Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis Timisoara

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 4

    Candidatul Ideal BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, SERIOZITATE, EXPERIENTA IN VANZARI-constituie avantaj. CUNOSTINTE PC-, WORD, EXCEL, cunostinte AUTO CAD -constituie avantaj,permis auto,limba engleza: Descrierea jobului RESPONSABILITATI; -promovare produse; -prospectarea pietei; -ofertare produse; -contractarea si urmarirea lucrarii; BENEFICII: -masina de serviciu -telefon -laptop -bonuri de masa -posibilitati de promovare -salar atractiv si bonusuri consistente din vinzari Descrierea companiei COMERCIALIZAREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII DEALER AUTORIZAT: LINDAB, ROCKWOOL, FATRA, CEDRAL, VELUX, CREATON,

  • 2

    RESPONSABILITATI GENERALE: Experienta in vanzari (cunoasterea domeniului distributiei de echipamente, de produse alimentare / non-alimentare poate reprezenta un avantaj); Obisnuinta de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri (realizabile si realiste); Dinamism, energie, perseverenta; Capacitatea de organizare eficienta a activitatii profesionale si a timpului; Initiativa si spontaneitate; Abilitati de comunicare, de negociere si de lucru in echipa; Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta; Orientare catre oameni (clienti) si rezultate; Cunostinte de Word, Excel si Outlook; Cunoasterea limbii engleze / italiene / franceze poate reprezenta un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Permis de conducere cat. B; Capacitatea de a lucra in conditii de stress. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist si competitive; Training specializat la furnizori (in tara si in strainatate) ; Cursuri interne si externe pe domeniul de interes in activitate; Perspectiva de evolutie in companie si in cariera; Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare (prime, comisioane, premii, bonusuri de performanta) ; Masina de serviciu (daca este necesar); Telefon performant / calculator / laptop / alta aparatura (daca este necesar); Participarea la targuri si demonstratii in tara si in strainatate; Cursuri de dezvoltare personala, negocieri, vanzari, team-building-uri; Suport in activitate permanent; Echipa cu bune abilitati sociale dornica sa te primeasca in cadrul ei! Ne dezvoltăm continuu de 30 de ani datorită profesioniștilor din echipa noastră. Vino și tu alături de noi! Doar candidații selectați vor fi contactați

  • 2

    REPREZENTANT VANZARI SERVICII AUTO Cerințe: Experiența în domeniul vanzarilor ( experienta in domeniul vanzarilor sau reparatiilor de masini sau pieselor de schimb constituie un avantaj); Abilitati de comunicare si negociere, acuratete in exprimare; Persoana sociabila, dinamica, responsabila, eficienta; Permis categoria B. Responsabilități: Prospectarea pietei de profil, identificarea clientilor, stabilirea intalnirilor si reprezentarea companiei; Realizarea si prezentarea ofertei in concordanta cu nevoile clientilor, incheierea de contracte respectand politica de vanzare a companiei; Urmarirea derularii contractelor si incasarea platilor conform conditiilor stabilite in contract; Realizarea targetului de vanzari . Beneficii: Pachet salarial competitiv, masina de servici, telefon de servici, comisionare in functie de graficul targetului de vanzari. Telefon de contact :

  • 8

    Suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa ni se alature. Candidatul ideal este o persoana: -dornica de dezvoltare profesionala -care are cunostinte minime de lucru la calculator -cu spirit de echipa -constiincioasa, serioasa, punctuala si onesta Ideal ar fi sa cunosti cateva date generale despre ce se intampla intr-un magazin de optica. Ce primesti? -cafea si apa la dispozitie -salariu motivant, competitiv, cu posibilitate reala de majorare -21 de zile de concediu de odihna -comision din vanzari (in raport cu vechimea in firma) -mediu de lucru placut, sigur -programe de training (dezvoltare profesionala in functie de disponibilitatea ta) Ce vei face? -vanzarea produselor din portofoliul firmei -preluarea comenzilor de la clienti tinand cont de nevoile acestora -asigurarea si mentinerea curateniei la locul de munca -incasarea comenzilor -etichetarea produselor si aranjarea lor pe raft Programul este de luni pana vineri + 2 sambete pe luna. Postul este disponibil pentru punctele de lucru din Dumbravita (Galaxy Shopping) si Timisoara (Bega Shopping Center). Dupa cum vezi, candidatul ideal nu trebuie sa fie perfect, ne perfectionam impreuna! Trimite CV-ul tau la adresa de email

  • 2

    Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B- obligatoriu); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • 4

    Căutăm persoane care vor să înceapă o carieră în domeniul imobiliar, dinamice, motivate și dornice de a învăța lucruri noi. Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Care sunt cerințele? *Permis de conducere (categoria B- obligatoriu); *Abilități de comunicare și negociere. *Gandire analitica *Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. *Atitudine de auto-invatare Ce îți oferim? *Susținerea echipei în vânzările directe; *Bonificatie din vânzări + salariu fix *Telefon/ Laptop Dacă vrei să devii un Consilier Imobiliar de succes, așteptăm CV-ul tău cu o poză actualizată casa.casiani @ gmail.com sau agcasacasiany @ gmail.com

  • 2

    Angajam reprezentant vanzari magazin/depozit materiale de constructii. Salar fix+bonus vanzari . Cunoscator operare WinMentor.

  • 5

    BT Direct angajeaza in Timisoara, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.

  • 7

    Angajam agenti recrutare/tranzactii online, part-time. Contract de munca si bonusuri progresive. Contact

  • 27

    In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. SELL IMOB angajeaza agenti imobiliari Vrei sa inveti o meserie? Vrei sa fii independent? Vrei sa ai un program flexibil? Sa lucrezi intr-o piata dinamica? CERINTE: - persoana prezentabila, pozitiva; - entuziasm; - diplomatie si abilitate; - calitati de bun vanzator; - cunoastere limba engleza reprezinta un avantaj; - cunoasterea orasului Timisoara - cunostinte PC; - capacitatea de a finaliza tranzactii; - dorinta de perfectionare continua si de progres. OFERTA: - comision substantial in functie de rezultate - posibilitatea de promovare pana la statutul de partener - publicitate prin toate mijloacele specifice domeniului - traininguri si indrumare profesionista periodica - portofoliu bogat de clienti - mediu de lucru placut Daca sunteti interesat/a atasati un CV in mesaj.

  • 33

    - Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata d castig; - Abilitati d comunicare, negociere si persuasiune; - Flexibilitate, sociabilitate; - Corectitudine, responsabilitate; - Capacitatea d a acumula cunostinte noi; - Capacitate d planificare si organizare; - Orientare catre client si rezultate; - Experienta in vanzari constituie un avantaj. - Permis conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului - Promove za produsel comp ni i; - Cr e z si d zvolta relatii d part neri t cu cli ntii; - Urmareste r alizar obiectivelor ; - Prospect rea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; - Respectarea si indeplinirea sarcinilor primite; - Analizeaza si propune solutii pentru cresterea vanzarilor; - Cunoasterea pietei de profil si concurentei ; - Mentinerea gradului de neincasare a facturilor in limitele agreate; - Punct de lucru in Timisoara - Unul dintre posturi are si alte orase atribuite (Arad, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia...) Se asigura telefon, tableta, masina dupa caz Asteptam cv-urile la adresa de email: , Doar persoanele selectate vor fi contactate. Salar atractiv+ comision din vanzari Descrierea: Pro West Quality Firma noastra si-a început activitatea în anul 2018 prin intermediul colegilor nostri ingineri cu experienta,Printre clientii nostrii se numara în special societati comerciale mici mijloci si mari , cu cele mai diversificate domenii de activitate. Pentru acestea din urma, prestam servicii de consultanta si asistenta  complexa si eficienta. Scopul nostru este solutionarea problemelor de conducere si gestiune a clientilor nostrii, îmbunatatirea permanenta a culturii comerciale, informarea permanenta a clientului cu legislatia curenta, aflata în vigoare. Domenii de prestare a serviciilor : ISO 9001:2015 Implementarea sistemelor de calitate. ISO 14001:2015 Implementarea sistemelor de ghidare mediu centralizate. IS (IFS (International Food Standard), BRC (British Retailer Consortium)) Implementarea sistemelor de ghidare al sigurantei alimentelor. HACCP Implementarea, predarea, introducerea, evaluarea, certificarea sistemelor referitoare la siguranta alimentelor. Calcularea valorilor nutritionale

  • 5

    Angajam sofer categoria B din Timișoara pentru livrarea de piese auto! Mai multe detalii la telefon:

  • 3

    Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: informații la numărul de telefon

  • 1

    Loncolor își mărește echipa de Mercantizori în Timișoara căutând persoane serioase, responsabile și organizate. Oferim: Program de 8h/zi cu contract de munca pe perioada nedeterminata *Program de lucru luni-vineri 8-16 Echipa tânără si dinamică Salariu atractiv, bonuri de masa, decontarea transportului plus bonus din vanzari Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei Mediul de activitate al mercantizorului cuprinde magazinele clienților din partea de sud a orașului. Pentru mai multe detalii la tel .

  • 2

    Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti un CV pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!

  • 3

    Angajam casieri,lucratori comerciali,vanzator cofee corner full-time.( PROFI Calea Dorobanților,Simion Bărnuțiu) - Oferim tichete de masă în valoare de 15 lei în primele 9 luni de contract și de 20 lei începând cu luna a 10-a,tichetele cadou de Paște și Crăciun + alte bonusuri. Daca esti interesat te asteptam la un interviu.

  • 6

    Angajam agent vanzari, in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati: dezvoltarea portofoliului de clienti , oferatre si vanzarea produselor companiei. Condusul autoturismelor firmei. Cerinta OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus, experienta in domeniul tamplariei lemn sau PVC, constituie avantaj dar nu este obligatorie. Oferim: Salariu atractiv si stabil + bonus; mediu de lucru placut, bazat pe respect; pregatire profesionala; transport asigurat. Asteptam CV-ul dvs. la email: , mesaj SMS sau Whattup la

  • 22

    Vino alaturi de echipa NEO daca: -esti pasionat de imobiliare ; -ai spirit antreprenorial; -esti o persoana pozitiva; -vorbesti si scrii corect gramatical; -iti place sa interactionezi cu oameni noi; -detii permis de conducere sau intentionezi sa detii permis de conducere ; Daca corespunzi cerintelor noastre lasa-ne un CV/ mesaj. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Mentionam ca experienta in vanzari constituie un avantaj, dar nu este un criteriu definitoriu! Te asteptam!!!

  • 3

    Cerințe: Experienta de minim 2 ani in vanzari a materialelor de constructii; Disponibilitate pentru deplasari; Prezenta agreabila si comunicativa; Atitudinea independenta si responsabila; Experienta in utilizarea PC-ului; Permis auto cat B de minim 1 an. Condiții: Program full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Telefon mobil/Tableta; Masina de serviciu; Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate; Salariu motivant Responsabilități: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele; Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare; Dezvolta reteaua de clienti; Obtine comenzi si contracte; Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii; Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei; Intocmeste si transmite conducerii firmei rapoarte privind activitatea desfasurata.

  • Salveaza cautarea