Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-05-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Activitatea presupune: - incarca descarca mărfurilor în autovehiculele de livrare; - incarca descarca marfurile si este responsabil cu manipularea acestora in depozit, - stochează si ordoneaza mărfurile la raft dupa regula FIFO; - ajuta la incarcat, descarcat; - verifica produsele, colecteaza marfa din depozit si pregateste comenzile; - verifica mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (administrare produse deteriorate si T.V) - participa la inventarierea marfurilor din gestiune; - menține stocul în ordine; - anunta diminuarea stocului; - mentine curatenia. Aptitudini: - seriozitate, profesionalism si dorinta de lucru - experienta in domeniu constituie avantaj; - lucreaza eficient in echipa si are initiativa; - dornic sa se dezvolte.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
SC HATI HAPPY KIDS SRL Angajam personal pentru: - lucrartor comercial (3 posturi deschise) Pentru detalii contactati-ne
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Spalatorie auto angajaza personal cu experiență.se ofera salariu fix plus comision la servicii extra de detailing,contract de munca si cazare gratis.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Spălătorie auto sectorul 1 București angajază personal cu experiență. Se ofera contract de munca,procent 30% la toate serviciile de detailing si cazare . Mai multe detalii la telefon
-
Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;
-
Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Promovat
Obiective : Park Lake, Sun Plaza si Promenada Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Tarif :15 lei h Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail! Publi2
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de Securitate Locatia se afla in Bucuresti, zona metrou Dimitrie Leonida Locatia: Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului) Experienta in domeniu constituie un avantaj. Atestatul reprezinta un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%
-
Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru o companie renumită la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . Depozitul are departamente diferite: temperatură normală, frigorific (-8 C) congelator (-20 C) Angajații din zona frigo și congelator primesc un bonus de 0,45 euro pe oră. În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru.
-
Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.
-
Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Vino în echipa Exact Systems București! Angajăm Sudor și Lăcătuș Mecanic! Ești candidatul ideal dacă: Ai calificare în domeniu (obligatoriu); Ai disponibilitate de a lucra în schimbul 2; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim: Venit lunar sudor: 4700 - 4800 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Venit lunar lacatus mecanic: 4300 - 4400 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului