Anunțuri
Locuri de munca Bacau Bacau Disponibil imediat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo
-
Societate de constructii drumuri cu santiere pe raza Judetului Bacau. Angajeaza in domeniu : -Ingineri -Subingineri -Maistri -Tehnicieni Permis de conducere Categoria B . Pentru mai multe detalii cu privire la locul de munca sau stabilirea unui interviu sunati la numerele de telefon :
-
#Multinațională de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recrutează consultant financiar în Bacău! Oferim o gamă extinsă de soluții financiare personalizate adaptate nevoilor fiecărui potențial client. De ce tu ești sociabil și responsabil comunici ușor și ești orientat spre rezultate îți dorești să-ți dezvolți o carieră și un bussines propriu într-un domeniu în plină expansiune ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) știi că pentru a avea succes este nevoie să îți asumi responsabilități De ce noi iți oferim cel mai bun program de pregătire și training în domeniu te bucuri de susținerea și feedbackul managerului pe toată perioada activităților tale pentru a pune în practică cele învățate ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim și sigur. Ce îți oferim? un mediu de lucru plăcut și un colectiv prietenos, oportunitatea de a decide singur ă cât vrei să câștigi pe măsura implicării și a eforturilor tale (comision+bonusuri), ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor personale, șansa de a promova pe baza unor criterii clare, pe baza performanței. Dacă deții diplomă de Bacalaureat, manifești interes pentru învățare constant și îți dorești să lucrezi full-time sau part-time, atașează CV-ul tău sau contactează-mă telefonic, iar apoi o să detaliem la interviu.
-
Angajez personal pentru instalari cabluri electrice, telecomunicatii si fibra optica. Se efectueaza lucrari de instalatii electrice pentru cladiri, curenti slabi, instalari cabluri electrice de alimentare, iluminat, instalari fibra optica. Permisul de conducere categoria B constituie avantaj.
-
ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!!! Te pasionează mașinile și dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o noua provocare? Alătură-te echipei noastre conduși de excelență, dedicați meseriei și clienților. Service Auto Alexa Bacau caută colaborare angajare tinichigiu auto. Cerințe: -Experiența in domeniul tinichigerie auto -Atenție la detalii respectând procedurile tehnice de lucru conform comenzilor de service -Efectuarea controlului final după reparație pentru asigurarea calității lucrării -Seriozitate -Permis cat.B -Deschis colaborării in echipă -Atenție față de client -Efectuarea curățeniei la postul de lucru Oferim: -Venituri financiare motivante cu procent din lucrările efectuate -Plata săptămânal -Condiții bune de lucru cu echipamentele necesare -Cursuri perfecționare -Contract de muncă nedeterminat -Înțelegere și respect -Flexibilitate în luarea deciziilor și deschiși la o colaborare bună pe termen lung -Suportul echipei -Diverse avantaje personale -Avantajul de a lucra într-o companie stabilă și serioasă, cu vechime de peste 30 de ani în domeniul auto in formare și dezvoltare continua cu oameni profesioniști. Program: Luni-Vineri: 8:00-17:00 Pauza masa: 60 min. Sâmbăta-Duminica: Liber De abia așteptăm să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. CV-urile se pot depune la sediu în Str.Izvoare Nr.6 Bacau sau pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon.
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri
-
Descriere&Cerințe: Beneficii: * Program flexibil: îți poți stabili programul de lucru in funcție de tine și de clienți * Training-uri și programe de dezvoltare: va oferim un program de dezvoltare profesională concepute pt îmbunătățirea abilitaților * Câstiguri pe măsura: vei fi recompensat financiar pe măsura efortului depus Ești colegul ideal dacă: * Ești conștient de faptul ca pentru a avea succes e nevoie de perseverenta și disciplina * Ești comunicativ și deschis in a cunoaște oameni noi * Cauți un mediu armonios și colectiv plăcut * Dorești sa te dezvolți si sa-ți dai propria valoare * Ai abilitați de comunicare și îți dorești sa Cunoști oameni noi * Esti disciplinat și perseverent, deoarece sunt calități cheie in acest domeniu Condiție minima necesară: diploma de bac. Genul de job in care te afirmi, ai un program flexibil, ești remarcat și plătit pe măsura eforturilor tale. Alatura-te echipei!
-
caut personal pentru santiere in Belgia :șef de echipa cititor de plan meseriasi in domeniu constructi :dulgherii ,fierari, zidărie,interioare ,acoperise ne Calificați ... pentru mai mute detali sunați la Nr de telefon
-
Transfer Driver Privat Gmbh angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei .
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.
-
Clinica angajeaza asistenta medicala stomatologie. Colectiv tanar, salariu motivant (3000lei-4000lei) bonusuri de performananta. Contact mesaj wapp sau email. Multumesc!
-
Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc Program de lucru: luni-vineri 08:
-
About Company: SC Tel Top Solutions Srl - Worldwide service and maintenance for automated equipment in food and beverage industries. Place of work: The work is carried worldwide - We accept applicants from all Romania city's and region's. Job positions: Automation Technician, Process Technician Requirements: - English ( Other languages are a +) - Good comunication skills. - Technical background and technical skils. - PLC programming: ( LAD FBD SCL) OR PC programming (C# C++) (both is a +) - Knowledge of Microsoft Office package (Word Excell ) - Electrical knowledge ( knowleadge about: automation, mechanic, pneumatic, electronic components is a ++) - Driving license category B - Availability to travel abroad. - Availability to flexible schedule. Salary: 3000 Euro to 5000 Euro Gross regarding the experience. A fast increase plan (6 to 12 months) up to maximum salary for entry level applicants. The first probation month is payed. Job Key Responsibilities: - Perform technical & maintenance support according to the service plan. - Install existing software and program equipments in customer locations worldwide. - Assure validation of equipments with customers representatives. - Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service. - Maintain customer service logs and internal service records. - Reports for technical service carried to the project responsible. - Contribute to the continuous improvement of our products and processes. We wait your CV at: a n d r i e s c o n s t a n t i n 2 2 @ y a h o o . c o m or call directly to discuss.
-
Clinica de recuperare Bacau- echipa de conducere noua
-
Societate comerciala avand ca domeniu de activitate Lucrari de Foraj si Sondaj pentru Constructii angajeaza personal tanar ( 18 - 35 ani ) chiar si necalificat in domeniu, pentru postul de SONDOR foraje puturi de apa. Ce oferim : salarii motivante calificare la locul de munca cursuri de specializare in domeniu , acreditate ( Sondor ) posibilitate de a avansa pe postul de Sondor Sef alte cursuri acreditate ( masinist la masini pentru terasamente , sudori, etc ) ajutor pentru obtinere permis de conducere ( Cat. C, E ) Diurna pe toata perioada de deplasare, inclusiv Duminica daca se ramane in deplasare Cazare Transport Plata la timp a salariilor si a diurnei ( 15 - 30 ale fiecarei luni ) Ce asteptari avem : disponibilitate pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei pe perioade mai lungi persoana onesta, serioasa, organizata si prompta permis minim cat. B persoana implicata si dornica sa invete Avem in dotare utilaje noi ( nu necesita reparatii ) , performante, de ultima generatie. OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !!
-
Angajam personal Specializat pe urmatoarele posturi : SONDOR: -executa , impreuna cu echipa, lucrari de foraj, manevra, tubaj, probe de productie in conformitate cu programele de executat - experienta minima 1 an la un post de lucru esemanator ( foraje puturi de apa, pompe de caldura, micropiloni, prospectiuni, etc - bun organizator - disponibil pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei - persoana onesta, serioasa, organizata, prompta - constituie avantaj domiciliul in Judetul Bacau - Permis minim cat B ( cat. C E constituie avantaj ) - Avem in dotare utilaje aproape noi ( nu necesita reparatii ) de ultima generatie, fiind printre cele mai performante din Tara ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru sau pe toate retelele de socializare ) - OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !! - Activitatea se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei - SE ASIGURA TRANSPORT, CAZARE si DIURNA pentru deplasare - SALARII MOTIVANTE in functie de performanta - Plata la timp a salariului si a diurnei Suntem deschisi pentru colaborare si cu personal tanar, dornic de afirmare si invatare a unei meserii .
-
Se va lucra pe excavator sau pe vola , la punct fix in statia de sortare , situata intre Sascut si Adjud. Trimite Cv si vei fi contactat . Tel program lucru 8 ore , se deconectează chelt de transp .