Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 73

    ANGAJĂM muncitori constructori finisori, montatori termosistem, ceramiști (montatori gresie, faianța), muncitori necalificați. Fațadiști pentru lucrări la construcții noi, blocuri, vile, case. Angajăm doi dulgheri tâmplari pentru construcții case P+1E.

  • Angajez șofer taxi român la 24h pentru mașina Logan ,benzina+gpl,colantata la Taxi Titan 2.49Ron/km.. Varsta minima 35 ani. Fara limita pe Z. Duminica și sarbătorile legale libere , nu se plătește plan . Nu sunați daca figurați cu restante in cazier taxi..Daca joci la păcănele sau nu ești român căuta altă mașină Atestat taxi obligatoriu. La angajare se solicita aviz medical și psihologic.

  • 2

    DESCRIERE MANAGER DE PROIECT OFERTARE SI IMPLEMENTARE (RETELE ELECTRICE, DATE-VOCE) DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare;

  • Manager general, angajez asistenta personala / consultant vanzari. Salariu - 4300 lei, contract de munca perioada nedeterminata, 4 ore/zi. Se accepta si studenti, nu este necesara experienta. Ofer cazare, daca este nevoie. Firma se ocupa cu vanzari online de articole si produse de imbracaminte. Cerinte: tanara, supla, open minded, discreta, care stie ce vrea si cum sa obtina. Activitate: preluarea comenzilor primite pe site, trimiterea coletelor catre clienti, vorbit telefonic cu clientii care nu se descurca pe site si oferit detalii despre produsele noastre si cum sa faca o comanda.

  • Firma de arhitectura, angajam Secretara - Asistenta Manager. Manager tanar, colectiv placut, sediul firmei este in cladire de birouri in zona Floreasca. Program flexibil, poate fi si studenta. Trimiteti CV si cateva poze. Program: 8h/zi, Luni - Vineri. Contract de munca. Salariu - 5900 lei Posibilitate cazare daca e necesar. Responsabilitati: operare PC, raspuns la telefon corespondenta pe mail si ofertare. Cerinte: tanara, draguta, sociabila, discreta, open minded.

  • 1

    International company hires! Our amazing company is looking for heads of teams, not models. We are an adult entertainment MANAGING business and we are looking for serious people, who understand the to make money requires working or wining the lottery, but you will never win the lottery according to statistics. Based on our current operation, we offer a salary of 1,000-3,000 Euro a month, if you can not score at least 1,000 Euro a month with us, we recommend you looking for other jobs... WOW, you are now in the site for it. Requirements: This job fits serious people who knows how to work from home, but work from home, in our opinion, is not cleaning your apartment or being busy with other domestic tasks when you need to deal with our issues. If you have any knowledge in AEI, we are happy for you, it can and will help you. English language is a MUST!!! We assume you all speaks Romanian and that is good, Russian or Spanish language is an advantage and can bring you close to us. Friendly appeal, nice looking face can and will help you to reach your goals. If this is NOT your first job in life, you already have an advantage! This job CAN fit young mothers with young children. Special requirements: The ability to learn new things in life quickly, but really fast, because we are focus in making money, not in granting you credentials or diplomas for your next job in life. Open-mind perspective is always good in today world, for this job it is also required. You might need to travel abroad from time to time, mandatory to have a valid passport. Never say never. Qualified persons are asked to send their CV and explain why we should hire you, plus a recent photo. Let'$ make lot$ of money!

  • 1

    Cautam persoana de incredere pentru transportul sculelor si materialelor la locul de montaj parchet,mocheta sau linoleum si participarea acestuia la montaj.Se ofera contract de munca sau colaborare.

  • Editez/adaptez texte/partituri, traduc din italiană, spaniolă, engleză, franceză, latină.

  • Disponibil online

    Traducător/profesor

    Dau meditații italiană (avansat), engleză, spaniolă, latină, greacă, ebraică (începători), online și la domiciliu, București sau Popești. 70 RON o oră și jumătate.

  • 3

    Firma de design interior din București angajam lucrători în domeniul confecționării de mobilier la comanda. Se cere experiența în domeniu (lucrari in PAL/MDF și montaj). Oferim cazare pentru cei din provincie. Se oferă continuitate și bonusuri pentru terminarea lucrărilor înainte de termen. Condiții avantajoase și salariu atractiv!

  • 37

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • Urmarirea si derularea Comenzilor pana la livrare, corespondenta comerciala, facturare, intocmire documente export. lb. engleza avansat, studii medii/superioare, Microsoft Office .

  • 5

    Cuptorul de paine, piața 23 August angajează brutar cu experiență, modelatori pâine și produse de panificație, cuptorist, vânzătoare cu experiență. Asiguram cazare in regim propriu. Relații la telefon

  • 13

    Angajam bucatar cu experienta relevanta in domeniu de cel putin 3 ani. - Ne dorim o persoana deschisa la provocari culinare, care sa aiba experienta mai ales in prepararea pestelui si fructelor de mare - avantaj cei care au experienta in preparare sushi; - Sa fie profesionist, loial locului de munca, cat si meseriei; - Sa aiba atitudine pozitiva si bune abilitati de comunicare; - Sa aiba abilitatea de a lucra sub presiune, pe cont propriu sau in echipa; - Sa cunoasca reglementarile privind igiena produselor alimentare; - Sa aiba curs acreditat de Bucatar. Beneficii - Salariu de incadrare: 4000 lei net; - Tichete de masa, Tips. Descrierea companiei Restaurant select, cu specific mediteranean, situat in Piata Floreasca, sector 1, Bucuresti Mediu de lucru profesionist si venituri substantiale.

  • Angajez agent de securitate cu atestat ptr clădire de birouri privata. Punct de reper str. Lucretiu Patrascanu lângă taxe și impozite sector 3,Bucuresti . Program flexibil.Contract de munca .

  • 13

    Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.

  • 2

    Suntem o Piata Mixta/Talcioc care se ocupa cu vanzarea biletelor de intrare catre clienti si abonamente lunare. Programul de lucru este urmatorul: Joi 05:00-13:30, Sambata-Duminica 05:00-14:00. Cerințe: -Atenție de la detalii; -Experienta anterioara in lucrul cu banii; -cunoștințe minime de operare PC. Pachet salariu motivațional , cu posibilitate de creștere in urma evaluării periodice, mediu de lucru plăcut și dinamic. Pentru mai multe detalii contactați-ne la numarul de telefon:

  • Salveaza cautarea