Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tucano Coffee - rețea internațională de coffee shop-uri, caută Personal curățenie pentru locațiile sale din București. Dacă ești o persoană responsabilă și în căutarea unui loc de muncă unde să te simți apreciat, află mai jos ce ne dorim de la tine și ce îți oferim :) Cerințe: - Responsabilitate; - Atenție la detalii. - Punctualitate. Responsabilități: - Asigură curățarea vaselor de resturi alimentare - manual si cu ajutorul mașinii de spălat vase; - Menține curățenia și dezinfectează toate încăperile din coffee - shop; - Prepară soluțiile dezinfectante, conform normelor stabilite. Beneficii: Salariu fix; Tips; Cafea, ceai & mediu plăcut. Locații: Tucano Coffee Dorobanți ( Sector 1) și Tucano Coffee Plaza Mall (Sector 6) Detalii la telefon:
-
Promovat
Pizzeria Volare, angajeaza in condiții avantajoase bucătari cu experiența! Programul este: - 2 2 zile, de la ora 10:00 la ora 23:00 salariul este de 6.500 lei! -5 2 zile, de la ora 10:00 la ora 23:00 salariul este de 8.500 lei! In bucatarie exista inca un bucatar si un ajutor de bucatar. Tips-ul este de 3% din vânzarea secției, se lucrează de pe rețetele restaurnatului, nu dorim schimbări de meniu si nici schimbări ale preparatelor! Căutam oameni implicați si statornici. Oferim condiții bune de munca, fără stres si intervenții ale conducerii pe secții! Nu exista întârzierea salariului si nici nesiguranța zilei de mâine , Pizzeria Volare având deja 3 locații bune deschise!
-
Promovat
Calificare in domeniu. Abilitati tehnice deosebite. Riguros, serios, capacitate de organizare a muncii. Calitate deosebita a reparatiilor. Bun coleg, capacitate de a lucra in echipa. Efectueaza constatarile tehnice, in vederea stabilirii necesarului de piese de schimb si materiale necesare. Executa lucrarile de mecanica auto (demontari remontari, reparatii, resetari intervale service, stand frana) inscrise in comanda de reparatie. Capacitate de a se incadra in termenele stabilite. Efectueaza controlul final al lucrarilor. Executa si alte sarcini ale conducerii companiei. Bonusare in functie de realizari. Companie ce activeaza de peste 20 ani in domeniul intretinerii si reparatiilor de autovehicule. Efectueaza reparatii de mecanica, tinichigerie, vopsitorie, diagnoza auto. Consultanta in domeniul asigurarilor auto.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Ajutor de cofetar sau Cofetar Pentru Ajutorul de cofetar este nevoie de cunoștințe de igienă să fie pasionat de cofetărie și nu este nevoie de experiență vă învățăm noi tot ce trebuie să știți . Pentru Cofetar este nevoie de o persoană cu minim 2 ani de experiență , diplomă în cofetărie , pasionat de cofetărie și cunoștințe de igienă .
-
Bucuresti , zona Unirii. Program luni-vineri 06-14:00 , salariul 1900 Lei luna plus bonuri de masa de 300 lei , total 2200 lei. Adresa : Splaiul Independentei nr. 15 Bucuresti Asiguram carte de munca si conditii excelente. Veniti la munca , noi va asteptam. cautam seriozitate si disciplina.
-
Angajam tehnician telecomunicatii calificat / necalificat pentru realizare lucrari fibra optica. Se ofera auto, carte de munca, salariu in functie de experienta. Candidatul ideal: - experienta de lucru in retele fibra optica - spirit de munca in echipa - apt de lucru la inaltime (max 3-4m) - disponibil pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - permis conducere cat B (reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu) Descrierea jobului: - lucrari specifice in retele de fibra optica - cablare/montare si demontare/instalare echipamente de telecomunicatii - punere in functiune si configurare echipamente - se asigura calificare la locul de munca (daca este nevoie) - relocari cabluri FO in reteaua NetCity
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam instalatori sanitari zona Bucurestii Noi pentru Santier-constructii Noi. Cautam persoane calificate, serioase, motivate cu ambitie si caracter pentru a se perfectiona si lucra ca instalator. Se ofera: - contract perioada nedeterminată; - salariu motivant în funcție de pregătire (se stabilieste dupa proba de lucru). - concediu de odihna legal. - prime si alte bonusuri de performanta. Programul de lucru: de Luni-Vineri de la 7:30-16:30. Pentru alte detalii și stabilire interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt!
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Angajez croitoreasa perdele și draperii pentru magazinul Big Berceni. Relatii la telefon
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!
-
Familie de intelectuali cautam doamna pentru menaj, 8 ore pe zi. Cautam persoana responsabila, foarte harnica maxim 45 de ani, plata la zi 250 lei. Rugam seriozitate maxima. Va rog nu sunati daca nu indepliniti conditiile din anunt. Putem oferi cazare si salariu lunar.
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email:
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Angajăm Mecanic Camioane Locatie: Olanda Căutam o persoană cu : - Calificare în domeniul mecanic -Experiență în aceeași poziție sau într-o poziție similară pentru minimum 5 ani - Competențe de limbă engleză (nivel B1-B2) dacă experiența este de minimum 2 ani - serioasa, corecta, care sa se implice in desfasurarea activitatii la locul de munca Beneficii: -Salariul este platit saptamanal -Contract de muncă direct cu angajatorul - Cazare asigurată de companie - Plată pentru ore suplimentare - Transport asigurat România-Olanda - Compania va rambursa transportul o dată pe lună dacă angajatul dorește să își viziteze familia, dar acesta este obligat să prezinte documente justificative care să dovedească deplasarea. - Transport asigurat de la locuință la locul de muncă și retur - Asigurare (medicală, în caz de accident) Oferim un pachet de beneficii pe care il vom discuta integral si transparent la primul interviu telefonic, ca tu sa stii daca acest job este potrivit pentru tine.
-
Lucrator comercial casier in statie de carburanti OMV, Bucuresti, sector 2, zona Pantelimon. Se ofera salariu + bonuri de masa ( 600 lei ) , prime , plata orelor suplimentare ( 200%) , asigurare sanatate, program in ture, flexibil. Ce asteptam de la tine? Corectitudine, responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă! Experienta in statii de benzinarie NU este obligatorie. Printre atributiile tale: aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. aranjarea produselor la raft, verificarea preturilor si valabilitatea produselor, curatenie si servire , inventar . Oferim suport training intern la angajare,
-
Angajam personal in statie de carburanti, Bucuresti, sector 2, zona Pantelimon. Se ofera pachet salarial motivant si bonuri de masa , bonusuri, asigurare medicala. Ce asteptam de la tine? responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie( ex.curs de bucatar cu diploma de absolvire). Printre atributiile tale: prepararea sandwich uri , pastrarea curateniei la locul de munca, verificarea stoculurilor de marfa si a termenelor de valabilitate a produselor. Sambata si duminica, precum si sarbatorile legale, se ofera sporuri la plata salariului. Astept CV ul Dvs pe mail sau pe wapp, la numarul : .
-
Angajam ajutor în bucătărie Bistro în sector 1 Program l-v 6.00-16.00 Salariu 3500 lei Masă asigurată
-
Restaurant în centru vechi București 1 ospătar ita cu un minim de experiență Se cere cunoștință limba engleză și opțional italiană Contract de muncă Salariu se va discuta la interviu