Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-06-01 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
Editura Hamagiu caută o persoană muncitoare, serioasă și de încredere pentru postul de menajeră. Clădirea este de birouri, formată din parter + 3 etaje. Se oferă salariu atractiv. Locația este în sectorul 4, zona Rond George Coșbuc - Autogara Filaret.
-
Promovat
Angajam Personal Curățenie - 6 Ore-Soseaua București-Ploiesti, Nr.89 Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de personal de curățenie cu un program de lucru de 6 ore pe zi, interval orar 14-20. Dacă îți dorești un mediu de lucru plăcut și oportunitatea de a-ți demonstra abilitățile, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine. Salar: 2900 lei în mana! Contract de munca pe perioada nedeteminata! Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; -Abilități bune de organizare și atenție la detalii; -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor de curățenie. -Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor desemnate conform standardelor noastre de calitate; -Folosirea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie; -Respectarea regulilor de igienă și securitate în timpul activității; -Comunicarea eficientă cu echipa și supervizorul pentru a asigura un mediu de lucru plăcut. -Oferim un mediu de lucru plăcut, echipamente de protecție și training pentru a te ajuta să te dezvolți în această poziție. --Salariul competitiv și posibilitatea de a avansa în cadrul companiei sunt alte beneficii pe care le poți obține prin. implicarea și dedicarea ta. Dacă ești o persoană harnică, dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic, te încurajăm să aplici pentru această poziție de personal de curățenie. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm mai multe detalii despre această oportunitate de angajare. MD
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam o ingrijitoare pentru o batrana imobilizata, 80 kg, cu pat de spital, cu aparat de oxigen, lucida, cu o usoara depresie, program 1 saptamana intern, 1 saptamana liber, sector 6, salariu 1200 lei pe saptamana. Cerinte: persoana serioasa, cu experienta, in putere Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri - conditii optime de lucru, Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa 4 ore zi; 3 ore zi; in functie de dorintele tale; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Bonusuri, in functie de performante ; Posibilitatea decontarii transportului. Activitatea se va desfasura in zonele: - Aurel Vlaicu - 4h zi, interval orar 14.00-18.00; - Barbu Vacarescu - 4h zi, interval 14.00-18.00; - Barbu Vacarescu - 3h zi, inteval 06.00-09.00; - Jiului, Sector 1 - 4h zi, interval 17.00-21.00 Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Angajam modele profesioniste prezentari colectii imbracaminte de dama si realizari cataloage fashion
Agentie internationala de modelling angajeaza modele feminine pentru prezentari in cadrul Fashion Week din Roma si realizarea de cataloage de haine si bijuterii pentru firme din Italia si Franta. Varsta minima 18 ani, inaltime minim 1.65, pentru programari casting si shooting, watsapp
-
Firma cu profil postal angajam curier postas in sectorul 1 Bucuresti. Activitatea este de teren si consta in distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim,bonuri de masa,decont abonament transport in comun,bomusuri de performanta.. Cerem seriozitate,punctualitate,spirit de echipa. Avantaj daca detineti permis auto si ati mai lucrat intr-un domeniu asemnanator. Pentru cei care nu au mai lucrat intr-un domeniu asemnator acordam training la locul de munca. Avem posibilitatea de a lucra si cu persoane care vor sa-si completeze veniturile,partt-time, pensionari,persoane care lucreaza in ture sau cei care dispun de timp liber pentu a putea lucra cel putin 4 ore. Pentru detalii suplimentare sunati la numarul de telefon.
-
Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetăria artizanala cu abilitati de preparare a prajiturilor si torturilor de la zero creme, blaturi, insertii, etc. Experienta in cofetaria cu productie in masa din semipreparate nu e relevanta, punem mai mult pret pe implicare, pasiune, dorinta de dezvoltare si de a impartasi cunostinte, pe creativitate si inovatie si, nu in ultimul rand, pe corectitudine si loialitate. Cine suntem? Cake Time este un mic laborator de cofetarie cu adevarat artizanala, care si-a castigat clientii in primul rand prin gust natural, nu artificial, prin prospetime si ingrediente premium. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vrei sa lucrezi cu pasiune intr-un mediu prietenos te așteptăm sa ne contactezi. Suntem deschisi si pentru un program flexibil in diverse variante.
-
Camin privat pentru persoane varstnice aflat in sectorul 6, angajez terapeut ocupational
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Service Faur SRL angajeaza portar pentru sediul societatatii. Pot fi si personae iesite la pensie care dovedesc seriozitate. Munca in ture. Candidatul ideal trebuie sa fie demn de incredere, punctual si atent la detalii. Pentru mai multe detalii depuneti CV- ul in aplicatie sau trimiteti-l la adresa
-
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Cerințe: CV Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet... Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 1500 - 2000 Program: doar dimineața Mai multe detalii, la interviu.
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Cautam un Specialist Marketing entuziast si creativ! Ești pasionat de marketing online și ai o dorință constantă de a învăța și de a te dezvolta? Ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o gândire strategică? Atunci te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing online: SEO, SEM, PPC, email marketing, social media marketing Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online Analiza rezultatelor campaniilor și optimizarea strategiilor Dezvoltarea de materiale de marketing (texte, imagini, video) Colaborare cu echipa de vânzări pentru a genera noi oportunități Respectarea bugetului de marketing Cerințe: Studii superioare în Marketing, Comunicare sau o altă disciplină relevantă Experiență demonstrată în marketing online (minim 5 ani) Cunoștințe avansate de SEO, SEM, PPC, email marketing și social media marketing Abilitatea de a crea și gestiona campanii de marketing online Capacități analitice și de raportare Gândire strategică și creativă Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra independent și în echipă Aplica acum!
-
FIRMA AUTORIZATĂ ARR Partener UBER / BOLT Cautam Șoferi / Colaboratori cu Mașina Proprie in Bucuresti Comision 10% Noi va oferim: * Copie Conforma ARR. * Ecuson BOLT + UBER. * Casa de marcat * Suport la Activarea Conturilor pe Toate Platformele. Condiții de Colaborare! * Vârsta Minima 21 Ani și Minim 2 Ani Vechime Permis de Conducere. * Atestat Transport Alternativ. * Cazier Judiciar. * Cazier Auto. * Carte Identitate. Bonus 100 RON Pentru Orice Șofer Recomadat Flotei Noastre!! HAI IIN ECHPA NOASTRĂ !!
-
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Firma curatenie angajeaza o persoana pentru scari de bloc. Locatia este in sec 1 sos Bucuresti-Targoviste(Straulesti). Luni 8-14 Marti 8-12 Miercuri 8-12 Joi 8-12 Vineri 8-14 SAMBATA- LIBER DUMINICA-LIBER SAL 1500 LEI
-
Angajam elev/student/studenta (varsta min 18 ani) PART TIME in Coffee Shop/Clatitarie (Bonnes Crepes Mosilor) spatiu comercial situat la intersectia Mosilor/Eminescu - locatie noua, chic. Salariu motivant, program flexibil. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la urmatoarele nr de tel: .
-
Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.