Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-03-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ! Liceul Teoretic Internaţional KING GEORGE ANGAJEAZĂ: - ÎNGRIJITOARE GRĂDINIŢĂ sediul Prelungirea Ghencea - Intrarea Ciclop; Persoană calmă, care să iubească copiii, răbdătoare, activă. Atenție, simt de răspundere, spirit creativ, ordonată. - experiență cu copii mici. Responsabilități: - sprijinirea copiilor în rutinele zilnice: ajutarea acestora la sevirea mesei, la programul de somn, schimbare pampers; - curățarea și igienizarea spatiilor de joacă, de clasă și a sălilor de masă; - ajută educatoarea la îmbrăcarea copiilor pentru activitățile din curtea grădiniței, precum și la pregătirea spațiului pentru diverse tipuri de activități. Promitem să te primim cu brațele deschise în marea noastră familie King George!
-
Candidatul Ideal - Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar, avantaj experienta anterioara SAGA - absolvent de studii medii - cunostinte contabilitate primara - abilitati operare PC; - capacitate de comunicare, corectitudine; simt practic, organizatoric; - seriozitate, profesionalism; - entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa. Descrierea jobului OPERATOR DATE - intocmirea cu operativitate a facturilor, avizelor, chitantelor, bonurilor de consum; - asigurarea verificarii instrumentelor de plata (CEC, BO, OP) la primire; - gestionarea documentelor primite; - verificarea incasarilor zilnice; - transmiterea pe mail a diverselor documente solicitate; - indosarierea documentelor si intocmirea centralizatoarelor aferente. ALTE INFORMATII - Locatie job - Bucuresti S2 - Program de lucru luni - vineri 8 - 17 - Salariu atractiv + Tichete de masa
-
Clinica Cris Smile, leader de piata in zona Rahova am deschis un nou cabinet stomatologic cu 6 unituri dentare. Cautam Front Desk Receptionist cu calitati de Office Manager pentru o colaborare pe termen lung. Ne dorim un om cald, care sa se integreze cu usurinta, atent fata de colegi si pacienti, cu organizare excelenta si management al receptiei. Oferim pacientilor profesionalism, experienta indelungata, si implicit, servicii stomatologice de calitate. De aceea cautam o persoana care sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Orientare spre pacientii clinicii: suna si preia apeluri, fidelizare loializare pacienti etc - Pacient care experienta pacientului in cabinet sa fie una placuta si relaxanta - Cunostinte de PC (Excel, Word) - Usurinta de a invata softul stomatologic (iStoma) - Abilitatea de a lucra cu echipa medicala - Autonomie privind organizarea receptiei - Capacitatea de a lua decizii si a actiona rapid - Disponibilitatea de a lucra in ture - Cunoasterea limbii engleze pentru pacientii straini (doar constituie un bonus) Ce oferim: - Salariu motivant (+ bonuri de masa) - Lucrul in cadrul unei clinici dentare in plina expansiune (deschiderea unei clinici noi) => sansa de crestere dpdv profesional - Stabilitate (colaborare pe termen lung) - Mediu de lucru performant si orientat catre rezultat.
-
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; Să aibă minim studii medii finalizate; Autorizație de stivuitorist valabilă - constituie avantaj; Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei prelua documentele de livrare și te vei informa asupra cerințelor de livrare; Vei identifica produsele comandate în stivele din depozit, le vei sorta, le vei manipula manual la locul de pregătire a comenzii sau în container (în vederea manipulării mecanizate), în conformitate cu comanda beneficiarului și ținând cont și de dispozițiile Șefului de Depozit; Vei aplica procedurile și instrucțiunile de lucru specifice în cursul procesului de manipulare, depozitare stivuire și livrare a produselor Companiei; Vei utiliza numai mijloacele tehnice puse la dispoziție de Companie în activitatea pe care o desfășoară (unelte manuale, scări, transpaleta hidraulică, etc); Vei întreține starea de curățenie a spațiilor de depozitare interioare și exterioare ale Depozitului pe tot parcursul lucrului. CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Program de 8 ore cu pauză de masă (L-J si V ); Echipă de oameni primitori și dinamici cu peste 10 ani experiență; Posibilitate de formare profesională (calificări); Asigurare privată de sănătate; PACHET SALARIAL: salariu: 3.150 lei net (conform prevederilor OUG 114 2018 în vigoare); tichete de masă: 25 lei zi lucrată (aproximativ 500 lei lună); decontare transport la și de la locul de muncă (București, bd. Iuliu Maniu nr.612-614, sector 6); ore suplimentare plătite. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).
-
MDC GEO CONFORT S.R.L , angajeaza muncitori cu experiență nivel mediu sau avansat ,in amenajări interioare și exterioare .Minim 4500 lei. Sunt apreciate cunoștințe in domeniul aplicării gletului și/sau montarii placilor rigips , a parchetului și / sau a placilor faianță-gresie . Mai multe detalii se pot obține la numărul de contact atașat anunțului ,DOAR prin apel telefonic .
-
Societate din Bucuresti ,angajeaza urgent frigotehnisti/ instalatori AC/HVAC Beneficii: salariu motivant tichete de masa prime/bonusuri permisul catB prezinta un avantaj / masina Oferim training& perioada de formare!
-
Salut, Firma SG Electric Construct este in cautare de colegi noi cu fara experienta care sa ajute la realizarea instalatiilor electrice de joasa tensiune pana la 1 kV, dar si a instalatiilor de curenti slabi atat industriale cat si casnice. Muncitor , dornic de a invata lucruri noi, bun coechipier, responabil, puncutual este tot ce se cere pentru a face parte din echipa noastra. Suntem o echipa tanara in plina ascensiune. Daca te regasesti, contacteaza-ne.
-
MAPEMI INOVATION SRL CU SEDIUL IN COMUNA CLINCENI , JUDETUL ILFOV, CUI 42800734, ANGAJEAZA COMISIONERI . CV LA EMAIL :
-
Angajez sofer pentru livrare Cargus. Salariul este variabil, respectiv: 200 de lei net zi + 50 lei impozitele aferente contractului individual de muncă, pentru livrarea unui număr de 80 de colete. Între 80 și 100 de colete, salariul net va fi de 220 lei zi. Peste 100 de colete, salariul net va fi de 240 lei zi. Programul de lucru este de luni până vineri.
-
Urgent 10 locuri . spălătorie auto Anglia Plata serviciilor 70-80 lire zi+tips .salariul se plătește săptămânal și tips la sfârșitul programului . Cazare decenta 2 in camera baie și bucătărie amenajate se plătește din salariu între 55-65 lire pe săptămână se pot lucra între 5 și 7 zile transportul din tara îl priveste pe aplicant și va costă intre 200 - 150 lire acte necesare adeverință medicală medic familie cu apt de munca . cazier judiciar .pasaport obligatoriu plecare imediat rog sunati sau sms pe nr de telefon rog seriozitate
-
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 - 3800 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii
-
Servicii de calitate superioara pentru persoanele bolnave și bătrâni.
-
SC EllA SENIOREN VA OFERA SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA PENTRU PERSOANELE BOLNAVE ȘI BĂTRÂNI. CU NOI SUNTEȚI ÎN SIGURANȚĂ,VA OFERIM SERIOZITATE SI SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA.
-
Salut! 5togo caută un angajat entuziast și dedicat care să se alăture echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane motivate și calificate pentru a ocupa poziția de barista. Dacă ești pasionat de cafea, latte art și ai abilități excelente de comunicare, te rugăm să ne contactezi. Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de creștere și un pachet salarial competitiv. Pentru detalii suplimentare și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi la numarul de telefon: . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și sa te alături echipei noastre!
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.
-
Angajam croitoreasa la masa de croit 3 zile pe saptamana Zona Bucur Obor Colentina tel