Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Promovat
Cerinte - experienta anterioara minim un an intr-un mediu de productie; - studii medii - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - rezistenta la stres Descrierea jobului - Raspunde de activitatea de productie pe liniile din subordine - Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane - Alocarea operatorilor la statia de lucru - Este responsabil pentru instruirea operatorilor si a operatorilor nou angajati; - Se asigura ca la inceput de schimb sau dupa efectuarea change over-ului, instructiunile de lucru sunt la posturile de lucru; - Este responsabil de prioritizarea change over-elor in functie de planul de productie; - Se asigura de realizarea planului de productie în ceea ce priveste calitatea si cantitatea; - Modereaza sedinte la inceput de schimb cu echipa din subordine; - Responsabil pentru comandarea materialului in functie de planul de productie; - Se asigura de completarea zilnica a fiselor mentenanta. - Se asigura de completarea zilnica a formularului de prima piesa (first off). - Se asigura ca sunt respectate standardele privind bazele calitatii QB (Quality Basic), standardele de 5S; Oferta: - Salariu 5000 brut - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita (felul unu si felul doi) - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte 25% - Spor ore suplimentare 200% - Asigurare medicala privata Asirom
-
Promovat
Companie de renume in productia de rulote de lux, cauta Electricieni Auto, Tehnicieni electronici sau Tehnicieni in mecatronica pentru noul sezon de lucru din 2024. Incepe anul cu o oferta pe masura abilitatilor tale! Cazarea este asigurata DATA INCEPERII: imediat; LOCATIE: Germania, Bavaria (langa Beyruth) OFERTA: 17,00 euro brut pe ora + 40 euro diurna pe zi lucrata Salariu lunar L-V: 2800 euro NET (1960 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) sau Salariu lunar L-V + S(optional): 3040 euro net (2200 salariu + 840 euro diura - 25 zile lucrate luna) Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu. Transport: regim propriu Este necesara masina personala sau gruparea cu alte persoane care detin Voucher de 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania* Trimite-ti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul ELECTRICIAN RULOTE prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741717288 si veti fi contactat in cel mult 48 de ore pentru interviu! CERINTE DE BAZA: - Formare profesionala ca electrician auto, tehnician electronic sau tehnician in mecatronica ( diploma); - Peste 3 ani de experienta profesionala; - Capacitatea de a lucra in mod independent; - Permisul de conducere si masina personala sunt necesare pentru deplasarea la locul de munca; - Limba germana minim nivel B1 - conversational tehnic; DESCRIEREA JOBULUI: - Montaje electrice complexe pentru rulote de lux; - Asamblarea sistemelor de cabluri in interiorul vehiculului; - Conectarea componentelor caroseriei cu sistemul vehiculului; - Crearea de sisteme de comanda si control - Instalarea sistemelor de joasa tensiune de pana la 400V; - Instalatii speciale ale componentelor electrice si electronice suplimentare ; - Testarea vehiculelor in conformitate cu VDE DGUV; VERIFICARI INAINTE DE PLECARE: Interviu de recrutare cu MHR Consulting - testarea limbii engleze; Interviu de selectie cu angajatorul din Germania - testarea limbii germane; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6luni) in format fizic sau online; Permis de conducere categoria B constituie avantaj; TRANSPORT IN GERMANIA: In regim propriu cu masina personala sau cu un alt candidat care detine masina Transportul la locul de munca se realizeaza de asemenea cu masina personala; Rambursarea costurilor initiale de calatorie in Germania sub forma de voucher unic de 50 EUR pentru benzina *In cazul in care nu detineti masina personala, aveti optiune de a va grupa cu o persoana care detine PROGRAM DE LUCRU Timp de lucru: 5 zile pe sapt. L-V 8 h pe zi Schimbul 1: 06:00 la 14:45; Pauza de masa: 45min pauză pe zi Orele suplimentare : Sambata (optional) PLATA SALARIULUI: Oferta este formata din salariu + diurna: 17,00 euro brut pe ora + 40 euro diurna pe zi lucrata Plata punctuala a salariilor pana la data de 15 a lunii urmatoare Salariu L-V: 2800 euro NET (1960 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) sau Salariu L-V + S(optional): 3040 euro net (2200 salariu + 840 euro diura - 25 zile lucrate) Vezi calculator salariu in functie de clasa de impozitare: https: www.brutto-netto-rechner.info gehalt calculeaza_salariul_brut_net_germania.php CAZARE: Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu. ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cazare organizată se aflata la maxim 25km distanța de locul de munca BENEFICII: 1) Oferta incepand de la 2800(L-V) sa 3040(L-S) euro net (salariu+diurna) contract de munca legal; 2) Remuneratie atractiva in functie de experienta profesionala si de competentele lingvistice 3) Cazarea asigurata la sosire in Germania pe perioada nedeterminata; 4) Prima de Craciun si de vacanta (dupa 6 luni de angajare) 5)Prima de Craciun si de vacanta (dupa 6 luni de angajare) 6)Oportunitate de angajare pe termen lung 7)Asigurare legala de sanatate, sociala si de pensie,Zile de concediu (in functie de vechimea in munca) 8)suport din partea MHR Consulting Romania pe toata perioada de sedere in Germania Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul EELECTRICIAN RULOTE prin SMS WhatsApp la numarul 0741717288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu! DE REȚINUT: In cazul in care nu detineti masina personala pentru deplasare in Germania si la locul de munca va recomandam sa veniti catre noi cu o recomandare a unei persoane care detine si are aceeasi calificare ca dvs. Va garantam prioritate in cazul angajarii pentru atat pentru dvs. cat si pentru recomandarea efectuata.. Pe perioada cat veti locui in Germania va trebui sa va asigurati cheltuielile legate de hrana pana la incasarea primului avans de regula la 2 saptamani dupa angajare. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cerinte Studii medii, de preferinta profil tehnic; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi Diploma de sudor Experiența anterioară în domeniu similar Cunostinte sudura TIG si MIG MAG, ideal ar fi sa cunoasca TIG (asta ii nevoie foarte mare) Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Descrierea jobului Plasarea tuturor componentelor in dispozitive conform planurilor de productie sau schitelor si sudarea acestora impreuna Repararea manuala prin sudura a pieselor care necesita acest lucru Furnizarea de piese reutilizabile in productie pentru prelucrarea ulterioara; Tratarea partilor deteriorate conform procedurii de rebuturi Monitorizarea celulelor de producție în privința echipamentului de sudură și a perifericelor adiacente necesare Asigurarea setărilor de bază, precum și starea dorită a echipamentelor și programelor Raspunde de pregatirea lucrului conform instructiunilor de lucru, a documentelor si desenelor de lucru Oferta: - Salariu 5500 brut - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita (felul unu si felul doi) - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte 25% - Spor ore suplimentare 200% - Asigurare medicala privata Asirom
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!
-
Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
-
Fabrica de confectii imbracaminte din Oradea, str. Simion Barnutiu nr. 15, cu activitate de 30 ani in domeniu, angajeaza personal calificat si necalificat pentru activitatea de: - cusut la masini simple si masini speciale; - cusut manual; - calcat interfazic, calcat final; - finisat; - semnat; - croit banzic, spanuit, timbrat; Program de lucru: 06:30 - 15:00, cu 30 minute pauza. Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - munca intr-un singur schimb; - salariu intre 1850 - 2300 lei net (in mana) - 20 tichete de masa pe luna de 25 lei/tichet; - decont abonament transport local;
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Firma de constructii din Oradea, angajam sofer categoria B pentru transport muncitori si materiale.
-
APT Prohuman angajeaza operatori productie pentru unul din cei mai mari angajatori din zona Carei. Se cere: Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi; Atentie la detalii; Oferim: Salariu Atractiv; Tichete de masa de 20 lei/zi lucrata; Bonus de prezenta in valoare de 600 lei brut; Bonus de productivitate; Spor de noapte de 25 %; Ore suplimentare platite 200 %; Al- 13 - lea salariu; CONTRACT PE PERIOADA NEDETERMINATA; Transport asigurat din Marghita - Carei; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt .
-
Angajam soferi profesionisti in echipaj C+E pe curse internationale tur retur. Se fac 4 curse lunar Camionane mega cu Dube Frigo. Pauze le de 45 ore obligatoriu acasa Sofer obligatoriu din oradea cu minim 3 ani experienta. Nu angajam din alte judete
-
Promovat
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Angajam sofer comunitate duba prelata 10 paleti , dotata utilata pentru comunitate , model Renault Master 2022 euro 6 , plata garantata la venirea din cursa , pentru mai multe detalii informatii la tel
-
Promovat
-
Laboratoarele Medicis Oradea angajeaza asistenta medicala generalista . Trimite CV pe adresa de pe site laboratoarelemedicis.com Oferim salariu motivant si un mediu de lucru colegial. telefon pe site laboratoarelemedicis.com
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Velența, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Angajam sofer pe camion categoria C+E , cursele fiind Romania-Italia tur-retur.
-
Promovat
Recrutam soferi cat C, C+E pe camion de mare tonaj cu cimentruck. Rute locale in zona de Nord-Vest a tarii si in Nord-Estul Ungariei. Candidatul ideal: - Detine permisul de conducere categorie C+E - Certificat Atestat de Competenta Profesionala pentru transport marfa generala. Salariu atractiv ! Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul .
-
ROLCENTER SRL cu sediul in mun. Oradea (cart. Episcopia Bihor) angajeaza personal birou comercial cu experienta in vanzari produse industriale. Rolcenter SRL comercializeaza roti si role industriale Wicke, anvelope Solideal, Continental si Trelleborg pentru stivuitoare, comercializam doar produse de calitate premium. Se cere: - experienta in activitati de birou comercial (ofertare, facturare, ...) - abilitati de comunicare si negociere - cunostinte de utilizare microsoft office, programe de facturare, ... - cunostinte de limba engleza Se ofera: - pachet de salarizare competitiv pietei - decontare transport - tichete de masa (35 RON zi) - respectarea stricta a programului de lucru Activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru corespunzator asteptarilor din ziua de azi, programul de lucru este de luni pana vineri, de la ora 08:00 pana la 17:00 (cu 1 ora pauza) Rog trimiteti CV pe adresa:
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Angajam Sofer tir categoria C + E In vederea dezvoltarii flotei actuale avem nevoie de colegi noi pentru transport tur -retur , comunitate si INTERN ptr semiremorci prelata Cerinte minime: -Permis de conducere C, E -Constituie avantaj atestat ADR colete -Certificat de transport rutier de marfa -Avize ( medical si psihologic ) valabile -Oferim stabilitate si salarizare atractiva Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic
-
Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea programului de condus al soferilor -Activitati aferente departamentului alocat -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - training și suport - salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa (fara spatii) pastur_oradea @ yahoo. com