Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-05-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Suntem de peste 25 de ani pe piața romaneasca si ne mandrim cu pozitia de leader in tiparul etichetelor si ambalajelor alimentare si non-alimentare. Ne extindem capacitatea de productie cu o noua masina Flexo UV si avem nevoie de un tipograf. Candidatul Ideal: Experienta de minim 3 ani pe un echipament flexo (preferabil flexo UV). Studii medii cu profil tehnic Disponibilitatea de a lucra in schimburi Orientarea spre obținerea de rezultate si lucru in echipa. Organizare, seriozitate si responsabilitate. Descrierea Jobului: Pregătește mașina de tipar pentru tipărirea comenzilor Execută reglajele necesare Tipărește etichetele si ambalajele conform comenzilor Urmărește calitatea producției realizate Raportează (completând formularele aferente) datele privind producția Realizează operații de întreținere a utilajelor. Beneficii: pachet salarial atractiv bonusuri in functie de performanta decontare transport concediu de odihna suplimentar cursuri de formare si specializare profesionala plan de cariera Postul este disponibil la punctul nostru de lucru din Constanta si oferim suport pentru relocare.
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Experienta pe un post de lacatus mecanic minim 2 ani - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Cunostinte desen tehnic - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam Fochist la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - calificare fochist - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - cunoștințe despre funcționarea echipamentelor de cazan - experiență anterioară în operarea cazanelor sau într-un rol similar RESPONSABILITATI: - alimentarea și aprinderea focului în cazane - responsabil de alimentarea cu combustibil a echipamentelor - monitorizarea și menținerea temperaturii și presiunii adecvate în cazane - curățarea și întreținerea regulată a cazanelor și a echipamentelor aferente - asigurarea funcționării eficiente și sigure a echipamentelor și sistemelor de cazan BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Descrierea jobului: - introducere note de receptie de la furnizori in aplicatia de gestiune a companiei; - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor notei de receptie + facturi; - introducere facturi de vanzare in aplicatia de gestiune a companiei. - verificarea corectitudinii introducerii datelor; - întocmirea și transmiterea rapoartelor - program de lucru 4 ore zi Beneficii: - se poate lucra de acasa, dupa perioada de instruire. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - cunoștințe bune de operare pe calculator - atenție la detalii; - viteza in operare. - abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice; - orice experiență în contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj. Salariu net 1040 lei.
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Mirdav Clean SRL angajeaza personal de curatenie pentru hotel. Carte de munca , Program 8 h zi , de la ora 8- 16; 5 zile saptamana. Daca esti o persoana serioasa, responsabila si vrei sa faci parte din echipa noastra, contactează ne la nr de telefon: .
-
Companie producție alimentara angajează șofer pentru transport marfa si distributie zona B+IF de la fabrici la magazine (ex: Mega Image, Kaufland, Carrefour, Auchan), posesor permis categoria B(preferabil si ctg. C). Salariu 3500 lei. Relatii la tel. din anunt.
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
societate cu profil de proiectare angajeaza inginer silvic sau absolventi ai facultatii de silvicultura (licenta/master). angajatii beneficiaza gratuit de cazare, transport si echipament de protectie. de asemenea se pot angaja si studenti pe perioada vacantei de vara pentru stagii de practica platita. studentii beneficiaza gratuit de cazare si transport. persoanele interesate pot trimite cv-urile la:
-
Societate de distributie dispozitive cautam reprezentanta de vanzari si vanzatoare aparate medicale si auditive
-
Gradinita privata din zona Mega Mall, sector 2, angajeaza educatoare full-time. Pentru detalii si interviu ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:
-
Partener Profi cauta personal respectuos , serios si dornic de munca pentru casa de marcat si raion bistro-bake off (preparare sandwich si coacere panificatie ). Pentru mai multe detalii ne gasiti in zona Baneasa la adresa Bd. Ion Ionescu de la Brad nr 81-85 , autobuz 112 , 205 , 261 statia Universitatea Biotera.
-
Promovat
Angajam persoana curatenie in Bucuresti,Cladirea Miro Office- Soseaua Bucuresti-Ploiesti, locatie fixa(spatii de birouri), la program de 8 ore, in intervalul 9-17,30 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Oferim salariu net 2700 lei . Seriozitate, corectitudine si respect. Cautam personal serios, harnic, cu abilitati de comunicare si intelegere. Munca se face intr-o locatie fixa, stabila.
-
Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007
-
Angajez zugravi calificați pentru chituit pereți din gips carton. Nu se dă glet pe toată placa (doar benzi la îmbinare). Fără tavane. Program de 8 ore pe zi. Salariu 230-250 lei zi (în funcție de abilități). Doar băieți serioși (nu se acceptă alcool la locul de muncă)!!!! Mai multe informații la nr de telefon (zilnic după orele 18:00).
-
Angajam instalatori sanitari zona Bucurestii Noi pentru Santier-constructii Noi. Cautam persoane calificate, serioase, motivate cu ambitie si caracter pentru a se perfectiona si lucra ca instalator. Se ofera: - contract perioada nedeterminată; - salariu motivant în funcție de pregătire (se stabilieste dupa proba de lucru). - concediu de odihna legal. - prime si alte bonusuri de performanta. Programul de lucru: de Luni-Vineri de la 7:30-16:30. Pentru alte detalii și stabilire interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt!
-
Promovat
Responsabilitati: Livrarea comenzilor catre persoane fizice sau companii impreuna cu un coleg. Salariu net 2900 plus bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips. Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj. Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 10-18, de luni pana vineri.
-
Cautam pentru Bucuresti o persoana responsabila si cu bune abilitati tehnice, deschisa la nou, pe o perioada nelimitata. Atributii: - Alimentarea automatelor de cafea si igienizarea acestora - Alimentarea automatelor de snack si sucuri - Completarea fiselor de umplere si evidenta stocului de marfa - Repararea automatelor in caz de defectiune - Instalarea automatelor - Raspunde cu promptitudine la toate solicitarile de interventie Oferim instruire si pachet salarial motivant conform aptitudinilor dezvoltate si experientei dobandite. Necesar permis conducere Categoria B de minim 1 an. Trimiteti CV pe adresa de mail
-
Studii medii / superioare de specialitate Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile, ex SAGA, REVISAL, REGES. Persoana responsabila, serioasa, motivata Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj.
-
Descrierea ofertei Cerințe: Candidatul ideal are bune abilități de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate și integritate morală. Condiții: De asemenea, pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții, trebuie sa fie dispus la deplasări zilnice, sa aibă cunoștințe tehnice, cunoștințe în domeniul instalațiilor sanitare termice, permis de conducere categ B: Responsabilități: Printre sarcinile pe care reprezentantul tehnic le are sunt următoarele: - să cunoască locațiile imobilelor aflate în administrarea societății; - să viziteze locatiile (spatiile tehnice aflate in proprietatea comuna) în mod organizat și să completeze fișa de verificare a imobilului; - să citească contoarele generale de apă, gaze și electricitate și să comunice indexul societății, în vederea transmiterii către furnizorii de utilități; - să anunțe societatea cu privire la avariile sau defecțiunile constatate la imobilele aflate în administrarea societății; - să efectueze mici reparații, înlocuire becuri, neoane, broaște , lămpi, lucrări care nu necesita mult timp de lucru și nu sunt de complexitate sporită; - să contacteze firme de reparații, dacă lucrările nu pot fi executate de către societate; - să țină legătura cu firmele partenere pentru efectuarea lucrărilor de reparații în imobil, la proprietatea comuna; - să urmărească executarea lucrărilor la proprietatea comuna și să participe la recepție; - să întocmească procesele verbale de recepție pentru lucrările executate; - achiziționează materiale de curățenie, material antiderapant și le preda personalului de curățenie; - să preia sesizările de la clienți și să le aducă la cunoștința societății in vederea rezolvării operative; - să păstreze confidențialitatea datelor cu care intra în contact, să nu comunice informații clienților decât dacă i s-a solicitat de către societate; - să păstreze autovehiculul din dotare în stare de funcționare, să urmărească plata rovinietei, asigurării obligatorii, reviziile periodice, itp; Oferim: - salariu motivant, bonusuri - mașină de serviciu, - telefon, - abonament servicii medicale oferite de Rețeaua de sănătate Regina Maria (după 3 luni de activitate). Dacă considerați ca puteți face parte din echipa noastră, va rugam sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastra sau o scurta prezentare, unde ați mai lucrat, experienta in domeniu etc, urmând sa va contactam pentru a stabili o întâlnire.
-
Centrul nostru(situal in sectorul 6, Bucuresti) isi mareste echipa de profesionisti si este in cautare de 2 terapeuti specialisti pe terapie ABA si specializati in logopedie(psihopedagogie speciala). Prima conditie este ca aceste persoana sa iubeasca foarte mult copiii, lucrul cu acestia si sa aibe o latura ludica dezvoltata sau innascuta. sa fie dornice sa lucreze cu copii diagnosticati cu tulburari pervazive, sa fie creative, dinamice, diponibile de a lucra cu copiii atat la centru cat si la domiciliul acestora: psihologi debutanti in psihoterapie sau psihologie clinica cu atestat de libera practica si cu 1-2 ani experienta in lucrul pe copii cu nevoi speciale: autism, ADHD, sindromul Down (atestat clinician sau psihoterapeut) sau psihologi debutanti, proaspat absolventi ai unei faculatati de psihologie sau psihopedagogie speciala cu diploma de licenta/adeverinta care sa fi efectuat ore de practica psihologica sau voluntariat in cadrul centrelor de recuperare de acest tip de minim 1-2 ani. Se asigura formare profesionala sub indrumarea coordonatorilor avizati, supervizarea cazurilor, spatiul si materialele necesare cat si portofoliu de clienti Cerinte: Acreditare la colegiul psihologilor este obligatorie(atestat de libera practica psihoterapie/logopedie/psihologie clinica) Acte de functionare juridica active: Cabinet individual/cabinete asociate/societate civila proferioanala/pfa experienta de cel putin 1-2 ani in evaluarea/psihoterapia copiilor cu nevoi speciale Detinerea unui atestat de libera practica ca psiholog avizat de COPSI constituie un avantaj domiciliul in sectorul 6, 5 sau limitrof(Chiajna, Rosu, Domnesti, Bragadiru) constituie un avantaj Astept Cv-urile voastre sau canidaturile pe mail: sau ma puteti contacta telefonic la nr. . Carmen Simona Sbarna Psihoterapeut Specialist
-
Angajare Firma producatoare tamplarie angajeaza calificati si necalificati pentru confectie si montaj. Punct de lucru sos Glina Salariu atractiv Calificare la locul de munca