Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Green Day SPA srl face angajari de hair stilisti in toate cele trei locatii din Bucuresti sect. 1 str moliere, in sector 5 str. ion nutu si sect.6 str sos. orhideelor . Angajam tehnicieni unghii Manichiura-Pedichiura pentru locatia din Primaverii contact
-
Promovat
Suntem Pâinea lui Dumnezeu, o brutărie artizanală care și-a găsit deja loc fruntaș in preferințele celor din nordul capitalei. In curând vom satisface nevoile si celor din alte zone de aceea avem nevoie de ajutor, pentru a mări producția. In echipa noastră se simte nevoia de incă o mână de ajutor. Bucătăria este utilata modern si avem un sandwich bar in partea de vânzare. Acolo se asamblează sau se realizează specialități sărate astfel că ne dorim o persoană cu pasiune dar și zâmbitoare și dornică să comunice cu clienții. Te așteptăm cu pâine și sare.:).
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza cu cazare gratuita in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2.400 Lei, tichete de masa etc. Angajari la tel
-
Promovat
RPG SECURITY angajeaza Agenti Securitate pentru McDonalds Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Experienta pe un post similar si certificatul de calificare atestat agent securitate constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0737439711
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer sau maistru confectii metalice angajam. Se accepta si pensionari sau tineri absolventi de facultate tehnica. Salariu 4000 6000 lei. Fabrica confectii metalice zona cartier 23 August Republica, sector 3. Detalii la telefon.
-
Angajam Gestionar depozit, locatie Popesti Leordeni, Ilfov Responsabilitati: -Primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune; -Verifică stocurile, termenele de garanţie, alte sarcini; -Responsabil de inregistrarea, preluarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor existente; -Participa lunar la inventarul stocului de marfa conform planului de inventariere; -Intocmire procese verbale predare primire produse, scule, masini etc. -Păstrează evidenţa documentelor de transfer emise, cu semnăturile de predare primire la zi; -Intocmire awb-uri; -Înregistrarea în timp util orice primire sau eliberare de bunuri; Ce ne dorim de la tine? -Cunoștințe în materialele de construcții -Sa ai viziune despre echipamente metalice mobilier -Sa fii un handyman Ce iti oferim? -Salariu fix intre 3000 si 4000 lei net in functie de experienta -Tichete de masa in valoarea de 20 lei zi - Abonament medical Medicover - Decont transport - Porgram fix 8-17 Astept un CV la
-
Salut! iti dorest un job cu program flexibil si cu 4 zile pe saptamana? L-ai gasit! Atributii principale: Livrarea comenzilor catre clienti, atat persoane fizice cat si firme. Livrarea se face pana la usa clientului si doar in Bucuresti si Ilfov. Colectarea produselor de la furnizori Promovarea produselor si imaginii companiei catre clienti Administrarea si uneori incasarea soldurilor din piata Cerinte: Posesor permis conducere categoria B; Persoana dinamica, placuta si orientata catre clienti Bune abilitati de comunicare; Oferta (bonusuri, beneficii) Program de lucru foarte flexibil, si de 4 zile saptamana Salariu motivant; Telefon firma; Autorurism la domiciliu 7 zile pe saptamana P
-
Cautam colegi de echipa (Frigotehnist Tehnician service HVAC) pentru service Service si intretinere periodica pentru echipamente de tip: aer conditionat, vitrine frigorifice, camere frigorifice, instalatii de incalzire, ventilatie, etc. Orasele in care cautam: Bacău , Olt , Dolj , Brașov , Mureș, Timisoara, Arad, Baia Mare. Cerinte: Experienta anterioara ca si automatist instalatii frigotehnice sau frigotehnist; Calificare in domeniul frigotehnie; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii; Seriozitate, corectitudine, disciplina în munca, dispus la program prelungit; Disponibilitate de a isi insusi cunostinte tehnice noi; Carnet de conducere cat. B. Responsabilitati: Remedierea defectiunilor la sediul clientului; Intretinerea periodica revizii a echipamentelor; Intocmirea documentatiei aferente lucrarilor executate; Oferirea de solutii tehnice; Gestionarea pieselor de schimb folosite; Gestionarea echipamentelor aflate in intretinere. Zona de lucru: Alti clienti ai firmei din zona. Domeniul de lucru: Se ofera: Salariul: de la 4500 pana la 5000 lei Masina de serviciu; Telefon; Abonament medical
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;
-
Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Angajam modelator covrigi cu experienta, indemanare si dinamism. Program de lucru o zi lucrata/ o zi libera, de la 5:30 - 20:30. Mediu de lucru placut si o masa pe zi.Salariu 3800 lei(cu experienta).
-
Firmă germană angajează sudori cu experiență și autorizație valabilă, pe 13 și 14 mai angajatorul va fi în București și puteți veni la un interviu, sau discutați cu mine pentru informații suplimentare. Tel.
-
Firmă germană, cauta zidar sau dulgher cu experiență în lucrări de renovări sau chiar noi, se cere pe lângă experiență ceva limbă germană și permis de conducere, lucrările sunt în zona München, oferă cazare și net între 12 si17 euro pe oră în funcție de performanțele fiecăruia. Tel.
-
Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.
-
-
Suntem in cautarea unor consilieri vanzari pentru un lant de magazine de incaltaminte si accesorii. Ce ne dorim: - Persoane sociabile si implicate in activitatea magazinului, - Responsabilitate si dorinta de lucru in echipa, - Ideal cu un minim de experienta in domeniu, insa nu este obligatoriu; Ce vei face: - Te vei ocupa de relationarea cu clientii si oferirea de informatii cu privire la produsele din magazin, - Vei participa la asigurarea bunei functionarii a magazinului din punct de vedere organizatoric, administrativ si a gestiunii stocului, - Te vei ocupa de incasari si de inchiderile de zi, - Vei informa clientii cu privire la diverse campanii promotionale; Oferim: - Salariu NET + tichete de masa de 25 de lei zi, - Bonusuri lunare in functie de vanzari, - Transport decontat, - Abonament la servicii medicale private. Pentru angajari, puteti aplica mai jos: TEL: 0720 534 815 Locatii: Baneasa Shopping City Promenada Mall, Bucuresti
-
Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni
-
Echipa International House Bucharest este in cautarea unei colege care sa se alature echipei pe rolul de Supraveghetor Ingrijitor copii. Candidatul Ideal Daca esti o persoana vesela, calma, dar si ferma, ordonata, dar si orientata si pasionata de interactiunea cu copiii, ne-ar bucura foarte mult sa faci parte din echipa noastra. - Doamna domnisoara calma si vesela, cu dragoste, respect si daruire fata de cei mici - Studii minim medii - Prezenta placuta, zambitoare, atentie la detalii - Abilitati foarte bune de comunicare cu copiii si parintii - Persoana rabdatoare, calma, toleranta, entuziasm, empatie - Experienta minim 6 luni Descrierea jobului - Preluarea copiilor de la parinti insotitori de la intrarea in sediu si predarea copiilor parintilor insotitorilor dupa incheierea cursurilor - Ingrijire si supraveghere copii privind mersul la toaleta si in pauze, precum si supravegherea acestora in salile de asteptare - Indeplinirea altor sarcini atribuite de departamentul educational sau de customer service (umplere sticla de apa, utilizare Xerox, solicitare de la receptie a materialelor aditionale (lipici, marker, etc) - Asumarea responsabilitatii actiunii in cazul vreunei urgente sau situatii neprevazute - Asigurarea respectarii normelor de igiena si a procedurilor in cadrul centrului - Postul presupune prezenta fizica Descrierea companiei INTERNATIONAL HOUSE este una din cele mai prestigioase institutii educationale din Marea Britanie, cu sediul la Londra. Fondată în 1953, cuprinde o reţea de 160 de scoli de limbi străine în peste 50 de ţări. În scolile din cadrul reţelei se predau limbile engleză, spaniolă, germană, franceză si o gamă variată de alte limbi. La nivel global scolile IH formează peste jumătate din toţi absolvenţii CELTA. În reţea sunt peste 200000 de cursanţi, iar scolile IH angajează peste 5800 de profesori. De 20 de ani în România, International House Bucharest oferă servicii de înaltă calitate colaboratorilor săi și este renumit pentru cursurile de limba engleză oferite, fiind in acelasi timp liderul cursurilor de engleza pentru afaceri din Romania. De-a lungul existenței sale în România, International House Bucharest a pregătit peste 15000 de angajați în peste 350 de companii multinaționale, care operează în țara noastră în toate industriile. Premiile dobândite de-a lungul timpului au demonstrat că motto-ul Happy Learners are Effective Learners este o realitate măsurabilă, iar cele 12 puncte de excelență din maximum de 12 obținute în ultima inspecție Eaquals sporesc încrederea și dedicarea partenerilor săi de a continua colaborarea cu centrul numărul 1 din România în predarea limbilor străine.
-
obligatoriu cunostinte pc , pachet office , experienta secretariat minim 2 ani, va rugam CV pe mail
-
angajam casier Shop&go Banu Manta, zona Victoriei,Ion Mihalache, Ștefan cel Mare .