha Sibiu. CV-uri la dresa de mail: tel

  • Salveaza cautarea