Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari
-
-
Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.
-
Companie producție alimentara angajează șofer pentru transport marfa si distributie zona B+IF de la fabrici la magazine (ex: Mega Image, Kaufland, Carrefour, Auchan), posesor permis categoria B(preferabil si ctg. C). Salariu 3500 lei. Relatii la tel. din anunt.
-
Societate Franceza angajeaza Dulgheri-Tamplari cu experienta pentru montaj case pe structura din lemn cu incepere din data de 13,05,2024. Este necesar sa cunosca planuri de montaj, permis categoria B, limba franceza este un atu. Contractul de munca se inregistreaza in Franta. Se asigura cazare platita de societate, asigurare medicala franceza, transport cazare-locul de munca asigurat. Primul transport catre Franta asigurat. Program de lucri luni-vineri 7 ore pe zi. Salariul 2000 euro net. Tel.:
-
Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:
-
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.
-
Angajam mecanic auto cu experienta,salariu de la 4000 lei in funcție de calificare.Contract si carte de munca, program L-V 8.30-17.30, masă de prânz asigurată prin firma de catering. Localizare:700m de la șoseaua de centura intrare Dragomirești Deal.
-
Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/
-
Ajuta la Instalarea echipamentelor de telecomunicatii;< Participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. Particiapa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); Permis de conducere categoria B este un avantaj. Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv Mai multe detalii la sau
-
Descriere Firma de constructii si mentenanta din Bucuresti sect.3 Angajam Electrician, Electromecanic, Frigotehnist, Instalator, Tehnician curenti slabi Candidatul ideal: -Studii medii sau scoala profesionala in domeniul tehnic -Experienta in activitatea de intretinere si reparatii -Permis categoria B constituie un avantaj -Disponibilitate pentru deplasari -Persoana activa, organizata, cu spirit practic -Specializarile pe domeniile solicitate constituie avantaj Responsabilitati: -Efectueaza lucrari de mentenanta pentru instalatii electrice si sanitare conform instructiunilor si procedurilor de lucru in cladiri de birouri, banci, spatii comerciale Beneficii: -Salariu atractiv -Posibilitatea de a creste profesional -Mediu de lucru dinamic -Program flexibil -Telefon, masina de serviciu Experienta in domeniu si permis de conducere reprezinta avantaje. Asteptam CV-ul cu interes
-
Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit