Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-0-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant-pizzerie Joy House, str Teiul Doamnei, sector 2, Bucuresti angajeaza bucatar. Candidatul Ideal -Persoana pozitiva cu spirit de echipa - Calificare in meseria de bucatar - Capacitate de organizare in conditii de stres - Comunicare eficienta cu colegii Descrierea jobului -Realizarea preparatelor culinare respectand retetarul si normele igienico-sanitare. - Indeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului - Program de munca: 10 ore zi , 15 zile pe luna Descrierea companiei Local cu specific international, pizza, paste, preparate romanesti. Restul detaliilor le putem discuta la o intalnire programata telefonic.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Cerințe: Experiență în domeniul nu este necesară; Responsabilitate, seriozitate, implicare. BENEFICII: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Echipament de protecție asigurat de către firmă; Plata la 15 zile; Salariu motivant 4000 - 6000 lei pe lună Responsabilități: Se execută lucrări de confecții metalice, producția de containere modulare. Locația: București, Sectorul 4, zonă IMGB Pentru mai multe info Adriana Barberu
-
Robertt Industrie, angajeaza Electricieni pentru echipa de Service. Jobul presupune DEPLASARI impreuna cu echipa, ocazional, in tara si in afara tarii. Ce cautam? - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata. Cu ce se ocupa echipa noastra de Service? - instaleaza relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Mai multe detalii? - activitatea se desfasoara preponderent la locatiile clientilor (atat in tara, cat si in afara), deplasari de cca 2 - 6 saptamani proiect, - in cazul deplasarilor, compania ofera conditii optime de munca (echipament de lucru si protectie la standarde ridicate, unelte scule specifice de calitate si in configuratie completa), transport, masa si cazare in conditii foarte bune (camere single, pe cat posibil). Ce oferim? - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - 4500 salariu + diurna la fiecare proiect ; - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelizare; - program flexibil intre proiecte; Cei interesati sa se alature echipei noastre, pot lasa un mesaj cu CV si date de contact.
-
Angajam Inspector ITP Clasa II Sos Morarilor Nr2 Sector 2 Bucuresti Statia este in cadrul unui Service Auto.
-
Suntem in cautarea unor consilieri vanzari pentru un lant de magazine de incaltaminte si accesorii. Ce ne dorim: - Persoane sociabile si implicate in activitatea magazinului, - Responsabilitate si dorinta de lucru in echipa, - Ideal cu un minim de experienta in domeniu, insa nu este obligatoriu; Ce vei face: - Te vei ocupa de relationarea cu clientii si oferirea de informatii cu privire la produsele din magazin, - Vei participa la asigurarea bunei functionarii a magazinului din punct de vedere organizatoric, administrativ si a gestiunii stocului, - Te vei ocupa de incasari si de inchiderile de zi, - Vei informa clientii cu privire la diverse campanii promotionale; Oferim: - Salariu NET + tichete de masa de 25 de lei zi, - Bonusuri lunare in functie de vanzari, - Transport decontat, - Abonament la servicii medicale private. Pentru angajari, puteti aplica mai jos: TEL: 0720 534 815 Locatii: Baneasa Shopping City Promenada Mall, Bucuresti
-
Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Operator masina fasonat elemente armaturi in atelier Franta Pentru un atelier de armaturi din zona Avignon(Franta) , Ceres interim, firma franceza, angajeaza 2 masinisti - operatori masina de fasonat element de armaturi. Activitatea consta in debitarea barelor de fier si fasonarea elementelor de armaturi conform planului tehnic primit. CE CAUTAM - Cunostinte de citire plan tehnic structuri - OBLIGATORIU. - Experienta minima de lucru pe masini de fasonat cu comanda numerica -1 an (MEP, SCHNELL, Progres). - Apt medical pentru munca in atelier - Permis de conducere-OBIGATORIU CE OFERIM -Contract de munca francez de tip interim -Program de lucru de 35 de ore saptamana + ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 2000 - 2500 euro net luna (dupa plata chiriei) in functie numarul de ore lucrate. Nu se percepe comision. Contact : (L-V, 9h00-18h00) sau
-
Fierar betonist in atelier, Franta Ceres Interim, firma franceza prezenta in piata de profil de peste 20 de ani, angajeaza in perioada urmatoare 1 echipa de 2 fierar-betonisti pentru un atelier situat in zona Toulouse. Noii colegi se vor ocupa de confectionarea armaturilor conform specificatiilor din planul tehnic. Experienta anterioara in domeniul este obligatorie. Candidatul trebuie sa cunoasca plan tehnic si sa asambleze prin punct de sudura CO2 diferitele elemente necesare. CE CAUTAM - Persoane serioase, muncitoare, in cautarea unei colaborari pe termen lung - Apt medical pentru munca in atelier - Permis de conducere - OBLIGATORIU -Cunoasterea limbii franceza, nivel conversational CE OFERIM -Contract de munca francez -Program de lucru de 35 de ore saptamana + ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost -350 de euro) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1800-2200 euro net luna (dupa plata chiriei) + ore suplimentare. Nu se percepe comision. Contact : (L-V, 9h00-18h00) sau
-
Cerințe: Experienta pe instalații civile 220 380 V; Experiența de minim 1 an în domeniu. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Echipament de protecție asigurat de către firmă; Salariu motivant Responsabilități: Se execută instalații electrice standart la containere modulare de șantier. Locația: București, Sectorul 4, zonă IMGB Pentru mai multe info 40*******99 Adriana Barberu
-
Angajăm Social Media Ești pasionat de social media și ai abilități excelente de comunicare? Îți place să creezi conținut captivant și să interacționezi cu comunitatea online? Atunci te vrem în echipa noastră! Ne dorim să ne extindem echipa cu un Social Media Manager talentat și creativ. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media pe diverse platforme (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.) Crearea și gestionarea conținutului atractiv (texte, imagini, video) pentru canalele noastre de social media Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte periodice Interacțiunea cu urmăritorii și gestionarea comunității online Colaborarea cu echipa de marketing pentru a alinia campaniile de social media cu obiectivele generale ale companiei Rămânerea la curent cu tendințele și bunele practici în domeniul social media Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea conturilor de social media Cunoștințe solide despre platformele de social media și instrumentele de analiză Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală Creativitate și atenție la detalii Capacitate de a lucra independent și în echipă Cunoștințe de bază în design grafic și editare video reprezintă un avantaj Beneficii: Mediu de lucru dinamic și creativ Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial atractiv Program flexibil Teambuildinguri și evenimente interne Dacă ești pregătit să îți folosești creativitatea și expertiza pentru a crește prezența noastră online, trimite CV-ul tău și un portofoliu de lucrări relevante la Te așteptăm în echipa noastră!
-
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!
-
Angajam lucrator comercial (NEFUMATOR) PROGRAMUL INCEPE la ora 7 la 12 Locul de munca consta in ambalarea si pregatirea produselor pentru expediere prin curierat. TRMITETI CV-UL PE MAIL Angajam si fara experienta, Pentru a va face o idee despre produse puteti sa accesati magazinul nostrul online FABRICA DE PUFI Vino in echipa noastra si poti beneficia: -Contract de munca pe termen lung. -Program L-V de Ore suplimentare (daca doriti) plătite. CV-urile se trimit pe MAIL Salatiu motivant, se negociază dupa proba de lucru in functie de implicarea dvs. si experienta. Ambient placut, aer conditionat. Despre noi: Suntem o echipa cu experiența de peste 7 ani in productie, de 5 ani producem perne si diverse huse. Locatie str. Petalelor nr. 24 sect. 5 zona Rahova-Ferentari Va rog seriozitate!
-
Angajam personal curatenie si electrician pentru o cladire de birouri din Bucuresti - Centrul istoric. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Cerem si oferim seriozitate!
-
Daca esti pasionat de masini, ai cunostinte de mecanica si doresti o cariera in domeniul Service Auto Service Auto Multimarca angajeaza: - Mecanic Auto cu experienta sau la inceput de cariera - Ajutor de mecanic auto, cu sau fara experienta Avantaje: - stabilitate, - conditii foarte bune de lucru - perspectiva de avansare - aparatura de ultima generatie - scule diagnoza auto - salariu atractiv
-
Firma in domeniul construcțiilor (finisaje interioare ) angajează Zugravi pentru Șantierele din București . Salariu atractiv. Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon menționat între orele 9-17.
-
Buna ziua! Aducem oameni din Asia: India, Sri Lanka, Nepal pentru domeniile de activitate- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon sau pe email. Multumim.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Cerințe: Experiență în domeniul de confecții metalice constituie un avantaj; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Beneficii: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Se lucrează în hală acoperită și eventual încălzită; Echipament de protecție asigurat de către firmă; Salariu motivant Responsabilități: Suntem o fabrică în domeniul confectiilor metalice, productia de containere modulare Locația: București, Sectorul 4, zonă IMGB Pentru mai multe info 4 Adriana Barberu
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;