Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2022-02-13

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Angajam personal fast food "Dinner Food" Cora Pantelimon

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Pantelimon. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • 1

    Angajam personal fast food - "Dinner Food" Auchan Titan

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Auchan Titan. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • Lucrator fast-food "Dinner Food" - Cora Lujerului

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Lujerului. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa (20 lei valoarea unui tichet de masa); - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • 7

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 1

    Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • Optometrist( studii superioare)

    Cerințe: Studii superioare finalizate; Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.

  • 14

    Angajare agent de securitate

    ROBUST GUARD SECURITY ANGAJEAZA AGENTI DE SECURITATE PENTRU OBIECTIVE DIN BUCURESTI. SALARIU ATRACTIV, DECONTARE TRANSPORT. ASIGURAM SCOLARIZARE IN VEDEREA OBTINERII ATESTATULUI DE AGENT DE SECURITATE.

  • 3

    Asistent Vanzare Plafar - Premium Brand

    Important: Asteptam cv-ul tau atasat pe site la mesaj sau pe Whatsapp la nr de tel afisat. Analizam si revenim pt detalii la cei care corespund. Succes! Locatie disponibilă in Mall Vitan Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Profilul dorit: Cautam persoane cu studii sau cunostinte in domeniu, pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa, de preferat, care au mai lucrat pe o pozitie similara in retail. Acceptam si studenti absolventi la biochimie, nutritie, farmacie care pot lucra program 12 24 (o zi 12 h si apoi liber) si care au experienta minima in vanzare. Oferta: Pachet salarial 6000-7500 lei net luna (3400 lei net fix + 800 lei tichete masa + 2400-4000 lei comision lunar din vazari); Program de lucru flexibil, in ture 12 24 (o zi 12 h si o zi liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta si de fidelizare. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului de profil din Mall; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care pot beneficia; Actioneaza pentru atingerea obiectivelor individuale de vanzare; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.

  • 1

    Angajam sofer - agent de interventie

    OK GUARD SRL, fondata in 1994, angajeaza sofer de interventie cu sau fara atestat de agent de securitate, preferabil pensionar, subofiter (foste cadre militare, jandarmerie, MAPN,SPP). Experienta minim 2 ani ca sofer. Contract de munca din prima zi de angajare si concediul de odihna platit. Sediul firmei este central, din P-ta Romana (ASE) spre str. Caderea Bastiliei nr. 56-58, sector 1. Date de contact: 0744.663.819

  • 1

    Angajam agent de securitate la obiectiv in BUCURESTI

    Angajam agent de securitate la obiective in BUCURESTI. Cerinte: agent securitate cu sau fara atestat de agent de paza,nivel scolarizare minim 8 clase, preferabil pensionar, subofiter (foste cadre militare,jandarmerie, MAPN,SPP,fosti politisti,etc ), precum si civili. Contract de munca din prima zi de angajare si concediul de odihna platit. Salariu : 2800 lei net ; 2500 lei net; 2400 lei net ; 2200 lei net (net = in mana) Sediul firmei este central, din P-ta Romana (ASE) spre str. Caderea Bastiliei nr. 56-58, sector 1. Date de contact: SC OK GUARD SRL, companie de paza, protectie si monitorizare, cu experienta in domeniu din anul 1994.

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • 3

    Angajam șofer profesionist categoria BCE

    Societate comerciala de transport intern si international cu sediul în București sector 4,angajeaza șofer profesionist categoria BCE cu începere imediata, pentru ansamblu cap tractor -semi remorca prelata. Efectuam transport de mărfuri generale pe plan național Cerinte: -Permis conducere categoria BCE -Card tahograf valabil -Atestat de marfa valabil -Cazier auto și judiciar -Analize medicale,aviz medical și psihologic Responsabilitate,seriozitate și abilități de lucru. Experienta constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon:

  • Poke Artist Lucrător comercial

    În prezent căutăm colegi pentru rolul de Poke Artist Lucrător comercial pentru ambele locații din București - Park Lake si Universitate, cu program de lucru part-time sau full-time. Vei face mii de clienți mulțumiți în fiecare zi, creând pentru ei celebrele boluri Poke Vei pregăti bucătăria și bancurile de lucru înainte de începerea servirii Vei gestiona fluxul de comenzi venite prin aplicațiile de food delivery și vei înmâna curierilor comenzile pregătite Vei oferi clienților noștri un serviciu impecabil și o experiență Poke Vei avea autonomie în găsirea soluțiilor de eficientizare a proceselor din locație: CE OFERIM: Training specific postului Contract pe perioadă nedeterminată Tichete de masă O masă asigurată în locație Vei fi parte dintr-un nou proiect din prima zi în care poți înțelege cum crește și se dezvoltă o companie de succes Noi colegi și prieteni Descrierea companiei Poke House este lanțul de restaurante fast-casual, lider în Europa pentru celebrul poke hawaian. Începând din noiembrie 2018 cu o echipă extrem de ambițioasă și profesionistă, am deschis deja 80 de restaurante în Italia, Portugalia, Spania, Franța și Marea Britanie. Ne propunem o expansiune rapidă în Europa, care va fi realizată datorită dezvoltării rapide a retailului și a expunerii oferite de platformele de livrare la domiciliu. Datorită cunoștințelor de business încă de la apariția serviciilor de livrare la domiciliu și a digitalizării puternice aplicată sectorului Food&Beverage, Poke House a devenit rapid un studiu de caz la nivel mondial datorită veniturilor mari din vânzările digitale și datorită unei experiențe extrem de atractive în locații.

  • 9

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 32

    Consilier Vânzări -zona Eminescu _Bucuresti

    Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com

  • 6

    Contabil_Baneasa

    Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com

Salvează căutarea