Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-0-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse congelate premium catre clienti din Retail si HoReCa la nivel national cu sediul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pentru rolul de Asistent Manager. Cerinte: Studii medii finalizate; Bune abilitati de comunicare; Bune abilitati operare PC; Dorinta de invatare si dezvoltare; Adaptabilitate si atentie la detalii; Reprezinta un avantaj experienta pe un rol similar; Reprezinta un avantaj experienta in domeniul FMCG; Responsabilitati: Oferirea de suport in activitatea zilnica Managerului Comercial al companiei; Comunicarea telefonica sau in scris cu clientii si furnizorii companiei; Mentinerea legaturii si asigurarea unu bun flux de comunicare intre departamentele interne; Transmiterea de informari privind promotii, creante, termene si preturi catre partenerii companiei; Actualizarea permanenta a bazelor de date interne; Pregatirea de rapoarte, situatii si prezentari pentru Managementul companiei; Program de lucru: Luni Vineri, 08:00 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Pachet salarial extrem de motivant; Tichete de Masa; Abonament medical privat; Decont transport; Perioada de training si induction asigurata; Oportunitati reale de avansare;
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. In prezent suntem in cautarea unei femei de serviciu. Cerinte: - minim 8 clase absolvite; - Persoana serioasă, muncitoare, responsabilă; - Atitudine pozitiva; - Capacitate de a lucra in echipa. - Disponibilitate pentru lucrul in schimburi, Responsabilitati: - mentinerea curateniei in spatiul alocat si dezinfectarea periodica a ustensilelor folosite; - utilizarea corespunzătoare a echipamentului din dotare şi a solutiilor de curăţenie. Oferim: - Salariu fix, - Bonuri de masa, - Contract de munca pe perioada nedeterminata, - Masa calda. Descriere companie: Poate ne știi de pe Facebook sau Instagram, unde punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii. Sau poate ai aflat de la TV ori de pe net că avem crenvurştii perfecţi aşa cum sunt pur şi simplu nu ai cum să-i îmbunătăţeşti, sunt cei mai gustoşi. Nu degeaba crenvurștii noștri cu piept de pui sunt cei mai vânduți din piață şi din univers. Dacă îți sunăm cunoscut dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Avem o mulţime de produse de cea mai înaltă calitate. Hai să-ţi povestim despre salamurile noastre crud-uscate, despre şunca Praga, despre bacon, cârnaţii semiafumaţi, Salamul din Casa Meda, parizerul cu carne de porc, cârnaţii polonezi şi câte şi mai câte. Comunicăm deschis şi relaxat, iar în producţia de mezeluri punem suflet, pasiune, ambiţie şi răbdare. Ca să-ţi arătăm cât de serioşi suntem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod 98 S.A. a apărut în 1998 în București, deci avem 25 de ani de experienţă. Suntem prezenţi în peste 6000 de magazine din toată ţara. Am crescut cu ambiţie până am ajuns pe a patra poziție în piață, unde suntem astăzi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in București sector 3, avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali care știu să placheze , glafuri ,decorativa etc Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la telefon sau puteti vizita site-ul nostru si aveti posibilitatea sa completati o cerere de personal online ori puteti opta pentru un loc de munca !
-
Caut urgent ingrijitoare batran la domiciliu pentru o femeie invarsta imobilizata la pat care are nevoie de ingrijire permanenta palat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Pentru programul de lucri INTERN se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ) Ne puteti suna zilnic pentru informatii si detalii suplimentare pana in ora 20 :00 .
-
Cautam 2 femei cu experienta in domeniu pentru ingrijirea persoanelor invarsta si bolnave la domiciliu in regim de lucru permanent ( INTERN ), unde se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu motivant 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Sarcini obligatorii : Ingrijit, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Acte necesare : ( Cazier + Adev medic de familie + Copie act de identitate + Copie diploma dupa ultimele studii efectuate + refeinte daca aveti ! ) Ne puteti suna zilnic pana in ora 20: 00 la telefon pentru detalii si informatii suplimentare !
-
Ai nevoie de serviciile unei îngrijitoare vârstnici, menajere, sau bone, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Angajez muncitori calificati si necalificati, salariu atractiv, bonusuri si bonuri de masa, loc de munca in Bucuresti, termen lung, cautam si oferim seriozitate. In caz de nevoie, oferim si cazare.
-
Angajez muncitori calificati pentru construcții case la rosu, aplicare glet, faianta, gresie, lavabila, montaj parchet, rigips, placări fațade, instalatii electrice si sanitare, salariu atractiv, bonusuri si bonuri de masa, loc de munca in Bucuresti, termen lung, cautam si oferim seriozitate. Salariul se da în funcție de necesități - săptămânal, de doua ori pe luna sau lunar. In caz de nevoie, oferim si cazare.
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
angajam personal in constructii cu experienta,cu contract de munca placatori polistiren,zidari,faiantari,rigipsari,dulgheri,fierari,montatori pavele,montatori termopane.instalatori ,electricieni
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
angajam instalatori cu experienta pentru sanitare,termice,aer conditionat,centrale termice,incalzire prin pardodeala,canalizari.
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru,vile, ,apartamente,spati comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice,boilere,verificare,reparare sau montare tablouri electrice,sigurante automate,inlocuire sau montare corpuri de iluminat,prize,intrerupatoare,senzori.
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
-
Promovat
Activitatea presupune: - incarca descarca mărfurilor în autovehiculele de livrare; - incarca descarca marfurile si este responsabil cu manipularea acestora in depozit, - stochează si ordoneaza mărfurile la raft dupa regula FIFO; - ajuta la incarcat, descarcat; - verifica produsele, colecteaza marfa din depozit si pregateste comenzile; - verifica mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (administrare produse deteriorate si T.V) - participa la inventarierea marfurilor din gestiune; - menține stocul în ordine; - anunta diminuarea stocului; - mentine curatenia. Aptitudini: - seriozitate, profesionalism si dorinta de lucru - experienta in domeniu constituie avantaj; - lucreaza eficient in echipa si are initiativa; - dornic sa se dezvolte.
-
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.