Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-15

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajam personal bucatarie

    Restaurantul Bistro isi mareste echipa. Angajam personal servire. Oferim conditii de munca excelente si salariu atractiv. Relatii la tel:

  • 16

    DISPECER - centru de alarma monitorizare video BUCURESTI

    Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro

  • 2

    Grupul Librarium angajeaza librari pentru Sun Plaza si Mega Mall, Bucuresti

    Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;

  • 8

    Angajeze

    Angajez muncitorii in constructii. Instalatorii zidari, calificati si necalificati,finisori.Salar motivat de la 4500 6000

  • Operator Productie ORADEA

    Sterileco este una dintre cele mai importante companii din domeniul managementului deşeurilor periculoase generate de sectoarele: medical, farmaceutic, veterinar şi industrial. Cu investiţii de peste 35 milioane de euro în staţii regionale proprii de incinerare şi sterilizare a deşeurilor medicale, flotă proprie de transport autorizat şi o echipă de 300 de angajaţi, compania deţine experienţa, cunoştinţele şi resursele pentru a asigura un grad sporit de protecţie clienţilor săi, cu respect față de mediu și grijă pentru sănătatea oamenilor.i importante companii locale de servicii in domeniul deseurilor medicale cu o activitate la nivel national de peste 15 ani. Beneficii: - Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; - Salariu atractiv; - Bonuri de masa; - Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; -Decontare transport. Principale activitati: - Sorteaza containerele cu deseuri medicale in functie de grupa din care fac parte (infectioase, anatomo-patologice, chimice); - Asigura operarea echipamentelor si urmareste parametrii tehnici de functionare; - Identifica recipientii cu deseuri in functie de generatorul care le-a produs; - Mentine curatenia la locul de munca (in incinta, curte, tarc).

  • 1

    Angajam lacatus mecanic

    Angajam lacatus mecanic. Part time sau program complet. Suntem o firma producatoare de utilaje agricole. Adresa: Str. Tarnaveni, nr. 7 sector 1 Bucuresti.

  • 4

    Montator Mobila

    Suntem un atelier de mobila si realizam propria mobila, la comanda, din lemn, pal si mdf, fier. Postul implica activitati de preluare/descarcare a materiei prime, asamblare, livrare/montaj catre client. Punem accent pe calitate si seriozitate, atat fata de client dar si in cadrul echipei. Oferim salariu si bonusuri in functie de experienta si performante. Daca ai experienta, esti o persoana energica, punctuala, cu spirit de echipa, te asteptam la noi. Carnetul de conducere, categoria B, este un plus.

  • Angajam reprezentant vanzari (tehnic) - punct de lucru - Bucuresti

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

  • Reprezentanti vanzari zona 600-1200euro

    Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.

  • 4

    OnLaptop Tehnician IT Reparatii Laptop

    Tehnician IT Reparatii Laptop Suntem în căutarea unui Tehnician Reparatii Laptop pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în diagnosticarea și repararea laptopurilor și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitatea de a te alătura echipei noastre de tehnicieni service. Ce veți face: Diagnosticarea și repararea laptopurilor cu diverse probleme hardware și software; Asamblarea și dezasamblarea componentelor laptopului; Instalarea și configurarea sistemelor de operare și a altor programe necesare; Testarea și verificarea funcționalității laptopurilor reparate; Consilierea clienților cu privire la întreținerea și utilizarea corectă a laptopurilor. Ce vă oferim: Salariul de baza intre 2500 si 5500 NET - in functie de experienta; Bonusuri lunare intre 400 si 1600 lei + bonusuri lunare depasirea targetului intre 250-900 + bonus de performanta intre 150 si 350 lei; Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant și dinamic, alături de o echipă de profesioniști; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile tehnice și de a învăța despre cele mai recente tehnologii din domeniu; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunități de avansare în cadrul companiei; Aparatură profesională și condiții de lucru plăcute; Cerințe: Experiență anterioară în diagnosticarea și repararea laptopurilor; Cunoștințe solide în domeniul hardware și software pentru laptopuri; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de diagnosticare; Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie; Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Dacă sunteți o persoană pasionată de tehnologie, cu abilități tehnice solide și dornică să vă dezvoltați cariera în domeniul reparării laptopurilor, vă invităm să aplicați pentru poziția de Tehnician Reparatii Laptop. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să vă alăturați echipei noastre!

  • 5

    angajez lucrator comercial

    angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant

  • 1

    Angajam tamplar PAL MDF doar cu EXPERIENTA

    Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit

  • 3

    Sofer Tir, (frigo) tur - retur

    Angajam sofer tir cu experienta pe camion frigo pentru curse tur retur. Curse: Toata Europa Cap tractor: Mercedes euro 6, Semiremorca: Lamberet Plata: 85 zi Soferii care au schimbat frecvent locul de munca in ultima perioada nu sunt eligibili. Se pune accent pe curatenia in camion. Se respecta programul de condus.

  • 2

    Caut meseriași și salahori , reabilitari, București

    Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi

  • 15

    Angajez montator pardoseli fără experiență

    Firma angajează montator pardoseli fără experiență. - covor pvc - mocheta - parchet Experiența nu este necesară, permis cât B este un avantaj Se oferă : - contract de munca - salariu fix - bonuri masa - bonusuri periodice - transport in Bucuresti asigurat

  • Angajam personal curatenie

    Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;

  • Disponibil online

    Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia

    Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!

  • 1

    Angajam contabil full time

    Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil pentru a se ocupa de asa zisa contabilitate primara. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, ,program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife www.julienexpert.ro

  • 8

    Tehnician mentenanta HVAC

    Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!

  • Angajam Consultant | Broker | Agent Imobiliar - Bucuresti, zona Unirii. Cu sau fara experienta!

    Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul;  - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana;  - permis cat. B;  - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok);  - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii;  - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat);  - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare;  - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!

Salvează căutarea