Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    RESPONSABIL: - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina CERINTE: - studii generale/ medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru

  • 17

    Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului. Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare. .Verifica periodic stocurile din magazin

  • 9

    Angajam reprezentant vanzari pentru produse tipografice Obiectiv: Trebuie sa se asigure de buna reprezentare a firmei si produselor tipografice pe care aceasta le promoveaza, pentru marirea portofoliului de clienti. Competente personale: - cunostinte bune de operare pe calculator - seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare

  • 20

    RALSI-ANT SRL Timisoara angajeaza consultanti vanzari anvelope, CU EXPERIENTA - studii superioare sau medii - utilizare calculator la nivel avansat sau mediu Se interactioneaza direct cu clientii iar activitatea se desfasoara la sediul firmei. Pentru cei cu experienta in VANZARI/FACTURARE ANVELOPE, salariul net este de 3000 lei (trecut si in contractul de munca) Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un C.V. la adresa de e-mail Cei selectati vor fi contactati pentru interviu.

  • 12

    DescriereFirma Partenera officia angajeaza Curieri/Livratori *Poți livra cu scuter, bicicletă ! *Câștigurile se virează la doua saptamani către tine! *Fără CV! Fără experiență! *Plata garantată pe ora ! Vino și tu în echipa noastră! Ce trebuie să știi pentru a deveni curier ? - Ești autonom și îți place să îti faci singur programul - Ai o modalitate de transport proprie - Ai un smartphone Android - Seriozitate și minim 18 ani * Disponibilitate la program prelungit! * Există posibilitatea de a primi tips de la client, iar asta mai adaugă in jur de 200 de lei pe săptămână. Pentru mai multe detalii! Vă rugăm sa ne contactați

  • Angajam Agent vanzari la biroul din Sannicolau Mare Program de lucru fix de luni pana vineri de la 09:00-17:00 Salariu 2300 Cerinte : studii liceu sau facultate. Totul se invata

  • 19

    Angajam agent vânzări pe zona județului Timis și imprejurimi. Se oferă: -mașina de serviciu -telefon mobil -salariu motivant 3000lei -bonus din vânzări Potențialul angajat trebuie sa aibă următoarele cerințe minime necesare: -cunoștințe în domeniul anvelopelor -studii minime, liceul cu bacalaureat promovat. -cunoștințe PC Pentru detalii si stabilirea unui interviu va rog sa ma contactati telefonic la numărul 0745122177

  • Va rugam sa lasati un CV si sa cititi anuntul! DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. (se lucreaza in functie de programul clientilor) Posturi disponibile in TIMISOARA si judetul TIMIS BENEFICII Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonusuri lunare semnificative Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • 4

    Va rugam sa lasati un CV si sa cititi anuntul! DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. (se lucreaza in functie de programul clientilor) Posturi disponibile in TIMISOARA si judetul TIMIS BENEFICII Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonusuri lunare semnificative Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • 4

    Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a-ti face o cariera si de a lucra pe termen mediu sau lung într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici! Vei beneficia de: - Curs de calificare profesionala - Training gratuit - Poti accesa trepte de cariera - Program flexibil Dacă esti o persoana: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; - cu spirit antreprenorial; - care deține o capacitate de analiză și sinteză; - cu abilități de comunicare și negociere; - care merge înainte, indiferent de obstacole; - cu o atitudine pozitivă, deschisă și care nu se mulțumesc cu puțin Ești mai mult decât binevenita în echipa Metropolitan Life! Integritatea, performanța și spiritul de echipă sunt valori care ne ghidează în tot ceea ce facem și criterii pe care le utilizăm în selecția celor care doresc să se alăture echipei noastre. Te asteptăm să te alături echipei noastre trimitandu-mi un CV la adresa Metropolitan Life este companie afiliata MetLife - Metropolitan Life Insurance Company, numarul 1, un lider global în asigurari garantate, accidente si imbolnavire, planuri de pensii şi programe de beneficii pentru angajati. Anunt pentru Timisoara!

  • Descrierea postului Pentru vestul si sudul Romaniei angajam doi reprezentanti comerciali in vederea pastrarii legaturii cu clientul si ofertarea gamei de produse DTN. Responsabilitati: - Ofera consiliere tehnica (la sediul firmei si la sediul clientilor); - Preia solicitarile de echipamente frigorifice si de aer conditionat; - Planifica specificul instalatiilor comandate de clienti; - Identifica si oferteaza echipamentele solicitate pentru proiecte; - Participa la cursurile de instruire puse la dispozitie de catre angajator. Cerinte Candidatul ideal: - Cautam o persoana cu experienta in climatizare, frigotehnie sau instalatii electrice; - Bune abilitati de comunicare si de conducere auto; - Abilitatea de a calcula capacitati necesare sistemelor ofertate si de a le oferta potentialilor clienti; - Cunoasterea limbilor engleze (necesar) si maghiare (avantaj). Oferta (bonusuri, beneficii) Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu corespunzator, care se discuta la interviu; - Formare profesionala, atat in Romania, cat si in strainatate; - Masina pentru deplasarile pe teren, telefon si calculator de serviciu. Descrierea companiei: Echipa DTN comercializeaza pe piata romaneasca aparate de aer conditionat si diferite echipamente frigorifice, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. Pentru informatii suplimentare consultati: https://www.dtngroup.ro/

  • 1

    Lucrează de acasă! Tu iti gestionezi timpul, tu iti creezi venitul! Noi suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Noi iti punem la dispoziție un program de pregătire profesională care te costa doar 100 de lei după care susții un examen la cel mai mic preț de pe piața 250 de lei pentru a te autoriza(obții un cod raf=atestarea intermediarilor în asigurări și un certificat de absolvire în asigurări și reasigurări) Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici formularul de mai jos iar eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSekA7_XRT7AaXC5NSHuHwP81G0sHxIk4-wPq0gvHvioTWBtFw/viewform?usp=send_form

  • 8

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj ( minim diploma bacalaureat); - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. - Exsperienta in asigurari constituie un avantaj ( PROGRAM DE FINATARE +COMISOANE); BENEFICII: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ); Schema de comisioane si bonusuri atractive; Grila de salarizare in functie de realizari +COMISIOANE ; Posibilitatea de promovare in cadrul programului “Trepte de cariera”; Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova profesional, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Program flexibil; RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari generale, asigurari de viata, asigurari de sanatate; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • 11

    Firma de distributie si consultanta in domeniul curateniei profesionale din Timisoara cautam reprezentant vanzari pentru domeniile HORECA, MEDICAL, OFFICE pentru zona TIMIS Viitorul nostru coleg trebuie sa gestioneze portofoliul existent de clienti, sa prospecteze piata, sa identifice clientii potentiali, sa prezinte, sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile din portofoliul firmei noastre. Cerinte: - dorinta de a incepe lucrul intr-o firma mica unde poate acumula multa experienta si poate avea realizari profesionale deosebite. - comunicativ - experienta minima in relatii cu clienti sau vanzari - disponibilitate pentru program sustinut, efort intelectual si deplasari zilnice la clienti - dorinta de a invata lucruri noi si ambitia de a fi cel mai bun in domeniul sau de activitate - abilitatea de a stabili contacte noi, de a construi si mentine relatii bune cu partenerii nostri de afaceri - cunostinte de operare PC - permis de conducere cat B Beneficii: - salariu negociabil la interviu. - bonusuri corelate cu realizarile - comision din incasari - dotari necesare desfasurarii activitati - traininguri de specialitate Toate detaliile legate de program si fisa postului se discuta la interviu. Asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail

  • 1

    Ne mărim echipa! Căutăm Agent de vânzări cu experiență în domeniul vânzărilor de carburant pentru județul Timiș și Bihor. Pentru a fi eligibil sunt necesare urmatoarele: - sa ai experienta in vanzari de carburant - vanzari directe catre persoane juridice- de minim un an; - sa ai abilitati de vanzare consultativa; - sa ai abilitati de planificare si organizare; - Sa fii orientat catre client si spre dezvoltarea relatiilor de business pe termen lung; - Sa fii capabil sa gestionezi proiecte cu termene limita; - sa ai permis categoria B. De asemenea, este recomandat sa: - ai cunostinte bune MS Office. Cei interesați sunt rugați să ceara detalii la nr de tel. 0770586105.

  • 4

    Cerinte: - experienta in vanzari minim 1ani - minim studii liceale Responsabilitati : - intretinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii dobanditi - realizarea targetului de vanzari - abilitati de comunicare si negociere. - abilitati de lucru intr-un mediu activ Bonusuri, Beneficii: - carte de munca - Bonusuri/Comisioane din realizari - Oportunitatea de a lucra intro echipa tanara, dinamica.

  • Angajam agenti comercial cu experienta

  • 10

    ANGAJAM AGENT ZONAL IN JUD.TIMIS,PENTRU POST DE VANZARI PIESE SI ACCESORII AUTO,CUNOSTINTE IN DOMENIU CONSTIUIE UN AVANTAJ. SE OFERA MASINA,TELEFON SI LAPTOP,SALAR ATRACTIV.PT.INF.LA TEL.0771328771.

  • 9

    Agentia Imobiliara Idea Real Estate Investment cu o experienta in domeniu de aproximativ 12 ani angajeaza in conditii avantajoase Consultanti Imobiliari in urmatoarele conditii si responsabilitati : - Prospectarea pietei imobiliare - Oferirea de consultanta imobiliara clientilor - Promovarea ofertelor imobiliare - Coordonarea procesului de vanzare a unui imobil - Promovarea serviciilor Se cauta persoane resposanbile cu urmatoarele cerinte : - Abilitati bune de comunicare , negociere si vanzare - Cunostiinte operare PC / Office - Studii medii / superioare - Persoane active, dinamice si optimiste - Detinere autoturism propriu Se ofera : - Comisione atractive din vanzari - Portofoliu de clienti - Baza de date - Promovarea portofoliului de oferte - Conditii de munca optime - Training individual Pentru mai multe informatii la tel : 0741209814 sau puteti trimite CV la adresa de

  • 1

    Angajez vanzatoare fete pt online si magazin fizic.

  • Salveaza cautarea